Jutut ovat lähempänä amitsun tupakkapaikka-tasoa. Et kuitenkaan valmistunut kääntäjäksi? Mitä jos joutuisit töiden puolesta tekemisiin vaikkapa ihonväriltään eriväristen ihmisten kanssa, tekisikö tiukkaa?
Mitä tähän voi enää sanoa kun tuo Alarik on niin nokkela...
Mutta tosi on, en valmistunut, G jäi. Mutta toivottavasti gradu ei ole sulle se älyn mitta, ja minä nyt sen puuttumisen takia mielestäsi tyhmä rasisti...koska sitä minä en enää kestäisi.
Ai niin, kuule, jos nää amislaiset on kerran niin tyhmiä, että ihan SerialLoserin tasolla ovat raukat (toivottavasti nyt ei sentään, ei sellaista kohtaloa toivo kellekään), niin entäs sellaiset täysin kuralla olevasta maasta tulevat, jotka täysi-ikäisyyteen mennessä ovat saaneet tuurilla käydä koulua vuoden ellei peräti kaksi koulua?
Vai onko niin, että ei sillä koulutuksella oikeesti mitata älykkyyttä muilta kuin niiltä, jotka ovat Allun kanssa eri mieltä?
Mutta siihen Serialin spektritoleranssiin ihmisten pigmenteissä:
Minähän joudun. Tekemisiin ihonväriltään erilaisten kanssa. Joka päivä. Eikä toistaiseksi ole ollut ongelmia.
En onnistuisi keksimään pahaa sanottavaa näistä, jotka ovat tulleet Suomeen, opiskelleet itselleen täällä tahi alkuperämaassa ammatin, ja menneet töihin.
Kelaa, aikanaan jopa jaoin kämpän iranilaisen kämppiksen kanssa about puoli vuotta. Ihan kymppi äijä.
Mies oli ollut Suomessa vajaan vuoden, opiskellut sinä aika suomea minkä ehti, ja pääsi yliopistoon opiskelemaan tietojenkäsittelyoppia, ja sitä teki kun me tapasimme.
Minun mielestäni tällaiset kaverit ovat äärimmäisen tervetulleita maahan kuin maahan.
Ja jos olisi minun asiani loukkaantua hänen ja kaltaistensa puolesta, niin ihan loukkaantuisin, kun jotkut alariikit pitävät näitä tyyppejä ihan yhtä arvokkaina, toivottavina ja haluttavina lisinä Suomen kansaan, kuin steissin väriläiskiä.
Mites luulisit, arvoisa korkeastikoulutettu ei-rasisti nettiystäväni, että esim Somaliassa tai Sierra Leonessa tai Liberiassa suhtauduttaisiin meikäläiseen, jos menisin heidän yhteiskuntaansa, jos heillä sellainen olisi, loisimaan sosiaaliturvalla, jos heillä sellainen olisi, hengailemaan paikallisella steissillä, jos heillä sellainen olisi, ja välillä piipahtaisin pakallisella TV-kanavalla, jos heillä sellainen olisi, kertomassa kuinka ne ryökäleen paikalliset aika rasistisesti mua kohtaan suhtautuu?
Toteaisivat varmaan, että on se hyvä kummiskin että se tuli tänne, jotenkin kauheen rikastunut olo ollut sen jälkeen, kun se tuli, ja ne neljä kymmenestä sen maanmiehestä, jotka on töissä, paikkaa hienosti meitin työvoimapulaa.
Ja jos joku paikallinen toteaisi, että mitä vitun käyttöä tuommoisella siivestäjällä on täällä, eikö meillä ole niitä omastakin takaa, häntä olletikin pidettäisiin yhtenä paikkakunnan pahimmista rasisteista. Natsi oikeen.