Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Näin on!! Kunpa sais vaihtoon noi poliitikot. Itse asiassa maahanmuuttajia tarvitaan huomattavasti lisää tänne, koska he ovat rikkautta. Vois muuten poliitikot säätää politiikan, joka estää myös ryöstöt ja raiskaukset, ettei maahanmuuttajien tarttis tehdä niitä.

Jos nyt vastaisin oman mielipiteeni tohon ketjun otsikkoon liittyen, niin se on se ettei asioista voi puhua oikeilla nimillä. Quotasin sillä tätä postia, että tasan tarkkaan nytkään ei kaikkia maahanmuuttajia voida tarkoittaa, ellei ole täysin kuutamolla, vaan puhutaan pakolaisista ja käytetään niistä nimitystä maahanmuuttajat. Tuota tekee molemmat osapuolet ja pässit tappelee keskenään tietämättä edes mistä toinen puhuu.

Terveisin maahanmuuttaja itsekkin (muutin Ruotsiin raiskaamaan paikallisia ja elämään verotuloilla).

Jos nyt vastaisin oman mielipiteeni tohon ketjun otsikkoon liittyen, niin se on se ettei asioista voi puhua oikeilla nimillä. Quotasin sillä tätä postia, että tasan tarkkaan nytkään ei kaikkia maahanmuuttajia voida tarkoittaa, ellei ole täysin kuutamolla, vaan puhutaan pakolaisista ja käytetään niistä nimitystä maahanmuuttajat. Tuota tekee molemmat osapuolet ja pässit tappelee keskenään tietämättä edes mistä toinen puhuu.

Terveisin maahanmuuttaja itsekkin (muutin Ruotsiin raiskaamaan paikallisia ja elämään verotuloilla).

Mä en kyllä ole kuutamolla koska nykyistä järjestelmää voi kyllä käyttää hyväksi, suomalainen/maahanmuuttaja/pakolainen.

kannattaa muistaa että on kahdenlaista työttömyyttä: väliaikaista ja rakenteellista. Jälkimmäisestä ei päästä hyvinvointivaltiossa ellei haluta tilannetta että potkut+sairaus tarkoittaa automaattisesti ojaan kuolemista.

eli: rakenteellista työttömyyttä ei voi poistaa, mutta pakolaisten ottamista tulonsiirtojen varaan voisi rajoittaa yksittäisessä maassa miltei rajatta.

Jos nyt lähdemme ihan perusasioista.. Mihin perustat väitteen, että Suomeen halutaan köyhiä nauttimaan toimeentulotuesta?

Jos nyt lähdemme ihan perusasioista.. Mihin perustat väitteen, että Suomeen halutaan köyhiä nauttimaan toimeentulotuesta?
Tietenkin siksi että yhteiskunta voi tuupata hanuriin mahdollisimman montaa ihmistä kerralla lakkauttamalla toimeentulotuet? ;)

Miten politiikalla voidaan estää rikokset ?

Politiikalla voidaan kuitenkin estää/vähentää tukien väärää hyväksikäyttöä, tutustu vaikka perustuloon.

Pistä nyt perään vielä, että ne vie meidän työt ja verorahat, eiku ? Se olis se jäätävin perustelu tunnetusti :D
No älä nyt ala kyseenalaistamaan omaa politiikkaas, mehän ollaan samassa veneessä. Sillä oikealla puolella, joka tietää, että politiikassa ja poliitikoissa on vika. Ei kenessäkään muussa.

Mä veikkaan että nää islaminuskoiset pakolaiset olisivat kaikkein huonoimpia sietämään toimeentulotukien lakkauttamisen, kun eivät töihinkään kauhian helposti oikein pääse. Eivätkä kaikki edes varmaan tosin halua.

Mutta kuitenkin tulisi varmaan Bagdadin meininkiä tuonne Itä-Helsinkiin jos tämä "salaliitto" nyt menisi läpi.

Meillä on muutama Somali töissä ja ainakin kovasti ne yrittävät. Kuitenkin eivät ehkä Suomalaisen veroisia työntekijöitä. Ja on niissä niitä steissin vetelehtijöitä varmasti paljon.

Pitää paljastaa tämän threadin tarkoitus joka voidaan kiteyttää kahteen kysymykseen:
1. Miksi maahanmuuttokriitikoiden pitää aina nolata itsensä kritiikissään?
Suurinpana kompastuskivenä poliittisesti korrekti ilmaisu, vaikka se onkin perseestä lienee turhaa taistella sitä vastaan yrittäessä tuoda kantaansa esille (ellei tässä ole jokin salaliitto takana).
2. Miksi aiheuttaa ongelma ja käyttää aikaa sen selvittämiseen?

Mietittyäni pitkään ja hartaasti sain vihdoin tänään (kiitos Wallace:lta saamani tutkimus avun turvin) viimein ratkaistua miksi köyhiä halutaan suomeen nauttimaan toimeentulotukia.

Pahan kätyrit poliittisen siipensa RKP:n turvin on onnistunut luomaan kommunistisen uususkonnon, johon se sai käännytettyä uususkonnoille alttiit vihreät ja pian muutkin saatiin juonittua mukaan joko porvarillisuuden tai uuden kommunismin nimissä.

Kaiken takana on tietenkin toimeentulotukien täydellinen lopettaminen. Asia mistä porvarit ovat jo pitkään salaa haaveilleet. Kun maa on täynnä nälkäisiä suita ja työttömiä käsiä on palkat helppo neuvotella uudelle tasolle...nyt on pakko lopettaa sillä ovelleni koputetaan.
No niin! Ensimmäinen aihepiirin ketju jossa on selvästi järkeä! :thumbs:

Olen täysin samoilla linjoilla. Lisäksi haluan vielä lisätä että ei tämä mikään uskonto ole, tämä on fakta!
Jos et tätä tajua, kannattaisi ottaa asioista selvää, eikä olla niin kujalla koko aikaa.

Nyt ymmärrän mokuttajien palavan auttamishalun oheisvahingoista välittämättä: he "kuulevat pakolaisten itkun" mitä muut eivät kuule, Maila-Katriina Tuominen selosti tätä päivän Aamulehden ylänurkassa.
Nyt ymmärrän täydellisesti; mokuttajat siis kuulevat tätä sydäntäraastavaa itkua Afrikasta saakka ja tuntevat pakolaisten ahdistuksen omassa sydämessään ja koittavat tätä tuskaa kaikin mahdollisin tavoin lievittää?

Vau. Telepatiaa.

Äänestäkää tosiaan persuja. Saatte tällaisia teräviä ja sanavalmiita kavereita päättämään yhteisistä asioista:

Ja natsitervehdykset toki kuuluvat isänmaallisuuteen Suomessa!
muuten jaksa mitenkään edes puuttua näihin asioihin, mutta loistavaa että kaveri on saanut kaikki äänestäjänsä samaan kuvaan natsitervehdystä heittämään! tai no yksi ei tainnutkaan äänestää. toisekseen pakko vielä ylistää sitä miten nerokas haukkumanimi 'mokkakikkeli' naiselle onkaan :haart:

(Suurin ongelma maahanmuutossa) On Suomen sosiaalipolitiikka, ei itse maahanmuutto.
Eikös näistä suurin osa ainakin ole juuri väärän sosiaalipolitiikan syytä ?:rolleyes:
Nykyinen järjestelmä vain ruokkii ennakkoluuloja puolin ja toisin.
Kuten sanottu valtion sosiaalipolitiikan syytä on NIIN moni asia...
Se, että selkärangattomat politikot eivät pidä perusperiaatteistamme kiinni EI ole muslimeiden vika ...Taas politikossa on vika ;)
Yep, tähän vaikuttaa nimenomaan sosiaalipolitiikka!

Nykyisellä politiikalla EI OLE ihme, että tänne tulee sosiaalipummeja.

Väitän vaan, että syy on lähinnä nimenomaan siinä politiikassa.

Vika on mun mielestä politiikassa ja politikoissa.
Samaa mieltä, politiikasta löytyy virheet.

Mä syytän juuri sitä politiikkaa siitä, että tänne eksyy myös työtävieroksua&rikollisia kunnollisten seassa.
Niitä on vaan ihan turhaa syyttää, jos niiden annetaan pistää tuomioistuimia pystyyn tai saavat x määrän rahaa sossusta, silloin on politiikassa vika.

Kun otan vakuuttavien perusteluiden jälkeen neuvostasi vaarin:
Jos heräisit tosta sun vauhkostas

Niin oletkin sitten tätä mieltä vaikka kaikki onkin politiikan syytä:

Miten politiikalla voidaan estää rikokset ?

Valaistunut Wallace olen hämmentynyt auta minua. Miksei politiikan syyttäminen olekaan sallittua, kun minä teen sen?

Ja kuitenkin toteat vielä näin:
Originally posted by Wallace
Yksikään politikko ei pysty ratkaisemaan maahanmuuton ongelmia yhdelläkään lailla vaan sen täytyy tapahtua ihmisten vuorovaikutuksessa vapaaehtoisesti
Olen hieman hämmentynyt johdatuksessasi. Auttaisitko ratkaisemaan ongelmani?

Sanot myös näin:
Totta helvetissä KAIKKIA ihmisiä pitää käsitellä yksilöinä! Mitä helvetin järkeä on yleistämisessä ?

Mutta kuitenkin niputat koko läntisen pallonpuoliskon vastuuseen jenkkien toimista:
Mistäköhän tämä johtuu...Mietis vähän mitä Länsi tekee heidän kotimaissaan ?

Voitko auttaa minua myös tässä, koska saa yleistää ja kuka saa yleistää. Ilmeisesti sinä ja länsimaalaisia, mutta saanko minä yleistää? Olen hämmentynyt....

Edelleen johtajamme toteaa näin:
Myöskään Rankkurin "kaikki muslimit ovat pahoja koska koraanissa lukee X-asia" ei ole kovin fiksu asenne.
Ilmeisesti "kaikki poliitikot ovat pahoja, koska sosiaalipolitiikassa on ongelmia" on fiksu asenne? Opastatko tässä?

haha kohta saamme todistaa puheenaiheen vaihtoa vastauksena rankkurin lainauksiin ja kysymyksiin :D

Back
Ylös Bottom