Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kait tässä nyt kukaan tuosta väännäkään. Puhetta on kyllä ollut esim. siitä, että pitäisikö Suomen KANSALAISUUDEN saanut somali lähettää takaisin Somaliaan.
AKV:n tahalliset vääristelyt alkavat mennä niin huonoiksi, että pakko puuttua. Tuosta asiastahan ei ole väännetty ollenkaan, koska kaikki tietävät, että Suomen KANSALAISUUDEN saanutta rikollista ei voida lähettää minnekään. Kuten joku jo sanoikin.

FAKTA: Nämä 8 palautettaviksi ehdotettua marttyyriä ovat toistuvasti vakaviin henki- ja omaisuusrikoksiin syyllistyneitä ammatti- ja taparikollisia, jotka ovat tulleet Suomeen aiheettomina tai perusteettomina turvapaikanhakijoina tai laittomina maahantulijoina. Siis henkilöitä, joilla ei alun alkaenkaan ole ollut mitään laillista syytä tai muutakaan hevonvitun asiaa tunkea Suomeen. Paitsi tietenkin toivo sosiaalituella elämisestä maailman tappiin saakka.

Vielä kerran: kaikki eli joka ikinen näistä rikollisista olisi Suomen lain ja turvapaikkalainsäädännön mukaan jo aikoja sitten palautettu takaisin Somaliaan (ennen kuin he ehtivät potkia/ryöstää/raiskata/tappaa ensimmäistäkään uhriaan) jos Somaliaa olisi YK:n ja kukkahattutätien mielestä voitu pitää ns. "turvallisena maana".

P.S. Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta käsittääkseni sekä Shizzle että Musse ovat tämän keskustelun aikana todenneet, että rikollisen paskasakin karkoittaminen on OK.

P.S. 2. Shizzle, jos itse olet sitä mieltä, että sinun geenisi eivät tee sinusta luuseria tai väkivaltaista eläintä, niin älä jankuta niistä geeneistä koko ajan. Vaan elä sen mukaan, että sinä olet oma itsenäinen ihmisesi, jonka kohtalo ja käyttäytyminen ei ole ennalta säädetty. Olen varma, että jokainen suomalainen, joka sinut tuntee, on sitä mieltä, että Shizzle on OK jätkä eikä mikään väkivaltainen eläin. Ja niiden mielipiteillä, jotka eivät sinua tunne, ei ole mitään merkitystä. Rasismia ei ole olemassa, jos sinä et suostu sitä kokemaan.

Asiaa sivuten. Jenkeissähän joku menetti kansalaisuutensä, koska kävi ilmi, että hän oli antanut väärää tietoa hakiessaan kansalaisuutta. Taisi olla joku ukrainalainen saksalaisten ylläpitämän keskitysleirin vartija joka väitti olleensa viaton sotilas.

AKV:n tahalliset vääristelyt alkavat mennä niin huonoiksi, että pakko puuttua. Tuosta asiastahan ei ole väännetty ollenkaan, koska kaikki tietävät, että Suomen KANSALAISUUDEN saanutta rikollista ei voida lähettää minnekään. Kuten joku jo sanoikin.
Tuttu juttu. AKV väittelee ensin asiasta, ja kun ei onnistu, on väiteltykin jostain muusta asiasta. Tai sitten joku sana ei enää tarkoita sitä mitä se on kaikille muille tarkoittanut.
P.S. 2. Shizzle, jos itse olet sitä mieltä, että sinun geenisi eivät tee sinusta luuseria tai väkivaltaista eläintä, niin älä jankuta niistä geeneistä koko ajan. Vaan elä sen mukaan, että sinä olet oma itsenäinen ihmisesi, jonka kohtalo ja käyttäytyminen ei ole ennalta säädetty. Olen varma, että jokainen suomalainen, joka sinut tuntee, on sitä mieltä, että Shizzle on OK jätkä eikä mikään väkivaltainen eläin. Ja niiden mielipiteillä, jotka eivät sinua tunne, ei ole mitään merkitystä. Rasismia ei ole olemassa, jos sinä et suostu sitä kokemaan.
No jaa. Onhan se niin ettei kukaan valkoinen voi tietää kuinka pirullista on elää rasististen ennakkoluulojen keskellä. Jos työpaikat, asiakkaat tai vastakkainen sukupuoli karsastaa, ei siinä paljoa naurata vaikka kuinka tietää oman pätevyytensä. Nykyinen mamu-sukupolvi onkin pioneereja: Joko vakuuttavat tai lokaavat itsensä tuleviksi vuosiksi.

Nyt täytyy pyytää anteeksi ja samalla korjata virhetulkintasi. Tahallinen vääristelyni aiheutui siitä, että sekoitin mielessäni tämän ketjun ja tämän

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=50778&page=9

jutut. Tuossa jälkimmäisessä puhutaan mainitsemastani asiasta.

Rasismia ei ole olemassa, jos sinä et suostu sitä kokemaan.

Reino, sä olet pahempi totuudenkieltäjä kuin suurin osa demareista. :)

Tuttu juttu. AKV väittelee ensin asiasta, ja kun ei onnistu, on väiteltykin jostain muusta asiasta. Tai sitten joku sana ei enää tarkoita sitä mitä se on kaikille muille tarkoittanut.

Justiinsa niin. Itke nyt iso mies yhtä virhettä loppuelämäsi ajan. Vai vituttaako se, että oma tietämys esim. ihmisen fysiologiasta on tasoa "samanväriset-saa-samanvärisiä-lapsia-joten-rotuja-on-olemassa"?

Justiinsa niin. Itke nyt iso mies yhtä virhettä loppuelämäsi ajan. Vai vituttaako se, että oma tietämys esim. ihmisen fysiologiasta on tasoa "samanväriset-saa-samanvärisiä-lapsia-joten-rotuja-on-olemassa"?
Minulle riittää että olen oikeassa.

Pahoittelen, mutta aion jatkaa jankutusta niin kauan kun kuulen sanottavan, että "neekerit ovat eläimiä". Tällä planeetalla asiat ovat vähän sillä lailla, että minä olen vastuussa kaikkien afrikkalaistaustaisten teoista ja he ovat vastuussa minun (arvaan, että kohta joku ymmärtää tuon lauseen väärin ja alkaa urputtaa, mutta pyydän, yrittäkää miettiä mitä tarkoitan).

"neekerit ovat eläimiä". Mitä pitää sanoa että alarik lopettaa?

Ymmärsit väärin. Tuon asian esille silloin, kun minulle sanotaan, että "neekerit ovat eläimiä". Jos haluat minun lopettavan, niin tee koko Suomelle selväksi, että samanlaisia ihmisiä mekin olemme.:D

Ymmärsit väärin. Tuon asian esille silloin, kun minulle sanotaan, että "neekerit ovat eläimiä". Jos haluat minun lopettavan, niin tee koko Suomelle selväksi, että samanlaisia ihmisiä mekin olemme.:D

No, jos sanotaan, että kaikki ihmiset on samanlaisia, rodusta riippumatta.

Sitten tulee kulttuurierot, mitkä vaikuttavat siihen, että eri maista tulevat ihmiset eivät sovi Suomen kulttuuriin, mihin liittyy:
Työn tekeminen ja sen tuoma yleinen hyväksyntä yhteiskunnan jäseneksi.

Eli ei vedetä genetiikkaa tähän mukaan.

Rehellisesti sanottuna Afrikan (työ)kulttuuri on tyystin erilaista, mihin Suomessa on totuttu ja se aiheuttaa ongelmia, molemmille osapuolille ja jatkuvasti.

Ihmiset Suomessa ottavat vähän helvetin vakavasti työn ja samanlaista (työ)kulttuuria ei Afrikassa ilmeisesti ole.

Vaikka nyt pääteltäisiin, että genetiikka on suhteellisen yhden tekevää älykkyyttä arvioidessa niin ongelma on päästetty jo syntymään ja mitä tästä eteenpäin?

On ihmisiä, jotka sopeutuvat suomalaiseen yhteiskuntaan ja on niitä, jotka eivät sopeudu.

Lapsia tai nuoria on aina hiukan vaikea syyttää siitä, että omat vanhemmat ja kulttuuri syöttävät negatiivista kuvaa suomalaisista ja asenne:
"Omaa kulttuuria pitää puolustaa henkeen ja vereen ja suomalaisten on vain sopeuduttava"

Sama ongelma on suuren osan mustalaisten kanssa ja sekin ongelma taitaa pysyä.

Shizzle, Musse ja jopa Alarik voisi pohtia fiksuina ihmisinä sitä, mitä ongelmalle tehdään ja tuoda ehdotuksia esille.

Ongelma on olemassa eikä se muutu sillä, ettei siitä puhuta.

Miten päästä suosta ylös, kun ollaan jo korviaan myöten suonsilmässä?

Suomalaisia on mennyt vähän joka puolelle maailmaa ja esim. Australiaan saakka ja ausseissa on pitkän matkaa ollut suomalaisia jo.

Siellä on suomalaista kulttuuria ja Australiassa suomalaisia kokoontuu erilaisiin tapahtumiin, jos halua on.

http://www.dundernews.com/brisbanen_suomi-seura/brisbanen_suomiseuran_historia.html

Jotenkin noin sen pitäisi mennä.

Mennään toiseen maahan, toimitaan sen maan tavoilla ja tehdään omia "seuroja", jossa voidaan omaa kulttuuria pitää yllä eikä väkipakolla tuoda sitä vieraaseen kulttuuriin.

Jos ei ole kykyä toimia toisen maan kulttuurin tavalla niin paluumatka omaan maahan kannattaa varata hyvissä ajoin.

Juuri tämä työmoraali pitää huolta siitä että rikkaat maat pysyvät rikkaina ja köyhät köyhinä.
Esim. afrikkalaisissa kulttuureissa miehet eivät tee töitä,miten luulisitte suomen talouden käyvän jos yhtääkkiä kaikki suomen ukot päättäisivät lopettaa työnteon.
Mitään ei saa makaamallapuun alla varjossa ei Afrikassa ainakaan ja siksi Somalit tulevat suomeen kun täällä se onnistuu kiitos sosiaalihuoltojärjestelmän.
Perseestä sanon minä!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suurin osa on huolissaan tulevaisuudesta, joka näyttää nykyisen tilanteen varjolla huonolta ja se ennustaa vaarallisten lähiöiden syntymistä, joille on annettu jo useita lähtölaukauksia.

Tästä mun mielestä on kysymys, minkä takia ihmiset haluavat keskustelua.

Ja keskustelua siitä, miten paljon tätä asiaa yritetään piilottaa ja luoda romantisoitua kuvaa tilanteesta.

Edit:
Tässä valossa on "hassua", miten keskustelua pyritään kuljettamaan ongelmasta pois ja vetoamaan rasismiin ja muiden ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin.
Nöyryyttä perkele.

Miten nöyryys liittyy tähän ongelmaan??

Nöyryyttä myöntää ongelma molemmin puolin ja tehdä aktiivisesti ongelman ratkaisua.

Nyt paikkaillaan vain tehtyjä virheitä ja tungetaan ongelmaa maton alle, josta se pulpahtelee esiin säännöllisen väliajoin esiin ja tulevaisuudessa varmasti tiheämmällä tahdilla ongelmat tulevat lisääntymään.

Viimeksi muokattu:
Ahaa,tuossa olet oikeassa.Minusta tässä tarvittaisiin sekä keppiä että porkkanaa eli opiskelu mahdollisuus/pakko samoin työmahdollisuuksia/pakko Etniset vähemmistöt täytyy saada ymmärtämään se että täältä ei saa loputtomiin ilmaista rahaa vaan ennemmin tahi myöhemmin on itse tehtävä jotain asioiden eteen tahi sitten pääsee nälkä yllättämään.

Shizzle, Musse ja jopa Alarik voisi pohtia fiksuina ihmisinä sitä, mitä ongelmalle tehdään ja tuoda ehdotuksia esille.

Kunnon kotoutus/koulutus/työllistämissysteemeillä voisi saada paljon aikaan. Ensimmäiset somalithan saapuivat 90-luvun puolella lähes 'tyhjään' systeemiin, mitään kotoutus/kuntoutus/tms. systeemejä ei ollut tai ne olivat alkutekijöissään. Jos maassa on sota niin tottakai se ihmisiin vaikuttaa, tekivät muuten suomalaiset sotaveteraanitkin erittäin paljon rikoksia sodan jälkeen.

Kunnon kotoutus/koulutus/työllistämissysteemeillä voisi saada paljon aikaan. Ensimmäiset somalithan saapuivat 90-luvun puolella lähes 'tyhjään' systeemiin, mitään kotoutus/kuntoutus/tms. systeemejä ei ollut tai ne olivat alkutekijöissään. Jos maassa on sota niin tottakai se ihmisiin vaikuttaa, tekivät muuten suomalaiset sotaveteraanitkin erittäin paljon rikoksia sodan jälkeen.

On tuossa toki hyvä ajatus. Kuitenkaan en näkisi hyvänä ratkaisuna sitä, että heillä olisi omat _kunnon_ kotiutus/työllistämis/koulutus -linjansa. Suomessa on paljon työttömiä ennestäänkin. Ensisijaisesti soisin heille _kunnon_ kouluttamis/työllistämis -systeemit. Nykyisetkään kun eivät taida täysin toimia, vaikka kalliita ovat.

Rajatkiinni/rasisti/suvaitsematon/jokumuu (valitse itse) paskiainen poistuu.

On tuossa toki hyvä ajatus. Kuitenkaan en näkisi hyvänä ratkaisuna sitä, että heillä olisi omat _kunnon_ kotiutus/työllistämis/koulutus -linjansa. Suomessa on paljon työttömiä ennestäänkin. Ensisijaisesti soisin heille _kunnon_ kouluttamis/työllistämis -systeemit. Nykyisetkään kun eivät taida täysin toimia, vaikka kalliita ovat.

Rajatkiinni/rasisti/suvaitsematon/jokumuu (valitse itse) paskiainen poistuu.

Ei nuiden systeemien tarvi mitenkään erillisiä olla, yhtälailla voivat myös suomalaiset hyötyä siitä kun kys. systeemejä kehitetään. Ellet sitten ole sillä kannalla että nykyinen systeemi on joku tehokkuuden huipentuma.

Ei nuiden systeemien tarvi mitenkään erillisiä olla, yhtälailla voivat myös suomalaiset hyötyä siitä kun kys. systeemejä kehitetään. Ellet sitten ole sillä kannalla että nykyinen systeemi on joku tehokkuuden huipentuma.

Mielestäni varsinkin suomalaisten tulisi hyötyä siitä, jos joku oikeasti tehokas systeemi kehitetään. En siis usko nykyisen työllistämisjärjestelmän toimivuuteen.

Kunnon kotoutus/koulutus/työllistämissysteemeillä voisi saada paljon aikaan.

Äkkiä tulisi mieleen, että miksi Suomeen päästetään ihmisiä jotka eivät tule toimeen ilman kotoutus/koulutus/työllistämissysteemejä?
Miksi ihmeessä meidän pitäisi ottaa tänne tuollaisia ihmsiä, kun löytyy jengiä joka tulee toimeen ilman tuollaisia kainalosauvoja.

Millaisia ne "kunnon" systeemit sun mielestäsi ovat? "90-luvun tyhjästä systeemistä" sen verran, että miten esim somalialaisten tuloon olisi voitu varautua?
Kuitenkin maahanmuuttajalla on mielestäni velvollisuus pyrkiä itse sopeutumaan yhteiskuntaan joka hänelle tarjoaa turvallisen asuinpaikan, toimeentulon ja mahdollisuuden koulutukseen.
Onko mielestäsi väärin jos em. seikkojen jälkeen vaaditaan kunnioittamaan maan alkuperäisväestön tapoja, kulttuuria sekä lainsäädäntöä?
Suomalaisten sotaveteraanien rikoksista en tiedä enempää, joten totean vain , että em. sotaveteraanit kuitenkin olivat rintamalla puolustamassa tätä maata eivätkä lentäneet heti rähinä alussa mogadishuun vaatimaan turvapaikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom