Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Nuo perustajat ovat tietääkseni pääosin supisuomalaisia käännynnäisiä..

Sekasin nuo ovat. Jos bishepullo kaupanhyllyllä on islaminuskoa vastaan ni tough luck. Siinä vaiheessa kun moinen asia rassaa voi kiltisti pakkaa koraaninsa ja soutaa muille vesille. Ihan vaikka heti jo huomenna.

Tämä on suomalaisen demokratian riemuvoitto. Siirtykäämme Sharian piiriin mikäli islamilaiset saavat enemmistön. "Tänään, 12.4.2052 eduskunta päätti julistaa jokaiselle vääräuskoiselle kivitystuomion"

Siitä se lähtee, kuten muualla euroopassa niin myös suomessa islam ja islam politiikassa tulee saamaan valtaa. Aluksi vähän, 10-vuoden sisällä vähän enemmän ja 15-20 vuoden sisällä näemme sharia lain olevan voimassa jostakin nykyisistä eu maista muiden seuratessa perässä.
Jippii vaan, ei paljon oikeasti naurata.

Hauska kommentti tuolla hs keskustelussa:

Hapankorppu | 6.9.2007 16:02

Näin ateistina olen hivenen huolestunut siitä, että sharia-lain mukaan ateismi on kuolemalla rangaistava rikos.

Älä nyt yhtään vähättele kuljetusala.
Kyllä minä näkisin, että jo seuraavissa eduskuntavaaleissa Suomen Islamistinen Puolue saa murskavoiton suomalaisten suorastaan rynnätessä äänestämään maahamme Shariaa.

Islamistinen puolue tulee epäilemättä olemaan yhtä järisyttävä menestys, kuin wanha ystävämme Onni Rissanen ja hänen puolueensa:
http://koti.mbnet.fi/jahuusko/kuvat/hauskat/vaalilupaus.jpg

Hienoa! Tämä islamistinen ihanuus tästä maasta vielä puuttui:) Ilmeisesti lähi-idän maat eivät ole antaneet tarpeeksi esimerkkiä, mihin tuo ajatus pitkällä tähtäimellä johtaa. Annetaan syövän vallata koko kroppa.

Eipähän ole mulle ollut islamilaisista mitään haittaa. Emmä noita suomalaispellejä kylläkään tajua, mitä vittua nyt lähteä politiikkaan, kun ei kyseinen uskontokunta ole tällä hetkellä mitenkään IN. Naurettavaksi yritykseksi tämä varmasti jää, mutta millä verukkeilla lähdet estelemään?

Ei noilla kavereilla oo varmaan edes ympärileikattua lerssiä. Kunhan taas leikkivät jotain tyyliin Jedi Akatemia tjms.

[PROVO]:dance: Enemmän hupia saadaan, kun jotkut pakkislaiset hikoilevat moisen asian vuoksi. Odotellessa lisää "voi ei, emmä kestä näitä muslimeja enää"-kommentteja. :dance:[/PROVO]

Noi banaanit on huippuhienot!

Ehkä tuossa viestissäkin oli pientä totuuden siementä vaikka olikin Porvoosta...

[PROVO]Enemmän hupia saadaan, kun jotkut pakkislaiset hikoilevat moisen asian vuoksi.

Yhtä mitätön asia tämä nyt on kuin silloin muutama vuos takaperin kun ensimmäiset somalit ramppas Suomeen. Pieni mitätön asia sekin aluksi oli. Nyt lähimmällä R-kioskilla hengailee enemmän somaleja kun Suomessa yhteensä 5v sitten.

Toi islamipuolue nyt on lähinnä naurettava ja sääliksihän noita turbaanipellejä käy. Enemmän mua hikoiluttaa tää vellova trendi sekoittaa uskontoja ja kulttuureja miten sattuu. Saattaa suakin hikoiluttaa 10v päästä.

Islaminusko kukoistaa Skandinaviassa. Pelottavaa.

Älä nyt yhtään vähättele kuljetusala.
Kyllä minä näkisin, että jo seuraavissa eduskuntavaaleissa Suomen Islamistinen Puolue saa murskavoiton suomalaisten suorastaan rynnätessä äänestämään maahamme Shariaa.

Islamistinen puolue tulee epäilemättä olemaan yhtä järisyttävä menestys, kuin wanha ystävämme Onni Rissanen ja hänen puolueensa:
http://koti.mbnet.fi/jahuusko/kuvat/hauskat/vaalilupaus.jpg

On tuossa himppasen verran eroa Onni Rissaseen. Suomessa on tällä hetkellä 55 000 muslimia ja lisää lappaa koko ajan. Muslimit myös lisääntyvät n. 3 kertaa kantaväestöä nopeammin. Kannattajapohjaa siis on jo nyt ja tulevaisuudessa varsinkin.

Abdullah Tammi saa toiminnalleen rahoitusta Saudi-Arabiasta ja 5 hänen oppilastaan on matkannut Medinan koraanikouluun opiskelemaan ääri-islamia, saudirahalla:

http://www.kirkkojakaupunki.fi/?newsid=5 000&deptid=124&languageid=3& NEWS=1

Medinan yliopisto:

The university has been described by a British journalist as follows:

The Islamic University of Medina, in Saudi Arabia, is one of the Muslim world's most prestigious universities, founded in 1961 by the Saudi king "to convey the eternal message of Islam to the entire world". Teaching at Medina is orthodox and ultra-conservative, based on a literal reading of the Koran, a rigid interpretation of Islamic law, and constant harking back to the lives and deeds of the earliest Muslims.

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Uni versity_of_Madinah

Ja alkuperäisestä lähteestä jatkuu...

But outside the classrooms, the university is known as a recruiting ground for militants and fighters, despite official clampdowns. Some students are known having studied at Medina to drift into circles associated with the Saudi-born terrorist Osama bin Laden.

http://www.guardian.co.uk/waronterror/st ory/0,,564369,00.html

Saudit ovat myös lupautuneet rahoittamaan Helsinkiin puuhattavaa moskeijaa.

En kutsuisi tuota ihan luusereiden touhuksi.

Kyllä tuo suunta on huolestuttava.

Saas nähä Pakkotoistolaiset, minkälaisessa kukoistavassa kaikki vitun kulttuurit sekasin törmäyskurssilla yhteiskunnassa sitä kymmenen vuoden päästä elellään:) Olen 100% varma, että tästä paisuu suuri ongelma suomelle, niinkuin on käynyt esim. Ruotsissakin. Olkoon vaikka rasismia, mutta minä olen sitä mieltä, ettei kyseinen muslimi ihmisrotu, sopeudu yhtään mihinkään maahan, ei sitten millään, ei edes omaansa.

Sopii toivoa että armeijaan on pesiytynyt paljon "rasisteja" ja "punaniskoja" jos nuo jeesuksen hykäämät pakanat ylipäätään saavat mitään pahaa aikaan.

Back
Ylös Bottom