Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tietenki tuomitsen. Mene kadulle, pysäytä 100 muslimia (jos uskallat)

En uskalla, nehän räjäyttäis ittensä ja mut samantien.

Rehellisesti sanoen, jos pysäyttää 100 suomalaista ja kysyy asiaa, aika varmasti 100 sanoo vastustavansa. Muslimien kohdalla en olisi yhtä varma.

Tietenki tuomitsen. Mene kadulle, pysäytä 100 muslimia (jos uskallat) ja kysy heiltä mitä mieltä ne on lasten panemisesta.. lopputuloksena ne katsoo sua kuin perverssiä hullua. Eli ei se, että koraanin mukaan muhis harjoitti haureutta alaikäisen kanssa tarkoita sitä, että muslimit yleisesti hyväksyvät alaikäisten lasten seksuaalisen hyväksikäytön. Vähän suhteellisuuden tajua pyydän..

Kiihkoilijat on kiihkoiljoita ja ne on kaikki sekasin, uskontoon katsomatta..

En mä teitä starvinmarvineita sentää pelkää :lol2: vaikka xenofobiks kehutaanki..

niin, kyllähän ihan ruotsalaisetkin sitä tuota tuntuu harrastavan ettei tässä ny oo varaa ruveta huutelemaan:
http://www.dagen.se/nyheter/flera-hundra-fall-av-barnaktenskap-i-sverige/

ja suomenkielistä selostusta:
http://rahmispossu.net/2011/04/21/ruotsissa-yli-200-lapsiavioliittoa-vuosittain/

Disgusti on kova jätkä, ei ole tullut vastaan yhtään tekstiä, jossa vietäisiin Halla-ahoa. Nytkin varmaan koneen ääressä kirjoittamassa ja valmistunee hetkenä minä hyvänsä. Uskomattomilla argumentoinnilla ja faktoilla kyykyttää Hallista ja disgust otetaan vihreiden kunniajäseneksi!

Mä siihen mun ensimmäiseen postiin tästä aiheesta pastesin olennaiset osat tuosta tekstistä. Ei se paljon tuota valehtelua vähentänyt tai estänyt.

Sen verran täytyy sanoa, että on tuo Rankkuri vaan todella loistava argumentoija. Äkkiseltään voisi kuvitella, että kyseessä on itse Halla-aho; niin samantyyppistä fiksua tekstiä perusteluineen ja lähteineen tulee postista toiseen aivan kuten vanhoina hyvinä aikoina. Helvetti, kun itsekin osaisi perustella asiansa samalla tavalla silloin harvoin, kuin mokuttajien kanssa tulee maahanmuutosta keskusteltua.

Täällä haluttaisiin kuulla, onko jollakulla perusteluja, miksi vakavista rikoksista (väkivalta- tai seksuaali) tuomittuja maahanmuuttajia EI voisi tai kannata paiskata paluupostissa takasin ja ikuinen maahantulokielto? Ihan riippumatta kohdemaan olosuhteista.

Onko joku tosiaan tuota vastaan täällä, ja jos, niin miksi?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täällä haluttaisiin kuulla, onko jollakulla perusteluja, miksi vakavista rikoksista (väkivalta- tai seksuaali) tuomittuja maahanmuuttajia EI voisi tai kannata paiskata paluupostissa takasin ja ikuinen maahantulokielto? Ihan riippumatta kohdemaan olosuhteista.

Onko joku tosiaan tuota vastaan täällä, ja jos, niin miksi?

Olisipa muuten helppo ja tehokas keino estää ongelmien eskaloituminen ja vielä helposti perusteltavissa. Välitön karkoitus esim. sellaisista rikoksista, joista voidaan tuomita vankeutta. Lievemmistä rikoksista harkinnanvaraisesti. Kukaan ei voi olla tällaista mallia vastaan, eihän?

Mike etkö tiedä että islamin hylkäämällä asetat henkesi vaaraan, yhteisössä on moraalinen velvoite pistää ilmat pihalle tälläisiltä. Uskaltaisitko sinä tuoda julki ettet usko Allahiin ja käännät selkäsi tälle?

SirMax ja Möykky.. saaneen kysyä ihan mielenkiinnosta, että oletteko PerSujen kannattajia?

Maahanmuuttoon liittyvissä asioissa ehdottomasti ja ehkä parissa muussakin asiassa mutta tuleehan sieltä välillä myös aikamoista sontaakin, kuten esim. Miken jo mainitsema "kerskakulutuksen vähentäminen". Moni pitää varmasti maahanmuuttokysymyksiä vähäpätöisinä verratuna esim. talouskysymyksiin mutta minulle ensin mainittu on tärkeä. En pysty hyväksymään, että mikään kiittämätön apinalauma tulee häpäisemään ja terrorisoimaan sotaveteraanien verellä lunastettua maatamme ja vielä meidän rahoittamana.

^^ :D Sodistahan on vasta 70-vuotta aikaa. Maailma muuttuu siinä ajassa paljon. Meinasitko apinalaumalla kaikkia maahanmuuttajia, vai ainoastaan rikollisia?

^^ :D Sodistahan on vasta 70-vuotta aikaa. Maailma muuttuu siinä ajassa paljon. Meinasitko apinalaumalla kaikkia maahanmuuttajia, vai ainoastaan rikollisia?

Onko tuo 70 vuotta siis mitätöinyt jo sotaveteraanien perinnön eli se voidaan unohtaa ja Suomen terrorisointi on ihan ok? :david:

Boldattuun en edes alennu vastaamaan.

e. tai alennun sittenkin, ettei siitäkin ala turha vääntö. Vain rikollisia. Maan tapojen ja lakien mukaan käyttäytyviä mamuja vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Päinvastoin.

Olisipa muuten helppo ja tehokas keino estää ongelmien eskaloituminen ja vielä helposti perusteltavissa. Välitön karkoitus esim. sellaisista rikoksista, joista voidaan tuomita vankeutta. Lievemmistä rikoksista harkinnanvaraisesti. Kukaan ei voi olla tällaista mallia vastaan, eihän?

Mun mielestä myös suomalaiset murhamiehet kuten Hyvinkään ampuja ja raiskaajat voisi karkoittaa vaikkapa Somaliaan vankilaan. Toki voisimme maksaa myös vankilassa olo kulut. Luulisin että vankilavuorokausi on aika paljon halvempi Somaliassa kuin Suomessa joten olisi myös taloudellisesti tehokasta tuo.

Sen verran täytyy sanoa, että on tuo Rankkuri vaan todella loistava argumentoija. Äkkiseltään voisi kuvitella, että kyseessä on itse Halla-aho; niin samantyyppistä fiksua tekstiä perusteluineen ja lähteineen tulee postista toiseen aivan kuten vanhoina hyvinä aikoina. Helvetti, kun itsekin osaisi perustella asiansa samalla tavalla silloin harvoin, kuin mokuttajien kanssa tulee maahanmuutosta keskusteltua.

Mitä ihmettä minä juuri luin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom