Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täällä haluttaisiin kuulla, onko jollakulla perusteluja, miksi vakavista rikoksista (väkivalta- tai seksuaali) tuomittuja maahanmuuttajia EI voisi tai kannata paiskata paluupostissa takasin ja ikuinen maahantulokielto? Ihan riippumatta kohdemaan olosuhteista.

Onko joku tosiaan tuota vastaan täällä, ja jos, niin miksi?
Ei varmaan kukaan vastusta, mutta aika usein nämä kohdemaat eivät enää tunnusta pakolaisia kansalaisikseen ja suostu ottamaan heitä takaisin. Eli jos heidät laittaa laatikkon, postimerkin kylkeen ja lähettää pois, niin ne tulevat seuraavassa kuormassa taas takaisin. Tai sitten heidät ammutaan suoraan vastaanottokomitean toimesta. Eli tällöin on parempi laittaa heidät laatikkoon ja ampua laatikon kylki täyteen reikiä itse. Näin säästämme postimerkin.

A-studiossa (n. 19:30 alkaen) näemmä syyllistyttiin pari päivää sitten kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Siinä annettiin ymmärtää, että raiskausten teon todennäköisyys on kulttuurinen, ehkä jopa geneettinen erityispiirre. Miten Suomessa voi kukaan sanoa tällaista rasistista paskaa?!

"Suomi on maa, jossa puolet naisista haluaa ulkomaalaisia miehiä..." - Mobutu Sese Seko

Disgustille vastaus että olen, olen monesta itselleni tärkeästä asiasta samaan mieltä, mutta olen myös täysin äärikapitalisti, toista samanlaista kapitalistiä ei varmaankaan täältä löydy.

"Suomi on maa, jossa puolet naisista haluaa ulkomaalaisia miehiä..." - Mobutu Sese Seko
Jos toi pitäis paikkansa, pitäisi jokaisella ulkomaalaisella miehellä olla suomalainen nainen. Sillä erotuksella että

A - Ulkomaalainen on homoseksuaali
B - Ulkomaalainen ei halua suomalaista naista

Mitä mä katukuvasta katson, niin toi kommentti on pelkkää paskaa. Suurin osa ulkomaalaisista on selkeesti sinkkuja. Jos puolet naisista, joita on vitusti enemmän mitä maahanmuutajamiehiä haluaisi ulkomaalaisen miehen, luulis olevan kilometrin jono jokaiselle.

En yhtään ihmettele noiden moniosaajien käytöstä naisia kohtaan jos harhaluulot on tuota luokkaa et kuvitellaan et tämän maan joka toinen nainen haluaa nusasta hänen kanssa. Vittu mitä paskaa sanon minä.

Tää voi nyt mennä lepikkoon, mutta väittäisin mediassa olevan syyn tähän olettamukseen. Turhan moni uskoo kaikkea median välittämää paskaa kyseenalaistamatta sitä ollenkaan. Esimerkkeinä nyt vaikka musavideot tai seksiteollisuus.

^Eli et mitenkään pysty näkemään et se perimmäinen syy löytyis jostain muualta kuin mediasta?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ihan hyvää debattia aiheeseen liittyen:

Katoin tuon ja ihan mielenkiintoista. Melkoisen ignoranttia porukkaa nuo muslimit. Mikään muu uskonto ei generoi itsemurhapommituksia, mutta silti nämä kieltävät tämän ja syyttävät ääriryhmiä. Ääriryhmät nimenomaan ammentavat islamista vihansa. Islam on ollut ja tulee aina olemaan pallon väkivaltaisin uskonto. Uskovaiset ovat muutenkin melko epästabiilia porukkaa, islamissa vain on periaatteena vielä tappaa kaikki vääräuskoiset. Ei hyvä yhdistelmä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vielä kun ne velliperseet ajaisivat asioita, joilla lesottelivat ennen vaaleja. Takki kääntyi ja piipun päässä oli omat, aseina verot.

Missäs asioissa se takki kääntyi? Nimenomaan PS piti lupauksensa, kun ei hallitukseen lähtenyt.

Ihme ja kumma ettei tästä ole vielä kellekään herkkänahkaiselle tullut mieleen laittaa tutkintapyyntöä :D
http://anupalosaari.blogspot.fi/2012/04/naapuri-ja-suomalaiset-naiset.html

- - - Updated - - -

Vielä kun ne velliperseet ajaisivat asioita, joilla lesottelivat ennen vaaleja. Takki kääntyi ja piipun päässä oli omat, aseina verot.

