Maahanmuutto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
YLE ei petä koskaan. State propaganda on taxpayers dime.

Siitä ei tietenkään puhuta mitään, että paloivat laittomasti vallatussa huumeluolassa, jossa harrastivat saatana rituaaleja.

"Pakolaiset" tulevat tänne vain ja ainoastaan (sekä pelkästään) tienaamaan ilmaista rahaa, piste. Seassa on muutamia oikeata apua tarvitsevia, heitä on vaikea seuloa. Tämän unelman perässä tänne rynnii henkensä uhalla ja mielikuvituksellisin keinoin parrakkaat, hyväkuntoiset "lapset"

Ne oikeasti apua tarvitsevat ovat lähinnä niillä pakolaisleireillä, lähellä konfliktialueita. Ei niillä ole varaa matkustella toiselle puolelle maapalloa.

Kyllähän tämä matu pakolaisten maahanottaminen on melkoista länsimaista "anekauppaa".
Kun vaurailla länsimailla plus ryssillä ja jenkeillä ei ole todellista halua lopettaa sotia eikä varsinkaan auttaa sotatoimialueiden todellisia hätääkärsiviä pakolaisia niin suvaitaan sitten näitä "karvaturpa-pakolaislapsosia" ja heidän kepposteluitaan jotta kukaan ei pääse sanomaan ettteikö me autettu.

https://www.stara.fi/2017/01/02/malmon-keskusta-kuin-sotatanner-vuodenvaihteessa/

Malmössä tilanne kulminoitui ikävällä tavalla uudenvuodenaattona, kun maahanmuuttajataustaiset pääasiassa mieshenkilöt siirtyivät lähiöistä kaupungin keskustaan Möllevångenin alueelle mukanaan merkittäviä määriä ilotulitteita. YouTubessa julkaistu video osoittaa nyt ikävällä tavalla mitä Malmössä tapahtui vuodenvaihteessa.

Videolla nähdään miten pääasiassa 20-40-vuotiaat miehet ampuvat ilotulitteita suoraan väkijoukkoon, josta osa pakenee paikalta. Osalla miehistä on esimerkiksi sylissään ilotulitepatoja, jotka ampuvat jopa parikymmentä rakettia yhdellä sytytyksellä. Videon perusteella on ilmiselvää, että paikalla olleet katsojat ovat merkittävässä vaarassa suurien ilotulitteiden räjähtäessä ihmisjoukossa. Poliisit eivät kyenneet keskeyttämään mellakointia, joten ne tyytyvät ainoastaan seuraamaan tilannetta ja ajelemaan ympäri aluetta.

Miksi SUPO loisi jonkinlaista joukkohysteriaa? Vaikka terrori-iskun mahdollisuus olisikin olemassa, niin se on niin pieni, että todennäköisesti henkilö A jää suojatiellä auton alle kuin kuolee terrori-iskussa.

Ja mitä tulee vastarintaliikkeeseen, niin he ovat tietääkseni ainut taho Suomessa, joka on väkivalloin hyökännyt demokraattista järjestelmää vastaan. Ihan hyvä vain, että poliisi puuttuu kovalla kädellä tuollaisen järjestön toimintaan.

Milloin ne vastarintaliikkeen tyypit hyökkäsivät "väkivalloin demokraattista järjestelmää vastaan"? Et kai voi olla niin tyhmä, että Torniaisen pahoinpitelytuomioon viittaat? Vai voitko?

Eikös anarkistit hyökkää vuosittain poliisien päälle kivineen ja pulloineen, nehän niitä demokratia vastaisia on, anarkiaa haluavat.

Mua vituttaa se, että maahantunkeutuja-mokkakikkeleiden vuoksi ihmiset joutuvat tinkimään omasta mukavuus- ja turvallisuustasostaan sekä elintasostaan.

Konkretisoipa vähän. Mitä tarkoittaa omasta mukavuus-, turvallisuus- ja elintasosta tinkiminen? Miten sä oot joutunu viime aikoina tinkimään näistä? Kerro ihan elävän elämän esimerkkejä.

Konkretisoipa vähän. Mitä tarkoittaa omasta mukavuus-, turvallisuus- ja elintasosta tinkiminen? Miten sä oot joutunu viime aikoina tinkimään näistä? Kerro ihan elävän elämän esimerkkejä.
Voi vastata tuohon turvallisuus asiaan, poikani ylä-asteelle tungettiin 50 pakolais "lasta" ja ovat aiheuttaneet ongelmia. Aikaisemmin koulussa liikkui vain vähän lääkkeitä ja huumeita nyt ne ovat lisääntyneet merkittävästi mutta syytä tähän luokanvalvoja ei osaa sanoa o_O. Toisekseen koulussa on ollut jo useampia tappeluita missä fyysisesti pienemmät suomipojat ovat saaneet selkäänsä, onko koulu tiedottanut näistä vanhempia, ei vaan niitä on piiloteltu. Tämä on turvallisuus ongelma, tappelut ovat aina alkaneet pakolaisten toimesta. Jos poliisi joutuu menemään alaikäisten vokkiin mennään sinne 3 partion voimin, suvakkien mielestä ei ole mitään riskiä laittaa näitä samoja apinoita lastemme kouluun, missä ei ole vartioita yms... Tämä huolestuttaa meitä vanhempia.

Milloin ne vastarintaliikkeen tyypit hyökkäsivät "väkivalloin demokraattista järjestelmää vastaan"? Et kai voi olla niin tyhmä, että Torniaisen pahoinpitelytuomioon viittaat? Vai voitko?

Vuonna 2010 vahvasti SVL:n kytköksissä olevat henkilöt tekivät pride-kulkueeseen kaasuiskun, 2011 pahoinpideltiin kokoomusaktiivi, 2012 Dan Koivulaakso saa kaasua, 2013 puukotetaan Jyväskylässä poliittisen kirjan julkaisutapahtumassa. Kyllä sinunkin luulisi ymmärtävän, että pelkkä heidän ideologia on suora hyökkäys demokratiaa vastaan.

Mitä tulee Torniaisen pahoinpitelyyn, niin se oli todella ikävä tapahtuma, joka olisi voitu välttää monellakin eri tavalla. Ei kannata räkiä halveksuvasti tuntemattomia päin eikä kannata ottaa elokuvista mallia ja potkaista toista hyppypotkulla rintaan.

Mä oon ymmärtäny että eniten edustettuina raiskaustilastoissa on Afrikasta tulleet ei-muslimit. Eli kristityt afrikkalaiset.

Minulle on se ja sama mitä uskomuksia niillä on, enkä anna sun johtaa ajattelumallillasi ketään harhaan, mitä vitun väliä sillä on mihin harhoihin ne uskoo, kun reaalimaailmassa ne raiskaa naisia. Se että mokkakikkelit tulee tänne raiskaamaan on se ongelma, ei se minkälainen vika niillä on päässä tai että minkä sortin puoskari on niille luvannut pelastusta synneistään.

Mä oon ymmärtäny että eniten edustettuina raiskaustilastoissa on Afrikasta tulleet ei-muslimit. Eli kristityt afrikkalaiset.

Ainakin vielä muutama vuosi sitten kun tuli se joku tilasto raiskauksista suomessa niin siinä oli edustettuna kärjessä juurikin muslimimaat eli Irak, Somalia ja Afganistan. Muutenkin pohjois- afrikan ja lähi-idän maat.

Täällä sun Taqiyya ei muuten uppoa kehenkään. Vai onko nyt käynyt niin, että ne miljoonaan kertaan sullekkin linkitetyt tilastot on jätetty lukematta? Vai onko Irakissa, Somaliassa ja Afghanistanissa suuriakin määriä kristittyjä?

Yhdessäkään em. maissa ei ole kristittyjä käytännössä ollenkaan: Somalia <200, Afghanistan <0,5% ja Irak <3%. Kaikki maat on myös listattu maihin, joissa on kristittyjen järjestelmällinen vaino menossa tälläkin hetkellä. Mutta eihän se sua kiinnosta, koska sun tuntemat musut on välittäviä ja auttavia.

Minulle on se ja sama mitä uskomuksia niillä on, enkä anna sun johtaa ajattelumallillasi ketään harhaan, mitä vitun väliä sillä on mihin harhoihin ne uskoo, kun reaalimaailmassa ne raiskaa naisia. Se että mokkakikkelit tulee tänne raiskaamaan on se ongelma, ei se minkälainen vika niillä on päässä tai että minkä sortin puoskari on niille luvannut pelastusta synneistään.

Ketään ei kiinnosta sit pätkääkään mikä on sulle se ja sama. Mä vaan otin kantaa tuohon nimimerkki Ardernin postiin: "Muslimien holtittoman määrän takia seurauksena on tarve kehittää naisille raiskauksen estävät housut".

Vastasin siis siihen, että mä oon ymmärtäny että korkeimmin yliedustettuna on Afrikasta tulleet kristityt; Kongo jne. En kommentoinu mitenkään, että mikä on oikein ja mikä väärin, joten rauhoitu, vedä happea ja opettele sisäistämään asiat ennenkuin alat kommentoimaan. Saat itsesi vaan näyttämään typerältä.

Suositut

Back
Ylös Bottom