Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yhtälailla mä voisin tehdä tilastollisia johtopäätöksiä suomalaisista miehistä, koska tilastollisesti suomalaismiehet ovat viinaanmeneviä, kaljuuntuvat varhaisessa iässä ja hakkaavat vaimojaan kotona.

Niinhän sä voitkin. Riippuen tietysti vertailukohdista. Oletetaan että olisit italialainen joka arvioi suomalaisia. Kyllä makarooni voi suomalaisista miehistä todeta, että suurella todennäköisyydellä nämä ovat viinaan meneviä koska ero juomakulttuurissa makaroonien ja finskien välillä on tosiasia. Paitsi että se on tilastollinen fakta niin se näkyy myös katukuvassa. Vaimojen hakkaajiksi finskimiehen kutsuminen voi olla makaroonilta jo hankalampaa. tuntuvat tempovan muijiaan turpiin nekin. Kaljuuntumisesta en osaa sanoa mitään.

Kun sua vastaan kävelee tummaihoinen ihminen, et voi mitenkään tietää siitä ihmisestä mitään. Voit toki tehdä tilastollisia johtopäätöksiä, mutta et voi tietää.

Yhtälailla mä voisin tehdä tilastollisia johtopäätöksiä suomalaisista miehistä, koska tilastollisesti suomalaismiehet ovat viinaanmeneviä, kaljuuntuvat varhaisessa iässä ja hakkaavat vaimojaan kotona.

En kuitenkaan tee, koska ymmärrän sen, että vaikka kuinka prosentit olisi minkäkin ominaisuuden puolella, en voi sanoa yksilöstä yhtään mitään varmaa tuntematta ihmistä lainkaan.
Höpötystä. Helsingin rautatieaseman ympäristössä pyörivistä ihmisistä voi tietää paljonkin. Kuka käy töissä, kuka ei. Kellä on alkoholiongelma, huumeongelma tai huono seksielämä jne.

Höpötystä. Helsingin rautatieaseman ympäristössä pyörivistä ihmisistä voi tietää paljonkin. Kuka käy töissä, kuka ei. Kellä on alkoholiongelma, huumeongelma tai huono seksielämä jne.

Varmasti, mutta tällöin sun ajatuksiin vaikuttaa muutkin seikat kuin pelkkä ihonväri.

Ja jotta sinä voisit sitten tehdä jotain johtopäätöksiä asiasta sinun pitäisi tietää, että ovatko suomalaiset miehet tuollaisia enemmän kuin jokin vertailuryhmä (esimerkiksi muun maalaiset miehet) muuten tuossa ei ole mitään järkeä.

Tuolla sinun logiikallasi minä voisin väittää, että tilastollisesti suomalaisella
naisella on yksi käsi ja peruukki.

Kun sua vastaan kävelee tummaihoinen ihminen, et voi mitenkään tietää siitä ihmisestä mitään. Voit toki tehdä tilastollisia johtopäätöksiä, mutta et voi tietää.

Kuinkas rumia niitten tilastojen sun mielestä pitäisi olla, jotta terve itsesuojeluvaisto voisi oikeuttaa, hmm, varauksellisen suhtautumisen? Siitähän rasismissakin on kyse.. Voiko se varauksellisuus joskus olla oikeutettua?

Näillä nykyisillä tilastoilla se ei ilmeisesti ole, mutta onko olemassa jokin tilastollinen todennäköisyys, jonka jälkeen se olisi oikeutettua? Kiinnostaisi kovasti tietää, varmaan monia muitakin..

Kuinkas rumia niitten tilastojen sun mielestä pitäisi olla, jotta terve itsesuojeluvaisto voisi oikeuttaa, hmm, varauksellisen suhtautumisen? Siitähän rasismissakin on kyse.. Voiko se varauksellisuus joskus olla oikeutettua?

Näillä nykyisillä tilastoilla se ei ilmeisesti ole, mutta onko olemassa jokin tilastollinen todennäköisyys, jonka jälkeen se olisi oikeutettua? Kiinnostaisi kovasti tietää, varmaan monia muitakin..

Tämä koko homma lähti siitä, kun joku sanoi, että mun kokemukset ulkomaalaisista perustuu hyvässä työpaikassa oleviin koulutettuihin ulkomaalaisiin eli mun kokemuksien perusteella ei voi tehdä päätelmiä ulkomaalaisista (tosin en mitään sellaista väittänytkään).

Cthulhu oli sitä mieltä, että tilastojen perusteella voi tehdä päätelmiä, johon vastasin sillä, että samoin voi tehdä suomalaisista miehistä ja blaablaa.

Siitä tämä lähti. En ole missään vaiheessa väittänyt mitään muuta kuin sen, että se, että tummaihoinen kävelee kadulla vastaan ei kerro siitä ihmisestä mitään (olettakaamme, että kyseessä on sellainen katu, että siihen ei sisälly tiettyä mainetta, jonka perusteella voi tehdä lisäpäätelmiä).

Varmasti olisin hyvinkin varuillani, jos pitäisi Kaisaniemen puistossa kävellä pimeälllä ja vastaan tulisi ulkomaalainen mieshenkilö. Tosin media on pelästyttänyt minutkin siinä määrin, ettei mua pimeällä ko. puistoon saa.

Kyllähän se hipoo rasismia, että pelkää Kaisaniemen puistossa pimeällä käveleviä ulkomaalaisia miehiä, mutta siinäkin tilanteessa olotilaan vaikuttaa muut tekijät kuin pelkkä ihmisen ihonväri.

Varmasti, mutta tällöin sun ajatuksiin vaikuttaa muutkin seikat kuin pelkkä ihonväri.
Eli vastaan kävelevästä ei voi tietää mitään mutta yhtäkkiä varmasti tietääkin. Päätä nyt millä eväillä väittelet.
Varmasti olisin hyvinkin varuillani, jos pitäisi Kaisaniemen puistossa kävellä pimeälllä ja vastaan tulisi ulkomaalainen mieshenkilö. Tosin media on pelästyttänyt minutkin siinä määrin, ettei mua pimeällä ko. puistoon saa.
Vai olisiko ne kaikki mustat raiskaajat pelästyttäneet sinut, ei media? Median vikahan se kenialainen sarjaraiskaajakin oli, mies itse on vain uhri.
Kyllähän se hipoo rasismia, että pelkää Kaisaniemen puistossa pimeällä käveleviä ulkomaalaisia miehiä, mutta siinäkin tilanteessa olotilaan vaikuttaa muut tekijät kuin pelkkä ihmisen ihonväri.
Tää kommentti on kyllä itseään ruoskivan länsimaisen suvaitsevaisuuden pohjanoteeraus.

Tämä koko homma lähti siitä, kun..

Juu, kysyinkin ihan mielenkiinnosta ja joidenkin vanhempien kirjoitusten perusteella luodun mielikuvan takia.

Mikä media? Eipä Hesari ainakaan taida pahemmin kertoa rikosten tekijöiden ihonväriä enää nykyisin. Ja jos joskus onkin kerrottu, niin onko se väärin? Onko se ihan varmasti media, joka sinut on pelästyttänyt?

Viimeksi muokattu:
Taas vaihteeksi todentamaton väite. Löytyykö dataa siitä, että rötöstelevät ruotsalaiset ovat muita kuin tavallisia duunareita kuten Sven tai Uffe, mutta ovat sensijaan sikäläisiä romaneja?
Sinä tiedät, että minä unohdin tilastoista kaikki ne etnistä taustanomaisuutta omaavat Ruotsin kansalaisuudet, joiden riehuminen Cinderellojen yökerhoissa tutkitaan Helsingin tai Turun poliisin toimesta. Muutenhan ne on tosiaan Lefa ja Allan.

Toisaalta sehän on ihan luonnollista, että naapurimaiden kansalaiset silloin tällöin rötöstelevät Suomessa. Naapureina kun asutaan. Ja toisaalta se on melko vitun ihmeellistä, että maassa alkaa olla maapallon toiselta puolelta saapuneita rötöstelijöitä vaivaksi asti.

Tällä hetkellä Suomeen tulee Venäjältä nimenomaan niitä rikkaita turisteina. Ja sen turismin rajoittaminen olisi tyhmyyttä. Mutta toisaalta Suomella olisi aika kiire erota EU:sta, ennen kuin EU antaa Venäjälle viisumivapauden (Suomen mielipidettä kuulematta) vastikkeeksi öljy- ja kaasutoimituksista. Ja silloin turisteiksi tulevat Igor ja Vasili. Karjalan Kivennavan aikamiespojat. Jos heillä on varaa ostaa Ladaan bensaa. Sääliksi käy Saimaan mökinomistajia silloin.
Mielenkiintoista, että monissa muissa aihepiireissä (älykkyys, rikollisuus) sinulta löytyy enimmäkseen biologisia selityksiä, mutta heti kun puhe kääntyy omaan ja muiden kyvyttömyyteen tajuta esim. termien "maahanmuuttaja" ja "pakolainen" eroa niin ollaan syyttämässä sosiaalidemoneita. Ihan niin ihmiset olisivat vain ja yksinomaan kulttuurin/hallinnon/tietyn puolueen mielipiteen armoilla olevaa karjaa.
Kyllä se taitaa niin olla, että demarien vaalikarjaa ovat. Halla-ahon uusimmassa kirjoituksessa muuten aivan loistavasti kiteytetty tämä vaalikarjajuttu.

Uskon, että sinulle "näes on ihan selvillä mitä ylläolevat termit tarkoittavat." Niin minullekin. Monelta muulta ne ovat hukassa, koska media ja tavjat yrittävät aivan tarkoituksella vääristellä asioita. Tarvittaessa palkataan isolla rahalla mainostoimisto tekemään kampanjaa. Viesti on se, että pallomahainenlapsikärpäsiäsilmissään=pakolainen=maahanmuuttaja=laiton maahantulija=turvapaikkashoppailija=huijari/rikollinen/raiskaaja. Kaikki ovat yksi ja sama avun, suojelun ja myötätunnon tarpeessa oleva YKSILÖ. Paitsi että noista termeistä saa käyttää vain kolmea ensimmäistä.
Älä viitsi reino naurattaa. Indoktrinaatio on tietääkseni tehokkainta sellaisilla ihmisillä joilla ei turhan monta aivosolua löydy tai joilla on aivosoluja, mutta ei hirveän paljon tietoa maailmanmenosta. Mutta siitä huolimatta yllättävän moni juuri tätä porukkaa edustava henkilö NIMENOMAAN omaa aivan päinvastaisen näkemyksen mamuista ja solvaa kaikkia, ei vain niitä rikollisia. Kouluja käyneet ovat yleensä porukkaa joka oppii kyseenalaistamaan asioita. You know, objektiivisuutta.
Ihanko totta? Minun tietääkseni terveellä maalaisjärjellä ajattelu on tehokkainta sellaisilla ihmisillä joilla ei turhan monta aivosolua löydy tai joilla on aivosoluja, mutta ei hirveän paljon tietoa maailmanmenosta. (Jos se näyttää ja haisee paskalta, se on paskaa.)

Kyseenalaistamista edustaa akateemisissa piireissä tällä hetkellä pääasiassa ainoastaan Halla-aho. Muut on ehdollistettu ajattelemaan Oikeita Ajatuksia.

Jokainen (korkeakoulutettu) voi leikkiä päässään ajatusleikkiä: ota joku rasistiseksi tai mamuvastaiseksi tulkittavissa oleva ajatus, jonka olet joskus hiljaa mielessäsi ajatellut. Jos et ikinä ole ajatellut mitään sellaista, joka nyky-yhteiskunnassa voitaisiin tulkita rasismiksi, sinun nimesi on Alarik. Sano se ajatus ääneen. Huomaat, miten selkäpiissäsi tuntuu ikäänkuin sähköistä värinää. Se johtuu siitä, että sinut on ehdollistettu ajattelemaan, että kuka tahansa, joka sanoo niin kuin sinä juuri sanoit, on punaniskarasistijuntti, jolla on lippis päässä ja karvanoppatojota ja joka ei tiedä maailmasta mitään. Ja sellaisen ihmisen kanssa sinä et halua olla missään tekemisissä. Etkä kuunnella sellaista saastaa. Ethän.

Se ehdollistaminen, jonka meistä jokainen läpikäy opiskelujensa aikana on aivan yhtä armotonta ja raakaa kuin Kellopeli Appelsiinissa kuvattu. Yläasteella ja lukiossa sinulla on AKV opettamassa historiaa ja yhteiskuntaoppia. Yliopistossa tilanne on kaikkein pahin. Erityisesti yhteiskuntatieteissä. Ei siellä mitään objektiivisuutta tai kyseenalaistamista opeteta. Vaan Oikeaa Totuutta.
Tutustu reino argumentaatiovirheisiin ja termiin nimeltä "olkinukke", ennen kuin alat syyttää esim. Dragonia tyhjästä.
Mielestäni en ole syyttänyt Dragonia yhtään mistään. Ehkä ikimetsien tuhosta. :)
Mikäli ryhdytään estämään jatkossakin ihmisten maahanmuuttoa siksi, että he ovat alueelta josta tulee suhteellisesti mitaten enemmän rötöstelijöitä, kohdellaan ihmisiä vastoin sivistysyhteiskunnan perusteita.
Miten niin jatkossakin? Tällä hetkellähän ongelman ydin on se, että maahanmuuttoa ei juurikaan estetä/suunnitella/rajoiteta/järkevöitetä. Mikä ennen pitkää romuttaa tämän "sivistysyhteiskunnan". Ja kuten jo sanoin, minun mielestäni Suomeen muuttaminen ei ole ihmisen perusoikeus.

Mutta mainitsemasi ongelma ratkeaa sillä, että käytetään universaalin "mä saan asua ihan missä mua huvittaa ja teidän pitää elättää mut" sijasta jotain järkevämpää kriteeriä maahanmuutto-"oikeuden" määrittelemiseen. Esimerkiksi sitä, että juuri tällä yksilöllä on jokin järkevä syy tulla Suomeen. Että Suomi tarvitsee tätä yksilöä. Hyötyy hänen maahanmuuttamisestaan. Siis hyötyy, ei rikastu kulttuurillisesti. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väittäisin että tasa-arvokysymykset eivät riipu niinkään uskonnosta vaan yhteiskunnan keskimääräisestä BKT:sta sekä koulutuksen tasosta jne. Eli siis köyhissä maissa on epätasa-arvoa, ei pelkästään islamilaisissa maissa.
Pakko kommentoida Alarikin tekstiä. On niin herkullinen tilaisuus kyseenalaistaa:

Voisiko se olla päinvastoin? Että tasa-arvo tuo mukanaan korkeamman koulutustason ja korkeamman BKT:n? Kun naisetkin saavat opiskella ja käydä töissä. Voisiko se olla niin.

Ja jotta sinä voisit sitten tehdä jotain johtopäätöksiä asiasta sinun pitäisi tietää, että ovatko suomalaiset miehet tuollaisia enemmän kuin jokin vertailuryhmä (esimerkiksi muun maalaiset miehet) muuten tuossa ei ole mitään järkeä.

Tuolla sinun logiikallasi minä voisin väittää, että tilastollisesti suomalaisella
naisella on yksi käsi ja peruukki.

Enhän mä tarvitse päätelmien tekoon mitään vertailutilastoja. Ei täälläkään vertailla somaleiden tilastoja muiden kansallisuuksien tilastoihin ja todeta, että kappas vaan, ne ei teekään eniten rikoksia verrattuna maassaolijoihin.

Eli vastaan kävelevästä ei voi tietää mitään mutta yhtäkkiä varmasti tietääkin. Päätä nyt millä eväillä väittelet.

Jos kävelet steissillä klo 12 keskiviikkona ja näet siellä joukon ulkomaalaisia istuskelemassa mäkkärissä, voit toki päätellä melko suurella varmuudella, ettei ne ole ainakaan isossa kansainvälisessä firmassa töissä.

Sen sijaan, jos istut bussissa klo 17 samaisena keskiviikkona ja bussissa istuu ulkomaalainen, et voi päätellä mitään hänen elämästään. Hän voi yhtä hyvin olla Nokian työntekijä kuin työtön.

Jos joskus olet Diacorissa lääkärissä ja viereistä potilasta kutsuu huoneeseen ulkomaalainen, valkotakkinen henkilö, voit olla melko varma, että kyseessä on korkeasti koulutettu lääkäri.

Moni asia vaikuttaa päätelmiin siitä, millaisia muut ihmiset ovat. Yhdestä ominaisuudesta ei voi tehdä mitään varmoja päätelmiä.

Vai olisiko ne kaikki mustat raiskaajat pelästyttäneet sinut, ei media? Median vikahan se kenialainen sarjaraiskaajakin oli, mies itse on vain uhri.

Ai sä olet sitä mieltä, että se mies on uhri? No jo on kumma, kun väkivallantekijöitä pidetään uhreina!

Minä olen pelästynyt uutisoinnista. En ole kertaakaan kokenut pelkoa kohdatessani ulkomaalaisia ihmisiä. Ei ole juuri mitään huonoja kokemuksia ulkomaalaisista. Kokemusteni perusteella en pelkää ulkomaalaisia. Jos mua vastaan kävelee ulkomaalainen kadulla, en reagoi siihen mitenkään. Siinä on yksi ihminen siinä missä muutkin.

Mikä media? Eipä Hesari ainakaan taida pahemmin kertoa rikosten tekijöiden ihonväriä enää nykyisin. Ja jos joskus onkin kerrottu, niin onko se väärin? Onko se ihan varmasti media, joka sinut on pelästyttänyt?

Lehdet, uutiset, radio ja netti. Hesarissa kerrotaan kansalaisuus silloin, kun se kerrotaan muuallakin.

Onko se väärin kertoa kansallisuus? Ei, mutta sellaisesta uutisoinnista seuraa ennakkoluuloja ja turhiakin pelkoja.

Esimerkiksi perheväkivaltatapaukset uutisoidaan lähes poikkeuksetta pienin uutisin jossain lehden nurkassa. Hesarin sivuilla ei löydy mitään mainintaa tapauksesta, jossa mies pahoinpiteli avovaimonsa henkihieveriin Helsingissä. 100-lehdessä oli asiasta pienen pieni uutinen.

Sun omat henkilökohtaiset vaikeudet paistaa teksteistäsi liikaa. Ei sillä, hyvä sydän sulla (todennäköisesti) on.. todellisuudentajusi on vain sumentunut.

Mitä vaikeuksia mulla on? Kun kerran paistavat niin kovasti niin voit samalla tarkentaa asiaasi.

Omasta mielestäni ainoa ongelmani on se, että ihmiset täällä vääristelee mun sanojani minkä kerkeävät. Ja minä typerä ihminen yritän korjata niitä vääristelyjä.

(niin ja olen tietoinen, että itsekin tuossa syyllistyin vääristelyyn)

Hesarissa kerrotaan kansalaisuus silloin, kun se kerrotaan muuallakin.

Kunpa kerrottaisikin.. Seuraavat esimerkit ovat Halla-ahon uusimmasta.. Mutta kun Hippa ym. porukka tuskin hänen sivuilleen suostuuu menemään, niin pasteillaan sitten tänne.

HESARI 15.8.2006 sanoi:
Miehen epäillään ajaneen pyöräilijätytön tahallaan kumoon

Lahden poliisi tutkii outoa kolaria, jossa miehen epäillään ajaneen autolla tahallaan pyöräilijän päälle kevyen liikenteen väylällä.

Vuonna 1992 syntynyt tyttö löi törmäyksessä päänsä asfalttiin, mutta hänet on jo kotiutettu sairaalasta.

Vuonna 1969 syntynyt autoilija vangittiin maanantaina tapon yrityksestä epäiltynä.

Poliisilla ei vielä ole täyttä kuvaa lauantaisesta kolarista. Autoilija poistui törmäyspaikalta.

Hänet tavattiin myöhemmin, sillä uhri tunnisti päälleajajansa.

Samasta tapauksesta IS:

IS 16.8.2006 sanoi:
Lahtelaisen 14-vuotiaan koulutytön tapon yrityksestä epäilty 37-vuotias somalimies piti hänelle määrättyä vuoden lähestymiskieltoa tarpeettomana. ...

Toinen tapaus:

HESARI 15.8.2006 sanoi:
Alaikäinen yritettiin raiskata Helsingissä

Alaikäinen tyttö joutui törkeän raiskauksen yrityksen kohteeksi Helsingin Tapulikaupungissa kello kahden jälkeen maanantaiyönä.

Hälytyskeskukseen ilmoitettiin tapauksesta hieman ennen kello kolmea. Poliisi pidätti tapauksesta epäiltynä miehen myöhemmin yöllä yksityisasunnosta.

Tapauksen tutkinta on kesken. Poliisin mukaan epäilty mies liikkui polkupyörällä. Poliisi kaipaa havaintoja Tapulikaupungin alueella tapahtuma-aikaan liikkuneesta kaljupäisestä miespyöräilijästä.

Ja IS samasta tapauksesta:
IS 14.8.2006 sanoi:
Alaikäinen yritettiin raiskata Helsingissä

Alaikäinen tyttö yritettiin raiskata Helsingin Tapulikaupungissa viime yönä. Poliisi on ottanut kiinni teosta epäillyn Suomessa asuvan ulkomaalaisen miehen.

Poliisi tutkii tapausta.

Tää viimeinen on mun mielestä paras. :)

Kun sen kenialaisen sarjaraiskaajan lisäuhreja etsittiin, piti Hesarinkin julkaista kaverin tuntomerkit. Olisiko sun mielestä kannattanut mainita kiharien mustien hiuksien lisäksi ihonväri? Olisiko helpottanut tunnistamista?

Noin niinkuin mun mielestä jo se, että jättää mainitsematta tumman ihonvärin, rajaa normaalin ihmisen ajattelussa sen tumman ihonvärin mahdollisuuden pois.

Vai miten sä näkisit tämän asian? Se on mun mielestä niin itsestäänselvä tuntomerkki, että mikäli sitä ei mainita, ei tule edes ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa.

Sinä tiedät, että minä unohdin tilastoista kaikki ne etnistä taustanomaisuutta omaavat Ruotsin kansalaisuudet, joiden riehuminen Cinderellojen yökerhoissa tutkitaan Helsingin tai Turun poliisin toimesta. Muutenhan ne on tosiaan Lefa ja Allan.

Todisteita väitteen tueksi?

Toisaalta sehän on ihan luonnollista, että naapurimaiden kansalaiset silloin tällöin rötöstelevät Suomessa. Naapureina kun asutaan. Ja toisaalta se on melko vitun ihmeellistä, että maassa alkaa olla maapallon toiselta puolelta saapuneita rötöstelijöitä vaivaksi asti.

Eli se on ihan ok ja "välttämätöntä" että maassa on ruotsalaisia rikollisia, mutta somalirikolliset ovat eri asia, koska ...?

Tällä hetkellä Suomeen tulee Venäjältä nimenomaan niitä rikkaita turisteina.

Todisteita tälle väitteelle? Käsittääkseni Venäjän rikkaita ei Suomi enää kiinnosta matkailukohteena sen enempää kuin Viro kiinnostaa Suomen rikkaita. Voin olla väärässäkin, mutta laitas reino nyt kerrankin vähän dataa asiasta.

Monelta muulta ne ovat hukassa, koska media ja tavjat yrittävät aivan tarkoituksella vääristellä asioita. Tarvittaessa palkataan isolla rahalla mainostoimisto tekemään kampanjaa. Viesti on se, että pallomahainenlapsikärpäsiäsilmissään=pakolainen=maahanmuuttaja=laiton maahantulija=turvapaikkashoppailija=huijari/rikollinen/raiskaaja. Kaikki ovat yksi ja sama avun, suojelun ja myötätunnon tarpeessa oleva YKSILÖ. Paitsi että noista termeistä saa käyttää vain kolmea ensimmäistä.

En hirveästi tunne sympatiaa tai huolta ihmisistä, jotka elävät läntisen pallonpuoliskon melko rikkaassa maassa, mutta jotka eivät osaa hankkia medialukutaitoa tai eivät kykene kriittisyyteen. Oma moka. Jos viitsii ja haluaa, sosiaalidemoneiden jargonista saa kyllä selvän. Täällä on siihen mahdollisuus, löytyy kirjastoa ja Internettiä ja (jonkinasteinen) sananvapaus. Kyllä sillä pärjää ja saa selville mitä "pakolainen meinaa".

Ihanko totta? Minun tietääkseni terveellä maalaisjärjellä ajattelu on tehokkainta sellaisilla ihmisillä joilla ei turhan monta aivosolua löydy tai joilla on aivosoluja, mutta ei hirveän paljon tietoa maailmanmenosta. (Jos se näyttää ja haisee paskalta, se on paskaa.)

"Terve maalaisjärki" on, kuten todettua, lähinnä synonyymi ennakkoluuloille ja opituille asenteille joita ei osata ajaa (itse)kriittisen suodattimen läpi.

Kyseenalaistamista edustaa akateemisissa piireissä tällä hetkellä pääasiassa ainoastaan Halla-aho. Muut on ehdollistettu ajattelemaan Oikeita Ajatuksia.

Sikäli kun koulutus korreloi esim. mediakriittisen suhtautumisen, lähdekritiikin tuntemisen ja tiedonhalun kanssa, niin täytyy todeta etten voisi olla kanssasi enemmän eri mieltä. Ehkäpä pistät tutkimustietoa myös aiheesta "koulutus ja alttius indoktrinaatiolle"?

Se ehdollistaminen, jonka meistä jokainen läpikäy opiskelujensa aikana on aivan yhtä armotonta ja raakaa kuin Kellopeli Appelsiinissa kuvattu. Yläasteella ja lukiossa sinulla on AKV opettamassa historiaa ja yhteiskuntaoppia. Yliopistossa tilanne on kaikkein pahin. Erityisesti yhteiskuntatieteissä. Ei siellä mitään objektiivisuutta tai kyseenalaistamista opeteta. Vaan Oikeaa Totuutta.

Jumaleissön reino, sä olet vääristelyssä vähintään yhtä hyvä kuin tavjat! :hyper: Kyllä huomaa ettei sulla taida olla korkeamman asteen koulutusta, sen verran vääristynyt kuva sulla siitä on. Ensimmäinen asia jonka minä opin esim. yleisen historian luennoilla oli se, että koulukirjoissa opetetaan asiat joko überyksinkertaistettuna tai sitten vain peetä ja toinen asia oli se, ettei mitään "Oikeaa Totuutta" ole olemassa.

Miten niin jatkossakin? Tällä hetkellähän ongelman ydin on se, että maahanmuuttoa ei juurikaan estetä/suunnitella/rajoiteta/järkevöitetä. Mikä ennen pitkää romuttaa tämän "sivistysyhteiskunnan". Ja kuten jo sanoin, minun mielestäni Suomeen muuttaminen ei ole ihmisen perusoikeus.

Suomen pakolaispolitiikka siis romuttaa "sivistysyhteiskunnan"? Perusteita? Sikäli kun ulkomaalaiset ylipäätään tekevät n. 5% (700 000 rikosta, joista 35 000 ulkomaalaisten tekemiä) kaikista Suomessa tehdyistä rikoksista ja sikäli kun tästä luvusta valtaosan tekevät virolaiset, venäläiset ja ruotsalaiset, niin aika hiljaista on tuon "romuttamisen" kanssa. Senkin draamakuningatar. :Barbra Streisand:

Juuri näin, irroita lause asiayhteydestä ja voilà, vääristely voi alkaa.

Mähän liitin sen sulle oikeaan asiayhteyteen sun puolesta. Sit ei kelvannu.

Kyl mä ymmärrän, et sä sanot pelkääväs ulkomaalaisia raiskausotsikoiden takia, mutta pointti oli se, että toi median puolueellisuus on oikeasti pelottavaa. Ja, ei, media ei ole vähemmistöjä vastaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom