Maahanmuutto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perussuomalaisia vaaditaan aina irtisanoutumaan joka ikisestä aivopierusta, jonka joku puoluekirjan omistava henkilö päästää Twitteriin. Ellei näin tee, tukee kuulemma aivopierua.

Huomaatteko, kuinka suvaitsevaisto rientää tuomitsemaan jihadismin ja islamistisen terrorismin? Eivät vain meinaa saada puheenvuoroa maltillisilta muslimeilta, jotka sanoutuvat irti tällaisesta toiminnasta.

Johtuu mun käsittääkseni lähinnä siitä suunnattomasta kognitiivisesta ristiriidasta joissa jalustalle nostetut puhdasta hyvyyttä olevat ihanat nappisilmät menee tekemään jotain tuhmaa. Tosin iso osa vasemmistosta hyväksyy muutenkin moisen hyökkäyksen koska NATO, kapitalistiset varakkaat länsimaalaiset ja paremmat kulttuurit.

Sen sijaan Perussuomalaiset nähdään edustavan ns. White trashia ja ne on hierarkiassa pohjalla heti afrikkalaisen suolissa vellovan matokasan ja vanhan rouvan rintojen syöpäkasvaimien alapuolella siellä suunnilleen influenssaviruksien kanssa samoissa.

Iskuilla ei valkopesijöiden mukaan ole mitään tekemistä islamin kanssa, mutta silti täytyy tehdä yhteistyötä maltillisten muslimien kanssa. Eikö kukaan näe tässä ristiriitaa?

Ei koska islam on rauhan uskonto. Mä olen varma siitä, täytyyhän maailmassa joku Rauha-niminen käännynnäinen olla..:)
Jotenkin oikeasti ärsyttää jaottelu maltillinen-ääri
Mä jaottelisin ennemmin apostaatti-muslimi - skaalalla..

Niin miten selvitellä syylliset kun ei edes tiedetä ketä kaikkia täällä on!

Päivi sano että jokaisen taustat tiedetään ja jokainen tunnetaan ja Suomessa ei ole äärimuslimeja.

Luottakaamme Päivi Nergiin kun Yleisradion ohjelmassa noin on sanottu.

E: Valtterista ja Mutsista..
Vaikka mua ei muiden Valttereiden edesottamukset pätkääkään kiinnosta kuin Bottaksen Valtterin niin mua vähän ihmetyttää tälläinen.
Meinaan kun lapsia adoptoidaan juurikin jostain Ruandasta siksi että ne on mustia niin eikö se muka ole ihan helvetinmoista rasismia ja rotuoppia. Jos mä adoptoin 20 vuotiaan kiinalaisen tytön mä olen ihan kauhea ihminen joka seksualisoi ja rodullisestaa naisia ja jos joku suvaitsevaismamma adoptoi juuri siksi mustan että se on musta niin se on jotenkin hirveän hieno ihminen. Vaikka toisella kädellä sanotaan ettei ihmisrotuja ole. Eiköhän siis joka toisen adoptiolapsen pitäisi olla Kiinasta & Intiasta kun sehän melkein joka toinen maailman ihminenkin sieltä on..
Mustien preferointi on ihan samalla lailla rotuerottelua ja rasismia kuin niiden välttäminen

Viimeksi muokattu:
Poimittu Simpsan linkittämän videon kommenteista:
I'm Belgian, and to be honest I'm already sick of the Belgian flags on facebook. All this is just so poeple feel good about themselves. In a week, maybe two everybody will forget about Belgium. Maybe facebook will be filled with German flags, British flags or who knows. Instead of praying for Belgium, Belgians should stand up for Belgium. But all I see is denial and defeat. There are a lot of people sick of this, but have given up any hope of change. .' Also I just heard there where people cheering, threatening the police performing raids on terrorist residences. Brussels is indeed becoming a hellhole.

Miksi Yle kokee tärkeäksi uutisoida siitä kuinka helvetin hienosti 20 syyrialaista on sopeutunut johonkin hevon vittuun?

Aika mielenkiintoista että islamilla ei ole mitään tekemistä tällaisten terrori-iskujen kanssa mutta kuitenkin jokainen katupartioon tai rajat kiinni tapahtumaan osallistuja on potentiaalinen natsi ja satavarmasti väkivaltainen rasisti.

Lisäksi ääri-islamia estetään parhaiten sillä että sitä ei vastusteta puheissa tai kirjoituksissa ja eletään muutenkin kuin mitään ei olisi tapahtunut, "ei anneta pelolle valtaa". Sen sijaan rasismia ja natsismia parhaiten vastustetaan sillä että sitä vastustetaan äänekkäästi ja kaikki mahdollinen yhdistetään siihen. Saa antaa "paniikille vallan" ja nähdä natseja joka paikassa.

Jotenkin hieman epäloogista.

Aika mielenkiintoista että islamilla ei ole mitään tekemistä tällaisten terrori-iskujen kanssa mutta kuitenkin jokainen katupartioon tai rajat kiinni tapahtumaan osallistuja on potentiaalinen natsi ja satavarmasti väkivaltainen rasisti.

Lisäksi ääri-islamia estetään parhaiten sillä että sitä ei vastusteta puheissa tai kirjoituksissa ja eletään muutenkin kuin mitään ei olisi tapahtunut, "ei anneta pelolle valtaa". Sen sijaan rasismia ja natsismia parhaiten vastustetaan sillä että sitä vastustetaan äänekkäästi ja kaikki mahdollinen yhdistetään siihen. Saa antaa "paniikille vallan" ja nähdä natseja joka paikassa.

Jotenkin hieman epäloogista.

Jos haluttaisiin vastustaa tehokkaimmin natsismia ja rasismia niin annettaisiin pahimpien höyrytä ja ei kiinnitettäisi huomiota niihin ja kyllä ne innokkaimmat hiljenee kun ei nosteta kamalaa vastalausemyrskyä jokaisesta kaljupäästä.

Media ruokkii reaktioillaan äärioikeistoa koska porukka saa bensaa liekkeihin kun ihan sama mitä teet aina pääset esiin. Ja kyllä ne soldiersofodinit saa klikkauksia.. Melkein voisi sanoa että puolet vastuusta tästä äärioikeiston liikehdinnästä voi antaa klikkihuorausmedialle..

Sinänsä kummaa että mielipiteenvapaus ja järjestäytymisenvapaus ei koske kaikkia tasapuolisesti..

Katupartiot on melkolailla median ja äärioikeiston epäpyhän allianssin lapsia.

Ei sillä etteikö mun mielestä vapautta ole se että jos haluaa elämänsä käyttää vaikka valaiden suojeluun tai tallinnalaisten löytökissojen tukemiseen, se on ok, ja jos elämänsä haluaa käyttää pilottitakki päällä kadulla kävelemiseen samanhenkisessä seurassa sekin on lain puitteissa ok.
Kumma käsitys vasemmistosuvaitsevaistolla noista yksilönvapauksista että niin kauan ne on tärkeitä kunhan kukaan ei ole vasemmistosuvaitsevaiston kanssa eri mieltä..

On aina välillä syytä kuunnella maltillisten muslimikadunmiehien aatoksia, ettemme tuomitsisi koko rauhaa rakastavaa sorrettua vähemmistöä muutaman yksittäistapauksen perusteella!

Se on ihan sama mitä puoluetta äänestää, mitään muutosta ei tule, koska agenda on tuhota Suomi kokonaan. Perussuomalaiset haali äänestäjiä puhumalla paskaa maahanmuutosta, niiden jytkyn jälkeen alamäki on ollut jyrkempi mitä koskaan. Ainoo mitä ne saa aikaan, on veronkorotukset.

Mä oon viime aikoina miettiny, että jos Timo Soini olisi nyt oppositiossa, niin se huutaisi kurkku suorana hallitukselle siitä kuinka ne on viemässä suomea päin vittua. Oli se siellä oppositiossa kova huutamaan suomen asioiden puolesta, mut heti kun pääsi hallitukseen niin siitä tuleekin ulkoministeri, joka ei millään tavalla edes yritä tuoda esiin vanhoja mielipiteitään. Vaalit on pelkkää silmälumetta ja paskanjauhannan festarit.

On aina välillä syytä kuunnella maltillisten muslimikadunmiehien aatoksia, ettemme tuomitsisi koko rauhaa rakastavaa sorrettua vähemmistöä muutaman yksittäistapauksen perusteella!

Mua ateistina vitutti tämä video parin minuutin ajan, kunnes päätin kaivaa youtubesta jonkun randomin "what muslims think on atheists" -videon. Vitutus loppui ja aika perususkovaista porukkaa nämä on:

Tosta ensimmäisestä videosta saa sen käsityksen helposti, että muslimit haluavat tappaa kaikki ateistit ja vääräuskoiset. Helppoa se on näin uskoa, jos katsoo vain ainestoa joka sivuaa sitä omaa mielipidettä.

Mua ateistina vitutti tämä video parin minuutin ajan, kunnes päätin kaivaa youtubesta jonkun randomin "what muslims think on atheists" -videon. Vitutus loppui ja aika perususkovaista porukkaa nämä on:

Tosta ensimmäisestä videosta saa sen käsityksen helposti, että muslimit haluavat tappaa kaikki ateistit ja vääräuskoiset. Helppoa se on näin uskoa, jos katsoo vain ainestoa joka sivuaa sitä omaa mielipidettä.

Mä haluan mennä naimisiin ton toisena haastateltavana olevan naisen kanssa. Olipa maukkaan näköinen pakkaus.. Vaan niinhän niissä lähi-idän naisissa on melkoisia kuumiksia t. Pitäisivaratalentoliputteheraniin.iraninnaisetonhot.com

Asiaan: ei mun mielestä vaan todista hirveästi mitään, sama kun jenkkien haastattelut missä ne ei suunnilleen tiedä missä on iitin kausala tai pohjois korea.

Samanlaisia voisi niin kuvata suomalaisella ostarilla, ei se korkein tiedon taso pelkästää erittäin kuuman lahtelaisen naisopettajan myötähäpeää herättäneessä miljonääriksikilpailussa asustele..

Eli sellaisen videon saat millaisen haluat.

Itselläni on myös pelko siitä että johonkin kouluun tehdään isku näiden hiekkaneekereiden toimesta, helpoin kohde ikinä
Jos ne olis älykkäitä, ni ne olis tehny noin jo. Toisaalta, ne varmaan uskoo, että "islamiin palaaminen" on helpoin toteuttaa kasvuikäsien kautta, sillä niitä voidaan vielä opettaa "oikealle" polulle.

Samanlaisia voisi niin kuvata suomalaisella ostarilla, ei se korkein tiedon taso pelkästää erittäin kuuman lahtelaisen naisopettajan myötähäpeää herättäneessä miljonääriksikilpailussa asustele..

Eli sellaisen videon saat millaisen haluat.

Tää just oli mun pointti.

Itselläni on myös pelko siitä että johonkin kouluun tehdään isku näiden hiekkaneekereiden toimesta, helpoin kohde ikinä

Eikö utoyan saarella norjassa jo tehty näin joskus viitisen vuotta sitten? Joku hiekkaneekeri lahtasi saarella yli 60 kouluikäistä? Vai muistanko jotain väärin?

Eikö utoyan saarella norjassa jo tehty näin joskus viitisen vuotta sitten? Joku hiekkaneekeri lahtasi saarella yli 60 kouluikäistä? Vai muistanko jotain väärin?
Se olikin "älykäs" ja osas toteuttaa tekemänsä. [Mustaa huumoria]Mut veikkaan et ammukset loppu, ku vaan 69 se sai hengiltä.[/Mustaa huumoria]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom