Minä en ole sitä mieltä, että kaikki afrikkalaiset on ajettava takaisin Afrikkaan. Vihollisiani eivät ole afrikkalaiset. Vastustan monikulttuurisuususkontoa, joka on tehnyt afrikkalaisista ja heidän läsnäolostaan itseisarvoisen hyveen. Monikulttuurisuususkonto syyllistyy kaikkeen siihen, mistä "suvaitsevaiset" minua arvostelevat: se tuijottaa ihmisten ihonväriä ja on valmis syrjimään ja suosimaan yksilöitä näiden etnisen taustan perusteella. Minun tavoitteenani on maailma, jossa ihonvärillä ei oikeasti ole väliä, vaan maahanmuuttopolitiikka perustuu rationaalisiin argumentteihin, ja maahanmuuton seurauksia arvioidaan objektiivisesti eikä poliittisesti korrektin sapluunan läpi. Sellainen maailma, jossa ongelmista voidaan puhua ja niihin voidaan puuttua, olivat ongelmien aiheuttajat minkä värisiä hyvänsä. Maailma, jossa aikuisia ihmisiä kohdellaan aikuisina, eikä yksiä pidetä lähtökohtaisesti syyllisinä toisten ongelmiin. Maailma, jossa juridisina ja yhteiskunnallisina subjekteina ja objekteina toimivat yksilöt eivätkä etniset ryhmät.