Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämä on aivan totta. Erikoista, ettei päättäjät osaa toimia tilanteen vaatimalla tavalla. Jos jostain tietyistä tekijöistä on pulaa (tod.näk. alipalkatuista paskaduunien tekijöistä).
Tähän on uskomattoman yksinkertainen ratkaisu: Lisätä kyseisten alojen kiinnostavuutta palkalla ja vaikkapa alitajuntaan vetoavalla mainostuksella. Varmastikin loppujenlopuksi halvempaa kuin näiden roudaaminen kehitysmaista.

Kun se on noin yksinkertainen ratkaisu, niin kerro toki myös, miten se rahoitetaan?

Kun se on noin yksinkertainen ratkaisu, niin kerro toki myös, miten se rahoitetaan?

Yksi ratkaisu on antaa markkinatalouden toimia, ja rajoittaa SAK:n (=SDP) valtaa, jolloin ulkomaalaiset pääsevät tänne töihin. Tulijoita riittää, mutta suomessa aiotaan pikipäin ottaa nuo verohelpotuksetkin pois. Olisi hyvä miettiä, onko yhtälö [virolainen työmies, maksaa jonkin verran veroja, tekee työnsä] parempi vai huonompi kuin [afrikkalainen sotarikollinen, yhteiskunnan elätettäväksi, ei suostu tekemään mitään työtä].

Luonnollisesti kilpailukyvyn kannalta verohelpotukset ylipäänsä + vapaa työvoiman liikkuvuus olisi tervein toimintatapa.

Kerro, miten on halvempaa rahoittaa täysin eri kulttuurista tulleita maahanmuuttajia useita vuosia, hankkia heille ja heidän perheilleen asunnot, normaali +hieman lisää perusturva, kustantaa vähintäänkin kieliopinnot jne. Sitten voit laskea kuinka paljon lisää pitäisi maksaa vaikkapa Norjaan paremman palkan perässä lähtevälle valmiiksi koulutetulle suomalaiselle sairaanhoitajalle, ja mikä olisi erotus?

Kerro, miten on halvempaa rahoittaa täysin eri kulttuurista tulleita maahanmuuttajia useita vuosia, hankkia heille ja heidän perheilleen asunnot, normaali +hieman lisää perusturva, kustantaa vähintäänkin kieliopinnot jne. Sitten voit laskea kuinka paljon lisää pitäisi maksaa vaikkapa Norjaan paremman palkan perässä lähtevälle valmiiksi koulutetulle suomalaiselle sairaanhoitajalle, ja mikä olisi erotus?

Mielestäni sekoitat ongelmat tässä. Se, että suomalaiset sairaanhoitajat lähtevät norjaan, liittyy norjan työvoimapulaan. Norja ei tarvitse ihmisiä, joista voisi kouluttaa sairaanhoitajia, vaan sairaanhoitajia.

Suomessa on tällä hetkellä niin suuri työttömyys, että ei ole mitään sellaista skenaariota, joka voitaisiin edes välttävästi ratkaista afrikkalaisten koulutukseltaan alkuasukasasteella olevien ihmisten rahtaamisella maahan. Ajatus kun-suomen-pummit-eivät-tee-ehkä-afrikkalaiset-tekevät on mahdoton perustella millään muulla kun näytöllä siitä, että afrikkalaiset ovat niin ahkeria että maahan päästyään käyvät innokkaasti työhön kuin työhön. Kourallinen Helsingin lähiliikenteen bussikuskeja ei todellakaan poista sitä tilastollista faktaa, että maahan saapuvista somaleista kolmannes ei edes koskaan hae töitä.

Markkinatalouden avulla ratkaisemisessa on sekin hyvä puoli, että se suosii pätevimpiä, jolloin työvoiman laatu ei ole arpapeliä. Työmarkkinat avoimiksi, ja tuet kautta linjan kohtuullisemmiksi. Näin ollen veroasetettakin voitaisiin laskea.

Ehkäissyt negatiivisia asioita? Mitähän nekin ovat? Tiedätkö oikeasti kuka on kyseessä?

Tiedän todellakin kenestä on kyse. Veikkaanpa vaan että hieman lähempää olen ko. herran touhuiluja seurannut kuin sinä. Muuten et varmaan ihan tolla tavalla puhuisi. Voin olla tietysti väärässäkin...;)
Edit; niin ja ne negatiiviset asiat. mm.pakolaisten harrastama huumekauppa ja muu paska on varmuudella vähentynyt tän äijän kotikylässä. Mielummin annan suomalaisten hallita suomessa sitäkin alaa. Vaikka voi kuulostaa tyhmältä, mut näin se vaan on.

