Tarviiko vääntää rautalangasta. Jos yksi tai useampi somali tekee rikoksen niin miksi täällä edelleen yli 5000. postauksen jälkeen yleistetään se kaikkiin somaleihin ja jopa kaikkiin ulkomaalaisiin?
No jos joku tietty väestöryhmä on aivan valtavan yliedustettu rikostilastoissa, ja varsinkin jos yllämainitun väestöryhmän aikaisemmat edesottamukset wanhassa maassa ovat samansuuntaisia väkivallanpurkauksia läpi maailmanhistorian, väestön joka ei omin neuvoin saanut aikaan edes kirjoitettua kieltä, voidaan vetää kyseisen kansan keskimääräisistä edustajista tiettyjä johtopäätöksiä. Jos Somalit ovat vain yksittäistapauksia, jotenkin minusta tuntuu, että psykopaattiset väkivaltaiset sotaalietsovat hullut ovat yliedustettuina tuossa kansassa vrt. suomalaiset.
Jotenkin jos tuon kansan edustajissa on keskimääräistä väkivaltaisempaa, sotiin ja joukkoraiskauksiin taipuvaisia edustajia ylivoimaisesti enemmän kuin eurooppalaisissa kansakunnissa, jotenkin tuntuu siltä että ei-toivottua ainesta seuloutuu somalipakolaisten joukkoon enemmin kuin suomalaisiin syntyy.
Minua ei itseäni kiinnosta vähääkään joku etnisen heimoryhmän määrittely vaan se millainen henkilö täällä suomen valtiossa lasketaan suomalaiseksi. Jos naisella on suomen kansalaisuus hän on silloin suomalainen.
Suomenmaalainen, ei suomalainen. Et säkään jos muutat vaikka tanskaan, ja ota tanskan kansalaisuutta ole tanskalainen, olet tanskan kansalainen, mutta et tanskalainen, vaan tanskansuomalainen
Sinä luet mitä luet ja minä luen mitä minä luen. Tämä threat alkaa hipoa laittomuuden rajoja. Siksi mä tänne nyt kirjoitan. Sä taidat vaan olla tällä faktalle hiukan sokea.
Sitten lakia pitää muuttaa, sananvapaus!! Jos joku asia ei ole oikeus ja kohtuus, ei se ole lakikaan. vai miten se nyt meni. Sensuuri kuuluu Neuvostoliittoon, Neuvostoliitto valtioden hautausmaalle.
Juu en minä sano, että he syyttömiä ovat mutta edelleen yksilöiden tekemien rikosten yleistäminen kokonaisen kansanryhmän kontolle vain heidän syntymäperänsä mukaan on rasismia. Enkä mä tällä tekstillä hae minkään vähemmistöryhmän kohottamista erityisasemaan.
Ei tässä yleistetä yksittäisistä rikoksista kansanryhmää, vaan kansanryhmää yllättävän yleisten "yksittäis"tapausten johdosta, kyseisen kansanryhmän saavutukset maailmanhistoriassa ovat muutenkin vähän niin ja näin.
Sinänsä kokonaisen rodun leimaaminen yksittäistapauksen takia on rasistista, mutta kuten sanoin, ei tässä leimata yksittäisten rikosten takia kansanryhmää. Ja onko edes olemassa yksittäistapauksia, jos ne muka-yksittäistapaukset on kulttuurinmukaista käytöstä?
Tästä nyt ei ole muuta kuin teidän spekulaatioita olemassa. Meikäläistä nyt ei paskaakaan kiinnosta vaikka kirjoittaisi eri nimimerkillä.
Silti palstalla useilla nimimerkeillä esiintyminen on kielletty, ja mua kiinnostaa, rehellisyyttä kuin arvostan
Ei olla klukluxklaanilaisia mutta keskustellaan neutraalisti tummista? Olet kai tietoinen että kaikki tummat eivät ole somalialaisia.
Tottakai, ja aikalailla rikollisia löytyy muistakin mustaihoisista suhteettoman suuria määriä, sama kun yllättävän usea, melkeinpä jokainen maa missä merkittävää mustaihoista väestöä asuu on maanpäällinen helvetti.. Ja edelleen, Uusnatsismin kanssa tällä ei nyt ole niin mitään tekemistä, hiukset munkin päästä löytyy, ei tosin kovin pitkät, vähän sellainen ylikasvanut merijalkaväkikampaus elokuvan Jarhead malliin..