Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyse oli nyt siitä, että a) esiintyykö Suomessa perheväkivaltaa ja b) kuinka väkivaltainen maa Suomi on.

Taas valhe.

Sä väitit, että perheväkivalta kukoistaa suomessa, eikä niin, että esiintyykö perheväkivaltaa yleensä tai yhtään suomessa.

joihin todettiin että a) esiintyy kuten kaikkialla muuallakin, mutta ei poikkeavan paljon ja että mamujen keskuudessa perheväkivaltaa esiintyy kaksi kertaa enemmän kuin kantaväestön perheissä ollen mamujen suurin väkivallan muoto ja b) suomi on väkivaltaisuudessaan hyvin lähellä eurooppalaista keskiarvoa.

sä puhut ihan täyttä paskaa jatkuvasti.

http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Suomi+ei+ole+erityisen+v%C3%A4kivaltainen+maa/1135252071737

Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen Verkkokatsauksen 12/2009 perusteella pystyy havainnollistamaan, millä tasolla ovat naisten ja miesten väkivaltakuolemat 36:ssa Euroopan maassa ja miten Suomi sijoittuu vertailussa.
Kolmannen ryhmän muodostavat 29 muuta Euroopan maata. Suomi on niiden joukossa. Meillä surmattiin sataatuhatta henkeä kohti naisia 1,2 ja miehiä 3,2. Saksaan verrattuna luvut ovat kaksin- ja viisinkertaiset mutta silti melko lähellä tämän yhtenäisen ryhmän keskiarvoja (naissurmia 1,0 ja miessurmia 2,0).

ja toi sun afrikka-juttus läpyskässä sanotaan näin, minkä kaikki tietää sanomattakin:
Rikollisuuden kansainvälisen
vertailun ongelmana on se, että rikostunnusmerkistöt
eroavat maittain huomattavasti. Esimerkiksi
rikokset ”henkirikoksen yritys” ja ”pahoinpitely” voivat
eri maissa merkitä hyvinkin eriasteista väkivaltaa.

Tosin maakohtaiset erot esimerkiksi rikosten selvityskyvyssä
vaikuttavat myös niiden sisältämien tietojen
vertailukelpoisuuteen.

sä väität että suomi on väkivaltaisin maa euroopassa ja sun lähteessä kuitenkin sanotaan näin:
Eniten henkirikoksia asukasta kohti tehdään Euroopassa
tällä hetkellä Venäjällä.

tuolta voi jokainen käydä katsomassa kartan ja taulukot, jotka ei tue sun väitteitä:
http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=Verkko17_Lehti_2011.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1295264552549&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

siellä sanotaan myös näin:
Vaikka henkirikoskuolleisuus Suomessa onkin eurooppalaisittain
korkea, on se maailman mittakaavassa
alhainen.
ja näin
Venäjän ohella maailman väkivaltaisimmat valtiot löytyvät
tällä hetkellä pääosin Afrikasta ja latinalaisesta
Amerikasta

sut voi oikeasti bannata tästä ketjusta siks aikaa ku sä opit olee valhtelematta.

Taas valhe.

Sä väitit, että perheväkivalta kukoistaa suomessa, eikä niin, että esiintyykö perheväkivaltaa yleensä tai yhtään suomessa.

joihin todettiin että a) esiintyy kuten kaikkialla muuallakin, mutta ei poikkeavan paljon ja että mamujen keskuudessa perheväkivaltaa esiintyy kaksi kertaa enemmän kuin kantaväestön perheissä ollen mamujen suurin väkivallan muoto ja b) suomi on väkivaltaisuudessaan hyvin lähellä eurooppalaista keskiarvoa.

sä puhut ihan täyttä paskaa jatkuvasti.

http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Suomi+ei+ole+erityisen+v%C3%A4kivaltainen+maa/1135252071737

Wat?

Pitääkö meidän taas lähteä tähän? Tää on ikuinen juupas jaapas väittely, koska me tulkitaan asiat eri tavalla. Se, että perheväkivaltaa esiintyy paljon myös muualla, ei tarkoita sitä etteikö perheväkivaltaa esiinny paljon Suomessa.

Tilanne, jossa parisuhdekumppani surmaa naisen, on toiseksi yleisin henkirikostyyppimme.

Kaikkiaan perhe- ja parisuhdeväkivaltaan liittyvät rikokset muodostavat kolmasosan vuosittaisista henkirikoksistamme.

Euroopan unionin jäsenmaiden vertailussa naisen riski tulla surmatuksi on Suomessa 11. korkein. Miesten riski on 7. korkein.

...ja EU:ssa on mitä, 27 maata?

Suomen sijoittuminen henkirikosriskin vertailussa:

EMU (16 maata): Naiset 5, Miehet 1
EU (27 maata): Naiset 11, Miehet 7
Eurooppa (38 maata): Naiset 17, Miehet 13

..onko noi Euroopan keskiarvoa? Ei ole. Äläkä ohita sitä pointtia, että Suomi tosiaan on Itä-Euroopan jälkeen väkivaltaisin maa Euroopassa, mitä tulee henkirikoskuolemiin. Mun mielestä se kertoo jotain Suomen väkivaltaisuudesta. Sun mielestä ei tietenkään, koska Venäjä, Azerbaijdzan, Albania yms. on hyvinkinki sivistyneitä ja kehittyneitä maita :jahas:

http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=12_09%20perhev%C3%A4kivalta%20suomessa.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1243792940222&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

Kyllä mäkin voi alkaa taas linkittämään näitä samoja jorinoita ja linkkejä, mutta mun mielestä tää keskusteltu käytiin jo aika tyhjentävästi. Lopputulos oli se, että me tulkitaan tilastot eri tavalla, eikä sen takia voida mitenkään päästä yhteisymmärrykseen. Musta tuntuu siltä, että sulla jäi jotain hampaan koloon ja sulla on niin hirvee kiima ja raivo saada mut "voitettua" tai argumentoitua "kumoon".

Mut pitäisi bannata valehtelusta? Kai tajuat kuin säälittävälle levelille sä juuri laskeuduit..

Noista tilastoista selviää myös se, että lähi-idässä ja pohjois-afrikassa (jotka ovat lähes täysin muslimialueita) tapahtuu väestöön verrattuna vuosittain vähemmän henkirikoskuolemia kuin Euroopassa.

Suomen vertailuluku on henkirikosten osalta 2,1. Tuon sun lähteen taulukon "9.2. Lähi-Itä ja Pohjois-Afrikka. Tahallisen väkivallan seurauksena kuolleiden vuotuinen määrä väestön 100 000 henkeä kohti." mukaan suomea pienemmät luvut löytyvät vain marokosta, bahrainista, qatarista ja yhd.arabiemiireistä.

Sanoisin sun väitteen tässäkin tapauksessa olevan räikeätä liioittelua ellei suoranaista valehtelua.

Ei sun oo oikeasti mitään järkeä enää osallistuu tänne kirjottamiseen ku kaikki mitä sä suollat tänne on valetta.

sä väität että suomi on väkivaltaisin maa euroopassa ja sun lähteessä kuitenkin sanotaan näin..

Älä valehtele. Mä sanoin, että Suomi on Itä-Eurooppaa lukuunottamatta väkivaltaisin maa Europpassa.

Nyt sä alat jo vääristelee mun sanomia, kun sun omat argumentit loppui kesken. Arvostin sua vielä keskustelijana muutama päivä sitten, mutta nyt todistit jotain aivan muuta..

...ja EU:ssa on mitä, 27 maata?

ja sija 11 on aika lähellä keskiväliä kuten sanottu. ja on myös todettu, että suomi on vaarallisempi maa miehille kuin naisille.

Suomen sijoittuminen henkirikosriskin vertailussa:

EMU (16 maata): Naiset 5, Miehet 1
EU (27 maata): Naiset 11, Miehet 7
Eurooppa (38 maata): Naiset 17, Miehet 13

ja tästä sä päättelit että "Suomi on väkivaltaisin maa Euroopassa", täyttä valetta

..onko noi Euroopan keskiarvoa? Ei ole.

koko ajan on puhuttu että hyvin lähellä. ja noi on edelleen sijoitusnumeroita, ei keskiarvonumeroita. joiden eroa sä et selvästikään ymmärrä.

Äläkä ohita sitä pointtia, että Suomi tosiaan on Itä-Euroopan jälkeen väkivaltaisin maa Euroopassa, mitä tulee henkirikoskuolemiin.

itä-euroopan jälkeen, ollen lähellä euroopan keskiarvolukuja

Kyllä mäkin voi alkaa taas linkittämään näitä samoja jorinoita ja linkkejä, mutta mun mielestä tää keskusteltu käytiin jo aika tyhjentävästi. Lopputulos oli se, että me tulkitaan tilastot eri tavalla, eikä sen takia voida mitenkään päästä yhteisymmärrykseen. Musta tuntuu siltä, että sulla jäi jotain hampaan koloon ja sulla on niin hirvee kiima ja raivo saada mut "voitettua" tai argumentoitua "kumoon".

Mut pitäisi bannata valehtelusta? Kai tajuat kuin säälittävälle levelille sä juuri laskeuduit..

sä oot säälittävällä tasolla koska sä luotat siihen ettei kukaan tarkista sun lähteitä niin sä voit ladella mitä valeita vaan.

- - - Updated - - -

Älä valehtele. Mä sanoin, että Suomi on Itä-Eurooppaa lukuunottamatta väkivaltaisin maa Europpassa.

Nyt sä alat jo vääristelee mun sanomia, kun sun omat argumentit loppui kesken. Arvostin sua vielä keskustelijana muutama päivä sitten, mutta nyt todistit jotain aivan muuta..

jotkut lukee nopeasti ja huolimattomasti ja jotkut suoraan valehtelee.

Ootko sä oikeesti 31? Mitä sä nyt jankutat siinä?

Linkitä mulle tähän se viesti, jossa mä sanon, että Suomi on Euroopan väkivaltaisin maa.

Teet itestäs hölmön tässä..

lue ylhäältä enneku rupeaa taas parta pärisemään :lol2:

itä-euroopan jälkeen väkivaltaisin. rajataan puolet euroopasta pois niin suomi on euroopan väkivaltaisin!! stop the presses!!

mäkin oon pakkotoiston älykkäin kirjoittaja ku rajataan mua viisaammat pois! :lol2:

Luen ylhäältä mitä? Ettet sä osaa lukea? Että sä olet nopeasti ja huolimattomasti lukenut väärin viimeiset 3 sivua? Onko se mun ongelma?

Rankkuri.. sä alat valitettavasti tässä jo nolaamaan itseäs. Ei mulla muuta.

- - - Updated - - -

Ja totta kai se kertoo jotain, jos ainoat maat Suomen edellä on itä-euroopan maat, jotka on jo vuosikymmeniä ollut enemmän tai vähemmän kaaoksessa..

Luen ylhäältä mitä? Ettet sä osaa lukea? Että sä olet nopeasti ja huolimattomasti lukenut väärin viimeiset 3 sivua? Onko se mun ongelma?

Rankkuri.. sä alat valitettavasti tässä jo nolaamaan itseäs. Ei mulla muuta.

- - - Updated - - -

Ja totta kai se kertoo jotain, jos ainoat maat Suomen edellä on itä-euroopan maat, jotka on jo vuosikymmeniä ollut enemmän tai vähemmän kaaoksessa..

Mun mielestä myös se, että suomi EDELLEENKIN on euroopan keskiarvoa noissa asioissa, kertoo jotain. ei vaan tuon postin mihin vastasin, sen luin huolimattomasti. onneks teitä muslimeita ei valehtelu nolota :)

usko jo, niin kauan ku sä jankkaat että suomi on kauhean väkivaltainen ja perheväkivaltaan taipuvainen maa niin niin kauan mä tuun postaamaan ton saman tutkimuksen tänne. niinku postimääristä näet ni mulla kyllä jaksaminen ja sitkeys riittää :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sulle taisi tosissaan jäädä hampaankoloon, kun sut jo eilen vaiennettiin.. Huomaa kyllä rivien välistä. Ja toi sun jankuttaminen mun valehtelusta vaan vahvistaa sen, ettet sä osaa asiallisesti keskustella ja terveellä tavalla väitellä. Taisi ego ottaa ison osuman, kun tämmönen puolimuumi sua kyykytti.

Mutta en jatka tätä lapsellista väittelyä tämän pidempää, kun alkaa karkaamaan jo ohi aiheen.

:lol2: turhautuminen, that´s a bitch :D

http://tukkola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112944-onko-kko-taas-v%C3%A4%C3%A4r%C3%A4ss%C3%A4

Onko KKO taas väärässä?
2.8.2012 17:28 Tuulikki Ukkola

Afganistanin tilanne on surkea. Nato ja Karzain hallinto eivät ole saaneet
mitään todellista edistystä aikaan. Terrorismi ja sekasorto jatkuvat. Poliiseiksi naamioituneet kapinalliset surmaavat Nato-sotilaita, ääri-islamistiset talebanit ovat edelleen
Naisten vaino ja tappaminen on jokapäiväistä.

Helsingin Sanomien juttu entisestä afganistanilaisesta diplomaatista Daoud Razmyarista oli paljastava. Yli vuosikymmenen apu länneltä ei ole tuonut sitä edistystä, joka Afganistanissa olisi ollut mahdollinen. Suomeen pakolaisena saapunut Razmyar tietää, mistä puhuu. Hän johtaa puhelimitse Afganistanin kansanpuoluetta yhdessä Kabulissa asuvan poliitikon kanssa.

Hesarin jutun viimeinen kappale oli suorastaan hätkähdyttävä: ”Toinen traaginen asia on naisten asema: Joka ikinen päivä nainen tekee itsemurhan ja 12-vuotiaita pakkonaitetaan. Juuri katkottiin äidin ja tyttären päät jostain syystä. Tällaista julmuutta ei ollut edes keskiajalla”.

Kaikkein hätkähdyttävin asia oli tieto siitä, että 12-vuotiaita lapsia pakkonaitetaan Afganistanissa. Mitä tästä tiedosta pitäisi ajatella, jos asiaa tarkastellaan Suomen lakien mukaan? Jos Suomessa 12-vuotias naitettaisiin/raiskattaisiin, kysymys olisi pedofiliasta.

Eikö asia ole näin, arvoisa korkein oikeus? Eikö samalla voida sanoa, että islam (ainakin äärimuodossaan) on pedofiliauskonto? Te, arvoisa KKO, olette tuominnut yhden kansanedustajan uskonrauhan rikkomisesta, kun hän on blogissaan sanonut, että islam on pedofiliauskonto?

Ketä tässä pitäisi uskoa? Oletteko, arvoisa KKO, ihan varma, ettei islam ole pedofiliauskonto? Olisi erinomainen asia, jos oikeudet ottaisivat asioista selvää ennen tuomion julistamista. Mitä jos olette tehneet väärän tuomion? TAAS.

Kansanedustaja Halla-ahon tuomio pitäisi aivan ehdottomasti viedä EIT:n tutkittavaksi. Epäilen, että EIT tuomitsisi jälleen kerran Suomen sananvapauden rikkomisesta. Sen sijaan en ole yhtä varma KKO:n tuomion toisesta osasta eli kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tämä osa päätöksestä todennäköisesti kestäisi myös EIT:n tarkastelun.

Miksikä puutun asioihin, jotka eivät enää minulle kuulu? No siksi, että toimittaja on aina toimittaja. Sananvapaus on radikaalisti kaventunut niistä ajoista, jolloin olin nuori 18-vuotias tytönheitukka. Onneksi lähdin Raino Vehmaksen oppiin Tampereen yliopistoon. Hän opetti meidät opiskelijat ymmärtämään, että ilman sananvapautta ei ole demokratiaakaan. Jos toimittaja ei kunnioita sananvapautta, eivät sitä tee muutkaan.

*tirsk* eilen tuli hauska dokkari, jonka jätin katsomatta ihan etten naura vatsalihaksiani kipeiksi; Lähi-Idässä myydään lapsia kamelikuskeiksi, aina 2-vuotiaasta vanhempia.
Niitä sitten kuolee tietty ja vammautuu, kun kameli on iso ja rempseä eläin, ja työterveyshuolto on kuulemma huonoissa kantimissa.
Mut meininki on hyvä.
Enkä minä nyt koe olevani missään asemassa arvostella, kyllähän suomalaisetkin myyvät 2-vuotiaita lapsia kamelikuskeiksi.

Mistä kirjasta tämä on?

Isaac is 40 years old when he marries Rebecca (Gen. 25:20), making Rebecca 3 years old at the time of her marriage. According to the second opinion, Isaac is 29 years old and Rebecca is 14 years old at the time of their marriage

..ja mitä uskontokuntaa ne pedofiilipapit edustivatkaan?

Kaikki uskonnot on ristiriitojen ilotulitusta..

Kirjoitetulla sanalla ja käytännön teoilla on jonkunnäköinen sävyero.

Ja edelleen, merkitsevää on ympäröivän yhteisön suhtautuminen pedofiliaan. Muslimit hyväksyvät ja pitävät käytäntöä normaalina, kun taas länsimaissa pedofilia tuomitaan kaikista rikoksista jyrkimmin vaikka tuomioistuimet jostain syystä tykkäävätkin näistä sankareista ja antavat lähinnä nimellisiä tuomioita.

Vai tuomitsetko sinä profeetta muhammadin haureudet alaikäisen kanssa?

Tietenki tuomitsen. Mene kadulle, pysäytä 100 muslimia (jos uskallat) ja kysy heiltä mitä mieltä ne on lasten panemisesta.. lopputuloksena ne katsoo sua kuin perverssiä hullua. Eli ei se, että koraanin mukaan muhis harjoitti haureutta alaikäisen kanssa tarkoita sitä, että muslimit yleisesti hyväksyvät alaikäisten lasten seksuaalisen hyväksikäytön. Vähän suhteellisuuden tajua pyydän..

Kiihkoilijat on kiihkoiljoita ja ne on kaikki sekasin, uskontoon katsomatta..

Minkätakia sitten Disgust monessa muslimaassa järjestetään kokoajan näitä lapsiavioliittoja? Ainut ketkä tuomitsee nämä avioliitot on länsimaat mutta niitten sana ei paljoa paina jossain tyyliin Saudi-Arabiassa tai missä lie ählämsählämlandiassa. Jeee, vaihdetaan tytär 5 kameliin ja tyttären ikä on 10v.

Suositut

Back
Ylös Bottom