Maahanmuutto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienosti käänsitkin asian päälaelleen. Pieni ero on siinä tämän asian suhteen, että nämähän on juuri sellaisia uutisia, mitkä MV mielellään julkaisee. Löydätkö jotain motivaatiota tässä "viivyttelyssä"?. Piti vaan päästä saivartelemaan, mutta itselle tuli pieni myötähäpeän tunne tästä :D

Älä suotta häpeä. Hyvä, että kerroit ettet ymmärränyt täysin mistä oli kyse, niin voidaan avata pointtia. Ja sillä ei tosiaan ollut mitään tekemistä "viivyttelyn" kanssa, jonka oletin käyvän ilmi ironisesta kirjoittelun sävystä ja siinä vinkkaus-irviöstä perässä. Tarkoitukseni oli paremmin asettaa kyseenalaiseksi koko seikka. Mutta kaipa asia on sitten selitettävä juurjaksain:

- MV ei ole useimmissakaan tapauksissa "valtamediaa" nopeampi, koska se käyttää itse pääsääntöisesti (some-juoruja ja joitain blogeja siis lukuunottamatta) lähteenään suoraan "valtamediaa". Se on siis oletusarvoisesti hyvin usein jäljessä uutisoinnissa, koska eihän se voi olla omaa lähdettään nopeampi.

- MV plaginoi uutisensa lähes loputtomasta määrästä erilaisia medialähteitä ja on erikoistunut tietynkaltaisiin uutisiin. Kuten vaikkapa Kauppalehti ja Taloussanomat ovat erikoistuneet talousuutisiin ja ovat siinä siis varmasti lähes voittamattomia muiden julkaisujen rinnalla (mutta eihän kukaan MV:ään syytä talousuutisten salailusta tai niiden kanssa viivyttelystä, eihän?). Useimmilla muilla medioilla ei ole tällaista mahdollisuutta surffata nettiä loputtomasti ympärivuorokautisesti kaikkien mahdollisten mamu-uutisten perässä ja vieläpä oikeutta uudelleenjulkaista niitä sellaisenaan toimittamatta uutista, joka on siis pois aina muiden uutisten vaatimasta työmäärästä.

- Useimmat "valtamediat" eivät ole julkaisuja, joiden ainoa ja ensisijainen tarkoitus on julkaista kaikki maailman maahanmuutto-, ulkomaalais- ja rasismiuutiset reaaliaikaisesti. Useimmilla muilla mediataloilla kun on sellaisia pieniä sivutehtäviä kuin esimerkiksi uutisointi maailman tapahtumista, ajankohtaisista kotimaan asioista, politiikasta, taloudesta, tieteestä, kulttuurista, viihteestä, urheilusta, terveydestä, säästä...

Jos mediatalon "kapasiteetti" on vaikkapa julkaista noin 50 uutista vuorokaudessa, ne eivät voi lähtökohtaisesti keskittyä keräämään yksinomaan kaikkia maailman mamu- ja rotu-uutisia sivuilleen reaaliajassa. Koska niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin maailmassa on myös muita uutisoinnin arvoisia ja toisinaan jopa tärkeämpiä asioita ja tapahtumia kuin "Lappeenrannassa on nähty neekerillä uudet lastenrattaat varmasti sossun piikkiin!".

- MV taas keskittyy lähes koko voimallaan (jopa oman itse julkaisemansa toimintaperiaatteen mukaan) keräämään maailman (valta)medioista sekä some-juoruista nimenomaan erilaisia mamu- ja rotu-uutisia. Tottakai se on siis siinä tehokas, kun mukana on vielä valtava määrä fanaattisia vapaaehtoisia ja journalismin sekä toimittamisen taso on suoraansanottuna paskaa.

Tämä ei siis tarkoita, että muut mediat kieltäytyisivät julkaisemasta kyseisiä mamu-uutisia (onhan se MV:kin, kuten jo mainittua, pääasiallinen lähde omiin juttuihinsa) vaan sitä, että esimerkiksi "Iltasanomat" ei ole "Maahanmuuttosanomat" ja Aamulehti ei ole "Kansallissosialistinen uutislehti". Eli vaikkapa jopa jokin ahdistelu-uutinen (joka siis olisi saattaisi olla MV:lle uutisarvoinen vain sentakia, että tekijänä oli ulkomaalainen) saattaa toisinaan jäädä toimittajan julkaisujärjestyksessä kakkoseksi vaikkapa useita kuolonuhreja vaatineelle auto-onnettomuudelle valtatiellä (jota MV tuskin mainitsee sanallakaan) tai artikkelin kirjoittamiseen hallituksen ehdottamasta pakkolaista. Näin parina esimerkkinä vain.​

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti siellä on koetettu mennä kulkueen keskelle jakamaan tikkareita. Eipä tuo nyt kovin erikoiselta näytä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...-klovnin-tampereen-mielenosoituksissa/5704018

No ei näytä kovin pahalta, jos totta puhutaan. Mutta mikään ei estäisi nyt revittelemästä täysillä ja luoda uhkakuvaa vaarallisista loldiereista, jotka astalot kädessä riehuu ja joita poliisitkin joutuu rauhoittelemaan. Yritetään pitää suhteellisuudentaju mukana. Entäs soldierin porukka, näyttääkö pahalta? Heillä ei ole mitään rikkeitä, joten nehän vasta kilttejä onkin. Saadaan varmaan vuosisadan nopein linkitys sinulta, jos soldierin porukat mokaa jotain. Itse olin varma, että jollain ei kasetti kestä tuota provoamista, mutta ovat vissiin jaksaneet. Sehän siinä huvittavaa onkin, että loldierit oikeasti haluaisi jonkun suuttuvan ja lyövän. Sitten pääsisi uhriutumaan ja mediamylläkkä pystyn. Tuleehan se joku rike varmaan jossain vaiheessa, että joku soldier pidätetään. Sinäkin varmaan hurmoksissasi sitten muistat että kahden pidätyksen jälkeen peli on vasta tasan.

Niinhän ne ovat, mutta onko niiden tietojen levitteleminne ympäri esimerkiksi nettiä fiksua. Ei katupartion jäsenien rikostausta kiinnostanut ketään ennenkuin he rupesivat huolehtimaan omien sanojensa mukaan suomalaisten turvallisuudesta kadulla. Kai ymmärrät, että tämä muuttaa tilannetta "hieman"? Sama kuin pedofiilit perustaisivat päiväkodin, taustat tällaisessa tapauksessa tulee selvittää.

Voit toki keksiä toinen toistaan hölmömpiä vertauksia, mutta mustamaalaamisesi on vailla pohjaa, koska ongelmat loistavat poissaolollaan, vaikka koko vasemistobloggareiden kenttä varmasti odottaa sormet syyhyten pienintäkin syytä julistaa partioiden tekemistä himuteoista. Sama asia toteutuu laajemminkin. Hirveä öyhöttäminen natseista ja äärioikeistosta, vaikka todellisuudessa koko ilmiö on täysi sivuseikka mihin tahansa verrattuna Tuo porukka keskittyy lähinnä nahistelemaan sen toisen ääripään kanssa ja tuokin tapahtuu Suomessa hyvin pienessä mittakaavassa. Vassut sentään kokoontuvat massana keskustaan tarkoituksenaan ainoastaan aiheuttaa tuhoa ympärilleen. Tuo onihan eri kertaluokan toimintaa kuin mitä nämä "natsijoukot" tekevät.

Viimeksi muokattu:
Täytyy kuitenkin muistaa, että vasemmiston suorittama väkivalta nyt vaan yksinkertaisesti on parempaa!

Tämä ei siis tarkoita, että muut mediat kieltäytyisivät julkaisemasta kyseisiä mamu-uutisia (onhan se MV:kin, kuten jo mainittua, pääasiallinen lähde omiin juttuihinsa) vaan sitä, että esimerkiksi "Iltasanomat" ei ole "Maahanmuuttosanomat" ja Aamulehti ei ole "Kansallissosialistinen uutislehti". Eli vaikkapa jopa jokin ahdistelu-uutinen (joka siis olisi saattaisi olla MV:lle uutisarvoinen vain sentakia, että tekijänä oli ulkomaalainen) saattaa toisinaan jäädä toimittajan julkaisujärjestyksessä kakkoseksi vaikkapa useita kuolonuhreja vaatineelle auto-onnettomuudelle valtatiellä (jota MV tuskin mainitsee sanallakaan) tai artikkelin kirjoittamiseen hallituksen ehdottamasta pakkolaista. Näin parina esimerkkinä vain.​
Hyvin esim. Ylellä tuntuu löytyvän resursseja kaivella niitä harvoja töitä tekeviä musuja ja kirjoittaa pitkiä juttuja heistä. Muistuupa mieleen se päivä, kun nämä arvostetut mediatalot yhteen ääneen kirjoittivat, kuinka äärioikeisto hyökkäsi Jyväskylässä summittaisesti sivullisten päälle. Pian MV:stä saimme kuitenkin lukea, että tämä summittainen kohde olikin kokenut vassuriehuja. Tässä vaiheessa sitten mediatalojen resurssit taisivatkin loppua. Ilman MV:tä, olisi tuokin oleellinen tieto jäänyt lukematta.

Kaapeli,
Eli kun todistelee MV-lehden paskan journalistisen tason ja arveluttavat taustat, niin sillä kumoaa myös kaikki islamin ongelmista, matujen raiskauksista ja muut maahanmuuton ikävät asiat???

Katsokaapa mitkä pipot porukalla on kohdassa 1:02. Ettei olisi Kaapeli, Crrc ja minutewarkin laittanut kimppatilausta menemään MVlehden pipoista?
Mä niin nautin tästä, Mun ei edes tarvitse provota niin mun nimimerkki mainitaan täällä koska jotain mahtaa harmittaa. :D

Sivuhuomio kaiken öyhötyksen ;) keskelle:

Oletteko ajatelleet, että JOS nämä perheettomät nuoret pakolaismiehet saataisiin kotoutettua, heistä olisi hyötyä kansantaloudella, mutta lapsiperheistä tuskin ensimmäisen sukupolven osalta?

Suomalainen sosiaaliturva on rakennettu sen pohjalta, että lapsiperheessä on kaksi työssäkäyvää palkansaajaa. Suomalaisessa muslimiperheessä parhaassa tapauksessa mies työllistyy matalapalkkaiseen työhön tai työhön, jota ei olisi olemassa ilman heidän omaa vähemmistöään. Yhteiskunta maksaa vaimolle tukiaiset kotiin ja kouluttaa lapset. (Huom! muslimikulttuureissa miehen tulisi elättää (kakki) vaimonsa jo koraaninkin perusteella).

Jos jollain ihmeen konstilla saisimme yksin maahan tulleet pakolaismiehet yhteiskunnan nettomaksajiksi, niin tilanteesta voisi jotain hyötyäkin. Tämä ei vaan onnistu niin kauan kuin koko yhteiskunnassa myös kantiksille työnteko ja itsensä elättäminen on yksi vaihtoehto, mutta ei pakko.

Millä näistä nuorista miehistä saataisiin nettomaksajia? Suuri osa suomalaisista töissä käyvistäkään ei ole valtion verotuksessa nettomaksajia. Suomesta katoaa koko ajan työpaikkoja. Tilalle muodostuvat työpaikat pääosin vaativat kielen osaamista(palvelualat) tai korkeaa osaamista(tekniset alat). Tehtaita ja muita töitä mihin vajavaisin taidoin olevia nuoria miehiä voi heittää ei juuri ole. Suurin osa niistä tehtaistakin vaatii osaamista, jos ovat edes palkkaamassa.

Suvakeilla on erittäin jyrkät mielipiteet myönteisesti maahanmuuttoon päin.
Rasisteilla on erittäin jyrkät mielipiteet kielteisesti maahanmuutton päin.
Maahanmuuttokriitikot menee siihen väliin ja koittaa järkeillä ongelman kanssa.

Voisin sanoa aika varmasti että jos joku täällä kutsuu itseään maahanmuuttokriitikoksi niin valehtelee kyllä turhaan itselleen

^Tällaista kirjoitit aikaisemmin^

Mä niin nautin tästä, Mun ei edes tarvitse provota niin mun nimimerkki mainitaan täällä koska jotain mahtaa harmittaa. :D

^Ja nyt tällaista^

Älä pelkää, ei meitä (ainakaan minua) harmita. Takavasemmalle poistumisia on ennenkin nähty, kun öyhötetään vaan ja keskustelun lomassa poistutaan takavasemmalle, muistamatta mitä edes väitettiin ja miksi ;)

^Tällaista kirjoitit aikaisemmin^

^Ja nyt tällaista^

Älä pelkää, ei meitä (ainakaan minua) harmita. Takavasemmalle poistumisia on ennenkin nähty, kun öyhötetään vaan ja keskustelun lomassa poistutaan takavasemmalle, muistamatta mitä edes väitettiin ja miksi ;)
Konteksti hyvä herra. Se sana löytyy sanakirjasta.

Britain First carried out a "Christian Patrol" along the High Street and encountered ferocious hostility from local Muslims.
What followed was a shocking look into the Islamisation of our beloved country.

Our activists were attacked and pelted with eggs. Verbal abuse was rife. Muslims claimed they have "taken over" Luton and the UK. This is the future of Britain.

No ei näytä kovin pahalta, jos totta puhutaan. Mutta mikään ei estäisi nyt revittelemästä täysillä ja luoda uhkakuvaa vaarallisista loldiereista, jotka astalot kädessä riehuu ja joita poliisitkin joutuu rauhoittelemaan. Yritetään pitää suhteellisuudentaju mukana. Entäs soldierin porukka, näyttääkö pahalta? Heillä ei ole mitään rikkeitä, joten nehän vasta kilttejä onkin. Saadaan varmaan vuosisadan nopein linkitys sinulta, jos soldierin porukat mokaa jotain. Itse olin varma, että jollain ei kasetti kestä tuota provoamista, mutta ovat vissiin jaksaneet. Sehän siinä huvittavaa onkin, että loldierit oikeasti haluaisi jonkun suuttuvan ja lyövän. Sitten pääsisi uhriutumaan ja mediamylläkkä pystyn. Tuleehan se joku rike varmaan jossain vaiheessa, että joku soldier pidätetään. Sinäkin varmaan hurmoksissasi sitten muistat että kahden pidätyksen jälkeen peli on vasta tasan.

Ei tietenkään estä, mutta sille pitäisi olla jotain pohjaa ja Odinin kohdalla sille on. Odiniahan ei tuolla edes ollut vaan Rajat Kiinni -ryhmittymä. Tietty linkitän jos Odinit kusee hommaa ja niin linkitän, jos loldierssit käyvät väkivaltaisiksi. Ei varmaan kannata lähteä kadulle partioimaan, jos vaarana on ettei kasetti kestä. Varsinkin jos on kovin aatteen miehiä ja se on kaikkien tiedossa, niin siellä varmaan mukavasti provoillaan. En kyllä usko, että loldierssit haluavat kenenkään heitä lyövän, porukassahan on paljon nuoria naisia näemmä, mutta toki Odinin kaltaiset herrasmiehet haaveilevat siitä, että kumpa nyt provoaisivatte niin voisin huoletta lyödä.

Voit toki keksiä toinen toistaan hölmömpiä vertauksia, mutta mustamaalaamisesi on vailla pohjaa, koska ongelmat loistavat poissaolollaan, vaikka koko vasemistobloggareiden kenttä varmasti odottaa sormet syyhyten pienintäkin syytä julistaa partioiden tekemistä himuteoista. Sama asia toteutuu laajemminkin. Hirveä öyhöttäminen natseista ja äärioikeistosta, vaikka todellisuudessa koko ilmiö on täysi sivuseikka mihin tahansa verrattuna Tuo porukka keskittyy lähinnä nahistelemaan sen toisen ääripään kanssa ja tuokin tapahtuu Suomessa hyvin pienessä mittakaavassa. Vassut sentään kokoontuvat massana keskustaan tarkoituksenaan ainoastaan aiheuttaa tuhoa ympärilleen. Tuo onihan eri kertaluokan toimintaa kuin mitä nämä "natsijoukot" tekevät.

Mustamaalaaminen on siis sitä, että tunnustaa tosiasiat, mahtavaa. Odineilta olisi todella tyhmä veto nyt perseillä yhtään, kun ovat melko tarkassa valokeilassa.

Täytyy kuitenkin muistaa, että vasemmiston suorittama väkivalta nyt vaan yksinkertaisesti on parempaa!

Tämä on myös jäänyt elämään omaa elämäänsä, näinhän ei ole missään sanottu muutakuin väärinymmärtäjien puheissa.

Sillä että ne viestit eivät liity mitenkään toisiinsa.

Käytännössä haukuit meitä, minua tai porukkaa yleensä rasistiksi, siinä eka viestissä, kun ei maahanmuuttokriitikkosarjaan sinun mukaan mahduta. Sekö ei ole provosoimista, kun mitään "näyttöä" tästä asiasta et anna? Et tykännyt siitä pellevideostakaan, kun sinut "rinnastin" siihen kastiin. Ei ollut kyse siitä, että luulen että olet loldier, vaan rinnastin samalle viivalle kysymyksiin vastausten kanssa, jos se sattuu olemaan itselle epämieluisa.

Sen paremmin asiasta tietämättä luulisin, että ei elämä voi kovin helppoa olla, jos näkee koko ajan ympärillään rasisteja ja natseja. Ei sillä elokuvan pikkupojallakaan tuntunut kovin helppoa elämä olevan, joka näki ympärillään niitä kuolleita koko ajan :( Täytyy siis vaan yrittää jotenkin ymmärtää.

Ei ollut kyse siitä, että luulen että olet loldier, vaan rinnastin samalle viivalle kysymyksiin vastausten kanssa, jos se sattuu olemaan itselle epämieluisa.
Ajattelin kirjottaa jonkun järkevän vastauksen mutta tässä lauseen parressa ei ole mitään päätä eikä häntää joten ehkä mä nyt vaan lähen pois täältä ketjusta. Suomen kieli on vaikeaa.

Ajattelin kirjottaa jonkun järkevän vastauksen mutta tässä lauseen parressa ei ole mitään päätä eikä häntää joten ehkä mä nyt vaan lähen pois täältä ketjusta. Suomen kieli on vaikeaa.

Olen samaa mieltä. Äkkiseltään löysin tuosta sinun kahden lauseen virkkeestä ainakin 5 kirjoitusvirhettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom