Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
I6GSf.gif

Jeesus mitä saivartelua, et sä nyt oikeesti noin tyhmä ole. Nimenomaan kannattavat korkeampaa verotusta ja edistävät sitä ajamalla asiaa. Oikeesti, ootko sä tosissas?

Mun mielestä tekemisellä ja sanomisella on aika iso ero mut ehkä se oon vaan mä...me ollaan jo melko kattavasti aikaisemminkin puitu noi "valtavat" verokiristykset jotka nyt ei tosiasiallisesti sit niin kovin hurjia ollutkaan.

Jos jätetään pois laskuista "monikulttuurinen" katukuva lieveilmiöineen ja tarkastellaan pelkkien taloudellisin perustein niin Persujen politiikka kävisi paljon enemmän työssäkäyvien keskiverrosti paremmin ansaitsevien kukkarolle kuin somalit koskaan :D

Ihanko meinaat että jos otetaan merkittävä osa monikultturin aiheuttamista kustannuksista pois niin verotus käy kalliimmaksi? Nyt sä kyl juksaat! Ja jos tädillä olis munat niin se olis setä. Kovasti täällä on viimeaikoina ollu valloilla omituinen tapa vertailla asioita. Otetaan oman asian miinuspuolet pois ja sanotaan et kyllä tää on selkeesti näin tää asia...tai siis jos ei oteta tätä, tätä ja tota kolmatta asiaa huomioon...

Mun mielestä tekemisellä ja sanomisella on aika iso ero mut ehkä se oon vaan mä...

Eli pedofiili ei ole paha, eikä sitä voi ottaa tosissaan ennen kuin se oikeesti menee panemaan sitä ekaa lasta? Vaan siksi koska se on vasta ajatustasolla? Onpa outo ajatustapa..

Ihanko meinaat että jos otetaan merkittävä osa monikultturin aiheuttamista kustannuksista pois niin verotus käy kalliimmaksi? Nyt sä kyl juksaat! Ja jos tädillä olis munat niin se olis setä. Kovasti täällä on viimeaikoina ollu valloilla omituinen tapa vertailla asioita. Otetaan oman asian miinuspuolet pois ja sanotaan et kyllä tää on selkeesti näin tää asia...tai siis jos ei oteta tätä, tätä ja tota kolmatta asiaa huomioon...

Ai meinaat että persujen politiikasta otetaan vain monikulttuurisuuden poistaminen ja unohdetaan kaikki muut kohdat. Sieltä muista kohdista tulee ne plussat kustannuksiin. Ottaen huomioon persujen ehdottomuuden, joka on ihan hieno periaate, niin varmaan ne runnoisivat muitakin kohtia kuin monikulttuurisuuteen liittyviä läpi jos siihen pystyisivät.

Eli pedofiili ei ole paha, eikä sitä voi ottaa tosissaan ennen kuin se oikeesti menee panemaan sitä ekaa lasta? Vaan siksi koska se on vasta ajatustasolla? Onpa outo ajatustapa..

Joku on tainnut laittaa lauantai-khatin suuhun. Mun mielestä sanomisella ja tekemisellä on aika iso ero. Käy kysymässä joltain pedofiilin uhrilta että toivoisko se että se pedofiili olis vaan ajatellut asiaa. Sun mielestä noi on nähtävästi sama asia. Melko sairas ajattelutapa.

Taas muslimille jauhot suuhun.

Ai meinaat että persujen politiikasta otetaan vain monikulttuurisuuden poistaminen ja unohdetaan kaikki muut kohdat. Sieltä muista kohdista tulee ne plussat kustannuksiin. Ottaen huomioon persujen ehdottomuuden, joka on ihan hieno periaate, niin varmaan ne runnoisivat muitakin kohtia kuin monikulttuurisuuteen liittyviä läpi jos siihen pystyisivät.

En mä puhunu että persujen politiikasta otetaan jotain pois...ilmeisesti sä puhuit...ei oikein auennut mulle tosta edellisestä postista...

En mä puhunu että persujen politiikasta otetaan jotain pois...ilmeisesti sä puhuit...ei oikein auennut mulle tosta edellisestä postista...

Niin tarkoitin persujen politiikan kokonaiskustannuksia. Ei siitä silloin mitään oteta pois tai lisätä vaan katsotaan mitkä on kustannukset viimeisellä rivillä.

Niin tarkoitin persujen politiikan kokonaiskustannuksia. Ei siitä silloin mitään oteta pois tai lisätä vaan katsotaan mitkä on kustannukset viimeisellä rivillä.

No sen analysoiminen ei taida tän palstan porukalta onnistua. Ja jos tänne otetaan noita loisijoita jatkossakin ilman mitään karsintaa niin ei oo ihan mitättömät tulevaisuudessa noi monikulttuurin kustannukset jos ne ei oo sitä nyttenkään...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Se oli pari vuotta sit rontti 60%...Eikä perkele ollutkaan ku kaikista sosiaaliturvamenoista se oli toi osuus..

Joku on tainnut laittaa lauantai-khatin suuhun. Mun mielestä sanomisella ja tekemisellä on aika iso ero. Käy kysymässä joltain pedofiilin uhrilta että toivoisko se että se pedofiili olis vaan ajatellut asiaa. Sun mielestä noi on nähtävästi sama asia. Melko sairas ajattelutapa.

Taas muslimille jauhot suuhun.

..sillä erotuksella, että PerSut ei vaan ajattele vaan myös pyrkivät parhaansa mukaan editävän niitä asioita. Sitähän tässä haettiin takaa, joten älä esitä tyhmää.

Ai toi oli sun salakieltä...sun mielestä pedofilian ajattelu ja tekeminen on sama asia. No taustat huomioiden en ole yllättynyt.

No sen analysoiminen ei taida tän palstan porukalta onnistua. Ja jos tänne otetaan noita loisijoita jatkossakin ilman mitään karsintaa niin ei oo ihan mitättömät tulevaisuudessa noi monikulttuurin kustannukset jos ne ei oo sitä nyttenkään...

Senhän takia ne ovat tehneet varjobudjetin. Ei sitä meidän tartte analysoida.

e: laitetaan nyt tähän jos et ole itse budjettia lukenut että ihan itse persut ovat laskeneet että heidän budjetti vuodella 2012 on 833,8 Milj Eur kalliimpi kuin hallituksen budjetti.

e2: ja huomiona että tuo summa sisältää siis miinus merkkisenä säästöt pakolaispolitiikasta. Joko nyt ymmärrät mitä tarkoitan kun sanon että persujen politiikka on kalliimpaa mitä pakolaiskustannuksista säästämällä voidaan netota ?

Onko tulot tuossa huomioitu? Eli siis menot on noin paljon isommat vai?

jep

e: toki voidaan aina spekuloida mitä tuet jne tuottaa enemmän mutta budjetti on budjetti miten rahaa käytetään. Se mitä hanoista tulee, senhän vasta tietää kun vuosi on kulunnut...

Veikkaan että tulot olis aivan järjettömän isot ;)

Ai toi oli sun salakieltä...sun mielestä pedofilian ajattelu ja tekeminen on sama asia. No taustat huomioiden en ole yllättynyt.

Kai sä tajuat ettei tossa ole mitään järkeä mitä sä höpötät.

PerSujen puolueohjelmaan kuuluu asiat X. Mutta niitä ei tule ottaa tosissaan, koska niitä ei ole saatu vielä käytäntöön?

Suositut

Back
Ylös Bottom