libelinha
VIP
Ovat nuo katupartiot saaneet jotain hyvää aikaiseksi. Kesällä Oulun Toppilassa ongelmia aiheutti afrikkalaistaustainen naisten ahdistelija (mm. seuraili pitkiä matkoja perässä jne). Asiasta tehtiin poliisille ilmoitus ja sana asiasta kiisi myös turvapartion korviin. He jalkautuivat Toppilaan ja saivat alle vuorokaudessa kiinni tuntomerkkeihin sopivan henkilön, joka tunnusti seurailleensa naisia. Turvapartio piti tiukan puhuttelun asianomaiselle ja ottivat talteen kasvokuvan kyseisestä henkilöstä. Kaverin kuva lähti sitten leviämään sosiaalisessa mediassa ja tieto asiasta levisi myös toppilalaisten keskuudessa ja seurailut jäivät sen kaverin osalta siihen ennen kuin kaveri ehti tehdä mitään pahempaa kuin vain seurailla naisia, koska samoihin aikoihin Oulussa tapahtui 1 raiskaus ja 1 raiskaudenyritys maahanmuuttajien toimesta. Ja ketä nämä kaverit sitten olivat? Kansallisen vastarintaliikkeen kavereita. Ovat partioineet Oulussa ainakin kesästä asti ja eivät ole aiheuttaneet omalta osaltaan mitään hämminkiä.
Ja ennen kuin Kaapeli tulee syyttämään natsiksi, niin sori, en ole. Ihannetilanne olisi se, ettei mitään katupartioita tarvittaisiin ollenkaan ja eikä myöskään kaduilla pörräisi laumoittain turvapaikanhakijoita. Mutta jos kahdesta pahasta pitää valita se pienempi paha, niin kyllä mä mieluiten valitsisin kadulle katupartion kuin turvapaikkahakijalaumat, koska enemmän mua pelottaa vastaan tuleva turvapaikkahakijalauma kuin liivit päällä partioiva Vastarintaliikkeen porukka.
Ja ennen kuin Kaapeli tulee syyttämään natsiksi, niin sori, en ole. Ihannetilanne olisi se, ettei mitään katupartioita tarvittaisiin ollenkaan ja eikä myöskään kaduilla pörräisi laumoittain turvapaikanhakijoita. Mutta jos kahdesta pahasta pitää valita se pienempi paha, niin kyllä mä mieluiten valitsisin kadulle katupartion kuin turvapaikkahakijalaumat, koska enemmän mua pelottaa vastaan tuleva turvapaikkahakijalauma kuin liivit päällä partioiva Vastarintaliikkeen porukka.
Viimeksi muokattu: