Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai sekään hyvä ratkaisu ole, että henkilökunta jätetään täysin ilman vartijoiden, järkkäreiden ja poliisin apua kiperissä tilanteissa?
Mitäs tuollaisessa 200-400 henkeä vetävässä yökerhossa on tavallisesti järkkäreitä? 5 kpl? Eiköhän sellainen tiimi selvitä suurimman osan ongelmatilanteista jotain suuria joukkotappeluita tai mellakoita lukuunottamatta.
En oikein ymmärrä miksi kukaan vastustaisi tällaista uudistusta, joka mahdollisesti parantaa turvallisuustilannetta ja lisää turvallisuutta ylläpitävien henkilöiden määrää ja valtuuksia?
Parahin Kaapeli, nyt ei puhuta yökerhoista. Poliisi on kertonut kokemuksiaan VOK-hälyistä. Miten viranomaisetkin ovat olleet ihan ilmaa mamuille. Monella partiolla on mentävä. Saksassa on vaadittu jopa 100 poliisia paikalle pahimmassa tapauksessa.
Kaseiini hyvä, joukkotappelut ja mellakat eivät lienee joka päiväisiä edes näissä Suomen oi niin pelottavissa VOKeissa. Tyypillinen tilanne lienee yhden henkilön kiukuttelu tai parin tyypin keskinäinen välienselvittely tai sitten jonkun ulkopuolisen ilkivalta.
Mutta voisitko nyt kertoa, että miksi vastustaa järjestysvalvojien määräämistä VOKeihin aivan kuten ylipäätään joukkotapahtumiin ja ravitsemusliikkeisiin? Onko parempi ilman vai mitä koitat sanoa?
Menisitkö itse 1 tai 2 kaverin kanssa irakilaiseen tai syyrialaiseen yökerhoon järkkäriksi, sotaa käyvään tai muuten vaan todella rauhattomalle alueelle? Siihen tota voisi ehkä verrata.
Se mitä yritän sanoa, on se, että JV:den asettaminen VOK:keihin on järjetöntä, jos poliisikaan ei voi mennä sinne kuin monella partiolla. Poliisilla nyt kuitenkin on paremmat keinot selvittää tällaisia tilanteita kuin jollain vartioimisliikkeillä. Eli jos poliisi menee viidellä partiolla, niin silloin 10 JV:tä ei vastaa vielä edes 10 poliisia.
Koko idea on täysin älytön. Koko mamutilanne on täysin älytön, ei ole olemassa mitään muuta hyvää ratkaisua kuin olla ottamatta niitä tänne ollenkaan, ja maassa olevista eroon hankkiutuminen mahdollisimman pian.
Minä olen itse tehnyt sekä vartijan että JV:n hommia, sellaista summaa ei ole millä menisin VOK:iin töihin.
Väitän, että täysin läheispainostukselta vapaa nainen ei valitsisi vaatteekseen burkhaa missään kulttuurissa.
Vaikea ymmärtää, että tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta arvostavat ihmiset vastustavat Burkhan vastustamista.
Tottakai sinulla on oikeus kritisoida muiden asuvalintoja, mutta kun lähdet vaatimaan niiden kieltämistä, puutut yksilönvapauteen.
Kaapeli on selvästi niin pumpulissa kasvanut, että oikeasti kuvittelee, että alisteisessa asemassa olevat ihan itse tekevät niitä päätöksiä miten pukeutuvat tai mitä muuten tekevät, ihan omasta vapaasta tahdostaan, että laittaisiko Fatima tänään minihameen vai burhkan, mikä on fiilis?
Aiheeseen liittyen on hyvin mahdollista, että tänne jo tulleilla on iso joukko sukulaisia vielä lähtömaassa, joilla voidaan kiristää tänne tulleet tekemään täällä rikoksia rahan hankkimiseksi tai jopa terroritekoja. Tai muuten
pikkuveikan pään irtileikkausvideo on kohta youtubessa.
Joko muuten vastasit siihen, että puolustatko yhtä kiihkeästi jokaisen oikeutta pukeutua Ku Klux Klaanin työasuun?Voiko mies ryhtyä munkiksi tai nainen nunnaksi vapaaehtoisesti pukeutuen kyseiseen kutsumukseen/uskoon kuuluvaan asuun? Vai pakottiko joku heidätkin kaikki?
Kannattaa joskus jutella jonkun uskovaisen kanssa, joka on tehnyt tällaisia valintoja ja elää esimerkiksi askeesissa, jossain kaavussa tai selibaatissa jne.
En vastusta burkhan vastustamista. Vastusta pois minun puolestani. Jos minusta olisi kiinni, niin kaikki voisivat olla ateisteja ja pukeutua minulle mieluisiin vaatteisiin.
Vastustan kuitenkin sitä, että sinulla tai kenelläkään olisi oikeutta määrätä muiden pukeutumista. Tottakai sinulla on oikeus kritisoida muiden asuvalintoja, mutta kun lähdet vaatimaan niiden kieltämistä, puutut yksilönvapauteen.
Kaikki yhteiskunnat perustuvat yksilövapauksien rajoittamiseen yhteisen edun nimissä. Tätä kutsutaan lainsäädännöksi. Yhteiskunnan jäsenillä on oikeus ajaa ajaa muutoksia lainsäädäntöön.
Vastustatko tätä? Oletko anarkisti?
Joko muuten vastasit siihen, että puolustatko yhtä kiihkeästi jokaisen oikeutta pukeutua Ku Klux Klaanin työasuun?
Jos hallintokoneisto pakottaisi porukkaa askeesiin ja selibaattiin, niin tuohon ongelmaa pitäisi puuttua.
Jatka toki naisen alistamisen symbolin ja välineen puolustamista. Se on varmaan sitä suvaitsemista.
Juu, niin yhteisöt usein rajoittavat jäsentensä vapauksia erinäisin säännöinen. Toiset enemmän, toiset vähemmät.
Tottakai sinulla on oikeus ajaa mitä muutoksia haluatkaan. Elämmehän vapaassa maassa.
En vastusta. Anarkismissa ei muuten tavallisesti vastusteta yhteiskuntaa tai sääntöjä noin yleisesti. Anarkistit haaveilevat toisenlaisesta valtiottomasta yhteiskuntamuodosta.
Anarkistit haaveilevat toisenlaisesta valtiottomasta yhteiskuntamuodosta.
Etkä siis näe burkhassa mitään naisten kontrolloimiseen liittyvää. No kukin tavallaan.Sinähän se olet määräämässä mitä naiset saavat pistää päälleen, en minä. Itse kannatan (ja suvaitsen) naisten vapautta päättää siitä aivan itse ilman sinuakin. Alistamista on pyrkiä kontrolloimaan naisia ja heidän pukeutumistaan.