Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt puolusta noiden tekoja, mutta teillä on sellainen käsitys, että somaleilla on ihan täysin turvallista liikkua kaduilla ja ihan tylsistyneenä aloittavat tappeluita. Oletteko ajatelleet, että just kävelet porukoissa koska yksin olis turvatonta? Kylä teilläkin aukeis kivasti silmät jos laittaisitte maskin päällenne ja viettäisitte päivän mustana. Vois laittaa kameran päähän ja tehdä joku hauska dokumentti, on katos tullut otettua ihan pari olutpulloa päähän ystävällisten kaljupäiden johdosta.

Mutta joo, älkää käsittäkö väärin, en oo tukemassa random_beat_a_natsi_aka_kaljumiås - touhua, sanonpa vaan että kolikolla on kääntöpuoli.

Uutisointi herättää ihmetystä. Miksei voisi uutisoida myös suomalaisten pahoinpitelyistä somaleja kohtaan? Onko media rasistinen/epäoikeudenmukainen somaleja kohtaan?

En nyt puolusta noiden tekoja, mutta teillä on sellainen käsitys, että somaleilla on ihan täysin turvallista liikkua kaduilla ja ihan tylsistyneenä aloittavat tappeluita. Oletteko ajatelleet, että just kävelet porukoissa koska yksin olis turvatonta? Kylä teilläkin aukeis kivasti silmät jos laittaisitte maskin päällenne ja viettäisitte päivän mustana. Vois laittaa kameran päähän ja tehdä joku hauska dokumentti, on katos tullut otettua ihan pari olutpulloa päähän ystävällisten kaljupäiden johdosta.

Mutta joo, älkää käsittäkö väärin, en oo tukemassa random_beat_a_natsi_aka_kaljumiås - touhua, sanonpa vaan että kolikolla on kääntöpuoli.
Minä en ymmärrä miksi joka paikassa pitää yleensäkään maleksia joukossa tai yksin. En minä tai kukaan mun kaverikaan pyöri asematunnelissa tai Kaisaniemen puistossa tyhjänpäiten. Menen kotoa suoraan töihin, kauppaan tai baariin ja that's it.

Varmasti tappelutilanteet vähenee ja maine paranisi somaleillakin.

No just just, ja ketkä siellä maleksii ? Olisko ne samat 10 äijää päivästä toiseen ?

Uutisointi herättää ihmetystä. Miksei voisi uutisoida myös suomalaisten pahoinpitelyistä somaleja kohtaan? Onko media rasistinen/epäoikeudenmukainen somaleja kohtaan?

Pieni veikkaus, että jos tässä kyseisessä tilanteessa suomalainen porukka olisi tullut auttamaan pahoinpideltävää ja pistelly nokkaan näitä somaleita, niin oltaisiin uutisoitu rasistisesta rikoksesta. Eikös viime vuonna ollut kajaanissa joku vähän tämän tyyppinen tapaus, jossa pistettiin joku ulkomaalaisten pitseeria paskaksi? Siinä käsittääkseni oli joku suomalaista saanut ensin turpaan usean maahanmuuttajan puolesta ja suomalainen porukka oli tullut avuksi, jolloin maahanmuuttajat karkasivat pitseeriaan piiloon ja suomalaiset pistävät pitseerian paskaksi. En tuota tapahtumien kulkua voi kyllä faktaksi sanoa, mutta tuohon tyyliin kuulemma asiat oli menny. Ja tuon jälkeen lehdistö kyllä innokkaasti uutisoi rasistisesta rikoksesta jne.

En minä ainakaan usko että lehdistö tietoisesti olisi puolueellinen mitään ryhmää kohtaa. Ne kirjoittavat vaan niistä asioista mistä saa mehevimmät jutut.

Tässä mielipiteessä eikä threadissa ole mitään uutta.. Aiheesta on keskusteltu n+1 kertaa eikä lopputulokseen ole päästy.
Kukkahattutätinä taitaa tuntua pahalta kun somaliparat saa kritiikkiä niskoilleen.

ps. Nää isäm maan puollustajat asuu aina jossain perseessä joten niistäkään ei ole ko. tilanteissa apua.

Kylä teilläkin aukeis kivasti silmät jos laittaisitte maskin päällenne ja viettäisitte päivän mustana. Vois laittaa kameran päähän ja tehdä joku hauska dokumentti, on katos tullut otettua ihan pari olutpulloa päähän ystävällisten kaljupäiden johdosta.

Ja voisikohan tämä johtua siitä, että suomalaisiakin on alkanut pikku hiljaa vituttamaan sakki joka tekee rikoksia suhteellisesti huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi tavalliset suomalaiset?

Ja huom. minä en puolusta väkivaltaa mitään etnistä ryhmää kohtaa mutta alkaa vituttamaan se kuinka suomalaisia pahoinpidellään raiskataan.
Kohtahan meno on täällä samanlaista kuin Jenkkilässä missä joukkoraiskaukset ja murhat ovat arkipäivää ja missä valkoisen ei kannata kävellä yksin tietyissä kaupunginosissa pimeällä.

Ei saa haukkua somppuja, ne on tosi kivoja ja ei kiusaa ketään.
Ne kaljut jotka on Turussa on hakattu, on ihan varmasti mennyt yksin haastaa ne kaikki 10 Somalia tappelee. Ei ne Somalit ole varmasti aloittanu tota ja tosta asiasta ei saisi mun mielestä edes kirjoittaa lehdissä. Ettei tuu paha mieli.

Kun miettii, että Tampereella on 1,2% ulkomaalaistaustasia ja noista enintään 0,5% on somaleita ym. joita pidetään rähinöitsijöinä, niin suomalaisten pitäs tehdä 200 kertaa enemmän pahoinpitelyitä jne yhteensä, että pääsis samalle tasolle. Eli eihän kukaan voi nyt väittää, että "tekeehän suomalaisetkin tollasta". Ehkä tekee, mut ei läheskään yhtä paljon. Jotain vikaa tiettyjen ulkomaalaisryhmien kasvatuksessa on, ite en meinaan kuittaa noita hakkaamisia jne sillä puolustuksella et "kaikki mulkoilee mua ja haistattelee vittua". Aika heikossa itsetunto on jos tollasta kuuntelee joltain homokommunistinatseilta ja alentuu vielä samalle tasolle.

Ei saa haukkua somppuja, ne on tosi kivoja ja ei kiusaa ketään.
Ne kaljut jotka on Turussa on hakattu, on ihan varmasti mennyt yksin haastaa ne kaikki 10 Somalia tappelee. Ei ne Somalit ole varmasti aloittanu tota ja tosta asiasta ei saisi mun mielestä edes kirjoittaa lehdissä. Ettei tuu paha mieli.

Vitsilläkö sää ton kirjotit? Et voi todistaa tota faktaks et taas joku tyhmä suomalainen on menny vittuileen yksin kymmenelle jätkälle, jotka varmana pistää turpaan.

Voisin aloittaa viestini myös sanoilla "En ole rasisti, mutta..."
Itse pyörittiin alkuillasta juuri tuossa Aurajoen sillan lähettyvillä ja kyllähän siinä näytti ainakin romaneja olevan melkonen sakki (en tiedä sit oliko kys. jengi juuri näihin pahoinpitelyihin osallinen).

Kaverin kanssa käyskenneltiin vähän matkan päässä sillasta, niin yksi romani (en tiedä kuuluiiko juuri kys. sakkiin) tulee kysymään kaljaa. Meillä oli yksi kyseisellä hetkellä vain yksi täysi olutpullo joka oli kädessäni. Tässä vaiheessa kaveri oli vielä ihan asiallinen, mutta kun mun kaveri sanoi että "ota vaan huikka" niin tää manne tulee mun lärvin eteen ja sanoo "ei kun ma halu koko toi pullo". No siinä vaiheessa sen kaveri sit tuli siitä ja vei sivumpaan ja ne lähti poispäin. Kaveri oli ihan selvästi valmis tappeleen yhen kaljapullon takia. No tää nyt oli ihan turhaa paskanjauhantaa kuhan mainitsin ku noin lähelle otsikkoo juttu sattu..

Mutta niinkuin sanoin, itse en ole rasisti mutta noi jengissä liikkuvat runkkarit sais kyllä ampua avaruuteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En taas ymmärrä miksi jokaista valkoista (suomalaista), joka sanoo vähän pahaa somalista tai pitää puoliaan niin leimataan rasistiksi. Mannet sun muut somalit huutelee avoimesti kaupungilla et me omistetaan tää maa ja kaikkee muuta paskaa syntyperäisistä suomalaisista ja niitten päätä vaan taputellaan ja sanotaan et sillä on ollu vaikee lapsuus. Pikkusen nöyryyttä vois opetella kun on saanut muuttaa hyvinvointivaltioon, eikä tartte väkipakosta asua siel paskas kotimaas.

Mikä idea sulla on tässä? Oletko sitä mieltä että kaljupäisten suomalaisjunttien väkivaltaan pitää vastata väkivallalla? Tässä maassa on esimerkiksi ihan toimiva poliisi jolle voi kertoa tällaisista teoista. Ja sitten ihan yksinkertaisesti voi pysytellä sellaisilla alueilla, esimerkiksi omassa kodissaan, jossa ei nahkapäiden väkivaltaa tarvitse pelätä.

Ymmärrän että jossain slummeissa on tapana roikkua katujen varsilla ja odotella että pääsee tappelemaan naapurikadun jengiläisten kanssa, mutta tässä yhteiskunnassa sellainen ei ole tarpeen.

Samalla tavalla suomalaissyntyiset rähinöi.. siitä vaan ei uutisoida :rolleyes:

Voi jeesus, kai suomalaiset saavat isänmaassaan rähinöidä jos niin haluavat, eri asia on silloin kun kysymyksessä ovat ulkomaalaiset joille on tarjottu turvapaikkaa suomesta ja jotka silti sylkevät päin suomen lakeja/kulttuuria.

tässä yksi hyvä syy miksei jaksa lehtien jutut ja uutiset kiinnostaa, juttu menee aina kertojan mukaan.
uutiset puolueettomia, aina totta....... hah

Voi jeesus, kai suomalaiset saavat isänmaassaan rähinöidä jos niin haluavat, eri asia on silloin kun kysymyksessä ovat ulkomaalaiset joille on tarjottu turvapaikkaa suomesta ja jotka silti sylkevät päin suomen lakeja/kulttuuria.

Ja minun mielestäni ei kummallakaan porukalla ole mitään syytä rähistä Suomessa.

Mikä idea sulla on tässä? Oletko sitä mieltä että kaljupäisten suomalaisjunttien väkivaltaan pitää vastata väkivallalla? Tässä maassa on esimerkiksi ihan toimiva poliisi jolle voi kertoa tällaisista teoista. Ja sitten ihan yksinkertaisesti voi pysytellä sellaisilla alueilla, esimerkiksi omassa kodissaan, jossa ei nahkapäiden väkivaltaa tarvitse pelätä.
.
Ei, meinasin vaan, että kyllä sitä väkivaltaa tulee molemmilta suunnilta, kun joillakin täällä on sellainen mielikuva, että tyhjästä aloittavat tappeluita. Etenkin kun menee vähän pienempään paikkakuntaan, niin saa varoa aika kivasti jottei tule pullosta/maiharista päähän. Kyllä siinä vähitellen alkaa itsekkin tulla aggressiiviseksi.

Mannet on kyllä ihana asia oikeestaan rikkaus.

Tuohon yläkerran kämppään muutti manne kuukaus sitten ja muuten kuivasta elämästä on tullu kyllä paljon mielenkiintosempi. Nykyään saa joka yö herätä klo 02- 05 välillä ko ulko ovea takoo manne ja karjuu että tulkaa nyt perkele aukaseen. Jos oven takomista ei tapahdu niin sitte yöllä tyyttäillään autosta ja hoputetaan kaveria että varmasti kukaan muukaan ei saa nukkua ko meidänkään rodun edustajat ei nuku. Yks hieno asia on myös tuo sisustuspuoli. Kiva käyä parvekkeella ko on tuttipulloja, hammasharjoja, cd-levyjä ja tupakintumppeja koko nurtsi täynnä.

Mannet on myös tosikivoja juttukavereita. Kerran oon käyny poriseen ko yks kyseisen rodun edustaja alko tönimään tyttökaveriani suhkot väkivaltasen näkösesti. No kävin kysymään että mikä on homman nimi niin se päätti näyttää mulle kenkää. Nosti kiltisti ihan naaman eteen muttei varmaan vahingossa hoksannu liikettä pysäyttää ja kenkä tuli sitte suuhun asti.

Pari vuotta sitten kaveri meni kerrostalon pihalla olevaan varastoon. Siellähän oli mannet naimassa.. Tapauksessa ei muuten ollu mitään erikoista paitsi että Uros manne oli 40v ja naaras 12v.. On ne hienoja ihmisiä:thumbs:

teillä on sellainen käsitys, että somaleilla on ihan täysin turvallista liikkua kaduilla ja ihan tylsistyneenä aloittavat tappeluita.

Sanonpa vaan, että kolikolla on tosiaan kääntöpuolensa.

Sulla on sellainen käsitys, että Suomalaisilla on täysin turvallista liikkua kaduilla ja ihan turhaa näistä asioista on mediassa puhua.

Ehdin.

Miksi muuten niin useat kommentit (tässä tapauksessa koko laadukas ketju!) pitää aina aloittaa "en ole rasisti, mutta..." -suuntaisella sepustuksella. Mitä sillä loppujen lopuksi haetaan? Miten se helpottaa mielipiteen esiintuomista?

Mietittyäni pitkään omia kokemuksiani eri ihmis- ja kansanryhmien kanssa, totesin, että ainakaan romanit eivät allekirjoittaneessakaan aiheuta kovin positiivisia ajatuksia. Olenkin nyt valmis astumaan rohkeasti ensimmäisenä esiin ja lausumaan:

Hei, olen Misanthrop ja minä olen rasisti.

Kyllä taas kannatti.

Back
Ylös Bottom