Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jos näin on, niin kukaan Euroopassa/maailmassa ei ole onnistunut luomaan sitä "oikeata" sosiaalipolitiikkaa, eikä näin ollen voida olettaa, että Suomessakaan siinä onnistuttaisiin. Koska kaikki ylläolevat asiat on tapahtunu muualla euroopassa.

Edit. ainakaan mua tämänpäivän poliitikot ei oo onnistunu vakuuttamaan, että heillä olisi se kyky luoda jotain sellaista, mitä kukaan muu ei ole tähän mennessä onnistunut luomaan.

Telkasta tuli juuri mielenkiintoinen dokkari, jossa yhdeksi syyksi Mayakulttuurin yllättävään ja nopeaan luhistumiseen epäiltiin siinä esitettyjen todisteiden pohjalta pakolaisia. Arkeologit tuntuivat olevan aika vakuuttuneita uusimpien löydöksiensä pohjalta siitä, että pakolaiset olivat yksi suurimmista syistä perinteisten kuivuuden ja maaperän köyhtymisen yms. kanssa. Ihan samaa kaavaa noudatti kuin tänä päivänä ja 50 vuodessa rauha ja korkeakulttuuri vaihtui sekasortoon ja veren vuodatukseen. En ole ihan varma siitä, että olivatko arkeologit ja tutkijat rasisteja, koska muslimit eivät liittyneet tähän.

Wallace saattaa myös syyttää tuosta Mayojen alamäestä hiilihydraatteja, sillä nämä taisivat harrastaa viljelyä ja hiilareiden syöntiä. Jos kaveri yhdistäisi nämä kaikki jutut mihin on hurahtanut, niin voitaisiin saada Suomeen ennennäkemätön low-carb pakolaispolitiikka, jolla vältettäisiin kaikki muiden tekemät virheet ja ongelmat.:hyper:

Esitätkö ne konkreettiset ehdotuksesi suomen pakolaispolitiikaksi? Samalla voisit paljastaa nämä nerokkaat sosiaalipoliittiset linjauksesi, jolla se maahanmuutto saadaan vähenemään.

No yksinkertaisesti poistaisi mahdollisuuksia käyttää sosiaalijärjestelmää hyväksi, käytännössä se onnistuisi vähentämällä sosiaalietuuksia. Ei mun mielestä kovin vaikea yhtälö.

Muutenkin Suomen sosiaalijärjestelmässä on aivan alyttömiä aukkoja, on esimerkiksi tilanteita joissa työntekeminen ei kannata.

Sulle on tällä samalla palstalla moni huomauttanut tosta sun argumentaatiosta eli perustele ne väitteet. Syytät rankkuria puolueellisuudesta. Päättäjiä puolueellisuudesta. Miksi? Lähteitä vai pitääkö sun sanaan luottaa sellaisenaan? Jaksa ottaa edes kantaa tohon mutuiluun, kun miehellä on kansainvälisestä oikeudesta ja ylipäätänsä koko aiheesta tietämys täysin nolla. Tässä vaiheessa sää oot vaan väittänyt ja väittänyt noilla sun mielipiteillä ilman minkäännäköisiä perusteluita. Silloin tää keskustelu ei valitettavasti etene.

MIHIN SÄ KAIPAAT NIITÄ PERUSTELUITA ? Siihen ettei kaikki muslimit ole pahoja ? HALOO :D

Ai päättäjät eivät ole puolueellisia ? :D Asuntaanko samassa maassa, vai etkö oikeasti ole koskaan kuullut monikulttuurisuus-hehkutusta päättäjiltä ?

Myöskään Rankkurin "kaikki muslimit ovat pahoja koska koraanissa lukee X-asia" ei ole kovin fiksu asenne.

Ehkä sellanen neurtraali-asenne asiaan on paras, onhan maailma täynnä esimerkkejä paikoista missä muslimit&kristityt elävät rauhassa.

Wallace saattaa myös syyttää tuosta Mayojen alamäestä hiilihydraatteja, sillä nämä taisivat harrastaa viljelyä ja hiilareiden syöntiä. Jos kaveri yhdistäisi nämä kaikki jutut mihin on hurahtanut, niin voitaisiin saada Suomeen ennennäkemätön low-carb pakolaispolitiikka, jolla vältettäisiin kaikki muiden tekemät virheet ja ongelmat.

Ehkä päivän paras, melkein nauroin. :piis:

Missä olen Talebaneja puolustellut ?
"Minä en todellakaan olisi tyytyväinen, että omasta maastani tulisi jonkun Amerikan pelikenttä."
"Jos mä olisin muslimi ja vihaisin länttä periaatteesta niin en kyllä antais öljyä yhtään "
"Niin tai toisaalta heidät voi nähdä patriootteina, jotka taistelevat miehitystä vastaan. Riippuu ihan näkökulmasta. "

Nää kommentit nyt anto vain vähän muuta kuvaa.

Onpas hauskasti sanottu "suomalaiset jäävät vähemmistöksi Suomessa", eikä ulkomailta tullut ihminen ole suomalainen kansalaisuuden saatuaan ? :D
Luuletko oikeasti, että afrikasta ja lähi-idästä muuttavat ihmiset omaksuvat suomalaisen kulttuurin? Eivät. Entä heidän lapset tai lapsenlapsen? En tätäkään ihmettä ole vielä nähnyt. (Pyydän, älä vedä tähä sitä hemmoa joka oli joskus jossain ylen ohjelmassa RAISKAAMASSA kanteletta.)

Toki maan nimenä tulee pysymään Suomi ja kansalaiset suomalaisina (Ja tämäkin on muutettavissa), mutta et voi kiistää ettei asukkaat maata muokkaisi? Olen käynyt Lontoossa perheeni kanssa 4-vuotiaasta asti lähes kahden vuoden välein, vaikka muistikuvat ensimmäisistä reissuista eivät ole täysin kirkkaita voin sanoa, että kyseinen kaupunki on "rikastunut" huomattavasti siitä mitä se oli vielä 1900-luvun loppu puolella. Pakko sanoa, että britit saa olla enemmän kuin kiitollisia "huligaaneistaan" ja muutenkin vähemmän sinisilmäsistä kansalaisista, muuten prosessi olisi ollut ja tulisi olemaan nopeampi. Ja tämän prosessin alkutaipaleen nähneenä toivoisin, ettei se täällä tulisi ikinä tapahtumaankaan. Sanoi Thors mitä sanoi nämä "kultamunat" ovat mätiä sisältä.

Eli lyhesti, pidetään se paska siellä minne se paska kuuluu. Olen rasisti(:zzzz:) ja totean rehellisesti, etten usko ongelmien korjaantuvan sillä, että ne tuotaisiin tänne, saati syytämällä miljardeja johonkin bambumaja miljööseen... Kaikkihan me ollaan joskus omin jaloin opittu kulkemaan.

Vika ei voi aina olla isännässä, vika voi myös olla vieraassa..

Luuletko oikeasti, että afrikasta ja lähi-idästä muuttavat ihmiset omaksuvat suomalaisen kulttuurin? Eivät. Entä heidän lapset tai lapsenlapsen? En tätäkään ihmettä ole vielä nähnyt. (Pyydän, älä vedä tähä sitä hemmoa joka oli joskus jossain ylen ohjelmassa RAISKAAMASSA kanteletta.)

Kulttuuri on nyt aika laaja käsite. Voisitko hieman tarkentaa, että mistä lähinnä olet huolestunut ?

Toki maan nimenä tulee pysymään Suomi ja kansalaiset suomalaisina (Ja tämäkin on muutettavissa), mutta et voi kiistää ettei asukkaat maata muokkaisi? Olen käynyt Lontoossa perheeni kanssa 4-vuotiaasta asti lähes kahden vuoden välein, vaikka muistikuvat ensimmäisistä reissuista eivät ole täysin kirkkaita voin sanoa, että kyseinen kaupunki on "rikastunut" huomattavasti siitä mitä se oli vielä 1900-luvun loppu puolella. Pakko sanoa, että britit saa olla enemmän kuin kiitollisia "huligaaneistaan" ja muutenkin vähemmän sinisilmäsistä kansalaisista, muuten prosessi olisi ollut ja tulisi olemaan nopeampi. Ja tämän prosessin alkutaipaleen nähneenä toivoisin, ettei se täällä tulisi ikinä tapahtumaankaan. Sanoi Thors mitä sanoi nämä "kultamunat" ovat mätiä sisältä.

En väitä etteikö maa tulisi muuttumaan. Enkä todellakaan väitä etteikö nykyinen politiikka olisi TÄYSIN älytöntä. Väitän vaan, että syy on lähinnä nimenomaan siinä politiikassa.

Eli lyhesti, pidetään se paska siellä minne se paska kuuluu. Olen rasisti() ja totean rehellisesti, etten usko ongelmien korjaantuvan sillä, että ne tuotaisiin tänne, saati syytämällä miljardeja johonkin bambumaja miljööseen... Kaikkihan me ollaan joskus omin jaloin opittu kulkemaan.

Vika ei voi aina olla isännässä, vika voi myös olla vieraassa..

Vika on mun mielestä politiikassa ja politikoissa. Juu ja rahan syytäminen ei todellakaan ratkaise mitään!

Sun mielestä ihmiset ei saa ilmeisesti mennä vapaasti naimisiin tai matkustella tai tehdä töitä toisessa maassa ?

Varo vaan suakin saattaa syöttää filippiiniläinen sairaanhoitaja sitten vanhainkodissa ;)

Eli ollaan monesta asiasta TÄYSIN samaa mieltä.

Kulttuuri on nyt aika laaja käsite. Voisitko hieman tarkentaa, että mistä lähinnä olet huolestunut ? Lyhyesti kaikesta, en näe mitään yhteistä afrikkalaisella tai muslimi kulttuurilla kun aletaan vertailemaan omaamme. Eikä tämä kulttuuri minua enimmäkseen huolestuta, yritän vaan tässä vähän vastapainoksi tuoda näille "monikulturismin" kannattajille mieleen myös, että tässä pelissä on kyse myös kulttuurista jota edustaa vaivaiset n.5milj ihmistä. (Jos joku käy sen asukasluvun katsomassa ja löytää 5.4 tjps niin otetaan huomioon, ettei kaikki ole syntyperäisiä suomalaisia..)

En väitä etteikö maa tulisi muuttumaan. Enkä todellakaan väitä etteikö nykyinen politiikka olisi TÄYSIN älytöntä. Väitän vaan, että syy on lähinnä nimenomaan siinä politiikassa.

Joo, nykyinen politiikka mitä suomessa harrastetaan on kyllä päin persettä. Ja maahanmuuttokaan ei ole siinä ainoita ongelmia vaikka yks suurimmista omasta mielestäni on..

Vika on mun mielestä politiikassa ja politikoissa. Juu ja rahan syytäminen ei todellakaan ratkaise mitään!
Oon ite yhä sitä mieltä, että vaikka politiikkamme on hanurista niin on tietty prosentti maahanmuuttajista ja pakolaisistakin, enimmäkseen ne pakolaiset lähi-idästä & afrikasta.

Sun mielestä ihmiset ei saa ilmeisesti mennä vapaasti naimisiin tai matkustella tai tehdä töitä toisessa maassa ?
En tietääkseni tätä ole missään välissä sanonut? Faktahan on, että erillaisuus ei ole aina hyve, mutta kyllä sen sopeutumisen pitäisi lähteä siitä tulijasta ensin, ei alkuperäisestä asukkaasta.

Varo vaan suakin saattaa syöttää filippiiniläinen sairaanhoitaja sitten vanhainkodissa ;)
Veikkaan, että jos en siinä vaiheessa kun vanhainkotiin ollaan hyysäämässä oo kupsahtanu riistän sen henkeni ite. Liian monta ihmistä siellä nähnyt ja nähnyt minkälaista se elämä on... No thanks.

Eli ollaan monesta asiasta TÄYSIN samaa mieltä.
Jep, mutta monessa silti täysin eri leirissä. Itse sen paskan nähneenä mitä epäonnistunut maahanmuutto saa aikaan en ole sitä kannattamassa ilman asiallista seulontaa ja tasaista levittäytimistä ympäri maata. Myös se, että pakolaiset palautetaan, kun on sen aika ellei ole vakavasti otettavaa syytä miksi hänen suomeen pitäisi jäädä olisi asiallista.
:piis:

Lyhyesti kaikesta, en näe mitään yhteistä afrikkalaisella tai muslimi kulttuurilla kun aletaan vertailemaan omaamme. Eikä tämä kulttuuri minua enimmäkseen huolestuta, yritän vaan tässä vähän vastapainoksi tuoda näille "monikulturismin" kannattajille mieleen myös, että tässä pelissä on kyse myös kulttuurista jota edustaa vaivaiset n.5milj ihmistä. (Jos joku käy sen asukasluvun katsomassa ja löytää 5.4 tjps niin otetaan huomioon, ettei kaikki ole syntyperäisiä suomalaisia..)

Ennenkuin keskustellaan lisää niin määrittele tarkemmin suomalainen kulttuuri ?

Joo, nykyinen politiikka mitä suomessa harrastetaan on kyllä päin persettä. Ja maahanmuuttokaan ei ole siinä ainoita ongelmia vaikka yks suurimmista omasta mielestäni on..

Samaa mieltä, politiikasta löytyy virheet.

Oon ite yhä sitä mieltä, että vaikka politiikkamme on hanurista niin on tietty prosentti maahanmuuttajista ja pakolaisistakin, enimmäkseen ne pakolaiset lähi-idästä & afrikasta.

Mä syytän juuri sitä politiikkaa siitä, että tänne eksyy myös työtävieroksua&rikollisia kunnollisten seassa.

Täydellistä politiikkaa ei varmasti löydy koskaan, mutta parempaa löytyy kuin nyt.

En tietääkseni tätä ole missään välissä sanonut? Faktahan on, että erillaisuus ei ole aina hyve, mutta kyllä sen sopeutumisen pitäisi lähteä siitä tulijasta ensin, ei alkuperäisestä asukkaasta.

Tottakai tulijan pitää sopeutua, esim. oikeustajuumme. Maassa ei voi olla monta oikeusjärjestelmää.

Mutta mun mielestä molemmin puolinen kunnioitus toisen tapoja kohtaan on tärkeintä, tietenkin niin etteivät ne tavat loukkaa meidän oikeusjärjestelmäämme jne jne.

Jep, mutta monessa silti täysin eri leirissä. Itse sen paskan nähneenä mitä epäonnistunut maahanmuutto saa aikaan en ole sitä kannattamassa ilman asiallista seulontaa ja tasaista levittäytimistä ympäri maata. Myös se, että pakolaiset palautetaan, kun on sen aika ellei ole vakavasti otettavaa syytä miksi hänen suomeen pitäisi jäädä olisi asiallista.

Herää vaan kysymys, että kuka haluaa epäonnistunutta maahanmuuttoa ;)

Vain politiikkaa muuttamalla voidaan onnistua...

Tutkimus: Englannissa ainakin 85 islamilaista "tuomioistuinta"

http://www.verkkouutiset.fi/index.p...ta-qtuomioistuintaq&catid=4:ulkomaat&Itemid=6

europeIslamProtest.jpg

Mä oon sitä mieltä, että maahanmuuttajilla ei ole mitään vastuuta omista toimistaan. He eivät itse pysty kontrolloimaan toimiaan tässä paskaisen politiikan maassa.

Ja niin kauan kuin maahanmuuttajat eivät tunne tätä maata kodikseen he tulevat täällä sikailemaan. Verrattavissa länsimaisten turistien käyttäytymiseen Thaimaassa.

Mä oon sitä mieltä, että maahanmuuttajilla ei ole mitään vastuuta omista toimistaan. He eivät itse pysty kontrolloimaan toimiaan tässä paskaisen politiikan maassa.

Se on sun mielipide(nopeasti muuttu ;D).

Mun mielestä niiden pitää kunnioittaa meidän lakeja ihan niinkuin meidänkin.

Niitä on vaan ihan turhaa syyttää, jos niiden annetaan pistää tuomioistuimia pystyyn tai saavat x määrän rahaa sossusta, silloin on politiikassa vika. HALOO....

Se on sun mielipide(nopeasti muuttu ;D).

Mun mielestä niiden pitää kunnioittaa meidän lakeja ihan niinkuin meidänkin.

Niitä on vaan ihan turhaa syyttää, jos niiden annetaan pistää tuomioistuimia pystyyn tai saavat x määrän rahaa sossusta, silloin on politiikassa vika. HALOO....
Eihän tarvii kunnioittaa, eihän se niiden vika ole vaan politiikan.

