Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti:D Natsi liput alkaa liehumaan Suomessa, niin kuin Saksassa 30-luvulla.
Mua vituttaa se, että maahantunkeutuja-mokkakikkeleiden vuoksi ihmiset joutuvat tinkimään omasta mukavuus- ja turvallisuustasostaan sekä elintasostaan.Mikä vituttaa
"Pakolaiset" tulevat tänne vain ja ainoastaan (sekä pelkästään) tienaamaan ilmaista rahaa, piste. Seassa on muutamia oikeata apua tarvitsevia, heitä on vaikea seuloa. Tämän unelman perässä tänne rynnii henkensä uhalla ja mielikuvituksellisin keinoin parrakkaat, hyväkuntoiset "lapset"
Miksi SUPO loisi jonkinlaista joukkohysteriaa? Vaikka terrori-iskun mahdollisuus olisikin olemassa, niin se on niin pieni, että todennäköisesti henkilö A jää suojatiellä auton alle kuin kuolee terrori-iskussa.
Ja mitä tulee vastarintaliikkeeseen, niin he ovat tietääkseni ainut taho Suomessa, joka on väkivalloin hyökännyt demokraattista järjestelmää vastaan. Ihan hyvä vain, että poliisi puuttuu kovalla kädellä tuollaisen järjestön toimintaan.
Muslimien holtittoman määrän takia seurauksena on tarve kehittää naisille raiskauksen estävät housut.
Mua vituttaa se, että maahantunkeutuja-mokkakikkeleiden vuoksi ihmiset joutuvat tinkimään omasta mukavuus- ja turvallisuustasostaan sekä elintasostaan.
Mä oon ymmärtäny että eniten edustettuina raiskaustilastoissa on Afrikasta tulleet ei-muslimit. Eli kristityt afrikkalaiset.
Mitä? Eikö tilastoissa eniten raiskaakaan kantasuomalaiset? Koetas nyt päättää.
Voi vastata tuohon turvallisuus asiaan, poikani ylä-asteelle tungettiin 50 pakolais "lasta" ja ovat aiheuttaneet ongelmia. Aikaisemmin koulussa liikkui vain vähän lääkkeitä ja huumeita nyt ne ovat lisääntyneet merkittävästi mutta syytä tähän luokanvalvoja ei osaa sanoa o_O. Toisekseen koulussa on ollut jo useampia tappeluita missä fyysisesti pienemmät suomipojat ovat saaneet selkäänsä, onko koulu tiedottanut näistä vanhempia, ei vaan niitä on piiloteltu. Tämä on turvallisuus ongelma, tappelut ovat aina alkaneet pakolaisten toimesta. Jos poliisi joutuu menemään alaikäisten vokkiin mennään sinne 3 partion voimin, suvakkien mielestä ei ole mitään riskiä laittaa näitä samoja apinoita lastemme kouluun, missä ei ole vartioita yms... Tämä huolestuttaa meitä vanhempia.Konkretisoipa vähän. Mitä tarkoittaa omasta mukavuus-, turvallisuus- ja elintasosta tinkiminen? Miten sä oot joutunu viime aikoina tinkimään näistä? Kerro ihan elävän elämän esimerkkejä.
Milloin ne vastarintaliikkeen tyypit hyökkäsivät "väkivalloin demokraattista järjestelmää vastaan"? Et kai voi olla niin tyhmä, että Torniaisen pahoinpitelytuomioon viittaat? Vai voitko?
Mä oon ymmärtäny että eniten edustettuina raiskaustilastoissa on Afrikasta tulleet ei-muslimit. Eli kristityt afrikkalaiset.
Minulle on se ja sama mitä uskomuksia niillä on, enkä anna sun johtaa ajattelumallillasi ketään harhaan, mitä vitun väliä sillä on mihin harhoihin ne uskoo, kun reaalimaailmassa ne raiskaa naisia. Se että mokkakikkelit tulee tänne raiskaamaan on se ongelma, ei se minkälainen vika niillä on päässä tai että minkä sortin puoskari on niille luvannut pelastusta synneistään.