Maahanmuutto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän takia pitääkin jos mahdollista, vetää puolet tuloista ohi verottajan, niin voi unohtaa Yle-veron ja Afrikan kehitysavun. Ei vituta läheskään niin paljon ne työtunnit sitten enää mitä paperille tekee. Monessa ammatissa tämä on täysin mahdollista. Tietysti vituttaa että joku saa puolet siitä summasta tekemättä mitään.
 
Saa varmaan 2500e/kk kun vuokrat ja laskut maksetaan myös sossun puolesta.
Vastaa varmaan 3500e bruttopalkkaa.
Kalliiks tulee suomelle, ei nää duuniin mene ikinä paitsi pimeitä hommia.
Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.
 
Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.
Joskus silloin kauan sitten, kun viimeksi itse sain asumistukia opiskeluaikana, oli ainakin mulle annettu maksimivuokra, jonka mukaan tukia maksettiin. Jos halusi kalliimpaa asumista, sai rahat keksiä itse jostain. Toki olen kantis ja silloin tosiaan viel opiskelija, eli tuskin voi verrata kultamuniin. Tai sit säännöt on muuttunu vuosien varrella.
 
Hommaa korjais heti yksi päätös. Tukia ei sais sinne missä kallista asua. Aikaraja vaikka 3kk hommata töitä joilla maksaa kulunsa ja jos ei onnistu muutto pois pk seudulta. Tippuis vuokrakulut heti reilusti johonki syrjäkylän tyhjään kämppään vaan.
Mä oon kans miettinyt tätä. Ja täytyy mainita, että elämääni on mahtunut ajanjakso, jolloin sain Kelalta työmarkkinatukea, asumistukea ja lyhyen ajan myös toimeentulotukea. Asuin noihin aikoihin arvoalueella Helsingissä. Itse asunto oli alueen hintatasoon nähden melko edullinen pieni välttävän kuntoinen yksiö, mutta vähän kun olisi mennyt kauemmas keskustasta olisi varmasti löytynyt vastaava parisataa/kk halvemmalla. Miksi työttömän tuilla elävän ihmisen pitäisi saada asua Helsingin keskustassa? Ei voi oikein perustella työmatkallakaan.

Ainoat mokomaa järjestelyä puoltavat asiat, mitkä mulla tulee mieleen on:

1) Luottotiedottomuus&työttömyys - Voi olla vaikeaa löytää toista asuntoa eikä silloin nyt voi oikein pihallekaan potkia (jos ei kyseessä ole aivan ylikallis kämppä), mutta pitäisi sitä kuitenkin yrittää etsiä halvempaa

2) Sairas läheinen - Jos tämä tukia hyödyntävä vaikka jeesaa huonokuntoista vanhempaansa, jolla ei ole muuta tukiverkostoa, niin on mielestäni perusteltua asua melko lähellä.
 
Yksinäiselle kantikselle ne käsittääkseni makselis jonku kuukauden ja sitten antais kehoituksen muuttaa halvempaan myydä auto tai jotain vastaavaa.

Lapsiperheelle sitten ongelma se asunnon koko että mistä löytyy enää isoja vuokrakämppiä ja yhteiskunta kaivaa kuvetta.
 
Eipä tarvi ihmetellä miksi nämä kultamunat ei normi töihin halua. Tiedän montakin tapausta jotka tekee vielä pimeänä hommia pitzapaikossa jollakin viiden euron tuntiliksalla. Jopa kuljetusliikkeissä ovat pimeänä pienellä palkalla. Kun kysyy et miksi suostuu tekemään noin pienellä palkalla duunia saa vastaukseksi et mitä väliä kun saan niin paljon tukia suomesta et tämä on lisärahaa vaan. Tosin nämä pimeetä duunia tekevät ei ole somaliasta.
 
Eipä tarvi ihmetellä miksi nämä kultamunat ei normi töihin halua. Tiedän montakin tapausta jotka tekee vielä pimeänä hommia pitzapaikossa jollakin viiden euron tuntiliksalla. Jopa kuljetusliikkeissä ovat pimeänä pienellä palkalla. Kun kysyy et miksi suostuu tekemään noin pienellä palkalla duunia saa vastaukseksi et mitä väliä kun saan niin paljon tukia suomesta et tämä on lisärahaa vaan. Tosin nämä pimeetä duunia tekevät ei ole somaliasta.
On tullu joskus joku suominainenki vastaan teki pimeenä karvakäsi lättypaikassa.
 
Eikä välttämättä tarvi kusettaakaan, melkein 15k€/10kk. Varmaan nappaa töihin mennä.

katso liitettä 226201

katso liitettä 226202

katso liitettä 226203

katso liitettä 226204

katso liitettä 226205

katso liitettä 226206

EoYWA_RXYAICBsV.jpg
 
Ei kannata pidättää hengitystä että tää menis välttämättä HyväIhmisten Hallituksessa läpi. Ainakin ne löytää siihen sellaiset porsaanreiät ettei lailla olisi mitään käytännön merkitystä. Miettikää nyt itsekin: lapsenraiskaaja-Ahmedhan voi saada Kabulissa koronan ja kuolla. Ja taas Suomi olisi Euroopan ihmisoikeusistuimessa tuomittavana.

 
Mitähän voimauttavaa siinä on, että sullotaan kaikki samaan anonyymiin muottiin. Ja mitä kaunista tossa vitun rätissä on? Noiden sisällä voi olla kauniita, rumia jne jne. Mutta kaikki näyttää täsmälleen samalta. Alistamista toi on ja raakaa sellaista.
 

View: https://twitter.com/jaritaponen/status/1356229375205797892?s=21


”Pahoinpitelyyn liittyi rasistinen motiivi, väkivaltainen vastustaminen kohdistui mielenosoituksen yhteydessä poliisiin, laiton uhkaus liittyi Pride-viikkoon ja kiihottamiset kansanryhmää vastaan sisälsivät mm vähemmistöjä halventavien tarrojen liimailua ja somekirjoittelua”

itse pidän pahimpana tuota tarrojen liimaamista, onneksi nämä rosmot on saatu kiinni.
Tämä hahmo on ihan oikea poliisi, ei Twitterin parodia tili
 
Afrikkalainen massamurhaaja(?) on asunut Suomessa jo toistakymmentä vuotta. Montakohan massamurhaajaa näiden kymmenien tuhansien "pakolaisten" joukosta vielä löytyykään tulevaisuudessa? Kalliiksi tulee oikeudenkäynnit.


Eikös men's physique kisoissa ollut taannoin joku Massaquoi-niminen keeneri? Onkohan sukua? Poika kenties?
 
Back
Ylös Bottom