Valaistunut Wallace olen hämmentynyt auta minua. Miksei politiikan syyttäminen olekaan sallittua, kun minä teen sen?
Kerron, mielelläni.
Vain politikko JA SINÄ ilmeisesti luulette, että joku asia loppuu jos se kielletään. Me normaalit ihmiset emme tollaseen hölynpölyyn usko. Vähentävä vaikutus toki on, mutta ei estävä.
Eli on järkevämpää säätää politiikka niin, että se vähentää ongelmia, ei lisää niitä. Kiitti moi.
Olen hieman hämmentynyt johdatuksessasi. Auttaisitko ratkaisemaan ongelmani?
Eli, jos eduskunta säätää lain "alkuperäisväen ja maahanmuuttajien on pakko tulla toimeen, vastustajat joutuvat linnaan", luuletko sinä sen ratkaisevan asian ?
Politiikalla toki pystytään vaikuttamaan asioihin, mutta ei ratkaisemaan tälläisiä asioita kuten varmaan esimerkistä tajusit.
Mutta kuitenkin niputat koko läntisen pallonpuoliskon vastuuseen jenkkien toimista
Voitko auttaa minua myös tässä, koska saa yleistää ja kuka saa yleistää. Ilmeisesti sinä ja länsimaalaisia, mutta saanko minä yleistää? Olen hämmentynyt....
Ehkä olen artikuloinut epäselvästi vai johtuuko siitä, että asiat on otettu pois yhteyksistään, mutta tarkoitan sitä, että HE voivat nähdä asian yhtälailla yleistäen kuin sinä(eli Usa=Länsi).
Mä näen toki ihmiset yksilöinä vieläkin, sori vaan.
Ilmeisesti "kaikki poliitikot ovat pahoja, koska sosiaalipolitiikassa on ongelmia" on fiksu asenne? Opastatko tässä?
No empä ole järkevistä muutoksista kuullut ? Sitten kun kuulen, annan toki credittiä sille politikolle!
Ja jos asiat muuttuvat silloin luonnollisesti kehutaan, ei se niin vaikeaa ole katos.
Kenties sä osotat mulle niitä politikkoja kun tiedät ilmeisesti ?