Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uhrit voivat kokea ahdistavana sen, että niin monet ovat tietoisia heidän kokemuksistaan, vaikka heillä itsellään ei ole ollut mahdollisuutta vaikuttaa siihen, miltä osin he niistä haluavat julkisesti kertoa. Eikö sen pitäisi olla siis uhrin päätettävissä minkä verran he haluavat asiasta kertoa?
Uhrien asema ja etu tässä pitäisi olla ensimmäisenä. Kovin tarmo kannattaisi suunnata ennaltaehkäisyyn ennenkuin on yhtäkään uhria esimerkiksi aikaisella hoitoonpääsyllä. Tähän vaikuttaa paljon ihmisten asenteet, monikaan ei uskalla puhua tällaisesta taipumuksestaan koska pelkäävät ihmisten reaktioita, harva pedofiili kuitenkaan koskaan käyttää ketään hyväkseen. Ihmisiä hekin ovat kuitenkin.
Oikeuden asiakirjat ovat julkisia, jos ei toisin päätetä. Kerrankin MV-lehdelle pätevä lähde? Viranomaiset osaa päättää parhaiten ne asiat, mitä ei salata, eikö niin . Sitäpaitsi entäs jos jollain katupartion jäsenellä olisikin rikostaustaa, jota ei saada esiin? Kyllä nekin on kaiveltu. Missä uhrin asema nyt?
Niin, kysehän on hyvin pienestä määrästä ihmisiä jotka tekevät rikoksia, näiden perusteella siis pitäisi pistää rajat kiinni ja muuta hurjaa, no siitä katsos olen erimieltä. Puolustan kaikkien ihmisoikeuksia, myös katupartioilaisten. Eihän MV:n sananvapautta ole millään tapaa loukattu?Tuosta kyseisestä ennaltaehkäisystä on sullekkin jankutettu maahanmuuttoon liittyen, että ei tulisi uhreja. Tämä tarkoitus on rajojen "sulkemisella" ja katupartioilla. Nyt sitten puolustetaan pedofiilienkin ihmisoikeuksia "ihmisiä hekin ovat kuitenkin". Niin varmaan ovatkin, mutta entäs katupartioihin osallistuvien ihmisoikeudet? Entäs sananvapaus vaikka MV:ssä?
Ehkä vain et hurmospäissäsi ymmärrä lukemaasi?Tämä on puhdasta saivartelua, mutta on sullakin pientä ristiriitaa siinä, milloin olet huolissasi laista, ihmisoikeuksista ja julkisista tiedoista. Oikeuden asiakirjat ovat ainakin faktaa.
Ehkä vain et hurmospäissäsi ymmärrä lukemaasi?
Niinhän ne ovat, mutta onko niiden tietojen levitteleminne ympäri esimerkiksi nettiä fiksua. Ei katupartion jäsenien rikostausta kiinnostanut ketään ennenkuin he rupesivat huolehtimaan omien sanojensa mukaan suomalaisten turvallisuudesta kadulla. Kai ymmärrät, että tämä muuttaa tilannetta "hieman"? Sama kuin pedofiilit perustaisivat päiväkodin, taustat tällaisessa tapauksessa tulee selvittää.
Keppihevonen! Keppihevonen!
Ai että tekee hyvää katsoa kuinka pelleä pamputetaan. Vieläköhän kaupungilla on häsyä, pitäskö lähteä katteleen?
Keppihevonen! Keppihevonen!
Ai että tekee hyvää katsoa kuinka pelleä pamputetaan. Vieläköhän kaupungilla on häsyä, pitäskö lähteä katteleen?
Miksi pidät siitä, että jotain henkilöä pamputetaan vain sen takia, että hän on erimieltä kanssasi? Minun mielestä nuo pellepartiot on myös melkoista puuhastelua varsinkin, kun tarkoituksena on ilmeisesti aiheuttaa vain kaaosta.
View: https://www.facebook.com/junes.lokka/videos/599563746861401/
Jaahas. Siellä ei äärioikeisto pysy sille osoitetulla alueella. Siellä maassa ne nyt pyörii heh heh..
Voitko lopettaa tähän threadiin postaamisen? Ymmärrän kyllä että haluat ilmeisesti jakaa jotain ilmeisesti vähemmän äärimmäistä vasemmisto näkökantaasi asioihin.Miksi pidät siitä, että jotain henkilöä pamputetaan vain sen takia, että hän on erimieltä kanssasi? Minun mielestä nuo pellepartiot on myös melkoista puuhastelua varsinkin, kun tarkoituksena on ilmeisesti aiheuttaa vain kaaosta.
Kuka hemmetin idioo
Itse olen ihmetellyt vähän samaa. Anarkiassa tassitaan vahvimman pillin mukaan. Ja se vahvin ei ole Suvi, vaikka hän kuinka kovaa huutaisi, että kyttä on natsisika.
Miksi pidät siitä, että jotain henkilöä pamputetaan vain sen takia, että hän on erimieltä kanssasi? Minun mielestä nuo pellepartiot on myös melkoista puuhastelua varsinkin, kun tarkoituksena on ilmeisesti aiheuttaa vain kaaosta.
Ehkäpä kysy ei ole laisinkaan eri mieltä olemisesta. Kuten itsekin ymmärrät, pellepartion tarkoitus on vain provosoida ja aiheuttaa kaaosta. Noilla perusteilla pelle ansaitsee sopivan annoksen pamppua.Miksi pidät siitä, että jotain henkilöä pamputetaan vain sen takia, että hän on erimieltä kanssasi? Minun mielestä nuo pellepartiot on myös melkoista puuhastelua varsinkin, kun tarkoituksena on ilmeisesti aiheuttaa vain kaaosta.