Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Samaa mieltä mastodontin kanssa. Mun mielestä naurettavin perustelu sille, miks nekkuja hyysitään, on se, että tekee ne suomalaisetkin niitä rikoksia. No tekee tekee, mutta juuri siitä syystä mä en tänne kaipaakaan enää yhtään mustaa pekkaa lisäämään rikosten määrää. Jos ei voi olla kunnolla niin voi lähteä takaisin isien maille leikkimään kovaa poikaa.

Samaa mieltä mastodontin kanssa. Mun mielestä naurettavin perustelu sille, miks nekkuja hyysitään, on se, että tekee ne suomalaisetkin niitä rikoksia. No tekee tekee, mutta juuri siitä syystä mä en tänne kaipaakaan enää yhtään mustaa pekkaa lisäämään rikosten määrää. Jos ei voi olla kunnolla niin voi lähteä takaisin isien maille leikkimään kovaa poikaa.

Täsmälleen näin! Suomalainen rikollinen kuuluu linnaa, somali joka "loisii" suomessa ja tekee rikoksen, kuuluu takaisin somaliaan. En tajua mikä tässä on niin vaikea käsittää? Eiköhän ne Viron rikollisetkin lähde takaisin sinne Viroon lusimaan tuomiotaan kun kiinni jäävät?

Täsmälleen näin! Suomalainen rikollinen kuuluu linnaa, somali joka "loisii" suomessa ja tekee rikoksen, kuuluu takaisin somaliaan. En tajua mikä tässä on niin vaikea käsittää? Eiköhän ne Viron rikollisetkin lähde takaisin sinne Viroon lusimaan tuomiotaan kun kiinni jäävät?

Ei kait tässä nyt kukaan tuosta väännäkään. Puhetta on kyllä ollut esim. siitä, että pitäisikö Suomen KANSALAISUUDEN saanut somali lähettää takaisin Somaliaan.

Tähän on vielä pakko heittää illan viimeiset hitaat: olisiko se sitten niin kauheaa, jos ne Afrikan tai muun maanosan (esim. Skandinavian) alkuperäiskansat elisivät omaa elämäänsä. Omilla ehdoillaan ja jonkinlaisessa sovussa luonnon kanssa. Löytäisivät ajan myötä sopusoinnun ja omat ratkaisunsa.

Kyl se ois nimenomaan kauheeta, kuule.
Menis monilla alarikeilla syy elää, kun ei vois repiä orgastisia tuntemuksia siitä, kuinka ei ole rasisti kun haluaa saattaa joka Afrikan maan läntisen Euroopan tasoiseksi yhteiskunnaksi. Näet (vastaan Halla-Ahon sanoin):

Sekulaarin länsimaalaisen ongelma Lähi-Idän kanssa on siinä, että hän, kaikesta "suvaitsevaisuudestaan" ja tiedostavuudestaan huolimatta, pitää itseään kaiken mittarina. Hän kuvittelee kaikkien ajattelevan kuten hän itse. Hän ei hyväksy sitä tosiasiaa, että maailmassa on motiiveja, joita hän ei kykene ymmärtämään.

Hän ei ymmärrä, että on ihmisiä, miljoonittain ihmisiä, jotka oikean oikeasti uskovat julmaan, kaikkivoipaan ja ainoaan Jumalaan;
joille vastustaja ei ole onnettomien käänteiden vuoksi viholliseksi muuttunut lähimmäinen vaan Saatanasta versonut epäsikiö, jonka tappaminen, silpominen ja häpäiseminen on itsessään heidän olemassaolonsa sisältö, tarkoitus ja päämäärä;
jotka vilpittömästi uskovat, että kuolema taistelussa tätä epäsikiötä vastaan takaa heille seksiä neitsyiden kanssa paratiisissa; joille ajatus rauhasta juutalaisen tai kristityn kanssa on aivan sama asia kuin fundamentalistikristitylle ehdotus rauhasta Saatanan kanssa.

Tätä länsimaalainen ei halua ymmärtää, koska hänen maailmanteoriansa edellyttää, että pohjimmiltaan kaikki ovat samanlaisia. Ja koska hän itse on kaiken mittari, kaikki ovat nimenomaan samanlaisia kuin hän itse.

Ei kait tässä nyt kukaan tuosta väännäkään. Puhetta on kyllä ollut esim. siitä, että pitäisikö Suomen KANSALAISUUDEN saanut somali lähettää takaisin Somaliaan.

No miksi tuollasisesta kannattaa edes vääntää. Suomen kansalaisuuden saanutta somalia tai mitä vaan ei pysty käytännössä lähettämään yhtään mihinkään.

Mä en tajua miten tästäkin asiasta on saatu helvetillinen vääntö. En ymmärrä mitä epäselvää voi olla siinä, että jos vierasmaalainen syyllistyy täällä vakaviin rikoksiin ja vielä toistuvasti, niin miksei tätä pitäisi karkoittaa.

Rikoksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten karkoittaminen palvelee myös maassa asuvien rehellisten ulkomaalaisten asiaa.

Kaikki muu on yksinkertaisesti :anssi:

Vietkongit sentään hoitaa rahanpesunsa, velanperinnän/kiristyksen ja pahoinpitelynsä kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa keskenään muiden aasialaisten ja muiden rikos/bisneskumppaniensa kanssa. Eli rikoksia jotka eivät lehdestä lukiessa yksittäistä ihmistä kosketa samalla tavalla kuin neekereiden tekemä teinityttöön kohdistunu joukkoraiskaus. Vietnamiin toki sopis lähettää moiset myös takasin.

Eli olet sitä mieltä, että mustat tekevät enemmän raiskauksia Suomessa kuin muut? Mihin perustuu väitteesi? Lehdessä juuri eilen luki siitä kun kaksi virolaismiestä syyllistyi raiskaukseen (olivatpa he sitten venäläisiä tai eivät). Eikö tämä uutinen sitten kosketa yksittäisiä ihmisiä? Miksi otit esimerkiksi juuri "neekerit"?

En oikein ymmärrä pointtiasi miksi esität näkemyksiä eri rotujen välisistä rikollisuus eroista? Siihen, kuinka rikollinen kukakin on, voi vaikuttaa vain kaksi asiaa: Minkälaisista olosuhteista on kotoisin, ja minkälaisen kasvatuksen on saanu. Haen tällä lähinnä sitä, että afrikkalaisten (neekerien) lähtökohdat ovat toistensa kesken paljon samankaltaisemmat (vaikkapa etiopialainen ja kongolainen), kuin aasialaisten (keltaisten) vaikkapa vietkongin ja japskin. Nuo kaksi jälkimmäistä valtiota eroavat toisistaan sivistyksen tasoltaan aika paljon enemmän kuin kaksi afrikan valtiota keskenään. Johan osasin vaikeasti kirjottaa.

Jos olet tuota mieltä, niin silloin viesti ei ollut edes sinulle tarkoitettu. Jotkut ovat täällä sitä mieltä, että somalit/mustat ovat perimältään rikollisia:

Ja se joidenkin kirjoittajien urbaani legenda, että somppu voi olla myös hyvä ihminen on lokin jätös. Sompuilla on veressä pakonomainen tarve tehdä rikoksia yms. Jos on käynyt töissä, ei merkkaa sitä että jonain päivänä hyppää pusikosta ja ryöstää/raiskaa jonkun.
Niin tuttu toi eläinrotu on työnikin puolesta.

Shizzle: Mihin sä pyrit noilla jutuillas, vaikka sä miten vertaisit kuka on tehny mitenkin paljon rikoksia, niin tosiasia on silti että nyt esim. somalit ei olis saanu tehdä yhtään rikoksia. Ja moni meistä on varmasti joutunut tai nähnyt somaleiden pahoinpitelyjutut. Ei voi olla mitään sellaista mentaliteettia että kaikki ok, koska myös suomalaiset ja muut kansallisuudet tekee myös rikoksia.

Miten edes pystyt ymmärtämään viestini noin perseelleen? En sanonut kertaakaan mitään tuohon suuntaan viittaavaakaan, että teot ovat ok.

Miten edes pystyt ymmärtämään viestini noin perseelleen? En sanonut kertaakaan mitään tuohon suuntaan viittaavaakaan, että teot ovat ok.

OK, olihan toi vähän kärjistetysti sanottu, enkä oikeesti ajatellut että olisit sitä mieltä että teot ovat ok lol. Noi sun argumentit on vaan niin paljon sen perinteisen shitin kuuloista kun aletaan ulkomaalaisrikollisuuden tullessa puheeks vertaamaan kuka on tehnyt mitäkin milloin, vaikka se ei sen somalin tekemää rikosta muuta suuntaan eikä toiseen, miksi alkaa vertailemaan.
Ja ei täällä oikeesti varmaan kukaan ole niin tyhmä että pitäis kaikkia mustaihoisia rikollisina, tai ei tunnistaisi eri neekerilajeja toisistaan edes jollain tasolla. Ainakin somalin tunnistaminen on esim. ruumiinrakenteen perusteella helppoa.

Kysymyksiä Musselle:

Oletko joutunut rasistisen rikoksen kohteeksi?
Voitko sanoa puhtaalla omatunnolla että olet oppinut elämään suomen lakien ja tapojen mukaan?
Onko kaikki kaljupäiset miehet sinusta skinheadeja ja rasisteja?
Olisitko valmis estämään ulkomaalaisten rikollisten karkoituksen?

Itse kyllä tunnen ja tiedän muutaman ulkomaalaisen ketkä ovat suomeen tulleet pakolaisena ja he ovat ainakin omaksuneet kulttuurin ja tavat. Valittavat kyllä välillä sitä että heidät leimataan heistä riippumattomista syistä samoiksi rikollisiksi kuin varsinaiset rikoksen tekijät. Ymmärtävät kyllä asenteen joka vallitsee valtaväestössä ja olisivat samaa mieltä jos me mentäisiin heidän kotimaahansa riehumaan.

Kysymyksiä Musselle:

(1)Oletko joutunut rasistisen rikoksen kohteeksi?
(2)Voitko sanoa puhtaalla omatunnolla että olet oppinut elämään suomen lakien ja tapojen mukaan?
(3)Onko kaikki kaljupäiset miehet sinusta skinheadeja ja rasisteja?
(4)Olisitko valmis estämään ulkomaalaisten rikollisten karkoituksen?

.
1. Ekan kerran päiväkodin ekana päivänä, they called me a nigger :( ...vieläkin koskee.

2. En, teillä Suomalaisilla on tyhmälle neekerille liian suuret vaatimukset, MINÄ EI OSA, MINÄ YRITA MUTTA EI OSA : (

3. Pieni osa voi kärsiä syövästä, EHKÄ

4. En, lähettäkää mun kilpailijat pois, mulla tulee paljon isompi reviiri omille rötöksille..

Tyydyttikö vastaukset ?

2. En, teillä Suomalaisilla on tyhmälle neekerille liian suuret vaatimukset, MINÄ EI OSA, MINÄ YRITA MUTTA EI OSA : (

3. Pieni osa voi kärsiä syövästä, EHKÄ

4. En, lähettäkää mun kilpailijat pois, mulla tulee paljon isompi reviiri omille rötöksille..

Tyydyttikö vastaukset ?

Heh, my nigga :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa tosiaan myös muistaa se, että Etelä-Korean BKT on kasvanut huimasti samana aikana, joten kyse ei ole niinkään toisen katastrofaalisesta romahduksesta kuin toisen huimasta noususta.

Totta, mutta siinä missä muualla innovoidaan, kehitetään yhteiskunnan ja talouden toimintamekanismeja, vastustetaan rikollisuutta, hyödynnetään teknologiaa ja mennään eteenpäin, niin Afrikassa vaan maataan palmun alla khatia polttelemassa, ylläpidetään wanhoja rakenteita, korruptoidaan ja rötöstellään. E-Koreassa, Japanissa tai Suomessa luonnonvarat eivät ole mitään Afrikan rinnalla, mutta sen sijaan on järkeä, ryhtiä ja ahkeruutta.

Suuri osa idealisteista on Afrikasta palannut päätään pyörittelevinä rasisteina. Ja mitä siellä nyt itsekin ihan arkea olen katsellut, niin eihän siitä mihinkään pääse, että ovat he kovin erilaisia ihmisiä kuin me. Elävät juuri tätä hetkeä, huomisella ei ole väliä, heti kun silmä välttää, niin laiskottelevat, valehtelevat ja pyrkivät huijaamaan koko ajan. Ei siltä pohjalta toimivia yhteiskuntia luoda.
Zimbabwe oli pitkään mustan Afrikan harvoja edes jotenkin toimivia maita kun 5000 valkoista maanviljelijää elätti 10 miljoonaa mustaa, mutta maaryöstön jälkeen sekin on muuttunut helvetiksi. Ainoa vähänkin vauraampi mustan Afrikan maa Etelä-Afrikan (jossa 5 milj. valkoista potkii vauhtia 40 milj. tummaan) lisäksi on Botswana, jonka nostivat timanttien ja muiden kaivannaisten tolkuton määrä suhteessa vähäiseen väkimäärään, Etelä-Afrikan vaikutus ja euroopasta oppia ottaneet johtajat - ja sielläkin 40%:lla on HIV :eek: .

Pohjoismainen yhteiskuntamalli pitäisi konseptoida vientituotteeksi useimpiin Afrikan maihin, mutta tokkopa sitä afrikkalaisella luonteenlaadulla ja kulttuuritaustalla käytännössä toimimaan saataisiin.

Kas muuten prkl...tällaista se on arjalaisbodarin afrikkalainen pahetietämys :rolleyes: . No, mälvätköön vaikka lampaanpeetä, kun nyt jotain järkevääkin sen lomassa tekisivät :whip: .

No miksi virolaisten rikollisuus on muuten pienempää, melkein samaa tasoa suomalaisten kanssa? Ja, jos venäläiset ovat niin pahoja poikia, niin eikö silloin venäläisten pitäisi tehdä suurin osa raiskauksista?

Usko pois, kyllä noita tapauksia löytyy valkoisestakin rodusta;)

Voitko antaa vähän faktoja noista?

http://nozick.blogspot.com/2006/07/ulkomaalaisten-rikollisuus-suomessa.html

Faktoja huudeltiin puolin ja toisin niin tuolla linkin takana yksi uudehko (2005) tilasto rikostyypeittäin eriteltynä. Väkivalta- ja seksuaalirikoksissa kärjessä kova Islamistien kolmikko Irak, Turkki ja Somalia.

Irak seksuaalirikoksissa yksinkertaisesti päällikkö käsittämättömällä 34,6 kertoimella Suomalaisiin verrattuna, tähän verrattuna Somalian 12,1 ja Turkin 11,1 kalpenevat. Väkivallassa erot tasaantuvat Somalian pitäessä ykköspaikkaa 9,5:llä, Turkki hiuksenhienosti perässä 9,4 ja Irakilla 8,9.

Virolaisilla seksuaalirikoksissa vasta viides sija, joskin paljoa ei kärjestä jääty tuloksella 9,2. Väkivallassa jäätiin jo kauas kärjen tahdista 4,0 mitä hieman kompensoi kirkas ykköstila varkauksissa: 12,1.

Mustana hevosena vuodesta toiseen Vietnamin joukkue, medialta piilossa tai oman yhteisönsä sisällä toimien mutta yhtäkaikki lukujen valossa kovaa suhteellista tulosta tehden sarjalla varkaus 8,4, väkivalta 6,7 ja seksuaalirikokset 9,6.

Venäläisten sijoitus varmasti myös kiinnostaa, tulos vaisu 4,3 - 2,4 - 2,8 jolla alitetaan helposti Ruotsin lukemat kaikessa muussa paitsi varkauksissa.

Voi jeesus, kai suomalaiset saavat isänmaassaan rähinöidä jos niin haluavat, eri asia on silloin kun kysymyksessä ovat ulkomaalaiset joille on tarjottu turvapaikkaa suomesta ja jotka silti sylkevät päin suomen lakeja/kulttuuria.

Ei se kyllä ole kenenkään toimesta sallittua, vaikka omistaisi koko maan :rolleyes:
"kai mä nyt saan Suomessa rähinöidä, ku ooon suomalainen"
e: ymmärsin kuitenkin pointin, mutta turha sanoa, että suomalaiset on oikeutettuja rikkomaan lakeja Suomessa, koska ovat suomalaisia eh..

http://nozick.blogspot.com/2006/07/ulkomaalaisten-rikollisuus-suomessa.html

Faktoja huudeltiin puolin ja toisin niin tuolla linkin takana yksi uudehko (2005) tilasto rikostyypeittäin eriteltynä. Väkivalta- ja seksuaalirikoksissa kärjessä kova Islamistien kolmikko Irak, Turkki ja Somalia.

Irak seksuaalirikoksissa yksinkertaisesti päällikkö käsittämättömällä 34,6 kertoimella Suomalaisiin verrattuna, tähän verrattuna Somalian 12,1 ja Turkin 11,1 kalpenevat. Väkivallassa erot tasaantuvat Somalian pitäessä ykköspaikkaa 9,5:llä, Turkki hiuksenhienosti perässä 9,4 ja Irakilla 8,9.

Virolaisilla seksuaalirikoksissa vasta viides sija, joskin paljoa ei kärjestä jääty tuloksella 9,2. Väkivallassa jäätiin jo kauas kärjen tahdista 4,0 mitä hieman kompensoi kirkas ykköstila varkauksissa: 12,1.

Mustana hevosena vuodesta toiseen Vietnamin joukkue, medialta piilossa tai oman yhteisönsä sisällä toimien mutta yhtäkaikki lukujen valossa kovaa suhteellista tulosta tehden sarjalla varkaus 8,4, väkivalta 6,7 ja seksuaalirikokset 9,6.

Venäläisten sijoitus varmasti myös kiinnostaa, tulos vaisu 4,3 - 2,4 - 2,8 jolla alitetaan helposti Ruotsin lukemat kaikessa muussa paitsi varkauksissa.
Fiskin linkissä ollut "oikeaksi tilastoksi" naamioitu pdf oli kirjoitusvirheineen aika epäilyttävä. Päätin siis laskea itse esimerkkinä todennäköisyyden somalien ryöstöille perustaen luvut viralliseen selvitykseen. Tulos oli aika järisyttävä:

Vuonna 2005 Somalian kansalaisia oli Suomessa 4704 ja Suomen kansalaisia noin 5084000. Samana vuonna ulkomaalaisia ryöstöistä epäiltyjä oli 324, joista somaleja 129 (vajaa 40%). Suomalaisia epäiltyjä oli 1234. Tämä tarkoittanee että keskimäärin suhteutettuna joka 36,5 somali ja joka 4120 suomalainen oli ryöstöstä epäilty.

Somali on siis 113 kertaa todennäköisemmin ryöstöstä epäilty kuin suomalainen!

Käytin Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen raporttia rikollisuudesta:
http://www.om.fi/optula/uploads/nul786y.pdf

Kiitän suuresti jos todistatte laskelmani vääriksi. Pahalta näyttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom