Silti tuot esille selkeästi että tunnet suuren määrän ulkomaalaisia joista ei ole ongelmia eli hyvin koulutettuja suurien yhtiöiden palkkalistoilla olevia menestyjiä.
Mutta kun he eivät kerro kokonaisuudesta yhtään mitään...Oma kontaktipintani ulkomaalaisryhmiin on aivan päinvastainen ja silti en pyri antamaan sitä vaikutelmaa että kaikki ulkomaalaiset raiskaa ja murhaa...Liian moni kylläkin...
Kaikki alkoi siis siitä, kun sanoin, etten ole perinteinen kukkahattu. Pelles siitä sitten heitti jos jonkinmoista arvelua minusta ihmisenä, joten korjasin hänen käsityksensä. Eipä muuta.
Lisään sitten tähän sen, minkä jätin aiemmasta viestistä pois. Uravalintani (opettaja) takia tulen tapaamaan elämässäni luultavasti vielä paljonkin pakolaisia ja maahanmuuttajia. Olen myös työskennellyt usean vuoden ajan eri kouluissa opettajana ja koulunkäyntiavustajana, maahanmuuttajaluokallakin.
Eli en lähtisi väittämään, ettei mulla ole mitään kokemuksia ulkomaalaisista (unohtamatta sitä, että joillain määritelmillä olen sitä itsekin).