Siihen että turvapaikanhakijoita halutaan maahan.
Että jos maailmassa ei olisi pakolaisia niin niitä täytyisi ihan käydä hakemassa?
Foliohattu päähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen että turvapaikanhakijoita halutaan maahan.
Mihinkään muuhun kommentoimatta täytyy sanoa, että näillä muutamalla sompulle nostan hattua.Meillä on muutama Somali töissä ja ainakin kovasti ne yrittävät. Kuitenkin eivät ehkä Suomalaisen veroisia työntekijöitä. Ja on niissä niitä steissin vetelehtijöitä varmasti paljon.
http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=169&Itemid=173Perustele. Toi ei ole perustelu, vaan väite.
Riittääkö?
Valaistunut Wallace olen hämmentynyt auta minua. Miksei politiikan syyttäminen olekaan sallittua, kun minä teen sen?
Olen hieman hämmentynyt johdatuksessasi. Auttaisitko ratkaisemaan ongelmani?
Mutta kuitenkin niputat koko läntisen pallonpuoliskon vastuuseen jenkkien toimista
Voitko auttaa minua myös tässä, koska saa yleistää ja kuka saa yleistää. Ilmeisesti sinä ja länsimaalaisia, mutta saanko minä yleistää? Olen hämmentynyt....
Ilmeisesti "kaikki poliitikot ovat pahoja, koska sosiaalipolitiikassa on ongelmia" on fiksu asenne? Opastatko tässä?
Ei riitä, koska noissa kaikissa puhutaan siitä, että Suomeen tarvitaan maahanmuuttajia tekemään työtä. Missään ei lue, että halutaan maahanmuuttajia nauttimaan toimeentulotukea.
Ylläolevan perusteella koet oman täysin ehdottoman asenteesi oikeaksi, mutta muiden ehdoton asenne on väärä. Myöntäisit vaan suosiolla, että puhut puuta heinää, ristiin asioita ja kaksinaismoralistisesti ennnenkuin teet itsestäsi suuremman pellen.Kerron, mielelläni.
Et toki vastannut kysymykseen, joten teepä se. Miksi suot itsellesi sen oikeuden, mitä et muille?
Politiikalla toki pystytään vaikuttamaan asioihin, mutta ei ratkaisemaan tälläisiä asioita kuten varmaan esimerkistä tajusit.
En tajunnut. Miksi paasaat kymmenissä viesteissä politiikan olevan syyllinen ja ratkaisu kaikkeen, mutta seuraavassa hengenvedossa toteat, että kukaan ei kykene säätämään sellaista lakia, millä tämä politiikka on toteutettavissa. Vastaa kysymykseen muulla kuin vastakysymyksellä.
Ehkä olen artikuloinut epäselvästi vai johtuuko siitä, että asiat on otettu pois yhteyksistään, mutta tarkoitan sitä, että HE voivat nähdä asian yhtälailla yleistäen kuin sinä(eli Usa=Länsi).
Et ole artikuloinut yhtään epäselvästi. Sen pystyy jokainen tarkistamaan. Sanot erittäin selvästi että ei saa yleistää, jonka jälkeen yleistät koko länsimaailma. Puhuit ristiin ja itsesi sievästi pussiin.
...ei se niin vaikeaa ole katos.
Kenties sä osotat mulle niitä politikkoja kun tiedät ilmeisesti ?
Michael Scheuer - 20+ year veteran of the CIA and the former head of its Bin Laden unit - discusses in detail the impact of US policies in the Islamic world, the rise of Al Qaeda, the conceptual difficulty of US policy makers in "understanding" Islamic terrorism, and the woeful inadequacy of US terrorism preventive actions. The interview is part of "Conversations with History" series hosted by UC Berkeley.
Jos oleskeluluvan myöntämistä helpotetaan, kuten nyt uuden ulkomaalaislain myötä, se tarkoittaa, että halutaan lisää maahanmuuttajia, kuten Katainen tuossa sanoikin. Kun tiedetään maahanmuuttajien työllistymisaste ja lasketaan edellä oleva tähän yhteen voidaan aivan huoletta vetää päätös, että maahanmuuttajia halutaan tänne tukien varaan notkumaan. Vaikka sitä ei kukaan ääneen sanoisikaan. Eihän poliitikko sellaista voi sanoa, se oli raSSiSSmi ja sen lisäksi poliittinen itsari.Ei riitä, koska noissa kaikissa puhutaan siitä, että Suomeen tarvitaan maahanmuuttajia tekemään työtä. Missään ei lue, että halutaan maahanmuuttajia nauttimaan toimeentulotukea.
Kiitos vastaa vain esittämiini kysymyksiin omin sanoin ilman vastakysymyksiä. Muu ei kiinnosta.Rankkuri tää vois olla aika valaseva filosofisesti sulle vaikka koskettaakin Usaa.
No tyhmyyttähän se on, mutta mun mielestä alkaa olee syvempää semantiikkaa ton eron tulkitseminen.Ei kukaan halua tänne maahanmuuttajia tarkoituksena nauttia toimeentulotukea.
Ei kukaan. Siksi sellaista on ihan typerää mennä väittämään.
Se on ihan eri asia, jos on hyvä tarkoitus ottaa vastaan kaikki potentiaalinen työvoima, vaikka käytännön lopputulos on se, että tukien varassa eletään. Sekään ei ole sama asia, että HALUTAAN maahanmuuttajia nauttimaan eri tukia.
(Se on tyhmyyttä se ;) )
Ei riitä, koska noissa kaikissa puhutaan siitä, että Suomeen tarvitaan maahanmuuttajia tekemään työtä. Missään ei lue, että halutaan maahanmuuttajia nauttimaan toimeentulotukea.

Siltä näyttäisi :DQ.e.d.
Sehän on sivuseikka "suvaitsevaisille". Heille tapaus oli vedenpitävä todistus siitä, että Timo Soini tai ainakin Jussi Halla-aho on itse saatana.No eipä tuo kuulunut edes puolueeseen.
Et toki vastannut kysymykseen, joten teepä se. Miksi suot itsellesi sen oikeuden, mitä et muille?
En tajunnut. Miksi paasaat kymmenissä viesteissä politiikan olevan syyllinen ja ratkaisu kaikkeen, mutta seuraavassa hengenvedossa toteat, että kukaan ei kykene säätämään sellaista lakia, millä tämä politiikka on toteutettavissa. Vastaa kysymykseen muulla kuin vastakysymyksellä.
Et ole artikuloinut yhtään epäselvästi. Sen pystyy jokainen tarkistamaan. Sanot erittäin selvästi että ei saa yleistää, jonka jälkeen yleistät koko länsimaailma. Puhuit ristiin ja itsesi sievästi pussiin.

Kiitos vastaa vain esittämiini kysymyksiin omin sanoin ilman vastakysymyksiä. Muu ei kiinnosta.
Suurin ongelma maahanmuutossa on se, että valtiolla ei ole todellista linjaa ja kontrollia siihen keitä tänne tulee.