Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kuulin eilen yhdessä kuppilassa että virolainen mies oli jotain häiriköinyt ja vartija oli antanut kaasua. Vartija oli antanut jotain vähän stydimpää kaasua kuin 5 % OC:ta. Virolainen valitti puhelimeensa kun poliisia ei kiinnosta vaan häntä syytetään. Itse ajattelin mielessäni ”sitä saa mitä tilaa”.

Rikollisuudella on selkeä yhteys työttömyyteen, pieniin tuloihin, syrjintään (niin aina :lol2: ) ja nuorten ristiriitaiseen asemaan kahden kulttuurin välillä.

Se on tuo ongelmanratkaisu kyllä aika mielenkiintoista:

Iskä ja äiskä haluaa että eläisin kuin siellä perslävessä aikanaan mistä tänne tulin, sit suomalaiset elää ihan eri lailla...ei auta muu kuin alkaa ryöstämään ja hakkaamaan paikallisia, jos se jotenkin jeesais.

Kun esität tietäväsi asiasta, niin voitko laittaa linkin, jossa on kaikkien Euroopan maiden pakolaiskiintiöt? Oma käsitykseni nimittäin on, että koko maailmassa on alle kymmenen maata, jolla on juhlallinen ja omahyväinen "pakolaiskiintiö". Nyt pääsisit öynäämään reinon oikein urakalla! :)

Täällä on kaikenlaista relevanttia tietoa.

http://www.ecre.org/factfile/realfacts.shtml

Tarkemmin katsottuna näyttäisi siltä, että Suomi onkin EUn ylempää keskikastia (pakolaisia per 1000 asukasta). Taisi reino nyt ounata mut. Olethan sitten hellä ....? :haart:

Tännepäin ei kuitenkaan hakeudu kovin suuria määriä turvapaikanhakijoita. Olemme 3. viimeisiä Luxemburgin ja Portugalin kanssa.

http://www.ecre.org/factfile/facts.shtml

Edelleenkin, mun mielestä Suomen pakolaispolitiikka on pääpuolisesti ok. Lukuunottamatta jo aiemmin mainittuja kohtia. Jos reino ei halua tänne pakolaisia, niin ehkä sinun kannattaisia kertoa tuo ajatus Suomen päättäjille. :lol2:

Niin siitä mitä asialle voisi tehdä. Tuntuu, että moni haluaisi toimia jotenkin konkreettisesti asian suhteen.
On ehdotettu adresseja ja kirjoittamista päättäjille. Mielestäni jokaisen tulee toimia kykyjensä ja vahvuuksiensa mukaan. Se kellä toimii kirjoittaminen ja jolla on faktat hallussaan kirjoittaa yleisönosastoille. Kiihkoilu ja asiattomuus ei toimi kuin luotaantyöntävästi.
Politiikka on se mikä viimekädessä tekee tai ei tee muutosta. Lähimpänä tätä linjaa tuntuisi olevan perussuomalaisten vaaliohjelmassa.

http://www.perussuomalaiset.fi/ohjelmat/eduskuntavaaliohjelma_2007.pdf

kts. 9. Pakolaispolitiikka kuntoon ja maahanmuuttajat maassa maan tavalla

Otan tämän kohdan ohjelmasta esille vain topicin vuoksi. Muut kohdat ovat aivan yhtä oleellisia. Lukekaa kokonaisuutena. Myös muitten puolueiden vastaavat.

Äänestä lähimpänä omaa näkemystäsi olevaa puoluetta. Mikäli puolueessa on näkemyseroja omaan ajatteluusi, pyri muuttamaan puolueen ohjelmaa. (Soinille
sähköpostia tai soittoa). Nämä puolueet tarvitsevat sinun ääntäsi, kuuntelevat kyllä. Tai mikäli olemassaolevien puolueiden ohjelma ei vastaa omaasi, eikä sitä ole muutettavissa... perusta oma! Kirjoita oma ohjelmasi, lupaan lukea ja tukea, jos se on minun kanssani samoilla linjoilla ja koetan saada tuttavani sen taakse myös. Pakkotoiston eduskuntavaaliohjelma 2011?:lol2:

Älkää suinkaan saako käsitystä, että olen perussuomalaisten puuhamiehenä (en ole koskaan äänestänyt:nolo: ) mutta aloitan nyt. "Jotain_tartteis_tehdä" -ajatus on tarttunut tähänkin nukkujaan.

Joku halusi Turun päättäjien yhteystietoja? Katsotaanpa josko löytyisi. (painaa vaan nuo työasiat tähdellisempien asioiden tielle) :)

Pakko kommentoida tähän väliin, että tää topic on mennyt osittain jo ihan naurettavaksi. Jengi postaa samoja uutisia uudelleen ja uudelleen joka sivulle ja joka postin lopussa aina sama "varmaan taas meidän suomalaisten vika, varmaan johtuu sopeutumisvaikeuksista:rolleyes:." :jahas: Toi kuulosti ehkä hauskalta ja osuvalta ensimmäisillä kerroilla, mutta nyt se on jo kulunut läppä. Kukaan ei kuitenkaan ikinä edes yritä kumota väitettä, että syrjintä saattaisi vaikuttaa asiaan. Noi yksittäiset uutiset ei kerro yhtään mitään. On jo todettu moneen kertaan, että ulkomaalaisten rikollisuus on korkeampaa kuin suomalaisten ja se on jo varmasti kaikkien tiedossa. Asia ei sillä parane, että postataan tännä 10 kertaa sama uutinen, että KENIALAINEN MIES syyllistyi raiskaukseen. Mitä tuo todistaa kenellekkään? Voin sanoa, että joka kerta kun joku musta syyllistyy tällaiseen vakavaan rikokseen, teitä ei ketään vituta yhtä paljon kuin minua.

Ps. Ennen kuin kukaan vetää herneen tästä nenäänsä, niin lukekaa tarkasti mitä kirjoitin. Olen ihan varma, että kohta joku ymmärtää koko viestin väärin.

Nuo ihmiset tietää mitä täällä(suomessa) tapahtuu, tai sitten ei tiedä:

Sisäministeri Kari Rajamäki (kari.rajamaki@intermin.fi)
Ulkomaalaisviraston johtaja Jorma Vuorio (jorma.vuorio@uvi.fi)

Pakko kommentoida tähän väliin..

Mä taisin sit ymmärtää väärin ton postin. Mut etkö sä saatana näe et joka perkeleen päivä on lehdissä juttua et joku ählämi tai muu saatanan alkueliö on tehnyt vakavia rikoksia suomessa. Herää nyt jo viimeinki sieltä pumpulistas!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukaan ei kuitenkaan ikinä edes yritä kumota väitettä, että syrjintä saattaisi vaikuttaa asiaan.
Luulisin että kovin moni ei viitsisi lähteä kumoamaan sellaistakaan väitettä, että heinäkuun päivien lukumäärä lisää apinoiden taipumusta rikollisuuteen.
Kaikki näkevät että kyseessä on kelvoton yritys sysätä syytä pois niiltä, joille se kokonaisuudessaan kuuluu.

Edit. Ja tuo "apinat" siis viittaa niihin rikollisiin. Ei muihin.

Kukaan ei kuitenkaan ikinä edes yritä kumota väitettä, että syrjintä saattaisi vaikuttaa asiaan.
En yhtään epäile, etteikö jokaiselle hiukan ruskettuneemmalle maahanmuuttajalle olisi joskus jossain sanottu pahasti. Jopa niin, että kyynel on valunut pienen Ahmedin maitokahvin väristä poskea alas. Itse pidän kuitenkin naurettavana ajatusta, että näitä hyvin traumaattisia kokemuksia käytetään selittämään väkivaltaista käytöstä. Onko se nyt muka niin vaikeaa tajuta, että vaikka suomalainen yhteiskunta ja ihmiset olisivat kuinka monottaneet päähän, niin siltikään naisia ei saa raiskata eikä satunnaisia ohikulkijoita käydä potkimassa?

Asia ei sillä parane, että postataan tännä 10 kertaa sama uutinen, että KENIALAINEN MIES syyllistyi raiskaukseen.

Voi se auttaa siinä mielessä että ihmisiä alkaa ihan syystäkin vituttaa ja kenties täällä joku keksii jonkun keinon vaikuttaa asioihin.

Kuka on se henkilö jolla on niin isot oikeudet, että voi pelotella ja terrorisoida KAUPUNKIA ilman karkoittamisen pelkoa? Ja kuka on se sossutantta, joka päättää että nämä kaverit kuuluvat tänne eikä karkoitus ole vaihtoehto? Kuka siellä näitä päätöksiä tekee? Nimiä kehiin niin voidaan mailata ja kirjottaa kirjeitä, näiden pitää saada kuulla meidänkin mielipide ja että keskusta on saatava turvalliseksi, tai ainakin turvallisemmaksi. Kaupunki on liian kaunis että sinne pitäisi jättää menemättä muutaman hulttiojengin takia. Ei se voi olla näin vaikeaa... joku on vastuussa tästä politiikasta ja päätöksistä, turun päättäjien listaa vaan kehiin niin päästään taivuttamaan sanan säilää.

Sitä voi kirjoittaa kansanedustajille, joiden osoitteet löytyvät eduskunnan sivuilta ja lisäksi kannattaa ottaa yhteyttä kunnanvaltuutettuihin. Ministeriöön voi myös kirjoitella vaatimuksia.

Mä taisin sit ymmärtää väärin ton postin. Mut etkö sä saatana näe et joka perkeleen päivä on lehdissä juttua et joku ählämi tai muu saatanan alkueliö on tehnyt vakavia rikoksia suomessa. Herää nyt jo viimeinki sieltä pumpulistas!

Tähän ei muuta tarvitsisi vastatakkaan kuin.

Shizzle sanoi:
Ps. Ennen kuin kukaan vetää herneen tästä nenäänsä, niin lukekaa tarkasti mitä kirjoitin. Olen ihan varma, että kohta joku ymmärtää koko viestin väärin.

Usko jo, etteivät nuo yksittäiset uutiset kerro yhtään mitään. Uutinen jonka sinäkin postasit oli jo käyty läpi tässä topicissa aiemmin. Vain tilastot kertovat miten asia todellisuudessa on ja onkin jo moneen kertaan todettu, että ulkomaalaiset syyllistyvät useammin rikoksiin. Ei nuo yksittäiset uutiset kerro yhtään mitään.

En yhtään epäile, etteikö jokaiselle hiukan ruskettuneemmalle maahanmuuttajalle olisi joskus jossain sanottu pahasti. Jopa niin, että kyynel on valunut pienen Ahmedin maitokahvin väristä poskea alas. Itse pidän kuitenkin naurettavana ajatusta, että näitä hyvin traumaattisia kokemuksia käytetään selittämään väkivaltaista käytöstä. Onko se nyt muka niin vaikeaa tajuta, että vaikka suomalainen yhteiskunta ja ihmiset olisivat kuinka monottaneet päähän, niin siltikään naisia ei saa raiskata eikä satunnaisia ohikulkijoita käydä potkimassa?

Ei se ole ainoa syy, mutta se varmasti vaikuttaa asiaan. Mistä itsesi mielestä johtuu ulkomaalaisten korkeampi rikollisuus? Tärkeä seikka joka pitää muuten ottaa huomioon! Suomessa on paljon vanhaa väestöä ja ulkomaalaiset ovat lähinnä nuorta porukkaa. "Kaikista rikoksista suhteellisesti suurin osa on nimittäin nuorten ja nuorten aikuisten suurissa asutuskeskuksissa suorittamaa rikollisuutta."

kts. 9. Pakolaispolitiikka kuntoon ja maahanmuuttajat maassa maan tavalla

Otan tämän kohdan ohjelmasta esille vain topicin vuoksi. Muut kohdat ovat aivan yhtä oleellisia. Lukekaa kokonaisuutena. Myös muitten puolueiden vastaavat.

Mitäs olet itse mieltä? Tuon mukaan perussuomalaiset eivät suinkaan ole pistämässä pakolaiskiintiötä nollaan. Entä sinä? Pitäisikö Suomeen mielestäsi ottaa pakolaisia vai ei?

Ja sun mielestä toi on kai ihan ok? Siinähän tekee, niitä pitää ymmärtää...

En halua rikkoa pakkotoiston sääntöjä, joten jätän sanomatta mitä olin sanomassa. Tehdäänkö näin, että luet viestini vaikka 10 kertaa ja tulet sitten kommentoimaan mitä mieltä olet asiasta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom