Maahanmuutto

Täällä sun Taqiyya ei muuten uppoa kehenkään. Vai onko nyt käynyt niin, että ne miljoonaan kertaan sullekkin linkitetyt tilastot on jätetty lukematta? Vai onko Irakissa, Somaliassa ja Afghanistanissa suuriakin määriä kristittyjä?

Yhdessäkään em. maissa ei ole kristittyjä käytännössä ollenkaan: Somalia <200, Afghanistan <0,5% ja Irak <3%. Kaikki maat on myös listattu maihin, joissa on kristittyjen järjestelmällinen vaino menossa tälläkin hetkellä. Mutta eihän se sua kiinnosta, koska sun tuntemat musut on välittäviä ja auttavia.

Muistaakseni Lähi-idästä ja Pohjois-afrikasta tulleet syyllistyy absoluuttisesti yhtä monta kertaisesti enemmän raiskauksiin kantaväestöön verrattuna kuin muualta Afrikasta tulleet, ja Lähi-idästä sekä Pohjois-afrikasta tulleita on yhteensä huomattavasti enemmän kuin muualta Afrikasta tulleita, joten näin ollen muualta Afrikasta tulleet ovat yliedustettuina tilastoissa suhteessa lukumääriinsä. Somput ovat toki musuja, mutta nekin poisotettuna jää silti luku kallelleen "mustiin" afrikkalaisiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi, jos Lähi-idästä tai Pohjois-afrikasta tullut raiskaa ni puhutaan muslimin raiskauksesta. Mutta miksi esim. Kongolainen tai ghanalainen jos raiskaa, niin ei puhuta, että kristitty raiskasi? Tai miksi venäläinen raiskasi? Miksei ortodoksi raiskasi?

Osaako joku teistä valopäistä vastata tuohon?

Odotan innolla :D

Ihanko tosissaan tohon haluat vastausta? Suosittelisin näin alkuun kaivavan vähän tilastoja/karttoja esiin missä näkyy kyseisten maiden uskonnollisuus % eri uskonnoista.

Ei siinä on se vähän hassua aina kun tullaan pätemään kuinka muut on idiootteja, niin nämä pätijät lähes poikkeuksetta paljastuu ite mojoviksi idiooteiksi

Ihanko tosissaan tohon haluat vastausta? Suosittelisin näin alkuun kaivavan vähän tilastoja/karttoja esiin missä näkyy kyseisten maiden uskonnollisuus % eri uskonnoista.

Ei siinä on se vähän hassua aina kun tullaan pätemään kuinka muut on idiootteja, niin nämä pätijät lähes poikkeuksetta paljastuu ite mojoviksi idiooteiksi

Jaaa millähän tavalla toi nyt vastas mun kysymykseen?

Nää on näitä veijareita: mies katoilee ite aina ku pitäisi johonkin vastata ja nyt se tulee kuin suuri argumentaation jedimestari tänne pätemään että muut ei vastaa. Projisointi on yksi alkeellisimpia defenssimekanismeja mutta taakasssa käytössä tietyissä piireissä.

Nää on näitä veijareita: mies katoilee ite aina ku pitäisi johonkin vastata ja nyt se tulee kuin suuri argumentaation jedimestari tänne pätemään että muut ei vastaa. Projisointi on yksi alkeellisimpia defenssimekanismeja mutta taakasssa käytössä tietyissä piireissä.

Millon oon kadonnut? Mihin en ole vastannut?

Et ilmeisesti sinäkään osaa vastata tuohon mun kysymykseen, kun tulit puhumaan minusta etkä itse aiheesta.

Täällä on monta postausta ollut siitä mikä muslimeissa ja islamissa mättää, osa hyvinkin asiapitoisia. Jos et ymmärrä niin toivottavasti kukaan "valopää" ei enää ala selittämään.

Aikaisempaan kysymykseen " miten turvattomuus ym. näkyy arjessa" vastaan omalta osaltani. Meille perustettiin VOK naapuriin vastoin kaupunkilaisten tahtoa, jopa enemmistö poliitikoista vastusti asiaa. Tämä siis ihan taustaksi.

Piti tulla naisia ja lapsia, perheitä Syyriasta. Ei tullut, tuli 5 perhettä ja loput miehiä Irakista ja Afganistanista. Heti ensimmäisten kuukausien aikana alkoi asuinalueellamme liikehti iltaisin pakolaismiesten porukoita. Päivisin ja iltaisin. osa varmasti ihan kävelyllä ja ihmettelemässä Suomalaista elämää. Samalla alkoi kuitenkin ilmetä vierailuja asuntojen ulkovarastoilla ja pihoilla ja pienempää kamaa hävisi. Osa viritti riistakameroita pihoilleen ja sanotaan vaikka näin että eivät olleeet Suomalaisia pottunokkia nämä yölliset vierailijat.

Saimme myös "nauttia" yläasteikäisten tyttöjen kuvaamisesta puhelimilla, lähestymisestä ja koskettelusta sekä karkkitarjoilusta. Suolalaiselle pottunokalle olisi varmasti järjestynyt vähintää kuljetus maijalla asemalle mutta nämä lakaistiin käytännössä maton alle. VOK:n puolelta pidettiin jotain tapakoulutusta ja homma taputeltiin sillä. Lisäksi "normi" kommentoinnit kadulla naispuolisille.

Oma kokemus kesältä kun vaimoni seuraan arki iltapäivällä oli tunkemassa kaupunkireissulla innokas sulho, useampaan kertaan sanottu EI! EI KIINOSTA! ei tohoa ja vasta kun itse tulin paikalle niin sulho liukenee paikalta.

Kustannuksista täällä on moneen kertaa jo laitettu tilastoa jos toista. Yksi esimerkki, täällä Syyrialaisten perheiden lapset käyvät opetukseen valmistavalla luokalla. Alle kymmenelle lapselle kaksi opettajaa, avustajat, tulkkaus ym. Ihanan halpaa ja varmasti ei keneltäkään meiltä tai omien lasteni kouluilta pois? Rahaa tulee seinästä?

Millon oon kadonnut? Mihin en ole vastannut?

Et ilmeisesti sinäkään osaa vastata tuohon mun kysymykseen, kun tulit puhumaan minusta etkä itse aiheesta.

Sanoo mies, joka nimittelee itse muita valopäiksi. Miten mies onnistuukin kerta toisensa jälkeen lankeamaan näihin itse virittämiinsä ansoihin.

Täällä on monta postausta ollut siitä mikä muslimeissa ja islamissa mättää, osa hyvinkin asiapitoisia. Jos et ymmärrä niin toivottavasti kukaan "valopää" ei enää ala selittämään.

Sä vaan vahvistit tota mun "valopää" -heittoa todistamalla, ettet säkään ymmärtäny mun kysymystä. Tai et osaa vastata siihen mitään järkevää.

Mäpä väännän ni yksinkertaisemmatkin ymmärtää:

Jos esim. Irakilainen raiskaa, niin automaattisesti huudellaan kuinka "muslimi raiskasi". Jos esim. Kongolainen raiskaa, niin miksi ei automaattisesti huudella kuinka "kristitty raiskasi"? Koska kongolaisethan on pääasiassa kristittyjä.

Miksi se uskonto on siis olennainen tekijä, jos raiskaaja on muslimi, mutta jos raiskaaja on jostain muualta ni sit sillä uskonnolla ei ole väliä?

Miten se uskonto tähän liittyy?

Voit kysyä keneltä tahansa tuomitulta esim. Lähi-idästä tulleelta raiskaajalta, että muistaako ainuttakaan lukua koraanista ulkoa, ni vastaus on todennäköisesti ettei ole ikinä edes koraania lukenut eli on muslimi vain paperilla / nimellisesti.

Miksi, jos Lähi-idästä tai Pohjois-afrikasta tullut raiskaa ni puhutaan muslimin raiskauksesta. Mutta miksi esim. Kongolainen tai ghanalainen jos raiskaa, niin ei puhuta, että kristitty raiskasi? Tai miksi venäläinen raiskasi? Miksei ortodoksi raiskasi?

Kansallisuusperusteinen tilasto by Mtv3:

raiskaustilastot.jpg

Siinä. Ghanaa ei ole edes koko listalla. Mutta Kongolaiset ja Virolaiset tekevät täällä sentään töitä todella hyvällä prosentilla. Ja tuohon loppuun 73.1 prosenttiin kuuluu myös kansalaisuuden saaneet, ja sen tiedän vitolaisista, että ne eivät kovin ahkeraan suomen kansalaisuutta.

Jokohan osaat lukea näitä tilastoja, vai pitääkö nämä tilastot toimittaa sulle arabiaksi?

Mikä helvetin pointti tuo koraani on olevinaan? Muslimikulttuuri noissa nykyisissä kehitysmaissa silti vallitsee. Ei suomessakaan suurin osa ihmisistä lue raamattua peruskoulun ulkopuolella. Silti me edustamme kristittyä kulttuuria ja nuo sun fanittamat kehitysmaat koraanin luomaa kulttuuria.

Koska kristitty Suomessa ei pahemmin kerro mitään. Islam nähdään negatiivisena asiana joten tietysti sitä painotetaan, kun sen edustaja tekee jotain pahaa.

Miksi se uskonto on siis olennainen tekijä, jos raiskaaja on muslimi, mutta jos raiskaaja on jostain muualta ni sit sillä uskonnolla ei ole väliä?

Miten se uskonto tähän liittyy?

Sulle on selitetty nämä samat asiat miljoonaan kertaan. Asia ei mene perille kovallakaan yrittämisellä. Mies haukkuu muita valopäiksi ja yksinkertaisiksi. Pryceless shit! :D

Sulle on selitetty nämä samat asiat miljoonaan kertaan. Asia ei mene perille kovallakaan yrittämisellä. Mies haukkuu muita valopäiksi ja yksinkertaisiksi. Pryceless shit! :D

Jos on Taqiyyalla kasvatettu, niin miten siitä enää aikuisena pois pääsisi? Ei koirakaan pääse karvoistaan jne.

Kansallisuusperusteinen tilasto by Mtv3:

raiskaustilastot.jpg

Siinä. Ghanaa ei ole edes koko listalla. Mutta Kongolaiset ja Virolaiset tekevät täällä sentään töitä todella hyvällä prosentilla. Ja tuohon loppuun 73.1 prosenttiin kuuluu myös kansalaisuuden saaneet, ja sen tiedän vitolaisista, että ne eivät kovin ahkeraan suomen kansalaisuutta.

Jokohan osaat lukea näitä tilastoja, vai pitääkö nämä tilastot toimittaa sulle arabiaksi?

Hä?

Miten ihmeessä tuo vastasi mun kysymykseen? Tää alkaa menee jo huvittavaksi.

Iranilaisia, afgaaneja ja somppuja on huomattavasti enemmän kuin kongolaisia ja silti kongolaiset raiskannu ton tilaston mukaan lähes yhtä monta kuin esim. Afgaanit. Eli kongolaiset on yliedustettuina tossa tilastossa ja kongolaiset on kristittyjä. Eli voisiko raiskausten taustalla olla ennemminki geneettiset kuin uskonnolliset syyt? Mahtuisko tommonen ajatus sun pieneen päähän?

Mikä helvetin pointti tuo koraani on olevinaan? Muslimikulttuuri noissa nykyisissä kehitysmaissa silti vallitsee. Ei suomessakaan suurin osa ihmisistä lue raamattua peruskoulun ulkopuolella. Silti me edustamme kristittyä kulttuuria ja nuo sun fanittamat kehitysmaat koraanin luomaa kulttuuria.

"Silti me edustamme kristittyä kulttuuria". Mitähän vittua tuo edes tarkoittaa? :) Ei ainakaan mun suomalaiset ystävät edusta mitään kristittyä kulttuuria. Ne edustaa suomalaista kulttuuria.

Eli voisiko raiskausten taustalla olla ennemminki genettiset kuin uskonnolliset syyt? Mahtuisko tommonen ajatus sun pieneen päähän?

Sitten täällä vedetään vielä rotuteorioita kehiin. Aivan uskomatonta kompastelua :cool:
Jotain Rasmus-ryhmälle ihmeteltävää mies on täällä trollaamassa tms.

Hä?

Miten ihmeessä tuo vastasi mun kysymykseen? Tää alkaa menee jo huvittavaksi.

Iranilaisia, afgaaneja ja somppuja on huomattavasti enemmän kuin kongolaisia ja silti kongolaiset raiskannu ton tilaston mukaan lähes yhtä monta kuin esim. Afgaanit. Eli kongolaiset on yliedustettuina tossa tilastossa ja kongolaiset on kristittyjä. Eli voisiko raiskausten taustalla olla ennemminki genettiset kuin uskonnolliset syyt? Mahtuisko tommonen ajatus sun pieneen päähän?

Mutta suvakithan huutaa joka tuutissa, kuinka rotuja ei ole (erilaisia geenejä). Eli me sortajuuden edustajat emme voi syyttää neekeriyttä tahi hiekkaneekeriyttä raiskauksille.

Sun vuoro kaivaa työllisyystilastot tähän ketjuun, niin voidaan vertailla niitä noihin raiskauslukuihin.

Mutta suvakithan huutaa joka tuutissa, kuinka rotuja ei ole (erilaisia geenejä). Eli me sortajuuden edustajat emme voi syyttää neekeriyttä tahi hiekkaneekeriyttä raiskauksille.

Sun vuoro kaivaa työllisyystilastot tähän ketjuun, niin voidaan vertailla niitä noihin raiskauslukuihin.

Eli et pysty vieläkään vastaamaan mun kysymykseen, etkä antamaan vastinetta tuohon kongovertailuun. Ei se mitään, emmä sitä sulta odottanutkaan.

Ja itseasiassa kyllä, neekeriyttä voi syyttää raiskauksista enemmän kuin islamilaisuutta. Alat olemaan asian ytimessä.

Mun ei tarvii kaivaa mitään mistään. Mä olen hyvin perillä luvuista. Tää "mutiainen" :D :D
..jatkaa nyt töitä. Jatkakaa te pummit täällä itkemistä ja ruinaamista siitä kuinka tää maa on pilalla ja tuhoontuomittu.

Suositut

Back
Ylös Bottom