Eikös Suomen laki, jota AKV:kin aina niin kiivaasti puolustaa, perustu siihen ajatukseen, että kun joku on rangaistuksensa kärsinyt, niin synnit on sitten sitä myöten sovitettu.

Siinä mielessä kirje, jossa varoitetaan (rangaistuksensa suorittaneesta ja uusiin rikoksiin vielä syyllistymättömästä) pedofiilista on vähän kyseenalaista toimintaa. Siis lakien ja säädösten puitteissa. (Toki tuokin tilanne kuvaa valtion kyvyttömyyttä suojella kansalaisiaan.)

Sinähän voit sitten koittaa muotoilla sitä varoituskirjettä opettajanhuoneessa, jos joku ulkomaalainen pedofiili tulee teidän koulun nurkalle notkumaan. En vain millään usko, että sinäkään olisit niin rohkea, että ehdottaisit ihonvärin tai etnisen taustan käyttämistä tuntomerkkinä. (Etenkin kun mitään rikosta ei ole vielä tapahtunut.) Nykyisessä mielipideilmastossa.

Eli kyseessä oli - taas kerran - reinon mutu-mielipide vailla mitään todellista pohjaa kuten referenssiä Suomen lainsäädännön relevantteihin pykäliin, omakohtaiseen kokemukseen tms. OK.

Tehdäänkö näin: minä rekisteröin tämän fraasin tässä ja nyt. Eli:

Kyseessä on - taas kerran - reinon mutu-mielipide vailla mitään todellista pohjaa kuten referenssiä Suomen lainsäädännön relevantteihin pykäliin, omakohtaiseen kokemukseen tms. TM. Copyright 2006 by AKV. All rights reserved.

Ja sinä saat jatkossa minun luvallani käyttää sitä vastaavissa tapauksissa. Ihan siksi, että lukijalle tulisi heti selväksi mistä hommassa on kyse. Sopiiko? :)

Tiedän todellakin kenestä on kyse. Veikkaanpa vaan että hieman lähempää olen ko. herran touhuiluja seurannut kuin sinä. Muuten et varmaan ihan tolla tavalla puhuisi. Voin olla tietysti väärässäkin...;)
.

Taitaa tuolla asialla olla turha lähteä julkisella foorumilla kisaamaan :) . Vänrikki Stoollin tarinoissa on se kuuluisa sitaatti mikä sopii ainakin mulla tähän kohtaan. Mut asiantuntijanahan sinä tiedät mikä tähän topicciin ja sinunkin kommentteihin liittyen on aika kovassa ristiriidassa juuri sen järjestön kohdalla.

Taitaa tuolla asialla olla turha lähteä julkisella foorumilla kisaamaan :) . Vänrikki Stoollin tarinoissa on se kuuluisa sitaatti mikä sopii ainakin mulla tähän kohtaan. Mut asiantuntijanahan sinä tiedät mikä tähän topicciin ja sinunkin kommentteihin liittyen on aika kovassa ristiriidassa juuri sen järjestön kohdalla.

Se on totta et tolla asialla on turha täällä kisailla. :thumbs: Stoolin sitaatit ei just nyt tule mieleen, mut veikkaanpa et ihan asiallisesta sitaatista on kyse. Ja en mä sanois itseni miksikään asiantuntijaksi, mutta jonku verran kyseistä aihepiiriä tunnen. Josta päästäänkin sopivasti viimeiseen väittämääsi. Uskon sun viittaavan muutaman kaverin "juuriin", mut heidän kohdallaan homman nimi on kuitenki se et ovat syntyneet ja asuneet koko ikänsä suomessa. Käsittääkseni kumpikaan ei ole edes koskaan käynyt "isiensä mailla". :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli taas samaa Lausteen ja Varissuon kusipää porukkaa...:curs: Mutta niitä pitää ymmärtää, koska ne saa niin paskaa kohtelua Suomelta ja suomalaisilta. Vähemmästäki tulee patoutumia. Ja nyt jos joku AKV tai muu vastaava tulee selittää etten tiedä mistä puhun, ni ollaan pahasti väärillä jäljillä. Tunnen kuitenkin 95% Turun 10-23vuotiaista maahanmuuttajista ja tiedän heidän toimintamalllinsa tasan tarkkaan.

Kysäisenpä nyt kuitenkin:

Miksi minua kiinnostaisi väittää jotain tuollaista? Sinun tekemisesi tai tietämisesi eivät minua liikauta pätkänkään vertaa.

Kysäisenpä nyt kuitenkin:

Miksi minua kiinnostaisi väittää jotain tuollaista? Sinun tekemisesi tai tietämisesi eivät minua liikauta pätkänkään vertaa.

Lähinnä sillä ton heitin, kun sulla on ollut tapana aika aggressiivisesti puolustaa pakolaisia jos joku heistä poikkipuolisen sanan sanoo. Sillä ajattelin että sieltä suunnasta taas jonkulainen saarna pamahtaa kuinka vika ei ole kurakikkeleissä.

Sinun tekemisesi tai tietämisesi eivät minua liikauta pätkänkään vertaa.

Eipä tietenkään kun ne ei tue sun tän hetkistä agendaa.
Mutta varmaan joku stoori jostain somali lääkäristä tai insinööristä olis kova sana. :rolleyes:

Minkä helvetin takia mun täytty sijoittaa miltei 30% palkasta somaleiden Fubuihin?
Alan ymmärtää kokoomuslaisia...

Minkä helvetin takia mun täytty sijoittaa miltei 30% palkasta somaleiden Fubuihin?
Alan ymmärtää kokoomuslaisia...

Mikähän se sun veroprosentti mahtaa olla jos yksittäiseen kohteeseen menee miltei 30%??

Saivartelua, tiedän. Mutta jotain vastapainoa noin järkyttävälle suhteellisuudentajun puutteelle argumentoinnissa. :)

Mikähän se sun veroprosentti mahtaa olla jos yksittäiseen kohteeseen menee miltei 30%??

Saivartelua, tiedän. Mutta jotain vastapainoa noin järkyttävälle suhteellisuudentajun puutteelle argumentoinnissa. :)

No ei ehkä ihan kaikki mene Fubuihin, mutta en mä kyllä itsekään niistä pääse ainakaan 30 vuoteen hyötyyn. Terveydenhuollon hoitaa duuni ja koulutuksesta mä en edes jaksa kuunnella mitään saarnaa- "mun pitää olla niin helvetin kiitollinen valkolakista ja tardenominpaperista".

http://www.iltalehti.fi/teevee/200610185201649_tv.shtml

Ohjelmassa haastateltu imaami puhuu tapauksesta aivan kylmästi. Hänestä naisten meno hautuumaalle on paljon pahempi juttu kuin tytön murha.

Hänen mukaansa myös kaikki uskonnot antavat luvan tappaa kolmessa tapauksessa: ensinnäkin saa surmata naisen, joka tekee aviorikoksen, toiseksi sen, joka vaihtaa uskontoa, kolmanneksi sen, joka laittomasti (!) tappaa toisen.

Joo noinhan se menee:rolleyes: .

http://www.iltalehti.fi/teevee/200610185201649_tv.shtml

Ohjelmassa haastateltu imaami puhuu tapauksesta aivan kylmästi. Hänestä naisten meno hautuumaalle on paljon pahempi juttu kuin tytön murha.

Hänen mukaansa myös kaikki uskonnot antavat luvan tappaa kolmessa tapauksessa: ensinnäkin saa surmata naisen, joka tekee aviorikoksen, toiseksi sen, joka vaihtaa uskontoa, kolmanneksi sen, joka laittomasti (!) tappaa toisen.

Joo noinhan se menee:rolleyes: .

Melkeen luulisin että aviorikoksen surmanneen naisen saa listiä jonkin VT:n kohdan mukaan, mutta edes VT ei ole niin islam, että lupaisi tappaa naisen (taikkas miehen), jos tämä vaihtaa uskoa.

Voin olla väärässäkin, nämä imaamit kuitenkin usein ovat laajalti sivistyneitä, oppineita miehiä, jotka myös ymmärtävät naissukupuolta syvällisesti:
http://www.cphpost.dk/get/82118.html

sex_jerkoff2.gif

Toi uskonnon vaihtaminen taitaa olla sama asia kuin uskonnon halveksiminen. Se taitaa islamissa olla pahempi kuin murha. Eli uskonoppeja ei saa kyseenalaistaa tai fundamentalistit sinut listiköön.

10-käskyä määrittää, ettei saa pitää muita jumalia. Voisko joku ajatella, että synnin palkka on AINA kuolema.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom