Ei tarkoita sitä, että fria nyheter on koonnut taulukon vaan sitä, että taulukko on sieltä kopioitu.:lol2::thumbs::dance:
:dance2::kippis1::thumbs::evil:ri]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarkoita sitä, että fria nyheter on koonnut taulukon vaan sitä, että taulukko on sieltä kopioitu.:lol2::thumbs::dance:
Hehe.:dance:
Mustat donkkaa tykimmin ja poro osuu asia ytimeen vieläkin tykimmin :lol2:Jepu jepu. Hitto kun olette älykkäitä ja tiedostavia. Oikein häikäisee.
[Rankkuri]
JA miten tämä liittyy Suomen maahanmuuttopolitiikkaan?!?
[/Rankkis]
Joo, en varmaan tuhoo :(Mustat donkkaa tykimmin ja poro osuu asia ytimeen vieläkin tykimmin :lol2:
Mä jouduin vetää arskat päähän, ettei tää sun viestis olis sokaissu mua. Dude, sä tuhoot meidät tolla sun tiukalla tykityksellä. :D
PEace brothers!oikeasti huolestuneita siitä mihin suuntaan yhteiskuntaamme viedään. Niin minäkin, mutta eri syistäPEace brothers!
Sanasta "rasisti" on olemassa aika monta määritelmää...
Jos tarkoitetaan kukkahattujen määritelmän mukaista "rasistia", joiksi lasketaan kaikki jotka eivät hypi riemusta kattoon kun tänne tuodaan lisää kulttuurinrikastajia, joiden tekemisiä pitäisi vielä ymmärtää ja hyväksyä loputtomiin, niin olen 100-% rasisti.
Jos tarkoitetaan esim. Wikipediasta löytyvää määritelmää, jonka mukaan "rasismi" on "aate tai toiminta, jossa ihmisten väitetyn rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää"........
Maahanmuutto on mielestäni todella marginaali-ilmiö. Meidän oikeasti kuuluu auttaa oikeassa hädässä olevia ihmisiä.Tarkennatko tätä? Siis millä tavalla eri syistä?
Maahanmuutto on mielestäni todella marginaali-ilmiö. Meidän oikeasti kuuluu auttaa oikeassa hädässä olevia ihmisiä.
Paljon suurempia kysymyksiä on vaikka esim. talouden saralla vaikka kuinka. Mielestäni amerikka ei ole terve kehityssuunta. Tänä päivänä tosin tuo tiedostetaan onneksi aika monella vaikutusvaltaisellakin taholla.
No eri syistä olen jollain tavalla huolestunut. Kerroin ne syyt. Syyt koskettaa kyllä ihan koko maailmaa. Elämme jännittäviä aikoja.Juu BINGO, oikeasti hädässä olevia ihmisiä tulee auttaa. Eli varmastikin lapsia ja naisia, eikös vaan? Ja näissäkin niitä jotka oikeasti ovat hädässä, eikös vaan? Mites tämä amerika kehityssuunta tähän liittyy? Sekö että siellä on naapuri pressana, vai mitä meinaat?
Rankkuri!No eri syistä olen jollain tavalla huolestunut. Kerroin ne syyt. Syyt koskettaa kyllä ihan koko maailmaa. Elämme jännittäviä aikoja.
Vittu että mä en todellakaan jaksa ruveta idioottien kanssa vääntämään siitä että raiskaako ja käyttääkö ne kaikki vitun neekerit kaikkia vittu hyväkseen. Ja että "miksi ihmeessä niitä tänne haalitaan??!!?"
. "Mikä on taloudellinen hyöty?!?!?" "miks niitä ei auteta kotonaan?!?!?"
Miettikää, miettikää. Vitun apinat.
No eri syistä olen jollain tavalla huolestunut. Kerroin ne syyt. Syyt koskettaa kyllä ihan koko maailmaa. Elämme jännittäviä aikoja.
Vittu että mä en todellakaan jaksa ruveta idioottien kanssa vääntämään siitä että raiskaako ja käyttääkö ne kaikki vitun neekerit kaikkia vittu hyväkseen. Ja että "miksi ihmeessä niitä tänne haalitaan??!!?"

