Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1500 kouraan kuussa tekemässä vitun mitään.
Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.Saa varmaan 2500e/kk kun vuokrat ja laskut maksetaan myös sossun puolesta.
Vastaa varmaan 3500e bruttopalkkaa.
Kalliiks tulee suomelle, ei nää duuniin mene ikinä paitsi pimeitä hommia.
Joskus silloin kauan sitten, kun viimeksi itse sain asumistukia opiskeluaikana, oli ainakin mulle annettu maksimivuokra, jonka mukaan tukia maksettiin. Jos halusi kalliimpaa asumista, sai rahat keksiä itse jostain. Toki olen kantis ja silloin tosiaan viel opiskelija, eli tuskin voi verrata kultamuniin. Tai sit säännöt on muuttunu vuosien varrella.Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.
Mä oon kans miettinyt tätä. Ja täytyy mainita, että elämääni on mahtunut ajanjakso, jolloin sain Kelalta työmarkkinatukea, asumistukea ja lyhyen ajan myös toimeentulotukea. Asuin noihin aikoihin arvoalueella Helsingissä. Itse asunto oli alueen hintatasoon nähden melko edullinen pieni välttävän kuntoinen yksiö, mutta vähän kun olisi mennyt kauemmas keskustasta olisi varmasti löytynyt vastaava parisataa/kk halvemmalla. Miksi työttömän tuilla elävän ihmisen pitäisi saada asua Helsingin keskustassa? Ei voi oikein perustella työmatkallakaan.Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.
On tullu joskus joku suominainenki vastaan teki pimeenä karvakäsi lättypaikassa.Eipä tarvi ihmetellä miksi nämä kultamunat ei normi töihin halua. Tiedän montakin tapausta jotka tekee vielä pimeänä hommia pitzapaikossa jollakin viiden euron tuntiliksalla. Jopa kuljetusliikkeissä ovat pimeänä pienellä palkalla. Kun kysyy et miksi suostuu tekemään noin pienellä palkalla duunia saa vastaukseksi et mitä väliä kun saan niin paljon tukia suomesta et tämä on lisärahaa vaan. Tosin nämä pimeetä duunia tekevät ei ole somaliasta.
Eikä välttämättä tarvi kusettaakaan, melkein 15k€/10kk. Varmaan nappaa töihin mennä.
katso liitettä 226201
katso liitettä 226202
katso liitettä 226203
katso liitettä 226204
katso liitettä 226205
katso liitettä 226206