Heh heh. Olet tulkinnu mun kirjoituksia todella väärin jos oot saanu kuvan et öyhötän tai vihaan mamuja. Väärin, mun ystäväpiirissä lähes puolet on maahanmuuttaja taustaisia ja iso osa on mun kanssa tekemisissä aivan pöivittäin. Ainoa ero mun mamu ystäviin näihin systeemiä väärin käyttäviin on et he ovat työssä käyviä ja elää täällä niinkuin heidän toivotaan elävänkin osallistuen yhteiskunnan pyörittämiseen.
Otin asiaan kantaa iham sen takia koska tiedän että tuota väärin käytöstä tapahtuu paljonkin ja tukia jne jne nostetaan väärin perustein. Ja ei kai kukaan ole väittänytkään etteikö myös natiivit käytä järjestelmää väärin, tämä on kuitenkin maahammuutto keskustelu lanka niin oletan et tähän saa kirjoittaa maahanmuutto asioista.
Mitä taas tulee esim, 2015 maahan tulleita irakeja jne jne ne kaikki maleksijat vois potkia vittuun maasta samantien ku yksikin pieni rike tulee ilmi nyt niitä hyysätään ku mitäkin kuninkaallisia. Suomalaiset vanhukset paskoo housuihin ja elää köyhyysrajan alapuolella ja näitä luusereita hyysätään kaikin mahdollisim keinoin jopa natiivien kustannuksella. Se on asia joka vituttaa itseä yli kaiken.
Aika kovaa säälin hakemista ois oikeasti luulla, että tänne ulkomailta raahattavaa sakkia haetaan vaan... no, hyysättäväksi meidän rahoilla. Ainoa tarkoitus on saada jotain hyötyä niistä. Älkää nyt niin hölmöjä olko, että kukaan poliitikko toimisi vastoin oman yhteiskunnan etuja. Keinot ja ajatukset saada etua omalle yhteiskunnalla on toki jokaisella omansa. Samalla tavalla niitä hyysätään, mitä suomalaisia luusereita. Miks ei potkita vittuun Suomesta näitä samoja metodeja toteuttavia kantis-luusereita? Myydään ne vaikka polttoaineeksi Venäjälle, oisko toimiva idea?
Niin kauan kun teillä on tuo selittämätön tarve erotella heidät ja meidät eriarvoisiksi, niin ette kai te vitun idiootit luule, että kukaan heistä haluaa sopeutua tänne, ja kehittää tämmöstä yhteiskuntaa, missä teidänlaisia vainoajia on? Kokeilkaa nyt vitun toopet ajatella samaa paskaa omalle kohdalle, ja tulkaa sitten leijumaan miten te tekisitte silti kaikkenne semmosten ihmisten eteen kyrpä kovana.