Tästä olemme aivan samaa mieltä.Vitun apinaksi nimittely
Toisekseen, raiskatuksi tuleminen tuskin on niin hirveän mukava kokemus.. Siispä raiskausrikoksista tulisi antaa selkeästi kovemmat tuomiot, ja maahanmuuttajille/pakolaisille tulisi tehdä selväksi, että se on 1 blow and you're out. Välittömän karkoituksen uhka voisi auttaa?
Maahanmuuttoa saatetaan perustella, mutta pakolaisia -eli niitä mustia - tuskin kukaan perustelee taloudellisella hyödyllä.Taloudellinen hyöty: Jos ja kun maahanmuuttoa perustellaan välittömällä taloudellisella hyödyllä, on mielestäni aika oikeutettua kritisoida maahanmuuttopolitiikkaa, jos sen kustannukset ovat selkeästi suuremmat kuin hyöty, ja jos se heikentää huoltosuhdetta.
Onko se aivan mahdotonta ymmärtää että aina se kaivon rakentaminen ei ratkaise mitään?Jos ja kun suomeen kohdistuvaa maahanmuuttoa perustellaan työvoimapulalla, pitäisi ensiksi miettiä keinoja jolla työllistäminen tässä maassa tulisi yrityksille kannustavammaksi, jolla työhönlähtö tulisi kannustavammaksi, ja jossa työmarkkinoilla olisi dynaamisempi liikkuvuus. Nythän tilanne on se että suomi ei houkuttele osaajia. Virallisen totuuden mukaan kielen, oudon kulttuurin, etäisyyden ja ilmaston, oikeammin huonon ostovoiman, korkeiden verojen ja hintatason kalleuden vuoksi. Yleensäkin työvoimapula-asiassa tulisi muistaa se että työvoima on ihan samalla tavalla markkinoilta hankittava tuotannontekijä, kuin on raaka-aineet tai koneet ja laitteet, jos työhön ei saada tekijöitä, työn tarjonta ei kohtaa sen kysyntää, ja hintamekanismi ei toimi. Vastaus ei ole tuottaa somaleita maahan, vaan enemminkin nostaa palkkatasoa, jolloin alkaa väkeä valumaan tarjottuihin vakansseihin.
Mitä tulee ihmisten auttamiseen kotimaihinsa. Kummassa maassa 100 000 eurolla saa enemmin hyvinvointia, suomessa vai keniassa? Kummassa maassa samalla summalla autettaisiin enemmin? Onko ne afrikkalaiset, joilla on rahaa laittaa 10 000 euroa ihmissalakuljettajille, että euroopan ovet avautuu, se suurin hätä ja murhe, ja ovatko nykyiset autettavat kipeimmin apua tarvitsevia?
No eri syistä olen jollain tavalla huolestunut. Kerroin ne syyt. Syyt koskettaa kyllä ihan koko maailmaa. Elämme jännittäviä aikoja.
Ai että on ympäripyöreetä. Oikeasti! Tämä pakkiksen rassssismi-siipi on kyllä niin typerää että osaltaan varmaankin juuri sen vuoksi käyn täällä ajoittain tuntemassa ylemmyyttä.Joskus kyllä ihan rehellisesti vituttaa.. ihminen... planeetan älykkäin eläin..Onpas ympäripyöreetä. Lähde politiikkaan, rkp ottais mielellään. Niin, raiskaako ja käyttääkö ne neekerit meitä hyväkseen, eihän siitä sovi keskustella, kuten itsekin tossa toit ilmi.
T. Idiootti a.k.a. Vitun apina.
Shabab ajaa Somaliaan ankaraa sharia-lain tulkintaa.
Ryhmän valvomilla alueilla Etelä- ja Keski-Somaliassa kaupat on suljettava rukousaikoina. Julkisissa kulkuneuvoissa naisten on istuttava takaosassa. Kaikki viihde, kuten elokuvien katselu, on kiellettyä.