en ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ollut enkä ole. Kaikki ollaan samassa veneessä ja saman arvoisia.
Entäs ne suomalaiset, jotka elää valtion tarjoamilla tukirahoilla ilman minkäänlaista pyrkimystä mennä töihin?
Miten mä arvasin tuon :D
Nekin kyllä vituttaa, mutta ei yhtä paljon. Ulkomaalaisissa sosiaalipummeissa vituttaakin eniten juuri se, että kun meillä kerran on sellaisia omastakin takaa niin vittuako niitä ulkomailta tuomaan.
"Tukien kokonaissumma vuonna 2008 oli 9,5 miljardia kruunua. Tästä summasta Ruotsissa syntyneille allokoitui 3,5 miljardia kruunua. Eli 62% maksuun menneistä tuista meni ulkomailla syntyneille."
Kun tälläisen faktan lisää maahanmuuttokeskusteluun suuri osa porukasta vain katoaa vähäksi aikaa. Haluaisin jonkun maahanmuuton puolustajan kommentoimaan tätä tilastoa. Ja tässä on vain ulkomailla syntyneet.
mä olen isänmaallinen realisti. jos se jonkun mielestä tarkoittaa rasistia niin siitä vaan. suhtaudun erittäin ennakkoluuloisesti sekä negatiivisesti maahanmuuttajiin. mustalaisia inhoan yli kaiken, jos löytäisin taikalampun ja saisin kolme toivomusta niin poistaisin tämän alhaisen paskarodun maailmasta.
Jepu jepu. Hitto kun olette älykkäitä ja tiedostavia. Oikein häikäisee."Tukien kokonaissumma vuonna 2008 oli 9,5 miljardia kruunua. Tästä summasta Ruotsissa syntyneille allokoitui 3,5 miljardia kruunua. Eli 62% maksuun menneistä tuista meni ulkomailla syntyneille."
Kun tälläisen faktan lisää maahanmuuttokeskusteluun suuri osa porukasta vain katoaa vähäksi aikaa. Haluaisin jonkun maahanmuuton puolustajan kommentoimaan tätä tilastoa. Ja tässä on vain ulkomailla syntyneet.
Joo, vitun neekerit, on ne kyllä..Helppoa kumota tuokin, katsos kaikki muut maahanmuuttajataustaiset ovat kotiutuneet niin hyvin, että ovat duunissa ja nostavat about miljoonan kruunun vuosipalkkaa, jolla sitten elätetään kaikki entiset maanmiehet ja peräkammarinatsit, MOT.
rankkuri sanoi:Taulukon lähde: Fria Nyheter.
:dance:
:dance2::kippis1::thumbs::evil:ri]Ei tarkoita sitä, että fria nyheter on koonnut taulukon vaan sitä, että taulukko on sieltä kopioitu.:lol2::thumbs::dance:
:dance2::kippis1::thumbs::evil:ri]