Katsokaapa mitkä pipot porukalla on kohdassa 1:02. Ettei olisi Kaapeli, Crrc ja minutewarkin laittanut kimppatilausta menemään MVlehden pipoista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsokaapa mitkä pipot porukalla on kohdassa 1:02. Ettei olisi Kaapeli, Crrc ja minutewarkin laittanut kimppatilausta menemään MVlehden pipoista?
Hienosti käänsitkin asian päälaelleen. Pieni ero on siinä tämän asian suhteen, että nämähän on juuri sellaisia uutisia, mitkä MV mielellään julkaisee. Löydätkö jotain motivaatiota tässä "viivyttelyssä"?. Piti vaan päästä saivartelemaan, mutta itselle tuli pieni myötähäpeän tunne tästä :D
Ilmeisesti siellä on koetettu mennä kulkueen keskelle jakamaan tikkareita. Eipä tuo nyt kovin erikoiselta näytä.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...-klovnin-tampereen-mielenosoituksissa/5704018
Niinhän ne ovat, mutta onko niiden tietojen levitteleminne ympäri esimerkiksi nettiä fiksua. Ei katupartion jäsenien rikostausta kiinnostanut ketään ennenkuin he rupesivat huolehtimaan omien sanojensa mukaan suomalaisten turvallisuudesta kadulla. Kai ymmärrät, että tämä muuttaa tilannetta "hieman"? Sama kuin pedofiilit perustaisivat päiväkodin, taustat tällaisessa tapauksessa tulee selvittää.
Hyvin esim. Ylellä tuntuu löytyvän resursseja kaivella niitä harvoja töitä tekeviä musuja ja kirjoittaa pitkiä juttuja heistä. Muistuupa mieleen se päivä, kun nämä arvostetut mediatalot yhteen ääneen kirjoittivat, kuinka äärioikeisto hyökkäsi Jyväskylässä summittaisesti sivullisten päälle. Pian MV:stä saimme kuitenkin lukea, että tämä summittainen kohde olikin kokenut vassuriehuja. Tässä vaiheessa sitten mediatalojen resurssit taisivatkin loppua. Ilman MV:tä, olisi tuokin oleellinen tieto jäänyt lukematta.Tämä ei siis tarkoita, että muut mediat kieltäytyisivät julkaisemasta kyseisiä mamu-uutisia (onhan se MV:kin, kuten jo mainittua, pääasiallinen lähde omiin juttuihinsa) vaan sitä, että esimerkiksi "Iltasanomat" ei ole "Maahanmuuttosanomat" ja Aamulehti ei ole "Kansallissosialistinen uutislehti". Eli vaikkapa jopa jokin ahdistelu-uutinen (joka siis olisi saattaisi olla MV:lle uutisarvoinen vain sentakia, että tekijänä oli ulkomaalainen) saattaa toisinaan jäädä toimittajan julkaisujärjestyksessä kakkoseksi vaikkapa useita kuolonuhreja vaatineelle auto-onnettomuudelle valtatiellä (jota MV tuskin mainitsee sanallakaan) tai artikkelin kirjoittamiseen hallituksen ehdottamasta pakkolaista. Näin parina esimerkkinä vain.
Mä niin nautin tästä, Mun ei edes tarvitse provota niin mun nimimerkki mainitaan täällä koska jotain mahtaa harmittaa. :DKatsokaapa mitkä pipot porukalla on kohdassa 1:02. Ettei olisi Kaapeli, Crrc ja minutewarkin laittanut kimppatilausta menemään MVlehden pipoista?
Sivuhuomio kaiken öyhötyksen ;) keskelle:
Oletteko ajatelleet, että JOS nämä perheettomät nuoret pakolaismiehet saataisiin kotoutettua, heistä olisi hyötyä kansantaloudella, mutta lapsiperheistä tuskin ensimmäisen sukupolven osalta?
Suomalainen sosiaaliturva on rakennettu sen pohjalta, että lapsiperheessä on kaksi työssäkäyvää palkansaajaa. Suomalaisessa muslimiperheessä parhaassa tapauksessa mies työllistyy matalapalkkaiseen työhön tai työhön, jota ei olisi olemassa ilman heidän omaa vähemmistöään. Yhteiskunta maksaa vaimolle tukiaiset kotiin ja kouluttaa lapset. (Huom! muslimikulttuureissa miehen tulisi elättää (kakki) vaimonsa jo koraaninkin perusteella).
Jos jollain ihmeen konstilla saisimme yksin maahan tulleet pakolaismiehet yhteiskunnan nettomaksajiksi, niin tilanteesta voisi jotain hyötyäkin. Tämä ei vaan onnistu niin kauan kuin koko yhteiskunnassa myös kantiksille työnteko ja itsensä elättäminen on yksi vaihtoehto, mutta ei pakko.
Suvakeilla on erittäin jyrkät mielipiteet myönteisesti maahanmuuttoon päin.
Rasisteilla on erittäin jyrkät mielipiteet kielteisesti maahanmuutton päin.
Maahanmuuttokriitikot menee siihen väliin ja koittaa järkeillä ongelman kanssa.
Voisin sanoa aika varmasti että jos joku täällä kutsuu itseään maahanmuuttokriitikoksi niin valehtelee kyllä turhaan itselleen
Mä niin nautin tästä, Mun ei edes tarvitse provota niin mun nimimerkki mainitaan täällä koska jotain mahtaa harmittaa. :D
Konteksti hyvä herra. Se sana löytyy sanakirjasta.^Tällaista kirjoitit aikaisemmin^
^Ja nyt tällaista^
Älä pelkää, ei meitä (ainakaan minua) harmita. Takavasemmalle poistumisia on ennenkin nähty, kun öyhötetään vaan ja keskustelun lomassa poistutaan takavasemmalle, muistamatta mitä edes väitettiin ja miksi ;)
Konteksti hyvä herra. Se sana löytyy sanakirjasta.
No ei näytä kovin pahalta, jos totta puhutaan. Mutta mikään ei estäisi nyt revittelemästä täysillä ja luoda uhkakuvaa vaarallisista loldiereista, jotka astalot kädessä riehuu ja joita poliisitkin joutuu rauhoittelemaan. Yritetään pitää suhteellisuudentaju mukana. Entäs soldierin porukka, näyttääkö pahalta? Heillä ei ole mitään rikkeitä, joten nehän vasta kilttejä onkin. Saadaan varmaan vuosisadan nopein linkitys sinulta, jos soldierin porukat mokaa jotain. Itse olin varma, että jollain ei kasetti kestä tuota provoamista, mutta ovat vissiin jaksaneet. Sehän siinä huvittavaa onkin, että loldierit oikeasti haluaisi jonkun suuttuvan ja lyövän. Sitten pääsisi uhriutumaan ja mediamylläkkä pystyn. Tuleehan se joku rike varmaan jossain vaiheessa, että joku soldier pidätetään. Sinäkin varmaan hurmoksissasi sitten muistat että kahden pidätyksen jälkeen peli on vasta tasan.
Voit toki keksiä toinen toistaan hölmömpiä vertauksia, mutta mustamaalaamisesi on vailla pohjaa, koska ongelmat loistavat poissaolollaan, vaikka koko vasemistobloggareiden kenttä varmasti odottaa sormet syyhyten pienintäkin syytä julistaa partioiden tekemistä himuteoista. Sama asia toteutuu laajemminkin. Hirveä öyhöttäminen natseista ja äärioikeistosta, vaikka todellisuudessa koko ilmiö on täysi sivuseikka mihin tahansa verrattuna Tuo porukka keskittyy lähinnä nahistelemaan sen toisen ääripään kanssa ja tuokin tapahtuu Suomessa hyvin pienessä mittakaavassa. Vassut sentään kokoontuvat massana keskustaan tarkoituksenaan ainoastaan aiheuttaa tuhoa ympärilleen. Tuo onihan eri kertaluokan toimintaa kuin mitä nämä "natsijoukot" tekevät.
Täytyy kuitenkin muistaa, että vasemmiston suorittama väkivalta nyt vaan yksinkertaisesti on parempaa!
Sillä että ne viestit eivät liity mitenkään toisiinsa.Hienon sanan taakse mentiin piiloon. Mitähän tarkoittanet sillä käytännössä tässä?
Sillä että ne viestit eivät liity mitenkään toisiinsa.
mutta toki Odinin kaltaiset herrasmiehet haaveilevat siitä, että kumpa nyt provoaisivatte niin voisin huoletta lyödä.
Ajattelin kirjottaa jonkun järkevän vastauksen mutta tässä lauseen parressa ei ole mitään päätä eikä häntää joten ehkä mä nyt vaan lähen pois täältä ketjusta. Suomen kieli on vaikeaa.Ei ollut kyse siitä, että luulen että olet loldier, vaan rinnastin samalle viivalle kysymyksiin vastausten kanssa, jos se sattuu olemaan itselle epämieluisa.
Ajattelin kirjottaa jonkun järkevän vastauksen mutta tässä lauseen parressa ei ole mitään päätä eikä häntää joten ehkä mä nyt vaan lähen pois täältä ketjusta. Suomen kieli on vaikeaa.