Eli meinaat, että suomalainen mies ei naisia raiskaa :wtf:?
Ehkäpä Rankkuri meinaa, että suomalainen ei porukalla kaappaa alaikäistä tyttöä torilta ja joukkoraiskaa sitä raa'asti jossain pakettiautossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli meinaat, että suomalainen mies ei naisia raiskaa :wtf:?
Ehkäpä Rankkuri meinaa, että suomalainen ei porukalla kaappaa alaikäistä tyttöä torilta ja joukkoraiskaa sitä raa'asti jossain pakettiautossa.
Hei!! Kyllä, juuri tätä mä tarkoitin. Vihdoin joku joka ymmärtää mua!Eli meinaat, että suomalainen mies ei naisia raiskaa :wtf:?
Totta! On parempi että sut raiskataan viisi kertaa ku vaikka kerta, koska se on ihan sama ku se on jo kerran tapahtunu!! Sielunveli löytyi!!!! Ihanaa!!Aika vitun sama enää siinä vaiheessa, että miten sä sen tytön raiskaat kun kerran raiskaat! Hohhojjaa.
Nää vitun "ai meinaat ettei suomalainen diipadaipa kullipillu..." vedot alkaa kyllä kyrsimään jo vitusti kun sehän nyt on jo niin helvetin selvä tilastollinen fakta että mamu naapuri muslimi raiskaa enemmän kuin suomalaiset niin miksi pitää tollasta typerää mutuilua tulla heittämään aina joka vitun väliin.
Kumpi raiskaa enemmän ja kumpi vähemmän on aika vitun sama, kun molemmat sitä tekee.
Mitä helevettiä?
Etkö sä nyt vitun aivovaurio tajua, että maahanmuuttajien tekemät raiskaukset ovat joka ainoa poliittisen johdon tekemä poliittinen valinta, jotka olisivat olleet estettävissä. Kantaväestöä ei voi poistaa maasta.Pointti oli, että ymmärrän jos jauhetaan siitä kuinka mamut ja musut raiskaa naisia täällä niin ja niin paljon, jos suomalaiset ei sitä itse tekisi ollenkaan. Mutta kun suomalaiset sitä tekevät myös, niin turha alkaa lässyttmään siitä kuinka muut sitä tekee ja kuinka paljon.
Aika vitun sama enää siinä vaiheessa, että miten sä sen tytön raiskaat kun kerran raiskaat! Hohhojjaa.
Etkö sä nyt vitun aivovaurio tajua, että maahanmuuttajien tekemät raiskaukset ovat joka ainoa poliittisen johdon tekemä poliittinen valinta, jotka olisivat olleet estettävissä. Kantaväestöä ei voi poistaa maasta.
Suomen laki on eri mieltä. Sattumalta, usein raiskaajat ovat eri mieltä Suomen lain kanssa.
Pointti oli, että ymmärrän jos jauhetaan siitä kuinka mamut ja musut raiskaa naisia täällä niin ja niin paljon, jos suomalaiset ei sitä itse tekisi ollenkaan. Mutta kun suomalaiset sitä tekevät myös, niin turha alkaa lässyttmään siitä kuinka muut sitä tekee ja kuinka paljon.
Suomen laki voi olla mitä mieltä tahansa. Suomen laki antaa raiskaajille ehdollisia vankeusrangaistuksia. Suomen laki antaa ensikertalaisille tappajille 4 vuoden tuomioita, joista he istuvat puolet eli 2 vuotta! Ei lähetä tähän Suomen laki keskusteluun ollenkaan jookos.
1) se, että täällä on aikasemmin ollut maahanmuuttajia, ei liity tähän asiaan mitenkäänMaahamuuttajia on ollut Suomessa jo 70 -luvun lopulta. Maapallon jokaisessa maassa asuu muun maalaisia. Onko sun kanta nyt se, että Suomessa pitäisi asua vain ja ainoastaan suomalaisia, Ruotsissa ruotsalaisia, Venäjällä venäläisiä jne? Ei kantaväestöä voi poistaa, mutta ei voi myöskään ulkomaalaisia. Paitsi tietyt tapaukset, jotka syyllistyvät jatkuvasti rikoksiin. Pointtina taas, että Suomessa maahanmuuttajia on ja tulee olemaan jatkossa vielä enemmän. Ja yhä isommalla prosentilla on ja tulee olemaan Suomen kansalaisuus ja sitten niitä ei voi poistaa maasta tekivät he mitä hyvänsä.
Lue tosta niin käsität vähän paremmín tuota afrikan mantereelta tulevien kulttuuria ja sen liittymistä raiskauksiin:*täyttä paskaa*
Lue tosta niin käsität vähän paremmín tuota afrikan mantereelta tulevien kulttuuria ja sen liittymistä raiskauksiin:
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/08/raiskaaminen_ponkittaa_miehisyytta_etela-afrikassa_906744.html
Vähän valaistusta asiaan:Kerropas mulle mikä on Etelä afrikkalaisten osuus Suomen maahanmuuttajista?
Kertoo ajattelutavasta siellä päin maailmaa, mistä tänne tällä hetkellä eniten maahanmuuttajia tulee.
Ja mä en mitenkään hyväksy tai oikeuta mamujen raiskauksia, mutta en myöskään suomalaisten.
Kyllä edellisistä viesteistä jokainen voi havaita, että sun mielestä mamujen tekemät raiskaukset on oikeutettuja, tai ainakaan niistä ei kukaan saa vittuuntua tai valittaa.
Itse henk.koht mua ei voisi vähempää kiinnostaa paljon Suomeen tulee tai on maahanmuuttajia.
Vittuako sä täällä sit pyörit?
Mä elän vain omaa elämää ja mulla ei kertaakaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia niiden kanssa.
Hei, hienoa, että siellä jossain karjalan tai lapin perukoilla ei ole ongelmia.
Päinvastoin suomalaisten kanssa paljon enemmän!
No sittenhän mamujen tekemät rikokset on ihan okei.
EU on hyvä juttu, koska rajat on auki ja tänne pääsee vaan lisää porukkaa.
Mitähän hyvää esim. ketjun aiheeseen liittyen, islaminuskoisten massamuutto on saanut missää aikaiseksi?
Pariisin, Tukholman ja Lontoon kaduilla on mukava kävellä ja ihmetellä maailman menoa, koska ne ovat täynnä eri kulttuurin omaavia yksilöitä.
Tästä kohdasta viimeistään joutuu lyömään trollin leimaa otsaan.
Me vain asutaan niin junttimaassa, että kaikki mikä on erilaista, eri näköistä tai väristä, tai jos joidenkin puhetapa on kovaäänisempää tai on muuten vain paljon "eloisampia" kuin me, niin heti ollaan tyrmäämässä!
Tai oikeammin: kaikki mikä on erilaista, eri näköistä tai väristä, tai jos joidenkin puhetapa on kovaäänisempää tai on muuten vain paljon "eloisampia" kuin me, niin heti ollaan antamassa kaikki anteeksi.
Suomalaisten heikko itsetunto on se mikä saa pelkäämään ja sitä kautta vihaamaan muun maalaisia. Se on fakta.
Jos täällä joku jotain vihaa niin sitten thorsia ja kumppaneita, jotka ovat vastuussa maahanmuuton nykytilasta ja järjettömistä ja alati kasvavista kustannuksista.
Vähän valaistusta asiaan:
http://www.youtube.com/watch?v=qhxZoV3t61c