Perussuomalaisia vaaditaan aina irtisanoutumaan joka ikisestä aivopierusta, jonka joku puoluekirjan omistava henkilö päästää Twitteriin. Ellei näin tee, tukee kuulemma aivopierua.
Huomaatteko, kuinka suvaitsevaisto rientää tuomitsemaan jihadismin ja islamistisen terrorismin? Eivät vain meinaa saada puheenvuoroa maltillisilta muslimeilta, jotka sanoutuvat irti tällaisesta toiminnasta.
Johtuu mun käsittääkseni lähinnä siitä suunnattomasta kognitiivisesta ristiriidasta joissa jalustalle nostetut puhdasta hyvyyttä olevat ihanat nappisilmät menee tekemään jotain tuhmaa. Tosin iso osa vasemmistosta hyväksyy muutenkin moisen hyökkäyksen koska NATO, kapitalistiset varakkaat länsimaalaiset ja paremmat kulttuurit.
Sen sijaan Perussuomalaiset nähdään edustavan ns. White trashia ja ne on hierarkiassa pohjalla heti afrikkalaisen suolissa vellovan matokasan ja vanhan rouvan rintojen syöpäkasvaimien alapuolella siellä suunnilleen influenssaviruksien kanssa samoissa.
Iskuilla ei valkopesijöiden mukaan ole mitään tekemistä islamin kanssa, mutta silti täytyy tehdä yhteistyötä maltillisten muslimien kanssa. Eikö kukaan näe tässä ristiriitaa?
Ei koska islam on rauhan uskonto. Mä olen varma siitä, täytyyhän maailmassa joku Rauha-niminen käännynnäinen olla..

Jotenkin oikeasti ärsyttää jaottelu maltillinen-ääri
Mä jaottelisin ennemmin apostaatti-muslimi - skaalalla..
Niin miten selvitellä syylliset kun ei edes tiedetä ketä kaikkia täällä on!
Päivi sano että jokaisen taustat tiedetään ja jokainen tunnetaan ja Suomessa ei ole äärimuslimeja.
Luottakaamme Päivi Nergiin kun Yleisradion ohjelmassa noin on sanottu.
E: Valtterista ja Mutsista..
Vaikka mua ei muiden Valttereiden edesottamukset pätkääkään kiinnosta kuin Bottaksen Valtterin niin mua vähän ihmetyttää tälläinen.
Meinaan kun lapsia adoptoidaan juurikin jostain Ruandasta siksi että ne on mustia niin eikö se muka ole ihan helvetinmoista rasismia ja rotuoppia. Jos mä adoptoin 20 vuotiaan kiinalaisen tytön mä olen ihan kauhea ihminen joka seksualisoi ja rodullisestaa naisia ja jos joku suvaitsevaismamma adoptoi juuri siksi mustan että se on musta niin se on jotenkin hirveän hieno ihminen. Vaikka toisella kädellä sanotaan ettei ihmisrotuja ole. Eiköhän siis joka toisen adoptiolapsen pitäisi olla Kiinasta & Intiasta kun sehän melkein joka toinen maailman ihminenkin sieltä on..
Mustien preferointi on ihan samalla lailla rotuerottelua ja rasismia kuin niiden välttäminen