Maahanmuutto

Mua ateistina vitutti tämä video parin minuutin ajan, kunnes päätin kaivaa youtubesta jonkun randomin "what muslims think on atheists" -videon. Vitutus loppui ja aika perususkovaista porukkaa nämä on:

Tosta ensimmäisestä videosta saa sen käsityksen helposti, että muslimit haluavat tappaa kaikki ateistit ja vääräuskoiset. Helppoa se on näin uskoa, jos katsoo vain ainestoa joka sivuaa sitä omaa mielipidettä.

Etippä sitten minulle joutessasi kadulla tehty haastattelu, jossa kanta-suomalaiset arvelevat, että ateisteilta pitäisi leikata pää irti. No helvetti, käy myös syntyperäiset ruotsalaiset, saksalaiset, belgialaiset jne... se on vain tuo uskonnollinen väkivalta yleensä tuon paremman kulttuurin edustajien yksinoikeus ainakin euroopassa. Se, että löydetään haastateltavaksi normaalien kristittyjen uskovaisten ihmisten tapaan käyttäytyviä muslimeja on kiva juttu, mutta nämä samat kivat muslimit eivät kuitenkaan yleensä koe velvollisuudekseen estää tai tuomita mitenkään radikaalimpien uskonveljiensä tekosia koska Sharia-laki, koraani ja imaamit. Tästä todisteena käy mielestäni Pariisin teron piileskely ja hänen pidätystään seurannut mellakointi Molenbeekissä.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanonpa vielä senkin, että jos minä saisin tietää, että joku suunnittelee terroripommi-iskua kohteeseen, jossa on todennetusti vain pedofiilimurhaajajihadisteja, niin ilmiantaisin kuitenkin tietoni viranomaisille, vaikka jokainen solu minussa kirkuisi sitä, että näiden tyyppin pommittaminen on vain oikein. Minusta tappaminen ei ole kuitenkaan koskaan oikein, vaikka kohde sen "ansaitsisikin". Mutta minä olenkin tällainen säälittävä post-kristillisen demokratian pehmeä tuotos. Tätä heikkoutta oikeauskoisilla ei tunnu olevan, jos tappamisen kohde on oikea, eli kuka tahansa vääräuskoinen.

Paikallislehtikin oli ottanut rasismin vastaisen viikon aiheeksi. Lehteen oli haastateltu suomalaissyntyistä tummahipiäistä kaupan kassatyttöä. Artikkelissa tämä ulospäin suuntautuva iloinen tyttö sanoi näin:
IMG_20160323_170111.JPG

Kannessa oli sitten uutisoitu näin:
IMG_20160323_170148.JPG
Ei tainnut tytön sanomiset oikein sopia rasismin vastaisen viikon teemaan.

Paikallislehtikin oli ottanut rasismin vastaisen viikon aiheeksi. Lehteen oli haastateltu suomalaissyntyistä tummahipiäistä kaupan kassatyttöä. Artikkelissa tämä ulospäin suuntautuva iloinen tyttö sanoi näin:
katso liitettä 135045

Kannessa oli sitten uutisoitu näin:
katso liitettä 135046
Ei tainnut tytön sanomiset oikein sopia rasismin vastaisen viikon teemaan.

Jotenkin se pahojen suomalaisten rasismi tuntuu kohdistuvan aina eniten vihervasemmiston edustajien lähipiiriin kuuluviin värillisiin ihmisiin.

Tää just oli mun pointti.

Pointti on kaksiteräinen: toisaalta videoilla ei mun mielestä voi todistaa muslimien verenhimoisuutta

Niin ei niillä oikein voi todistaa muslimien leppoisaa jutustelua ja rentoa asennetta. Ne on nettivideoita ja tarpeeksi kauan etsimällä oikeita haastateltavia saadaan oikeat vastaukset;)

Viihteenä menee kyllä.

Jotenkin se pahojen suomalaisten rasismi tuntuu kohdistuvan aina eniten vihervasemmiston edustajien lähipiiriin kuuluviin värillisiin ihmisiin.

Sijaisloukkaantujilta menee työt jos jouduttaisiin myöntämään että rasismi on harvinaista, musta nainen Suomessa voi saada työpaikan, koulutusta, kantasuomalaisen puolison ja vaikka omakotitalon ja volvon. Eikä kukaan huutele neekeriäkään.

YLE/Uutiset nyt, Ylipoliisikoira Taponen on huolissaan Suomessa kansallismielisistä joiden radikalismin pelätään lisääntyvän.
Suuri pelko on että kansallismieliset radikalisoituvat ja se johtaa suurempaan vihaan ja rasismiin maahanmuuttajia kohtaan, vihapuheiden lisääntyminen huolestuttaa, voih!
Nyt kyllä pelottaa, pahoittavatkohan matut nyt mielensä ja mahdollisesti jopa poistuvat maastamme ja vievät moniosaamisen mennessään, voih!

Valtterin äiti ennenkin keksinyt satuja rasismista.

http://*******.net/2016/03/23/kuink...n-kusetti-suomalaisia-edellisen-kerran-katso/

Mitähän mieltä Irakin suurlähetystö on näistä rintamakarkureista, jotka tulevat tänne pakosalle? Eikös siellä nimenomaan pitäisi olla joissain paikoissa tohinat päällä, mihin tarvittaisiin miehistöä, eikä niin voi olla että tänne sopisi sossuttelemaan livetä. Kalliit sotilaskoulutukset menevät ihan hukkaan. Ei kait Suomessa miehet karkuun lähteneet sisällissodassa tässä mittakaavassa? Mielestäni Suomen ja Irakin viranomaisten pitäisi tehdä yhteistyötä karkureiden suhteen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032221310363_uu.shtml

Mies kertoi saaneensa useiden kuukausien koulutuksen armeijan erikoisjoukkoja varten. Ensimmäinen koulutusosio kesti miehen mukaan 57 päivää ja siitä vastasivat amerikkalaiset.

- Tämän jälkeen olin 30 päivää Slaction-nimisessä paikassa koulutuksessa. Tämän jälkeen oli australialaisten kanssa kaksi kuukautta ensiapukoulutusta, mies kuvaili.

Mä olen myös täysin sitä mieltä, että todellinen suvaitsemattomuus ei kuulu Suomeen. Sitähän juuri tietyt kulttuurit edustavat....

Ehkäpä mä en siis suvaitse suvaitsemattomuuden suvaitsemista, ja siinä mielessä siis olen suvaitsematon sitten.

Mä olen myös täysin sitä mieltä, että todellinen suvaitsemattomuus ei kuulu Suomeen. Sitähän juuri tietyt kulttuurit edustavat....

Ehkäpä mä en siis suvaitse suvaitsemattomuuden suvaitsemista, ja siinä mielessä siis olen suvaitsematon sitten.

Oikeaoppiset ihmiset julistavat, että he suvaitsevat kaikkea muuta paitsi suvaitsemattomuutta. Haluaisinkin vastauksen siihen, miksi he suvaitsevat Islamin uskoa?

Tätä vastausta ei tarvitse odottaa, koska vastauksenahan olisi "Rasistisika! Islam on rauhan uskonto!" tyyppistä ulinaa. Syvällä sisällään jossain henkisten palomuurien takana suvakkienkin täytyy muistaa kunniamurhat, naisten ja lasten pahoinpitelyt, naisten alistaminen, homojen ja muiden seksuaalivähemmistöjen murhaaminen, raiskauksen uhrien syyllistäminen ja kaikki muu mikä olennaisena osana kuuluu islamilaiseen maailmaan ja Sharia-lakiin. En ole kuullut vielä yhdenkään uskoa tunnustavan muslimin toteavan Sharia-lain olevan väärässä tai virheellinen.

Missäs nyt just olikaan uutinen että Euroopassa olisi ainakin 400 ISIS kouluttamaan terroristia iskuja varten. Mitä niitä nyt sitten on itsemurhaiskussa kuollut ja muutenvaan vangittu? 10? 20?

Että paria iskua odotellessa tässä.

EU päättäjät tänään kokoontuu. Mitä ne saa aikaan? Voivoittelua ja pahoittelua uhrien omaisille ja henkiin jääneille uhreille. Mitään ei tapahdu ja jatkossakin rajat vuotaa kuin seulat ja sisään pääsee ilman papereita. Sairasta paskaa.

Fasismi on vahvassa nousussa joka puolella eurooppaa, valtiot kannattavat ja edistävät sitä ja kansa ei nouse sitä vastustamaan vaan seuraa tyynenä sivusta. Enkä tarkoita fasismilla mitään äärioikeistoa, vaan Islamia joka on ottamassa vallan suurkaupungeista lähtien ja tuo mukanaan sharia-lain tiukan tulkinnan. Jos pitää arvailla, niin tällä vuosisadalla näemme uuden holokaustin, avoinna on vain se kumpi puoli on etnisen puhdistuksen tekijä ja kumpi kohde.

Olen viime aikoina vältellyt Yleä viimeiseen asti, mutta eilen jouduin olosuhteiden pakosta olemaan huoneessa, jossa oli Ylen puol ysin uutiset auki telkkarissa. Olen yllättynyt miten kovaa se mamutus oli. Äärioikeisto ja vihapuhe on Suomessa kasvussa ja kaikkien parhaimpana kerrottiin, kuinka jonkun saksalaisen oikeistopoliitikon auto oli hajonnut ja hän oli saanut kyydin kahdelta syyrialaiselta turvapaikanhakijalta.

Oikeaoppiset ihmiset julistavat, että he suvaitsevat kaikkea muuta paitsi suvaitsemattomuutta. Haluaisinkin vastauksen siihen, miksi he suvaitsevat Islamin uskoa?

Tätä vastausta ei tarvitse odottaa, koska vastauksenahan olisi "Rasistisika! Islam on rauhan uskonto!" tyyppistä ulinaa. Syvällä sisällään jossain henkisten palomuurien takana suvakkienkin täytyy muistaa kunniamurhat, naisten ja lasten pahoinpitelyt, naisten alistaminen, homojen ja muiden seksuaalivähemmistöjen murhaaminen, raiskauksen uhrien syyllistäminen ja kaikki muu mikä olennaisena osana kuuluu islamilaiseen maailmaan ja Sharia-lakiin. En ole kuullut vielä yhdenkään uskoa tunnustavan muslimin toteavan Sharia-lain olevan väärässä tai virheellinen.

Varmaan siksi, että vaikka nykypäivänä taitaa Islam pitää ykköspaiknaa uskonnon nimissä tehdyissä terrori-iskuissa ja koraani sisältää, mitä sisältää, niin tuntuisi omituiselta teilata sen takia myös maltillisia muslimeita, joita kyllä ihan oikeastikin on olemassa. Raamatusta löytyy myös todella sekopäistä settiä ja vielä muutama vuosikymmen sitten Euroopassa tehtiin kristittyjen toimesta paljon enemmän kuolonuhreja vaatineita terrori-iskuja kuin mitä nykyään kaikkien tahojen tekeminä yhteensä. Silti en olisi tuominnut myöskään kristittyjä tuolloin pelkän uskonnon takia.

Tarkoitus ei ole vääntää peistä siitä, että kummasta löytyy sairaampaa tavaraa, koraanista vai raamatusta? Tai kumman uskonnon nimissä on tehty enemmän kauheuksia. Molempia löytyy niin pitkä lista, ettei sillä pitäisi olla väliä, kumpi on ykkösenä. Vähän sama, kun vertailisi, että kumpi oli pahempi: Stalin vai Hitler? En myöskään usko, että Islamin nimissä tehdyt terrori-iskut vähenevät sillä, että aletaan vainoamaan tai syrjimään kaikkia muslimeita, tai koko Islamia.

Suomen, ja monien muiden maiden, sosiaaliturvakäytntö on mielestäni todella ongelmallinen, on johtsnut ongelmiin ja ne tulevat jatkossa pahenemaan entisestään. Tätä ongelmaa ei saada korjattua sillä, että aletaan vainoamaan uskontoja, tai tiettyjä uskontoja. Maailmanhistoria tuntee useampiakin esimerkkejä tapauksista, jolloin joidenkin uskontojen edustajia on alettu vainoamaan ja niitä kaikkia tapauksia yhdistää yksi yhteinen tekijä: asiat menevät päin helvettiä. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa Islamistiset valtiot, joissa uskontoja syrjitään, ja ei siellä hyvin mene kansalla. Eikä mennyt sen paremmin Kolmannessa valtakunnassa, jossa vainottiin kristittyjen toimesta ei-kristittyjä.

Tuo ei kaikki muslimit argumentti ei oikein pidä paikkaansa, koska tässä ei ole kyse mistään yksinäisistä susista. Nämä iskut ovat organisoituja ja niillä on muslimiyhteisön tuki. Molenbeekissä koko yhteisö suojeli Pariisin iskujen tekijää ja sadat ihmiset olivat kaduilla, kun poliisi pidätti terroristin. Tämä kertoo sen, että näillä ISISin terroristeillä on vähintäänkin yhteisön hiljainen hyväksyntä. Ei tuollainen piileskely muuten onnistuisi. Ranskassa ISISiä tukee 27% musliminuorista ja 16% ranskalaisista. Näillä lukemilla oltaisiin Suomessa eduskunnassa yksi valtapuolueista. Miten tällaisessa tilanteessa ei voitaisi puhua islamin ja terrorismin suhteesta?

http://europe.newsweek.com/16-french-citizens-support-isis-poll-finds-266795?rm=eu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom