Noin 7/10 omista asiakkaistani (eikä loppuosa erotu "hyvinä", vaan menee samaan massaan normiasiakkaan kanssa). Ja aiemmin heitin arvioksi 98% kaikista. Jäljelle jäävää parempaa ainesta on niin vähän, että niillä ei pelasteta loppuosaa, kuten vaakavertauksessani esitin.
Mitä noi sun faktat on olleet? Että kolikolla on kaksi puolta? Sun tekstistä huomaa, että et ole noiden kanssa tekemisissä. En minäkään yritä estää sitä "kolikon toistapuolta" tänne tulemasta, mutta se kolikon toinen puoli ei taida tulla maahan passiaan repien ja ala viljelemään rasistikorttia joka käänteessä. Niitä on vain liian vähän, että humanitäärisessä maahanmuutossa olisi järkeä. Osaava aines kotiutuu ilman shoppailuassistenttiäkin.
Huhhuh, et selvästikään ole penaalin terävin kynä. Sori, mutta alkaa hanskat palaa sun kanssas. Sä heittelet ihan ihmeellisiä pointteja (jotka on vaan sun omia henk. koht. kokemuksia) jotka eroavat täysin kontekstista. Ensin puhutaan mamuista/ulkomaalaisista ylipäätänsä, nyt sä yhtäkkiä puhutkin humanitäärisestä maahanmuutosta. IMO toi sun 98% on pahoja ja 2% on "ei hyviä", vaan "normiasiakkaita" on vähän raflaava yleistys..
Sori nyt, mutta sun vaahtoomisesta tulee vaan mieleen se, että sä ilmeisesti toimit vartijana pk-seudulla ja joudut painiin joidenkin teinimamujen kanssa ja sua sitten niin vituttaa se kun he joukolla nimittelee sua. Vittumaistahan se on, työtäs sä vaan teet ja IMO niitä pitäis piestä tunti pari saunan takana. Mutta silti väitän, ettet sä tiedä mitään muuta puolta maahanmuuttajista. Sulle mamut = muslimeja/somaleja, ählyneekereitä ja vittu, Suomi Finland perkele!
Koitan nyt kiteyttää pointtini mahdollisimman selkeästi: Maahanmuuttoon pitäisi mun mielestä tehdä kiristyksiä, ja näihin tukiin varsinkin. Vituttaa ite elättää nelihenkistä perhettä ja maksaa silti veroja 30%, ylitöistä sitäkin enemmän. 500e/kk palkankorotuksesta saatan saada 200e/kk käteen. Ja somaliperhe saa ~2300e/kk tekemättä mitään, mikäli IL selvitti oikein. Ja kai se on oikeessa, onhan niitä malliesimerkkejä vaikka kuinka ollut mediassa.
En mä voi kaikille "ählyille" sylkeä naamaan (vaikka ne ilm. sun naamaan sylkee) ja huutaa että vitun raiskaajavaras, sä elät mun rahoilla! Ajatteles, jos se onkin vaikka se meidän kunnan afgaanilääkäri: se kaveri tienaa paljon enemmän kun mä ja tulee maksaan paljon enemmän verojakin kun mä.
Kansat tulee sekoittuun. Konflikteja tulee tapahtumaan, vrt. vaikka Ruotsi. Mutta kyllä mä silti näen, että helpompaa se on mulle ja sulle mitä avoimempana me pystytään mielemme pitään. Silti oon sitä mieltä, että vaikka jenkkien malli: kolme hutia ja elinkautinen (oikeesti elinkautinen) tai karkoitus maasta. Jos tänne humanitäärisin perustein tullaan, niin pitäis vittu osata käyttäytyäkin.
Monisyisiä asioitahan nää on, näkisin vaan että hoyhen sulla on vaan turhan kapee toi perspektiivi. Ray Lewis kiteytti hyvin: toinen näkee mediasta vaan mamujen tekemät raiskaukset ja toiset samalla pelkän rasismin.