Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kyllä mua vituttaa ulkomaalaiset, jotka tulevat tänne elämään jollain valtion tarjoamilla tukirahoilla (joita minäkin joudun rahoittamaan), eli jos se tekee minusta rasistin niin sitten olen.

Entäs ne suomalaiset, jotka elää valtion tarjoamilla tukirahoilla ilman minkäänlaista pyrkimystä mennä töihin?

Rasisti tietenkin. Ei nykyään suomessa voi muutakaan olla. Ulkomaalaisista jos on jotain kriittistä sanottavaa niin leima on heti otsassa. Vittu että ihmiset voi olla idiootteja. :curs:

En ole ollut enkä ole. Kaikki ollaan samassa veneessä ja saman arvoisia.

Tuota nyt et usko kyllä itekään.

Suhtaudun aina varauksella "ulkomaalaisiin", vaikkei välttämättä olisi loppujen lopuksi syytäkään. Leima on kuitenkin niin vahva näillä et olen hemmetinmoinen rasisti after all.

En ole. Olen Realisti.

Olen rasisti, oikea natsi ja punaniska. Olen lisäksi helvetin ylpeä näistä seikoista näinä hulluuden aikoina kun kaikki vähääkään ruskehtava on ihanaa ja kaunista, saksilla raiskaamiset mukaanluettuna.

Entäs ne suomalaiset, jotka elää valtion tarjoamilla tukirahoilla ilman minkäänlaista pyrkimystä mennä töihin?

Miten mä arvasin tuon :D

Nekin kyllä vituttaa, mutta ei yhtä paljon. Ulkomaalaisissa sosiaalipummeissa vituttaakin eniten juuri se, että kun meillä kerran on sellaisia omastakin takaa niin vittuako niitä ulkomailta tuomaan.

"Tukien kokonaissumma vuonna 2008 oli 9,5 miljardia kruunua. Tästä summasta Ruotsissa syntyneille allokoitui 3,5 miljardia kruunua. Eli 62% maksuun menneistä tuista meni ulkomailla syntyneille."

Kun tälläisen faktan lisää maahanmuuttokeskusteluun suuri osa porukasta vain katoaa vähäksi aikaa. Haluaisin jonkun maahanmuuton puolustajan kommentoimaan tätä tilastoa. Ja tässä on vain ulkomailla syntyneet.

"Tukien kokonaissumma vuonna 2008 oli 9,5 miljardia kruunua. Tästä summasta Ruotsissa syntyneille allokoitui 3,5 miljardia kruunua. Eli 62% maksuun menneistä tuista meni ulkomailla syntyneille."

Kun tälläisen faktan lisää maahanmuuttokeskusteluun suuri osa porukasta vain katoaa vähäksi aikaa. Haluaisin jonkun maahanmuuton puolustajan kommentoimaan tätä tilastoa. Ja tässä on vain ulkomailla syntyneet.

Helppoa kumota tuokin, katsos kaikki muut maahanmuuttajataustaiset ovat kotiutuneet niin hyvin, että ovat duunissa ja nostavat about miljoonan kruunun vuosipalkkaa, jolla sitten elätetään kaikki entiset maanmiehet ja peräkammarinatsit, MOT.

mä olen isänmaallinen realisti. jos se jonkun mielestä tarkoittaa rasistia niin siitä vaan. suhtaudun erittäin ennakkoluuloisesti sekä negatiivisesti maahanmuuttajiin. mustalaisia inhoan yli kaiken, jos löytäisin taikalampun ja saisin kolme toivomusta niin poistaisin tämän alhaisen paskarodun maailmasta.

Olen täysin samaa mieltä:thumbs:

Jepu jepu. Hitto kun olette älykkäitä ja tiedostavia. Oikein häikäisee.
[Rankkuri]
JA miten tämä liittyy Suomen maahanmuuttopolitiikkaan?!?
[/Rankkis]

Helppoa kumota tuokin, katsos kaikki muut maahanmuuttajataustaiset ovat kotiutuneet niin hyvin, että ovat duunissa ja nostavat about miljoonan kruunun vuosipalkkaa, jolla sitten elätetään kaikki entiset maanmiehet ja peräkammarinatsit, MOT.
Joo, vitun neekerit, on ne kyllä..

Back
Ylös Bottom