Joo siinä on menny vastaanottokeskus ja ostoskeskus sekaisinOstoskeskus luo työpaikkoja -> Kunta saa verotuloja ja elinkeinoelämä vilkastuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo siinä on menny vastaanottokeskus ja ostoskeskus sekaisinOstoskeskus luo työpaikkoja -> Kunta saa verotuloja ja elinkeinoelämä vilkastuu.
Ja sairainta tässä on se, että tämän maksaa kaikki työtätekevät suomalaiset. Me tehdään duuni, maksetaan verot ja sitten nää tulee tekemään duunia ilmaiseksi järjestetyn elämän päälle maksamatta varmaan edes veroja palkastaan kun selkeesti eivät mitään tienaa. Koitappa natiivina olla maksamatta alveja, ehkä 1,5 kuukautta onnistut kun verottaja iskee ja antaa sanktiot. Mä kerran laitoin arvonlisäverotuksen yhteenvetoilmoituksen 2 päivää myöhässä, sanktio 200 euroa. Ja tossa on kyse vain kirjanpidossa olevista laskuista, jotka on laskutettu ulkomailta, siitä myöhästymisestä ei mitään hyödy.Saahan nuo helvetinmoiset tuet kun tulevat suomeen. Jos perustaa esim, pitzerian niin voivat kolme vuotta tehdä duunia ettei tarvi maksaa Alveja ollenkaan sen jälkeen pizza paikka vaihtaakin veli Abdullalle ja taas mennään seuraavat kolme vuotta ilman Alveja. Joku mamu luetteli kerran mitä kaikkia tukia saa suomesta niin ei ole kaikki ihan päivänvalon kestävää luettavaa.
Saahan nuo helvetinmoiset tuet kun tulevat suomeen. Jos perustaa esim, pitzerian niin voivat kolme vuotta tehdä duunia ettei tarvi maksaa Alveja ollenkaan sen jälkeen pizza paikka vaihtaakin veli Abdullalle ja taas mennään seuraavat kolme vuotta ilman Alveja. Joku mamu luetteli kerran mitä kaikkia tukia saa suomesta niin ei ole kaikki ihan päivänvalon kestävää luettavaa.
”Laki maahanmuuttajien erityistuesta 1192/2002” joka tuli voimaan 2003. Tällä lailla maahanmuuttajien yritykset vapautettiin veroista ensimmäisten toimintavuosien ajalta so. maahanmuuttajien omistamat yritykset ovat nauttineet verottamattomuuden etua (ks. Tuloverolaki 1360/2002, 92§ kohta 9.), verovapautta.Laitatko vaikka linkin näihin alv-verovapauksiin?
Helvetin hyvä kysymys, varmaan just siksi kun ollaan natiiveja.On kyllä hullu laki. Miksei aloittavilla natiiveilla ole sama laki?
”Laki maahanmuuttajien erityistuesta 1192/2002” joka tuli voimaan 2003. Tällä lailla maahanmuuttajien yritykset vapautettiin veroista ensimmäisten toimintavuosien ajalta so. maahanmuuttajien omistamat yritykset ovat nauttineet verottamattomuuden etua (ks. Tuloverolaki 1360/2002, 92§ kohta 9.), verovapautta.
Voit itse kaivaa linkin jos haluat. Mä olen kuullut tuon ihan maahanmuuttajan omasta suusta. Jos viitsii vähänkään googlettaa niin tuosta löytyy tietoa vaikka kuinka paljon.
Otinko mä jossain kohti kantaa siihen miksi laki on olemassa? En mielestäni, tuo mitä kirjoitin aiemmin olen kuullut sen ihan maahanmuuttajan omasta suusta et he saavat pyörittää yritystä kolme vuotta ilman et tarvii maksaa Alveja. Meinaatko ettei tuota käytetä yhtään väärin? Voin kertoa sulle et kyllä käytetään. Jo pelkästään tuo sana "ilmeisesti" särähtää niin pahasti.Tämän lain tavoitteena on turvata riittävä toimeentulo vanhuuden ja työkyvyttömyyden ajalta sellaiselle Suomessa asuvalle maahanmuuttajalle, joka ilmeisesti muutoin olisi jatkuvasti toimeentulotuesta annetussa laissa (1412/1997) tarkoitetun toimeentulotuen tarpeessa.
Niin että jos vähänkään viittis googlea käyttää vai.
Otinko mä jossain kohti kantaa siihen miksi laki on olemassa? En mielestäni, tuo mitä kirjoitin aiemmin olen kuullut sen ihan maahanmuuttajan omasta suusta et he saavat pyörittää yritystä kolme vuotta ilman et tarvii maksaa Alveja. Meinaatko ettei tuota käytetä yhtään väärin? Voin kertoa sulle et kyllä käytetään. Jo pelkästään tuo sana "ilmeisesti" särähtää niin pahasti.
Heh heh. Olet tulkinnu mun kirjoituksia todella väärin jos oot saanu kuvan et öyhötän tai vihaan mamuja. Väärin, mun ystäväpiirissä lähes puolet on maahanmuuttaja taustaisia ja iso osa on mun kanssa tekemisissä aivan pöivittäin. Ainoa ero mun mamu ystäviin näihin systeemiä väärin käyttäviin on et he ovat työssä käyviä ja elää täällä niinkuin heidän toivotaan elävänkin osallistuen yhteiskunnan pyörittämiseen.Tietty porukka kusee vaan tän koko olemassa oleva epäkohdan kommentoinnin ja sitä kautta muutosmahdollisuudet tällä aivan vitun naurettavalla vihalla ja lapsellisella suhtautumisella asiaan. Mille säkään tuskin sen suurempaa selitystä tai syytä osaat kertoa. No pelkohan siinä on kyseessä.
Ja sitten perustelut on luokkaa "olen kuullut niiden suusta", voi hevon vittu, siinä tuli nyt niin vahva fakta ja kvalifoitu tieto, että oksat pois. Aivan samalla tavalla jokainen vitun apina, suomalainen tai ulkomaalainen, käyttää järjestelmää väärin. Vai ootko sitä mieltä, että nämä suomalaiset rapajuopot ja narkkarit on parasta valioluokkaa antamaan esimerkkiä muille?
Siksi tuo öyhötys sataa vaan noiden "suvakkien" laariin aina.