Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suunnitteleekohan Päivi Lipponen parhaillaan marssia, joka ottaisi kantaa maahanmuuttajataustaisten korostuneeseen rikollisuuteen?
Perussuomalaisten äänestäminen on ainoa keino saada suurten puolueiden takit kääntymään. Itse olen aatteellisesti koti-uskonto-isänmaa-sosialismia vastaan mutta toisin kuin maahanmuuttoa näitä aiheita saa kritisoida joutumatta mielipidevangiksi...ja toivottavasti jo seuraavissa vaaleissa maahanmuutostakin voi keskustella ilman väkivallan tai syytteen pelkoa. No varsin mahdollista että silloin stallarit ovat jo hurahtaneet uuteen uususkontoon (viherismi ja mamuismi on jo nähty).
Hah, toivottavasti Lipposta ja Kiljusta hiillostetaan kunnolla tämän jälkeen.
Laitoin päiville sähköpostia. Pyysin häntä ilmoittamaan minulle ajan ja paikan, kun hän organisoi marssin maahanmuuttajien tekemiä rikoksia vastaan. Veikkaan ettei kannata hengitystä pidättää...
Mä ihmettelen miksi maahanmuuttokriitikot suuttuvat niin kamalasti jos joku haluaa tuomita rasistiset rikokset. Eivätkö maahanmuuttokriitikot halua irtisanoutua rasismista? Vai ajattelevatko maahanmuuttokriitikot että rasismia ei ole olemassa, ja kaikki puheet rasisteista viittaavat jotenkin ihmeellisesti maahanmuuttokriitikoihin itseensä?
Jos Päivi Lipponen on tyhmä ja erehtyy, niin sitten hän on tyhmä ja erehtyy. Tarvitseeko siitä nousta puolustuskannalle kenenkään muun kuin sellaisen joka on oikeasti rasisti?
Kuinkakohan monta kertaa tässäkin ketjussa on leimattu rikosuutisen yhteydessä rikos maahanmuuttajan tekemäksi, ennenkuin mitään tuntomerkkejä on edes annettu. Kaksoisstandardit eivät hyödytä ketään.
Kuinkakohan monta kertaa tässäkin ketjussa on leimattu rikosuutisen yhteydessä rikos maahanmuuttajan tekemäksi, ennenkuin mitään tuntomerkkejä on edes annettu. Kaksoisstandardit eivät hyödytä ketään.
Mä ihmettelen miksi maahanmuuttokriitikot suuttuvat niin kamalasti jos joku haluaa tuomita rasistiset rikokset. Eivätkö maahanmuuttokriitikot halua irtisanoutua rasismista? Vai ajattelevatko maahanmuuttokriitikot että rasismia ei ole olemassa, ja kaikki puheet rasisteista viittaavat jotenkin ihmeellisesti maahanmuuttokriitikoihin itseensä?
Jos Päivi Lipponen on tyhmä ja erehtyy, niin sitten hän on tyhmä ja erehtyy. Tarvitseeko siitä nousta puolustuskannalle kenenkään muun kuin sellaisen joka on oikeasti rasisti?
Ohhoh mikä uutinen lävähti silmille
http://yle.fi/alueet/helsinki/2010/11/romanit_passitetaan_takaisin_kotimaihinsa_2171200.html
Toivottavasti selviämme tästä äkillisestä kultturellisesta köyhtymisestä.
Odotahan vain kunhan aurinko alkaa taas keväällä lämmittää niin samat romaanit ja lisäksi heidän rekrytoimat toverit saapuvat taas Suomeen. Pitäähän ne romaanit nyt pakkasesta päästää pois, jotta voivat taas tulla takaisin, kun täällä on lämmin.
Hei, minä ainakin nousen puolustuskannalle, siitä, että Päivi Lipponen veti hätäiset johtopäätökset ja kertoi palon olevan rasistinen viharikos, vaikka siinä vaiheessa poliisi ilmoitti, ettei mitää syytä sellaista ole epäillä. Päivi Lipponen siis itse sortui nimenomaan ennakkoluuloisuuteen oman maansa kansalaisia kohtaan ja levitti niitä ennakkoluuloja todella tehokkaasti. Onko oikeampaa levittää ennakkoluuloja syntyperäistä suomalaista kohtaan kuin muualta tulleita kohtaa?Ihmisen kuka on tuossa asemassa voisi olettaa ymmärtävän, että ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan, jos siihen on jotain aihetta.
Näetkös muuten eroa sillä että joku random nimimerkki random nettipalstalla tekee johtopäätöksen lukiessaan raiskauksesta lehdessä että asialla on varmasti ollut maahanmuuttaja ja sillä, että kansanedustaja tekee omassa blogissaan samanlaisen johtopäätöksen?