Suomalaisuus on muutakin kuin ihonväriä. Se on nähty ja toivottavasti ette vakavasti (indica) ole sitä mieltä ettei tumma, eli naapuri, voisi olla suomalainen...??? Minä olen sen nähnyt onnistuvan.
Itseasiassa en mä näe mustaihoisia, tai arabitaustaisia ihmisiä suomalaisina, on niillä sitten passi tai ei, eikä näe kovin moni muukaan, suomalaiset ovat kansakunta, joka perinteisesti on asuttanut suomi-nimistä maata ja puhunut suomea. Suomen kansalaisuus ja suomalaisuus ovat vähän himpun eri asia, siten että eri rotuiset suomalaiset ovat kyllä suomalaisia, jos ne omaavat passin, mutta eivät kuitenkaan ole suomalaisia, koska rotutausta viittaa afrikkaan.. Sama kuin Ulkosuomalaiset, voivat toki olla Australialaisia tai Kanukkeja tai mitä vaan, mutta ei ne alkuperäisiä ole, vaan suomalaistaustaisia siirtolaisia, miksi siis Kenialaissuomalaiset tai somalialais-suomalaiset olisivat suomalaisia.. Etninen suomalaisuus ei edellytä suomen kansalaisuutta, maailmassa on paljon etnisesti suomalaisia ihmisiä, jotka kuunaan eivät ole omistaneet suomen passia, munkin suvussa on sellaisia..
Josta saavutaan lopputulemaan, että kyllä, ei mulle musta voi olla suomalainen, suomenmaalainen ja maanmies kyllä, mutta että musta voisi olla etninen suomalainen, ehkä seuraavassa elämässä.. Silti, en mä nyt tarkoita sitä, että suomeen pitäisi joka helvetin bussipysäkille laittaa kyltti "slegs vir blankes" ja hietsun rantaan helvetin iso plakaatti, missä lukee "hierdie baaigebied is gereserveerd vir die uitsluitlike gebruik van die lede van die blanke rassegroep" Eli tosinsanoen en mä tekis suomesta Apartheid-EteläAfrikkaa, vaan mielelläni antaisin suomen olla suomi, ja korkeintaan palata mustien määrässä lamaa edeltäneelle tasolle. Ei se mustuus ns neekereissä edelleenkään ole se vika, vaan ainoastaan, kun suomi nyt sattuu olemaan etnisille suomalaisille se kansankoti, vähän niinkuin israel jutskuille, niin kyllä suomalaiseen identiteettiin jatkossakin tulee kuulua suomalaisuus. En mä koskaan kansani edustajaksi halua mustaa, maani asukas sellainen saa olla, enkä mä apartheidiä halua, vaan sitä että suomi tajuaisi pysyä suomalaisten suomena, sillä ei tällä kansalla muutakaan kotimaata ole. Avioliitot ulkomaalaisten kanssa ja maastamuutto laimentaa suomalaisuuden tehokkaasti jo nyt pois, miksi suomalaiset kansana säilyisivät, jos hallitsemattomasti ei-suomalaisia otettaisiin maahamme? Isot maat, kuten Britannia tai Ranska voivat ihan hyvin sulauttaa sinne maahanmuuttajia, kulttuurin pahemmin kärsimättä, suomi on erittäin pieni maa, ja ei yksinkertaisesti suurisuuntaista sinne suuntautuvaa siirtolaisuutta kestä. Suomen kansalaiset oli ne sitten mitä rotutaustaa vaan, ovat tietenkin samanarvoisia, mutta juurikin etnisten suomalaisten suojelemiseksi suomeen ei tule ottaa yhtään mustaihoista enempää, ei myöskään islamilaista, koska nuo eivät kyllä halua edes kuulua meihin.
pitäisi alkaa järjestelmällisesti neekereitä kutsua suomenmaalaisiksi, erotuksena oikeista suomalaisista, ainiin hurrit taitaa tehä itsestään samaa, Finländare taitaa olla termi..
Minkähän takia, jos mä ja mun 20 tuhatta kaveriani päätettäisiin muuttaa kongoon, ei tehtäisi mitään minkäänvaltakunnan hedelmällistä yhteistyötä siellä paikallisväestön kanssa,vaan vihattaisiin niitä ja yritettäisiin muuttaa maata mahdollisimman meidänkaltaiseksi, ja lähinnä tehtäisiin väkivaltatekoja ja raiskailtaisiin paikallisväestöä, niin minkähänlaisina pelastajina paikalliset pitäisi meitä, tapettaisiinkohan meidät. Pitäisikö Reetta Räty meitä monikulttuurin ihanina lapsina, vai rasisteina, miettikääs sitä..