Onkohan mamuilla jo oma vähemmistöpuolue?
Vihreät - De Gröna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan mamuilla jo oma vähemmistöpuolue?
:Jos mä tuon "pari" pulloa Jack'iä, niin voiko teille tulla muutamaksi viikoksi lukemaan kirjoja? Kaikki omat kun on jo luettu moneen kertaan.
Korkkasin juuri Grantsin. Tarjoo sä wiskit, niin voidaan mun säästyneistä wiskikuluista ostaa (paljon:D ) lisää kirjoja.

Näin länsimaisesta näkökulmasta on ihan järjetöntä hankkia se 10 lasta jos yhden kanssakin olisi nälkärajalla. Toisaalta taas siellä perhe on voimaa, mutta jollain energialla ne lapset pitäisi kasvattaa siihen asti, että heistä tulee hyödyllistä työvoimaa.
Oisko niin, että rikkaiden ei tarvitse hankkia lapsia, koska heillä on varaa maksaa vanhuuden hoitonsa vaikka itse.
Huonompiakin suunnitelmia on kuultu (ja toteutettu).![]()
Jos sotahistoria kiinnostaa, niin Mansteinin Menetetyt Voitot on lukemisen arvoinen. Myös Rudelin ja Hartmannin elämänkerrat on ihan jees ajanvietettä.
sinun on ehkä syytä pysähtyä miettimään omien valintojesi seurauksia. Meille kerrotaan joka päivä, että a) monikulttuurisuus on väistämätön kohtalomme, mutta b) me voimme omilla asenteillamme ja valinnoillamme vaikuttaa monikulttuurisuuden sisältöön. Mielestäni sekä a) että b) ovat väärin. Meillä nimenomaan on vielä mahdollisuus vaikuttaa siihen, tuleeko Suomesta monikulttuurinen vai ei.
Ehkäpä tiettyjen maahanmuuttajaryhmien röyhkeys ja musliminuorison silmitön väkivaltaisuus ei johdukaan siitä, että heissä yksilöinä olisi jotain vikaa. Ehkäpä he ovat vain omaksuneet sen herrakansan roolin, jota heidän vanhempansa ja imaaminsa heille opettavat, ja jonka nöyristelevä ja nuoleskeleva kaffir on omalla käytöksellään vahvistanut.
Tuosta tuli mieleen, että esim. somalithan ovat ihanteellisia kuluttajia: heillä on rajattomasti aikaa kuluttaa, runsaasti sossun antamaa rahaa ja henkinen maisema, joka on tyhjä kuin aavikko. Tuollaiseen tabula rasaan on helppo mainostajan kylvää oikea siemen. Ja hyvin näyttää itävän: nuoriso ostaa (tai varastaa, valmistajan kannalta aivan sama) innosta puhkuen viimeisinta Fubu-muotia (vai mitä niitä on) hinnasta välittämättä. Ruoka haetaan mäkkäristä. Pleikkarit ja musiikkivideot täyttää vapaa-ajan. Erona työssäkäyviin suomalaisiin se, että nämä jaksavat kuluttaa 24/7/365.Sen sijaan tänne raahattavilla on mentaliteetti "pakko kuluttaa kaikki heti, koska jos niin ei tee, muut ovat nyysineet sen kaiken" kuten liikakansoitetulla vähäresurssisella aavikolla joka sortin karvakädet ovat tottuneet tekemään.
Jahas makukin on vielä presiis sama![]()
Sotahistoriasta kiinnostunut kaverini sai 1:n ison ja 100 pientä kun kävi kylässä ensimmäistä kertaa :D
:ia.Melkein asiaan sopiva.
Oli melkoinen kulttuuri shokki kun ensimmäisen kerran näin arviolta kiinalaisen kaveriporukan turkkilaisessa pitseriassa. Se oli hienoa kulttuurien välistä yhteyttä.
Tuohan kuulostaa siltä, että mä heitän jotain esimerkkejä omista suosikeista tonne kirjatopikkiin ja sitten on sun vuoro... ;)

Välttääkseen Rooman kohtalon länsimailla pitäisi olla munaa eräänlaiseen pohojalaistyyliseen ajatteluun: "Nää on meirän maita niin pitkälti kun akkunasta näkyy ja ne on paappa raivannu ja me piretähän näistä maista huolta. Kyllä me ollaan sen verta parempaa sakkia kun noi, että tännehän ei luvatta tulla räpeltämähän."
Saattaa olla, että Pohjanmaalla joku vielä uskaltaa päästää suustaan jotain tuollaista. Mutta kansallisella tai EU:n tasolla tuollainen puhe on ankaraa rasismia ja vihapuhetta ja lailla kielletty.
Ulkomailla asuneena.
En tehnyt ainuttakaan paikallista ystävää. Ikinä. Olin "omieni" eli muitten siirtolaisten kanssa "muita" =alkuperäisiä vastaan.
Mikä maa? Ihan vaan mielenkiinnosta tiedustelisin, jos sopii?
Kun jotkut kysyivät mistä olen, sanoin Finland. Sanoin etten ole mikään faking refugee. Ja palaavani Suomeen pian. Heidän ilmeessään oli helpotusta ja hyväksyntää.
Tuosta tuli mieleen eräs ircquotes-juttu, kun joku suomalainen häiskä kertoi olleensa briteissä vaihto-oppilaana. Isäntäperheen emäntä oli kysynyt häneltä että "oletko aivan 100 %:sesti suomalainen, kun olet noin vaalea iholtasi". Kyllä ne vissiin monet siellä luulee että Suomi on siellä jossain Pakistanin ja Intian välissä...? Että sen puoleen pakolaishuoli on ymmärrettävää.
Voin sanoa ettet ole ainoa tietämäni tyyppi ketä ei ole ystävystynyt britonien kanssa. On moni tuttu sanonut, että he ovat suomalaisiin verrattuna hyvin samanlaisia, mutta silti niin erilaisia :D
Razzizti vaan varmaan olen. Elämä opettaa.Vittu äijä pani Shakiraa nenä valkosena.Sitävastoin sain kolumbialaisen tyttöystävän...
Mutta edelleen aasinsillan kautta; kuinka monella Suomessa on siirtolaisystäviä? Minä ainakin ohitan heidät kuin ilmaa. Empaattisesti ajatellen...Samoin minulle kävi... So not, kotona (omien parissa) ollaan taasRazzizti vaan varmaan olen. Elämä opettaa.