Ei uskois, että oot 28 :D
Ei niin. Eikä se ole maahanmuuttajien vika myöskään jos he huijaavat ja kusettavat sosiaalijärjestelmää vaan politiikan joka antaa mahdollisuuden siihen. Onneksi sinä, Wallace, sait mut näkemään totuuden.

Ei niin. Eikä se ole maahanmuuttajien vika myöskään jos he huijaavat ja kusettavat sosiaalijärjestelmää vaan politiikan joka antaa mahdollisuuden siihen. Onneksi sinä, Wallace, sait mut näkemään totuuden.

Niinhän se menee. Voitaisiin vielä lisätä, että kyllä ne suomlaisetkin huijaavat, eikö ? :D On mahdollista pitää järjestelmää jota EI voi huijata...

Muista se vanha talouden sääntö ekasta postista, jooko :)

PS. Muuten eikös se ole rikollistakin ? Eli ei hyväksyttävää, eikös sekin ole todettu sata kertaa.

Niinhän se menee. Voitaisiin vielä lisätä, että kyllä ne suomlaisetkin huijaavat, eikö ? :D On mahdollista pitää järjestelmää jota EI voi huijata...

Muista se vanha talouden sääntö ekasta postista, jooko :)

PS. Muuten eikös se ole rikollistakin ? Eli ei hyväksyttävää, eikös sekin ole todettu sata kertaa.
Näin on!! Kunpa sais vaihtoon noi poliitikot. Itse asiassa maahanmuuttajia tarvitaan huomattavasti lisää tänne, koska he ovat rikkautta. Vois muuten poliitikot säätää politiikan, joka estää myös ryöstöt ja raiskaukset, ettei maahanmuuttajien tarttis tehdä niitä.

Näin on!! Kunpa sais vaihtoon noi poliitikot. Itse asiassa maahanmuuttajia tarvitaan huomattavasti lisää tänne, koska he ovat rikkautta. Vois muuten poliitikot säätää politiikan, joka estää myös ryöstöt ja raiskaukset, ettei maahanmuuttajien tarttis tehdä niitä.

Miten politiikalla voidaan estää rikokset ?

Politiikalla voidaan kuitenkin estää/vähentää tukien väärää hyväksikäyttöä, tutustu vaikka perustuloon.

Pistä nyt perään vielä, että ne vie meidän työt ja verorahat, eiku ? Se olis se jäätävin perustelu tunnetusti :D

Mamu-mysteerin ratkaisu

Mietittyäni pitkään ja hartaasti sain vihdoin tänään (kiitos Wallace:lta saamani tutkimus avun turvin) viimein ratkaistua miksi köyhiä halutaan suomeen nauttimaan toimeentulotukia.

Pahan kätyrit poliittisen siipensa RKP:n turvin on onnistunut luomaan kommunistisen uususkonnon, johon se sai käännytettyä uususkonnoille alttiit vihreät ja pian muutkin saatiin juonittua mukaan joko porvarillisuuden tai uuden kommunismin nimissä.

Kaiken takana on tietenkin toimeentulotukien täydellinen lopettaminen. Asia mistä porvarit ovat jo pitkään salaa haaveilleet. Kun maa on täynnä nälkäisiä suita ja työttömiä käsiä on palkat helppo neuvotella uudelle tasolle...nyt on pakko lopettaa sillä ovelleni koputetaan.

Mietittyäni pitkään ja hartaasti sain vihdoin tänään (kiitos Wallace:lta saamani tutkimus avun turvin) viimein ratkaistua miksi köyhiä halutaan suomeen nauttimaan toimeentulotukia.

Pahan kätyrit poliittisen siipensa RKP:n turvin on onnistunut luomaan kommunistisen uususkonnon, johon se sai käännytettyä uususkonnoille alttiit vihreät ja pian muutkin saatiin juonittua mukaan joko porvarillisuuden tai uuden kommunismin nimissä.

Kaiken takana on tietenkin toimeentulotukien täydellinen lopettaminen. Asia mistä porvarit ovat jo pitkään salaa haaveilleet. Kun maa on täynnä nälkäisiä suita ja työttömiä käsiä on palkat helppo neuvotella uudelle tasolle...nyt on pakko lopettaa sillä ovelleni koputetaan.

Ja ikää oli...

Back
Ylös Bottom