Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei se ulkopuolinen geeniperimä tänne serkkujaan naivaan sisäsiittoiseen pohjolaan pahaa tekisi. Saatais ehkä se keskimääräinen elinikäkin sinne länsimaiselle tasolle kun ei kuolis niin moni kansatauteihimme.

Käsittääkseni Suomessa nai serkkujaan lähinnä tietty pohjoinen ääriuskovainen ryhmittymä.

Juuh. Salaisena ja perimmäisenä pyrkimyksenäni on nimenomaan tuhota valkoinen rotu sekä suomalaisten jalo ja vähälukuinen kansa, sekä luoda vääränväristen ylivaltainen imperiumi maapallolle.

Ei se ulkopuolinen geeniperimä tänne serkkujaan naivaan sisäsiittoiseen pohjolaan pahaa tekisi. Saatais ehkä se keskimääräinen elinikäkin sinne länsimaiselle tasolle kun ei kuolis niin moni kansatauteihimme.

Sanotko että esim afrikkalainen samasta heimosta naiva kansa voisi jotenkin korjata geenejämme?

Ja jos Suomessa on heikosti tilanne niin miten on esim islannissa? Vai onko Suomi Islantia sulkeutuneempi ja vähälukuisempi?
Hyvin sä perustelet... :thumbs:

EDIT- Ainiin. ja onhan Suomessa paljon enemmän tuota suvunkesken naimista ollut kuin vaikka Ruotsissa... Vai onko ???

Niih, kyl niitä perinnöllisiä sairauksia on mustillakin. Sirppisoluanemia lienee aika harvinainen etnisillä suomalaisilla..

HIV tartunta noilla kuitenkin on monissa maissa jopa 35%väestöstä, eli voi sanoa että lähes puolella aikuisista miehistä, miksi aidsia kantava musta on parempi ihminen kuin suomalainen?

Lisää löylyä!

http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/id55735.html

Mitä se Puumalainen noin niinkuin työkseen tekee? Kuuntelee musiikkia, johon musulmaanit eivät todennäköisesti törmäisi vahingossakaan? Oikeasti, siinä on mies joka ansaitsisi mitalin.

Heh, siinähän oli virkistävä tuulahdus normaalia maalaisjärkeä. Mistäs tuota Kylähullut-yhtyeen levyä voi tilata?

erillaiset ihmiset ei ole ihmiskunnan historian aikana tulleet yhdessä toimeen, miksi niin tapahtuisi nyt. jos vihreiden maahanmuuttopolitiikka pääsee valloilleen niin voi vittu. eikö ihmiset tajua että eri rotujen välillä on aina jännitettä ja tulee aina olemaan. eikö meidän päättäjät voi katsoa mitä esim. ruotsille tapahtuu? miksi tehdä asiat perässä päin vittua. ruotsin pakolaispolitiikka on ollut syöpä ruotsille ja siitä ei noin vaan parrannuta. :curs: :curs: :curs:

Suomalaisuus on muutakin kuin ihonväriä. Se on nähty ja toivottavasti ette vakavasti (indica) ole sitä mieltä ettei tumma, eli naapuri, voisi olla suomalainen...??? Minä olen sen nähnyt onnistuvan.

Itseasiassa en mä näe mustaihoisia, tai arabitaustaisia ihmisiä suomalaisina, on niillä sitten passi tai ei, eikä näe kovin moni muukaan, suomalaiset ovat kansakunta, joka perinteisesti on asuttanut suomi-nimistä maata ja puhunut suomea. Suomen kansalaisuus ja suomalaisuus ovat vähän himpun eri asia, siten että eri rotuiset suomalaiset ovat kyllä suomalaisia, jos ne omaavat passin, mutta eivät kuitenkaan ole suomalaisia, koska rotutausta viittaa afrikkaan.. Sama kuin Ulkosuomalaiset, voivat toki olla Australialaisia tai Kanukkeja tai mitä vaan, mutta ei ne alkuperäisiä ole, vaan suomalaistaustaisia siirtolaisia, miksi siis Kenialaissuomalaiset tai somalialais-suomalaiset olisivat suomalaisia.. Etninen suomalaisuus ei edellytä suomen kansalaisuutta, maailmassa on paljon etnisesti suomalaisia ihmisiä, jotka kuunaan eivät ole omistaneet suomen passia, munkin suvussa on sellaisia..

Josta saavutaan lopputulemaan, että kyllä, ei mulle musta voi olla suomalainen, suomenmaalainen ja maanmies kyllä, mutta että musta voisi olla etninen suomalainen, ehkä seuraavassa elämässä.. Silti, en mä nyt tarkoita sitä, että suomeen pitäisi joka helvetin bussipysäkille laittaa kyltti "slegs vir blankes" ja hietsun rantaan helvetin iso plakaatti, missä lukee "hierdie baaigebied is gereserveerd vir die uitsluitlike gebruik van die lede van die blanke rassegroep" Eli tosinsanoen en mä tekis suomesta Apartheid-EteläAfrikkaa, vaan mielelläni antaisin suomen olla suomi, ja korkeintaan palata mustien määrässä lamaa edeltäneelle tasolle. Ei se mustuus ns neekereissä edelleenkään ole se vika, vaan ainoastaan, kun suomi nyt sattuu olemaan etnisille suomalaisille se kansankoti, vähän niinkuin israel jutskuille, niin kyllä suomalaiseen identiteettiin jatkossakin tulee kuulua suomalaisuus. En mä koskaan kansani edustajaksi halua mustaa, maani asukas sellainen saa olla, enkä mä apartheidiä halua, vaan sitä että suomi tajuaisi pysyä suomalaisten suomena, sillä ei tällä kansalla muutakaan kotimaata ole. Avioliitot ulkomaalaisten kanssa ja maastamuutto laimentaa suomalaisuuden tehokkaasti jo nyt pois, miksi suomalaiset kansana säilyisivät, jos hallitsemattomasti ei-suomalaisia otettaisiin maahamme? Isot maat, kuten Britannia tai Ranska voivat ihan hyvin sulauttaa sinne maahanmuuttajia, kulttuurin pahemmin kärsimättä, suomi on erittäin pieni maa, ja ei yksinkertaisesti suurisuuntaista sinne suuntautuvaa siirtolaisuutta kestä. Suomen kansalaiset oli ne sitten mitä rotutaustaa vaan, ovat tietenkin samanarvoisia, mutta juurikin etnisten suomalaisten suojelemiseksi suomeen ei tule ottaa yhtään mustaihoista enempää, ei myöskään islamilaista, koska nuo eivät kyllä halua edes kuulua meihin.
pitäisi alkaa järjestelmällisesti neekereitä kutsua suomenmaalaisiksi, erotuksena oikeista suomalaisista, ainiin hurrit taitaa tehä itsestään samaa, Finländare taitaa olla termi..

Minkähän takia, jos mä ja mun 20 tuhatta kaveriani päätettäisiin muuttaa kongoon, ei tehtäisi mitään minkäänvaltakunnan hedelmällistä yhteistyötä siellä paikallisväestön kanssa,vaan vihattaisiin niitä ja yritettäisiin muuttaa maata mahdollisimman meidänkaltaiseksi, ja lähinnä tehtäisiin väkivaltatekoja ja raiskailtaisiin paikallisväestöä, niin minkähänlaisina pelastajina paikalliset pitäisi meitä, tapettaisiinkohan meidät. Pitäisikö Reetta Räty meitä monikulttuurin ihanina lapsina, vai rasisteina, miettikääs sitä..

Lisää löylyä!

http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/id55735.html

Mitä se Puumalainen noin niinkuin työkseen tekee? Kuuntelee musiikkia, johon musulmaanit eivät todennäköisesti törmäisi vahingossakaan? Oikeasti, siinä on mies joka ansaitsisi mitalin.

harmittaa noiden jätkien puolesta. eilen kun haastattelivat ylexiin sitä klamydian laulajaa(?!) ja jankkasivat tosta rättipääbiisistä siltä "no eikö tuo sitten ole rasistista?" - kysymystä niin kauan että siltä palo päreet. vaikutti kyllä siltä että toimittajan verbaalinen kyvykkyys ei riittäny oikeaan keskusteluun.

www.kylahullut.com tuolta löytää paitoja ja levyjä yms.

provosoivia sanoja tulisi välttää. n-sana,h-sana... mielestäni sana rasismi vois olla "uusi r-sana". R-sanaa käyttämällä asetetaan vastapuoil tiettyyn, negatiivisen leiman omaavaan ihmisryhmään.

Etninen suomalaisuus ei edellytä suomen kansalaisuutta, maailmassa on paljon etnisesti suomalaisia ihmisiä, jotka kuunaan eivät ole omistaneet suomen passia, munkin suvussa on sellaisia..

Et ihan osunut siihen mistä minä puhuin. Tai ainakin nyt pitää selventää sitä. Musta tai arabimaasta tullut.... Jepjep. Voiko koko ikänsä suomessa asunut belgian tai saksan kansalainen koskaan kokea itseään suomalaisena?

Voinko mä pitää itseäni 80-vuotiaana tamperelaisena jos sinne nyt muutan? Kun sanoin että olen nähnyt sen tapahtuvan niin miten itse suhtautuisit henkilöön joka puhuu keskivertosuomalaista paremmin suomea, kannustaa mm-kiekossa suomea kiivaammin kuin moni muu ja suomipaita päällä. On asunut lähes koko ikänsä täällä ja ei ole koskaan tehnyt mitään (ainakaan isompaa) suomen lakien vastaista. Maksaa kuukaudessa paljon enemmän veroja suomeen kuin mitä muutamat tuntemani suomalaiset nostavat sossusta.

Suomalaisuus on kuitenkin sisällä eikä siinä mistä on tullut tai kuinka paljon hänen ihonsa heijastaa valoa. Suomalaisuus ei ainakaan säily tuolla nyky-yhteiskunnan räppärihiphop porukan avulla. Lietsotaan anarkiaa ja kommunismia. Unohdetaan velvollisuus puolustaa isänmaata ja halutaan jakaa esi-isien työllä hankittu hyvinvointi pois. Toisin kuin henkilö josta itse puhun. Suomalaisuus on mielentila sekä tunne isänmaata kohtaan.

Mihin se raja sitten vedetään jos sitä vedetään värin, rodun tai synnyinmaan mukaan? Ei maailma ole enää mitenkään mustavalkoinen. Alkaa olemaan kohta enemmän maitokahveja liikkeellä kuin alkuperäisiä neekereitä.

Se jos mikä on Suomalaista, että on valmis menemään rajalle vastaanottamaan valloittajaa tuliluikku kourassa. Kuinka moni näistä uussuomalaisista olisi siihen valmis? Summasummarum, on olemassa muitakin koiria kuin se kylän ainut kulkukoira.

Tuo oma, sinällään amerikkalaisiin tutkimuksiin nähden ristiriitainen tutkimustuloksesi/"tutkimustuloksesi" saattaa olla uraauurtava, siinä voisi olla kenties aihetta julkaisullekin. Enkä sano tätä ivallisesti, vaan jos sinulla oikeasti on jotain joka tuota väitettä tukee, tilastollisesti riittävällä otannalla, se voi olla tärkeää informaatiota.

Hyvä että laitoit sanan tutkimustuloksesi lainausmerkkeihin. En toki ole tehnyt asiasta tieteellistä tutkimusta. Olen siis arvioinut työssäni useita lapsia ja käyttänyt tässä arviossa myös älykkyystestejä. Ja todennut mainitsemani ilmiön. Missään nimessä en ole tutkinut niin monia lapsia, että voisin koota tilastollisesti päteviä tuloksia. Erityisesti noiden adoptiolasten osalta ei löydy aineistoa riittävästi.

Sen täälläkin esillä olleen tutkimuksen esittämä (muistaakseni) lähes yhden standardipoikkeaman suuruinen ero älykkyyksissä mustien ja valkoisten välillä tuntuu siis oman kokemukseni perusteella ihmeellisen suurelta. Mutta kuten sanoin, minulla ei ole nähtävästi riittävästi dataa. Yksi syy eriävään käsitykseeni voivat olla myös käyttämäni älykkyystestit. Muistaakseni noissa amerikkalaisissa tutkimuksissa on käytetty loogisen päättelyn tehtäviä. Itse olen käyttänyt Wechslerin testistöjä (WIPS, WISC ja WAIS), jotka mittaavat muutakin kuin loogista päättelykykyä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1336449&ref=rss

Tuossa on taas yksi syy mitä kannattaa miettiä kun puhutaan näistä yhteiskuntakelvottomista henkilöistä. Ei varmaankaan kaikki ole valmiita moisiin tekoihin mutta eivät ole myöskään saaneet valmiuksia tuomita näitä tekoja. Mihin tarvitsemmekaan oikeuslaitosta kun voimme välittömästi paikallisen rovastin kanssa iskeä kovat tuomiot ja toteuttaa ne välittömästi. Ei näin...

HEi meitin pitää ymmärtää että se on niitten kulttuuria....
En millään ymmärrä miksi ei voida ottaa yksikertaisesti maahan semmosssia ihmisiä jotka myös tekevät töitä ja tekevät parhaansa suomalaiseen yhteiskuntaan totuttautumisessa. Tai eihän sitä täysin voi etukäteen varmistaa mutta joku määräaika ja jos ei sopeudu niin veks. Kuulostaa karulta mutta ainoa järkevä tapa, pään taputtelu toimii ehkä koirille, jos niillekkään.

Eikä voida olettaa että jos meikä lähtis vaikka pakistaniin, niin siellä meikäläinen hyväksyttäisiin muitta mutkitta ja saisin toteuttaa omaa kulttuuriani täysin vapaasti. Mielestäni todella moni afrikkalainen kouluttamaton joka tänne tulee on keskiverto suomalaista reippaasti rasistisempi. Ei siellä haukuta valkonaamaksi, vaan kivitetään, poltetaan ja raiskataan ihan saman värisiäkin vain koska ovat eri heimoa, yksinkertaistettuna aika vitun tyhmää.

Ja oon aina ihmetelly että koska ne tajuu että tekis töitä yhdessä ja rakentais maataan niin ehkä siellä olis asiat paremmin. Onhan siellä niitä diktaattoreja mutta perkele ei se toisiaan tappamalla se elämä parane vaikka toinen ois jostain toisesta heimosta.

en kyllä oo yllättyny että tommosia epäilyksiä herää noista kehitysapuhommista. helppo kusettaa kun kukaan ei kuitenkaan tuu perään kattomaan että mitä siellä tapahtuu.. jos tulee ni sit leikataan sille osa kakusta

Back
Ylös Bottom