Kyllä minä olen sinun kanssasi samaa mieltä. Ja niin on varmasti suurin osa tämän palstan lukijoista.kyllä se vaan on tosi asia että näin on pakko toimia jotta ei meiltä muilta kunnon kansalaisilta menisi kokonaan maine
Rikolliset ulkomaalaiset ulos, niin ei mene maine niiltä, jotka haluavat elää kunnolla ja rehellisesti. Olen varma, että jos esimerkiksi sinä, Yasmin, yrität elää ihmisiksi, opiskella, tehdä töitä, olla kunnon kansalainen, niin sehän on erittäin inhottavaa sinulle katsoa, miten nämä rikolliset ja luuserit, jotka eivät edes yritä mitään, pääsevät rangaistuksetta ja niitä hyysätään ja niille annetaan kaikki anteeksi ja lisää rahaa sossusta.
Sellainen ei kannusta niitä kunnollisia (tässä tapauksessa) somaleja yrittämään elää kunnollisesti. Miksi elää kunnollisesti, jos saa enemmän ilmaista rahaa vaikka tekee rikoksia?
Niiden rikollisten lähettämistä pois Suomesta ei vastusta kukaan muu kuin sossun tädit, jotka tietävät, että heiltä menee työpaikka, jos rikolliset ja työttömät loppuvat Suomesta. Kukaan kunnollinen suomalainen (mukaanlukien kunnolliset Suomessa asuvat somalit) ei vastusta rikollisten kusipäiden lähettämistä pois.
Sitten tosin meillä täällä Suomessa on sellainen hyvin erikoinen ihmisryhmä, joka vihaa omaa maataan ja omaa kansaansa. Se voi kuulostaa somalin korvaan aika erikoiselta. Miten kukaan voisi vihata omaa maataan ja kansaansa? Kyllähän toki eri klaania voi vihata. Tai vierasmaalaisia. Mutta miksi kukaan vihaisi omaa kansaansa. Omia sukulaisiaan. Sehän on vähän niinkuin vihaisi omaa itseään.
Mutta usko minua, Yasmin. Meillä on täällä suomalaisia, jotka vihaavat omaa maataan ja kansaansa niin paljon, että he eivät halua lähettää näitä rikollisia pois.
Aika uskomatonta, eikö.