Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Se on toi rasismi ja syrjintä hirveä asia. Olen syyllistynyt siihen vaikka kuinka monta kertaa. Käytännössä joka kerta, kun otan kiinni jonkun mustalaisen tai mamun niin he haukkuvat mua rasisti-natsi-paskaksi ja otin hänet kiinni vain siksi, kun olen rasisti ja syrjin heitä. (vaikka varastettu/näpistetty tavara löytyy heiltä) Mutta, kun otan kiinni suomalaisen niin 90% tapauksista ne ymmärtävät kyllä miksi on otettu kiinni.

Sanoisin, että lue lehtiä joskus jopa rivien välistä.
Ok, lue rivien välistä minulle nämä kolme tapausta jotka löytyivät ensimmäisenä Hesarin haussa "pahoinpitely".

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joroisten+terveyskeskustutkinta+valmistumassa/1135229320891

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kaksi+miestä+vangittiin+Polvijärven+mökkikuolemasta/1135229229777

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...vangitsi+hi-viruksen+levittäjän/1135229200342

Vihje: kolmas juttu on namupala! Nyt tarvitaan vain todisteita maahanmuuttajasta.

Eikö tällä palstalla tehdä juuri näin? Joku pahoinpitelee naisen vaikka pikkujouluissa Levin-mökillä niin heti epäillään josko olisi maahanmuuttaja. ....

Sanotaan nyt näin, jos Suomeen otettaisiin vain ja ainoastaan maahanmuuttajia, jotka elättävät itsensä ja saavat kenkää tehdessään vakavan rikoksen niin tätäkään ketjua ei olisi olemassa.

Tuskin ketään kiinnostaisi vittuakaan somali joka ajaa dösää ja noudattaa Suomen lakia mutta se, että yhdeksän somalia kymmenestä elää meidän rahoillamme ja heistä miespuoliset notkuvat Steissillä aika ymmärrettävästi vituttaa montaa ihmistä.
Käytin nyt somaleja esimerkkinä, kun he ovat niin suosittuja tässäkin ketjussa mutta tuo pätee myös jokaiseen ryhmään joka tulee tänne.

Ok, lue rivien välistä minulle nämä kolme tapausta jotka löytyivät ensimmäisenä Hesarin haussa "pahoinpitely".

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joroisten+terveyskeskustutkinta+valmistumassa/1135229320891

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kaksi+miestä+vangittiin+Polvijärven+mökkikuolemasta/1135229229777

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...vangitsi+hi-viruksen+levittäjän/1135229200342

Vihje: kolmas juttu on namupala! Nyt tarvitaan vain todisteita maahanmuuttajasta.

Tehdään sitten johtopäätökset kattavan otoksen (kolmen jutun) perusteella. Joo, ja varmaan löytys enemmänkin suuntaan jos toiseen. Itsellä ei ihan just oo aikaa ruveta penkoon lehtijuttuja, mutta jos paremmalla ajalla.

Vain yhtä somaliNUORTA käsitin ainakin minä

En ole helsinkiläinen, ja omat kokemukset mustuuden auvosta rajoittuu suomessa ihan helsingissä käymiseen, joten en mä siellä ole itse yhtään ryöstöä ollut näkemässä, hyvä niin. Veikkaisin kuitenkin, että joko nuoret ovat aikuistuneet, ja nyt ryöstöjä tekee somaliaikuiset, tai saaneet suomen kansalaisuuden, ja ryöstöjä tekevät suomalaiset joilla on somalialaisia sukujuuria:D

Ilmoittaminen ryöstöistä voi olla laskussa, vaikka itse ryöstöt eivät, johtuen siitä että ei uskota että niille somaleille voidaan mitään, ei niille selkeästi tarpeeksi ole voitukaan.

Hollannissa näin yhden somalialaistaustaisen porukan tekemän aseellisen katuryöstön (tosin vaan aika pitkäteräisen puukon avulla) ja mies joka ryöstettiin käveli noin 10-25 metriä musta, mä sitte kysyin kun ne mustat oli sen putsannu, et onks ok, pitääks ilmottaa johku, tarviiks soittaa poliisit, ja se oli, et ei tarvi, on sitä käyny tällee ennenki, ja en mä pidä ku 5 euroa lompakossa, enkä kortteja, jottei menetä paljoa.. En tiiä soittiks se sitte virkavallalle ikinä..

luulen että aika usein ryöstön tuloksena nykyään on tosiaan puol askia menetettyjä tupakoita, 3 euroa 80 senttiä menetettyä rahaa, viksu antautuminen ja vastarinnan tarpeettomuudesta johtuva väkivallan vähentyminen, kun ihmiset on tajunneet ettei kannata laittaa hanttiin, kannattaa kantaa mukana niin vähän käteistä ettei haittaa jos ne menee, eikä sitte viitsitä poliisille soittaa, kun siitä on enemmän vaivaa kuin hyötyä..

Ihan järkeiltyä tajunnanvirtaa, jos ryöstely oikeasti on vähentynyt niin se on vaan hyvä:kippis1:

edit: Aids-levitysjutussa ihmettelisin jos levittäjä ei ole pakolaistaustainen henkilö. Aika vähän kantaväestössä HIV-tartuntoja on, ja vielä vähemmän tahallaan levittäjiä. Toisaalta tapahtuu maailmassa niin paljon muutakin kummallista.. voi ihan hyvin olla valkoin

Ihan järkeiltyä tajunnanvirtaa, jos ryöstely oikeasti on vähentynyt niin se on vaan hyvä:kippis1:
Tätä mä just tarkoitan: keskustelun laatu kärsii kun ei kirjoiteta faktoja vaan mutustellaan.

BTW: Rovaniemellä ei ole pahemmin neekereitä, eikä mamuja ole iskupaikoissa kaduilla tai baareissa.

Eihän herranenaika ne mitään faktoja lyö tiskiin somaliasioissa, mitä me voitaisiin kirjoitella tänne, pitää lukea rivien välistä, päätellä ja arvioida.

Eihän olisi mitään keskusteltavaa, jos mediassa ei sensuroitaisi sanallakaan ulkomaalaisasioita. ei tosta ole faktoja kuin hyvin harvoilla tiedossa, meiltä tieto katuryöstöistä ja muista tummempien vähemmistöjen kolttosista on pimitetty aika tarkkaan. Ruotsin mediassa tilanne on vielä paljon pahempi.

Rovaniemen neekerimääristä en tiedä, kerran olen intin junakuljetuksessa käynyt kusella rovaniemen asemalla, kun rovalle mentiin. JA yksikin riittää, jos sillä on aids. Se saa sitä levittää silloin just niin moneen tyttöön kun tahtoo.

Veikkaisin kuitenkin, että joko nuoret ovat aikuistuneet, ja nyt ryöstöjä tekee somaliaikuiset, tai saaneet suomen kansalaisuuden, ja ryöstöjä tekevät suomalaiset joilla on somalialaisia sukujuuria

Uutisessa (jonka todenperäisyydestä meillä ei ole tietoa) mainittiin että somalitaustaisten nuorten katuryöstöt ovat vähentyneet siihen yhteen epäiltyyn tänä vuonna.

Olisi muuten oikein mukavaa jos nämä nykyiset somalinuoret eivät ole langenneet katuryöstöjen tielle kuten itse näköjään arvelet. Itse suhtaudun vielä toistaiseksi asiaan hieman epäillen.

Tuskin ketään kiinnostaisi vittuakaan somali joka ajaa dösää ja noudattaa Suomen lakia mutta se, että yhdeksän somalia kymmenestä elää meidän rahoillamme .

Eikös niistä ole enää vähän alle puolet työttöminä? Osa tietty on töissä esimerkiksi tulkkeina joita ei tarttis jos somaleja ei olisi Suomessa.

JA yksikin riittää, jos sillä on aids. Se saa sitä levittää silloin just niin moneen tyttöön kun tahtoo.

No ihan oma moka se on jos innostuu bylsimään ilman kumia. Turha vierittää syytä toisen niskoille. Raiskaukset on tietysti ihan eri asia.

Eikös niistä ole enää vähän alle puolet työttöminä? Osa tietty on töissä esimerkiksi tulkkeina joita ei tarttis jos somaleja ei olisi Suomessa.

Tähän mukaan lapset, vanhukset ja kotiäidit ja sitten, kun poistetaan vielä monikulttuurisuustyöpaikat niin en pitäisi mahdottomana vaikka vain muutama prosentti somaleista olisi ns. tuottavassa työssä.
Jos joku voi todistaa minun olevan väärässä niin olkaa hyvä mutta ainakin toistaiseksi lasken somalit ryhmäksi joka kuluttaa Suomen varoja huomattavasti enemmän kuin mitä he tuottavat.

Tähän mukaan lapset, vanhukset ja kotiäidit ja sitten, kun poistetaan vielä monikulttuurisuustyöpaikat niin en pitäisi mahdottomana vaikka vain muutama prosentti somaleista olisi ns. tuottavassa työssä.

Pitäis varmaan työttömyysprossat laskea noista työikäisistä...
lasken somalit ryhmäksi joka kuluttaa Suomen varoja huomattavasti enemmän kuin mitä he tuottavat.

Tämä nyt on toistaiseksi itsestäänselvää.

No eipä ne suomalaisetkaan lapset, vanhukset ja kotiäidit ole palkkatöissä.
Työtön tarkoittaa työvoimatoimistoon työttömäksi ilmoittautunutta henkilöä, joka nostaa työttömyystukia. Työttömiksi ei siis lasketa työvoiman ulkopuolella olevia ihmisiä.

Pitäis varmaan työttömyysprossat laskea noista työikäisistä...
.

No niinhän ne lasketaankin ja se oli jotain kuudenkympin pintaan. Minun tarkoitukseni oli vain sanoa, että valtava enemmistö somaleista ei tee duunia ja sitä kautta hyödytä mitenkään Suomea ja uskoisin tämän pätevän moneen ei-eurooppalaiseen ryhmään.

Edit: Isä puhui työttömistä ja minä puhuin niistä jotka ovat/eivät ole työssä niin puhuimme kai vähän ohi toistemme, jos nyt oikein termejä ahdistellaan.

No niinhän ne lasketaankin ja se oli jotain kuudenkympin pintaan. Minun tarkoitukseni oli vain sanoa, että valtava enemmistö somaleista ei tee duunia ja sitä kautta hyödytä mitenkään Suomea ja uskoisin tämän pätevän moneen ei-eurooppalaiseen ryhmään.

Mä muistelin että työikäisistä somaleista "jo" yli 50 prossaa on työllistynyt. Taisin muistaa vähän väärin. :)

edit. väärin muistin tosiaan. Huhtikuussa työttömyysaste oli 53 prossaa.

Back
Ylös Bottom