Menivät ihmiset lankaan... maahanmuuttokritikin taakse piiloteltua sosialismia, menestyminen kielletty ja tienatut rahat yhteiseen jakoon :curs:

Missäs asioissa se takki kääntyi? Nimenomaan PS piti lupauksensa, kun ei hallitukseen lähtenyt.

Joitakin (kymmeniä) sivuja sitten tässä ketjussa asiaa tivattiin arvon ylläpitäjältä melko kiivaaseenkin sävyyn, selkeää vastausta kuitenkaan saamatta.

Joitakin (kymmeniä) sivuja sitten tässä ketjussa asiaa tivattiin arvon ylläpitäjältä melko kiivaaseenkin sävyyn, selkeää vastausta kuitenkaan saamatta.

Eikä saada nytkään, koska sellaista asiaa ei ole.

Omituisena mä pidän sitä, että vaalien jälkeen ne, jotka eivät äänestäneet ollenkaan ja ne jotka eniten persuja vihaavat, osoittivat suurta huolta perussuomalaisten äänestäjistä ja heidän asioidensa ajamatta jättämisestä kun ps ei lähtenyt hallitukseen. Myös takinkääntämiseksi sitä sanottiin. Vaikka hallitukseen pääsemisen ehtona oli eu-tukien hyväksyminen niin se ei ps-vihaajien kristallinkirkasta logiikkaa tuntunut häiritsevän. Se oli takinkääntö, koska nyt ps ei pääse päättämään asioista ja vaikuttamaan (edelleen ihmettelen suurta huolen kantoa tästä asiasta vastustajien leiristä). Vaikka totuus on se, että ps:llä on huomattavasti enemmän vaikutusmahdollisuuksia ja painoarvoa juuri oppositiossa.

- - - Updated - - -

Sen verran täytyy sanoa, että on tuo Rankkuri vaan todella loistava argumentoija. Äkkiseltään voisi kuvitella, että kyseessä on itse Halla-aho; niin samantyyppistä fiksua tekstiä perusteluineen ja lähteineen tulee postista toiseen aivan kuten vanhoina hyvinä aikoina. Helvetti, kun itsekin osaisi perustella asiansa samalla tavalla silloin harvoin, kuin mokuttajien kanssa tulee maahanmuutosta keskusteltua.

Rankkurin pitää lähteä politiikkaan!

Kiitokset kannustuksesta! Politiikkaan lähteminenhän olis muuten just jees, mutta palkka on siitä seuraavaan paskasateeseen verrattuna turhan heikko :D Taidan tyytyä oman alani hommissa nostamaan samaa liksaa muutaman vuoden päästä...

Mitä ihmettä minä juuri luin :D

Vaikka harvemmin retostelen ainakaan täällä osaamisillani niin kyllä mä jättäisin sen sun "objektiivinen ja puolueeton tutkimusmetodi"-sekoilun jälkeen huutelut väliin...

Melkoisen ignoranttia porukkaa nuo muslimit. Mikään muu uskonto ei generoi itsemurhapommituksia, mutta silti nämä kieltävät tämän ja syyttävät ääriryhmiä. Ääriryhmät nimenomaan ammentavat islamista vihansa. Islam on ollut ja tulee aina olemaan pallon väkivaltaisin uskonto. Uskovaiset ovat muutenkin melko epästabiilia porukkaa, islamissa vain on periaatteena vielä tappaa kaikki vääräuskoiset. Ei hyvä yhdistelmä.

Aivan käsittämätöntä yleistämistä ja sitä kautta täydellistä paskapuhetta aikuiselta mieheltä.

Aivan käsittämätöntä yleistämistä ja sitä kautta täydellistä paskapuhetta aikuiselta mieheltä.
Käsittämätöntä tietämättömyyttä lapselta.

Ja mitä persuihin tulee, niin hassusti niitä kannattajia oli heillä siellä sosiaalipuolen avulla elävinä enemmän kuin työtä tekeviä. Ja lisää pitäis saada, töihin ei kandee mennä. Ja persut toki tähän pyrkiikin. Otetaan niiltä jotka tekee ja annetaan niille jotka eivät tee. Onneksi ne kateelliset juntit eivät pääse ikinä valtaan. Tajuan toki, että ääniä sieltä sossun luukulta irtoaa kovastikin. Sit kun siihen liitetään vielä se, että maahanmuuttajat syövät näiden velliperseiden sosiaaliavustukset, niin vittu jo tulee kannattajia. Menkää nyt vittu töihin!

Nauraisin itseni kuoliaaksi kun jotain persuja äänestävää verotettais 50% tuloverolla ja alkais itku. Sit siinä itkun soidessa sanottais "ei tää vielä riitä, me halutaan verottaa lisää".

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom