Kiitos.
Voisin vielä jatkaa muutamalla asialla mikä risoo tässä jutussa. Ensinnäkin vaikka media tykkää kirjottaa aina kun maahanmuuttaja syyllistyy johonkin, niin tilastot silti tuskin valehtelevat. Ja me tiedetään että se tietty sakki syyllistyy käsittämättömään määrään rikoksia. Hei, ketään ei kiinnosta jos porukka yrittää kiertää veroa, näpistää kaupasta, huutelee tuolla jotain, käyttää huumeita tai varastaa auton. Mutta kun aletaan käymään kadulla kulkijoiden kimppuun tuosta vain, sitä ei voi käsittää. Se on se missä se raja vedetään. Täällä ei saa kukaan tuntea itseään turvattomaksi siksi että jotkut itseäänpuolustavat.
Milloin olet viimeksi nähnyt skinin? Minä en ole varmaan pariin vuoteen nähnyt, voi olla jopa kauemmin. En muista! Milloin olet nähnyt viimeksi JENGIN skinejä, jotka käyttäytyvät uhkaavasti ja mellastavat? Huhhuh, mellastusta en ole nähnyt, jengissä liikkuvia, ehkä joskus 90-luvulla. Joten loppuu se lässytys että skinit tuolla pyörii hakkaamassa kaikkea mikä liikkuu. Niitä varmasti on, ja itse en arvosta heidän toimintaa sen pidemmälle ja rikoksia tehtaillessaan mun puolesta linnaan vaan nekin.
Mutta koska pelkäsit että tulee kaljupäisten lauma ja hakkaa paskat pellolle sinusta ja tyttöystävästäsi keskellä katua? Mikä helvetti siinä on että näitä ei saada kuriin? Luulis että linnassa olisi jo aika paljon tuota porukkaa...
Ei, en puolusta missään nimessä meidän kotimaisia väkivaltarasisteja. Sanonpahan vaan että minun ei tarvitse niitä pelätä. Ne ei tule pummaamaan tupakkaa ja sen jälkeen kulman takaa hyökkää lauma muita jotka pitävät huolen siitä että pillin kautta imetään soppaa seuraavat puoli vuotta.
Joutuuko ulkomaalaiset pelkämään skinejä? Ehkä. Se voi hyvin olla. Mutta tilastot sanoo että meillä kaikilla on syytä pelätä näitä itsepuolustajia enemmän. Toisekseen, ollaan edelleen Suomessa. Kertokaa nyt kukkikset, miksi minun pitäisi täällä varoa marginaaliryhmittymiä? Jos ongelma koskee valtaväestöä, se on aivan helvetin varmasti silloin kaikkien ongelma.
Nyt kun nämä nuoret jengiytyy tuolla ja hakkaa ohikulkijoita, mitäs veikkaatte, kasvaako nuo ulos tuosta vaiheesta ja rupeaa käymään töissä? No ei vitussa kasva. On täysin selvää että rikokset tulee kovenemaan tai ainakin pysymään samalla tasolla. Meidän nettohyöty tuosta rötöstelijöiden jengeistä on kyllä negatiivisen puolella. NIIN ja kai se tuli mainittua että he ovat täällä VIERAINA?
On se kumma jos omat vanhemmat ei saa kuriin, minun vanhemmat kyllä olisivat jo vetäisseet turpaan ja pistäneet oven kiinni ja lukkoon etten pääse ulos. Jaa mutta minkäs teet kun ne menee vaan... no menköön sitten takaisin lähtöpisteeseen, mikäs niitä täällä pitää?!
Ja kun alkaa olla pikkuhiljaa noita klikkejä niin mitäs luulette että tapahtuu seuraavaksi? Se, että ne ottavat keskenään yhteen. Tarvitaanko me todella väkisin tällainen tilanne tänne? Minkä takia? On selvää ettei me haluta, mutta siihen vaan jotenkin ajaudutaan?
Ja mitä tulee Amerikkaan niin ei siellä gangstat hillu keskustassa hakkaamassa ohikulkijoita. Voitte olla aika helvetin varmoja että se punaniskakyttä sen tummahipiäisen parinsa kanssa tulee ja pistää paskat pellolle noista ja ne joutuu ihan oikeasti linnaan pitkäksi aikaa.
Ne pyörii niillä omilla kulmillansa. Niin ja niillä saattaa oikeasti olla biiffiä joidenkin kanssa joten tilanne saattaa olla ihan oikeasti aika hektinen. Ja ne on jotkut ihan oikeasti gangstoja eikä mitään lelupellejä niinkun täällä jotka väkisin hakevat biiffiä kun sitä nyt ei oikein löydy.
Ja suurimpaa osaa meistä on kiusattu, joitakin meistä on kiusattu koko elämä. Jotkut ovat saaneet koulussa paskaa ja olleet koviksien silmätikkuna, hakattuna ja syljettynä vuosia. Missä niiden jengi on tuolla jotka sitten hakkaa kaikki jotka muistuttaa kiusaajaa? Jaa-a... päätyykö ne usein kadulle? No ei päädy. Ne päätyy uurastamaan ja tekee jotain elämällään, ja nämä kiusaajat usein ovat niitä aikuisiän luusereita. Jos etsii ongelmia niin niitä takuulla löytää, se on helpoin juttu löytää jos on kadonnut johonkin.
JA jos on tänne eksynyt kiusattavaksi niin ei muuta kun jalat liikkeelle ja johonkin muualle. Malmössä kuulemma saa olla vielä rauhassa.