Olen tutkinut paljon lapsien älykkyyttä ja todennut, että Suomessa asuvat afrikkalaista syntyperää olevat lapset keskimäärin pärjäävät heikommin kuin esimerkiksi suomalaislapset yleisesti käyttämissämme älykkyystesteissä. Toisaalta afrikkalaistaustaisuus ei näy testeissä heikompana suoriutumisena Afrikasta suomalaiseen perheeseen pienenä adoptoitujen lasten kohdalla tai sellaisten perheiden lasten kohdalla, jotka ovat tulleet Suomeen useampi sukupolvi aiemmin. Samoin lapset joiden toinen vanhempi on suomalainen ja toinen afrikkalainen suoriutuvat älykkyystesteissä keskimäärin normaalisti.
Mittaavatko ne käyttämänne testit mielestäsi yksilön kykyä pärjätä suomalaisessa yhteiskunnassa?
Jos korrelaatio on olemassa, niin minun mielestäni ei ole ensisijaista ryhtyä pohtimaan, että mistä afrikkalaista syntyperää olevien lasten keskimäärin huonompi tulos johtuu, vaan tärkeintä on myöntää ja huomioida, että näin on. Ja tehdä siitä mahdolliset johtopäätökset (vaikkapa työperäisten maahanmuuttajien värväämistä mietittäessä).
Mikä on Tiger Woodsin ensi kesänä syntyvän lapsen rotu?
Se on varmaankin sama kuin Tiger Woodsin oma rotu hänen omasta mielestään: Caublinaasialainen. :D
http://www.vdare.com/sailer/070102_obamania.htm
Tiger Woods ei halunnut julistautua kiintiöneekeriksi, vaikka Nike lupasi neekeriydestä enemmän rahaa. Sen sijaan presidenttiehdokas Barack Obama, joka ei tiedä Afrikasta tai mustien amerikkalaisten arjesta yhtään mitään, kiiruhti julistautumaan äfricän-ämericalaiseksi kiintiöneekeriksi.
Minun veikkaukseni on, että Tiger Woods tulee jatkossakin pärjäämään elämässään ihan kivasti.
Ja minun pointtini tässä on nimenomaan se, että joku raja näille rotuvouhotuksille on laitettava, puoleen ja toiseen.
En minäkään. Ympäristöllä on suurin merkitys. Voidaan vaikka verrata ongelmaperheen jälkikasvua ja sodan runteleman maan pakolaista. Moraalikäsitykset ja asenne ovat melkosen erilaisia valtaväestöön verrattuna. Ongelmaperheen kasvatista tulee tod. näköisesti joku hamppialkoholistinarkkarilinnakundi, kun taas pakolainen potkii turvapaikassaan mummoja hissikuiluun.
Näin aivan varmasti on. Ja koska meillä on jo niitä linnakundeja ja syrjäytymisvaarassa olevia aivan liikaa omastakin takaa, niin... jne.
Jokainen voi lennähtää, vaikkapa Dubaihin katsomaan, miten moderni islamilainen yhteiskunta toimii.
No miten se toimii? En ole käynyt, mutta olen varma, että loputtomilla öljymiljoonilla on tehty hienoja hotelleja ja palatseja ja muuta kivaa.
Mustien säkkien asema on todennäköisesti silti yhtä huono kuin muissakin islamilaisissa maissa. Vierastyöläisten asema vastaa lähinnä orjan asemaa ja filippiiniläisten kotiapulaisten asema vastaa seksiorjan asemaa.
Joo, kyllä siellä varmaan sheikeillä itsellään on asiat kunnossa.
Mutta kahden euron aletuoppia et varmasti löydä yhdestäkään baarista Dubaissa. :D