Maahanmuutto

Silti tuot esille selkeästi että tunnet suuren määrän ulkomaalaisia joista ei ole ongelmia eli hyvin koulutettuja suurien yhtiöiden palkkalistoilla olevia menestyjiä.
Mutta kun he eivät kerro kokonaisuudesta yhtään mitään...Oma kontaktipintani ulkomaalaisryhmiin on aivan päinvastainen ja silti en pyri antamaan sitä vaikutelmaa että kaikki ulkomaalaiset raiskaa ja murhaa...Liian moni kylläkin...

Kaikki alkoi siis siitä, kun sanoin, etten ole perinteinen kukkahattu. Pelles siitä sitten heitti jos jonkinmoista arvelua minusta ihmisenä, joten korjasin hänen käsityksensä. Eipä muuta.

Lisään sitten tähän sen, minkä jätin aiemmasta viestistä pois. Uravalintani (opettaja) takia tulen tapaamaan elämässäni luultavasti vielä paljonkin pakolaisia ja maahanmuuttajia. Olen myös työskennellyt usean vuoden ajan eri kouluissa opettajana ja koulunkäyntiavustajana, maahanmuuttajaluokallakin.

Eli en lähtisi väittämään, ettei mulla ole mitään kokemuksia ulkomaalaisista (unohtamatta sitä, että joillain määritelmillä olen sitä itsekin).

Kaikki alkoi siis siitä, kun sanoin, etten ole perinteinen kukkahattu. Pelles siitä sitten heitti jos jonkinmoista arvelua minusta ihmisenä, joten korjasin hänen käsityksensä. Eipä muuta.

Lisään sitten tähän sen, minkä jätin aiemmasta viestistä pois. Uravalintani (opettaja) takia tulen tapaamaan elämässäni luultavasti vielä paljonkin pakolaisia ja maahanmuuttajia. Olen myös työskennellyt usean vuoden ajan eri kouluissa opettajana ja koulunkäyntiavustajana, maahanmuuttajaluokallakin.

Eli en lähtisi väittämään, ettei mulla ole mitään kokemuksia ulkomaalaisista (unohtamatta sitä, että joillain määritelmillä olen sitä itsekin).

Opettajia on varmasti monenlaisia kuten kaikissa ammattiryhmissä. Pari tuntemaani peruskoulun opettajaa ovat suurimpia monikultturismin vastustajia mitä tunnen. Käytännön kokemukset ilmeisesti ajaneet aatokset siihen suuntaan. Ääneen sellaista ei tietenkään voi opettajana koskaan sanoa tai lähtee virka alta samantien.

Tuossa Halla-ahon tekstissä oli lista tukholman ulkomaalaisvoittoisista lähiöistä, mihinkäs sieltä oli unohtunut Flemminsberg? Jos siellä ei ulkomaalaisten osuus ylitä 80%, niin ei missään. Ei edes rinkebyssä ole niin paljon "ulkomaan kirjoa" kuin tuolla.

Somalit on näköjään perustamassa puoluetta:

http://www.turunsanomat.fi/sunnunta...:12:0:1:2006-08-20,104:12:399418,1:0:0:0:0:0:

"Uusia puolueita voikin versoa etnisistä ryhmistä. Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan somalien puolue aikoo rekisteröityä yhdistykseksi muutaman kuukauden sisällä. Nimeksi on tulossa Somali Social Democratic Party."

Mielenkiintoista nähdä saavatko jäsenrekisteriä kasaan. Ainakin suvaitsevaisuuden ylitorvet, YLE ja HS, luultavasti tulevat tekemään kaikkensa jotta puolue menestyisi :D

http://www.turunsanomat.fi/sunnunta...:12:0:1:2006-08-20,104:12:399418,1:0:0:0:0:0:

"Uusia puolueita voikin versoa etnisistä ryhmistä. Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan somalien puolue aikoo rekisteröityä yhdistykseksi muutaman kuukauden sisällä. Nimeksi on tulossa Somali Social Democratic Party."

Mielenkiintoista nähdä saavatko jäsenrekisteriä kasaan. Ainakin suvaitsevaisuuden ylitorvet, YLE ja HS, luultavasti tulevat tekemään kaikkensa jotta puolue menestyisi :D

Eli tuo olis tallaan kuin rkp?

Opettajia on varmasti monenlaisia kuten kaikissa ammattiryhmissä. Pari tuntemaani peruskoulun opettajaa ovat suurimpia monikultturismin vastustajia mitä tunnen. Käytännön kokemukset ilmeisesti ajaneet aatokset siihen suuntaan. Ääneen sellaista ei tietenkään voi opettajana koskaan sanoa tai lähtee virka alta samantien.

Enhän mä sanonut mitään opettajista, paitsi, että minusta tulee sellainen.

Se on fakta, että opettajat tulevat olemaan (elleivät jo ole) tekemisissä maahanmuuttajalaisten kanssa, koska heitä on melkein joka luokalla.

Opettajuudessa on paljon asioita, joita ei voi ääneen sanoa, koska se on ammatillinen itsemurha.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eli tuo olis tallaan kuin rkp?

Tietyn vähemmistön etuja ajavia puolueita molemmat. Matkaa RKP:n nykykannatukseen on varmasti paljon, mutta ihan järkevää sinänsä perustaa puolue jonka potentiaalinen kannatajakunta pitkällä aikavälillä varmasti kasvaa. Toisin kuin RKP:n jonka kannattajakunta vain vähenee. Somalipuolue edustaa tulevaisuutta, RKP menneisyyttä :D

Mun pointti onkin se, että uskonto, kotimaa tai ihonväri ei yksistään kerro ihmisestä mitään.

Ei tietenkään kerro mutta noista voi kyllä tehdä tilastollisia johtopäätöksiä jotka toimivat suurilla ryhmillä.

Ei sunkaan tää ois merkki siitä että ei ole aikomustakaan palata kotiperslä...maahansa?

Meinaan jos aikoo olla täällä vaan sen hetken mikä kestää että kotimaan yön timot saavat maan kuosiin, niin ei kai lie edes tarvetta mennä noin vahvasti politiikkaan mukaan.

Toiselta kantilta aatellen, jännä ettei tällaset aatokset tullu mieleen siellä kotimaassa missään vaiheessa.

Vai oisko niin, että:
  • Allahin Suomea ja suomalaisia kohtaan tuntemasta vihasta,
  • suomalaisten silmittömästä rasistisuudesta, joka ajaa pakolaisparat rikoksiin,
  • inhottavasta ilmastosta,
  • hurskaalle muslimille suurta ahdistusta aiheuttavasta elämänmenosta huolimatta
joka ainut somppu mieluummin vaikka lorvii työtönnä ja hengaa steissillä, niin luonteelle vastaista kuin se hänelle onkin, kuin palaa omaan kotomaahansa?

Toiselta kantilta aatellen, jännä ettei tällaset aatokset tullu mieleen siellä kotimaassa missään vaiheessa.

Tuo on kyllä hyvä kysymys. Tosiaan jännä juttu, että kiinnostus ja aktiivisuutta politiikkaa kohtaan herää vasta maassa josta saa turvapaikan :D

Mitkähän mahtaa olla somalipuolueen teesit? Mitä se aikoo ajaa? Odotan mielenkiinnolla puolueen tavoiteohjelmaa.

Enhän mä sanonut mitään opettajista, paitsi, että minusta tulee sellainen.

Se on fakta, että opettajat tulevat olemaan (elleivät jo ole) tekemisissä maahanmuuttajalaisten kanssa, koska heitä on melkein joka luokalla.

Opettajuudessa on paljon asioita, joita ei voi ääneen sanoa, koska se on ammatillinen itsemurha.

:hyper:
Sinä nostat tuon "opettaja" statuksen nyt joka toisessa viestissä esiin.. Tekeekö se sinusta paremman ihmisen, kun olet opettajaksi tulossa? Rasistinen/realistinen mielipide on kielletty silloin, niinkö? Ihan uskomatonta tuubaa sinä ainakin täällä suollat ja muistat toki mainita vielä tuon kansankynttilä-sanan.

Toivoo: opettajan mies, joka istui lauantaina iltaa kolmen opettajan kanssa meillä, kaikilla oli sentään omia mielipiteitä pakolaisista ja muista höpönassuista, eikä aina ah niin ihanaa sanottavaa näistä maahanmuuttaja nuorukaisista.. Ainiin, unohdin sanoa, kahden miehet, näistä opettajista, olivat tulevia poliiseja, taitavat poliisitkin tulla joskus tekemisiin maahanmuuttajien kanssa. Muokanneeko se mielipiteitä vai mikä lie :rolleyes:

:hyper:
Sinä nostat tuon "opettaja" statuksen nyt joka toisessa viestissä esiin.. Tekeekö se sinusta paremman ihmisen, kun olet opettajaksi tulossa? Rasistinen/realistinen mielipide on kielletty silloin, niinkö? Ihan uskomatonta tuubaa sinä ainakin täällä suollat ja muistat toki mainita vielä tuon kansankynttilä-sanan.

Siis voi hyvät hyssykät! :eek: :rolleyes: Mainitsin tulevan ammattini juuri siksi, että sen ammatin myötä tulee väkisinkin kokemuksia ulkomaalaisista (kun oli nimenomaan kyse siitä onko niitä kokemuksia vai ei). Siis herätys oikeesti! Lue joskus ne viestit äläkä vaan tee typeriä johtopäätöksiä.

Ei tietenkään kerro mutta noista voi kyllä tehdä tilastollisia johtopäätöksiä jotka toimivat suurilla ryhmillä.

Kun sua vastaan kävelee tummaihoinen ihminen, et voi mitenkään tietää siitä ihmisestä mitään. Voit toki tehdä tilastollisia johtopäätöksiä, mutta et voi tietää.

Yhtälailla mä voisin tehdä tilastollisia johtopäätöksiä suomalaisista miehistä, koska tilastollisesti suomalaismiehet ovat viinaanmeneviä, kaljuuntuvat varhaisessa iässä ja hakkaavat vaimojaan kotona.

En kuitenkaan tee, koska ymmärrän sen, että vaikka kuinka prosentit olisi minkäkin ominaisuuden puolella, en voi sanoa yksilöstä yhtään mitään varmaa tuntematta ihmistä lainkaan.

Yhtälailla mä voisin tehdä tilastollisia johtopäätöksiä suomalaisista miehistä, koska tilastollisesti suomalaismiehet ovat viinaanmeneviä, kaljuuntuvat varhaisessa iässä ja hakkaavat vaimojaan kotona.

Mä luulen et ei montaakaan äijää täällä heilauttais vaikka tollasen johtopäätöksen tekisitki...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom