- Ikä
- 49
Noi kaikki on yksittäistapauksia, ei niistä mitään voi päätellä...:D
No ei tietenkään voi.
Sehän olisi rasismia.
:wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi kaikki on yksittäistapauksia, ei niistä mitään voi päätellä...:D
Puolustelepa nyt näitä kansasi tempauksia.Tietenkin pitää puolustaa omia, vaikka ne tekisi mitä tahansa, koska in the end of the day ne on sun kansaa. Vai pitäisikö mun sanoa "Oikeesti hei mä oon hyvä työtätekevä pakolainen, ne muut on perseestä joo" ja haukkua niitä sun kanssa vai? Yes Mr. White man, can I lick ur arse some more ? Jolly good!
Sun mielestä siis sälli, jota vituttaa noiden abdelghanien tekemät rikokset-tämän päivän ilta-sanomissa oleva tapaus viimeisimpänä referenssinä-pitäis mennä hoitoon? :wall:
AKV! oletko oikeasti sitä mieltä, että Suomen katukuvassa näkyvä enemmistö tummaihoisista ei käyttäydy leskentekijää siteeratakseni "päin vittua"?
Jännä ku nää neekereiden puolustajat tuntuvat olevan kovin hiljaa täällä....mistäköhän se voisi johtua?
Ei. Vaan sälli joka vittuilee Shizzlelle tyhjästä kaikenmaailman rasistista paskaläppää, on sälli jonka pitäisi mennä hoitoon.
Sinun puolestaan pitäisi käydä jokin luetunymmärtäminen kurssi.
Ehkä siitä ettei jokaiseen Leskentekijän ja sinun aivopieruun jaksa vastata.
Kerros nyt Einstein vielä se, että mikä on "neekereiden puolustaja"?
Tuo nyt oli täysin typerä vertaus. Tottakai länsimaisessa sivistyneessä yhteiskunnassa pitää kohdella kaikkia omia kansalaisia tasa-arvoisesti, eli kaikille tulee olla yhtäläinen oikeus julkiseen terveydenhuoltoon.
Tätä voi tietysti joku AKV:n tapainen kukkahattusetä pitää yksilön oikeuksia polkevana. Näin omakohtaisesti ajateltuna, jos joku Afrikan pikkuvaltio päättäisi, että suomalaisilla ei ole mitään asiaa sinne, niin minulle se olisi ihan OK. En näe, että minulla välttämättä pitäisikään olla minkäänlaista oikeutta mennä sinne.
Mun luetunymmärtämisessä ei juurikaan ole vikaa. Sanoisit sit heti kättelyssä mitä meinaat.
Voisiko sillä, että kaveri vittuilee palstan kovimmalle neekereidenpuolustajalle, olla mitään tekemistä sen kanssa, mitä ko. kansanryhmä tuolla kaduilla harrastaa?
Du bist, meine freund. Et sä kyl oikeesti oo 29, eiks ni?
Tai sitten siitä, että jälleen tämän päiväinen uutinen todistaa teidän väitteet ns. paskapuheeksi.
Menikö liian vaikeaksi kun pyysin määrittelemään "neekerinpuolustajan"?
Ja mistä uutisesta on kyse? Tuosta aiemmin mainitusta? Sovitaanko, että se todistaa sinun väitteet jos esim. tämä jämsäläispoliitikon murha todistaa sen, että kaikki suomalaiset miehet ovat vaimontappajia?
Puhutaanko nyt katukuvassa näkyvästä osasta, esim. niistä steissin somalijengeistä, joka on pieni osa kaikkia Suomen mustaihoisia? Vai kaikista Suomen mustaihoisista?
Ja mitä on "päin vittua" käyttäytyminen? Rikosten tekeminenkö? Vai se, että käyttää sananvapauttaan siihen, että huutelee naisille kaikenlaista typerää?
Vähän hankala vastata kysymykseen ilman tarkempia tietoja.
Ota sanakirja käteen ja katso.
Sun mielestä voi rinnastaa surutta nää tapaukset toisiinsa? Yks jämäsäläisukko tappaa muijansa, kymmenittäin neekereitä tekee "katso edeltä"?
Menikö liian vaikeaksi kun pyysin määrittelemään "neekerinpuolustajan"?
Puhutaan näistä katukuvassa ja baareissa viihtyvistä herrasmiehistä. Näkyvä,kuuluva ja päin vittua käyttäytyvä kansanosa.
Miten olisi esimerkiksi henkilö joka ei näe todellisuutta ja sen takia on sitä mieltä että neekerit on jees ja jonka argumentointi on tyyliin "kaikki nuo sadat rikokset ovat yksittäistapauksia, ei saa yleistää" yms. äärimmäistä idioottimaisuutta kuvastavat mielipiteet.
PS: Sulle näyttää olevan varsin vaikeaa tajuta että tässä asiassa ei omalla mielipiteellä ole hitonkaan väliä kun voidaan katsoa faktoja.
Sä kyl elät jossain ruusunpunaisessa mielikuvitusmaailmassa. Du bist =sinä olet, joten jos tunnet itsesi, tiedät millainen on neekerinpuolustaja.
Suhdeluku, kansaryhmän ja tehtyjen rikosten välillä on se oleellinen asia, got it asshole?