Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se on se MTV ja 50 Cent jotka saa kaikki neekerit luulemaan olevansa jotain Bronxin kauhuja. Luulevat, että suomessa tilanne on sama ku jengileffoissa ja että niillä on joku oikeus tehdä rikoksia vaan sen takia, että ne sattu syntymään väärän väriseks. Ilmeisesti ovat vakuuttuneita siitä, että Suomessa heillä ei ole mahdollisuutta menestyä ilman, että tehdään niinkuin lajitoverit Jenkeissä.

Neekereihin kohdistuvalla rasismilla ei ole mitään tekemistä ihon värin kanssa, vaan sen niiden oman käyttäytymisen. Kehtaavat vielä käyttää rasismia törkeesti hyväkseen joka vitun asiassa "JOHTUUKS SE MUN IHONVÄRISTÄ!?".

Neekerin suusta kuultua: "Ensin me neekerit vallattiin USA, nyt me vallataan Suomi." Kertoo paljon näiden kavereiden älystä.

Jossain vankilaleffassa yks musta vartija sano aika osuvasti yhelle neekerille: "naapuri on työtön, rikollinen yhteiskunnan paska. Musta on työssäkäyvä rehellinen kansalainen." (Ei se sanasta sanaan noin menny, mut siit on ~2v ku näin sen leffan.)

Olisitko naisena iloinen täällä jo useaan kertaan todettuun faktaan, että otettaisiin pelkästään naispuolisia pakolaisia. Näin ei tulisi yhtään raiskausta pakolaisten kontolle, ja varmasti muutenkin vähemmän rikoksia.

Toisaalta tämänkään politiikan seurauksia on mahdoton arvioida. Uskaltaisin sanoa, että varmasti samasta maasta kotoisin olevilla naisilla on mielihäiriöitä myös. Kuinkas käy sitten heidän jälkikasvulleen, vaikka isä olisikin suomalainen.

Se on se MTV ja 50 Cent jotka saa kaikki neekerit luulemaan olevansa jotain Bronxin kauhuja. Luulevat, että suomessa tilanne on sama ku jengileffoissa ja että niillä on joku oikeus tehdä rikoksia vaan sen takia, että ne sattu syntymään väärän väriseks. Ilmeisesti ovat vakuuttuneita siitä, että Suomessa heillä ei ole mahdollisuutta menestyä ilman, että tehdään niinkuin lajitoverit Jenkeissä.
Tällä on varmasti vaikutusta.
Tässä tulee hieman tätä "ymmärtämistä". Onhan se varmasti vaikeaa tulla Somaliasta Suomeen. Somalit tulevat tänne suoraan siihen alimpaan kastiin.
Ei varmasti ole helppo saada töitä vaikka kuinka yrittäisi. Ottaa vielä huomioon sen, että kantaväestön alin kasti halveksuu somaleita myös, ei tilanne ole missään mielessä helppo. Tämä sitten varmasti ajaa osan siihen epätoivoon, että ei ole ylipäätänsä mahdollista menestyä kunnollisesti.
Tosin mikään ei oikeuta tappamaan, pahoinpitelemään, raiskaamaan tai ryöstämään. Ei vaikka henkilökohtainen ahdinko olisi millainen.

Tosin varmasti pystyttäisiin panostamaan enemmän mamujen sopeuttamiseen.Pakko ainakin olisi, mikäli tänne maahanmuuttajia halutaan niin kovasti ottaa.

Neekereihin kohdistuvalla rasismilla ei ole mitään tekemistä ihon värin kanssa, vaan sen niiden oman käyttäytymisen. Kehtaavat vielä käyttää rasismia törkeesti hyväkseen joka vitun asiassa "JOHTUUKS SE MUN IHONVÄRISTÄ!?".
Varmasti sillä on myös ihonvärin kanssa tekemistä. Rasismin hyväksikäyttökin on tuomittavaa.

Neekerin suusta kuultua: "Ensin me neekerit vallattiin USA, nyt me vallataan Suomi." Kertoo paljon näiden kavereiden älystä.
No joo, oikeestaan tää kertoo vaan sen yhen neekerin älystä, jolta oot tän kuullu.

Varoitus: sisältää kerta kaikkiaan sopimattomia mielipiteitä. Iän myötä olen käynyt aika suvaitsemattomaksi, kiitos kaikkien kokemusteni.

Olisitko naisena iloinen täällä jo useaan kertaan todettuun faktaan, että otettaisiin pelkästään naispuolisia pakolaisia.
Jaa... tuohon pitää kyllä heittää vähän kommenttia. Eipä ole itselläni ollut yhtään ongelmia neekerinaisten kanssa (tai muidenkaan värillisten, sen puoleen), mutta ne miehenlotjakkeet kyllä tunkevat iholle vähän väliä - "en ole rasisti" mutta yök kuitenkin. Niin kuin nyt heti silloin kun ekat somalit aikoinaan tulivat - heti jotakuinkin samana päivänä yksi yritti laillistaa asemansa tässä maassa kosiskelemalla minua!? Mutta se, että joku kävi ammuskelemassa pakolaiskeskuksen ikkunoita ei liity poikaystävään (jonka olemassaolo ei kuulema haittaa yhtään mitään).

Naisille taitaisi olla itselleenkin paras päästä eroon sovinistisikaäijistään, hankkia vähän sivistystä, koulutusta ja itsetuntoa - ja tässä mielessä tietty ovat miehetkin tervetulleita opiskelemaan hieman länsimaisia arvoja ja käytöstä (!) ja palaamaan sitten takaisin kotimaahansa uudistuksia tekemään.

Tiukempi kontrolli rajalla, ja muuten aina todistus laillisesta maassaoleskelusta mukana, minkä poliisi sitten aina ulkomaalaisen tavatessaan tarkastaa. Jos ei papereita (siis ollenkaan, sillä unohtaminen on inhimillistä) - putkaan ja ulos maasta.

Kaikenmaailman käärmeitä tännekin pitää haalia. Muuten olen vain sitä mieltä että yksikin moka niin takaisin timbuktuun kävi siellä miten kävi, sillä itsehän tietävät tilanteensa ja jos eivät osaa olla ihmisiksi niin ei voi auttaa. Turha sitten itkeä jälkeenpäin.

Niin että maassa maan tavalla tai maasta pois.

Täällä kun näitä ennakkoluuloja viljellään ja tarkastellaan niin tän päivän perusteella on taas yksi ennakkoluulo vähemmän: kävin nimittäin uimassa; ja uimahallin saunassa oli naapuri, mutta omat vehkeeni olivat reilusti isommat kun kyseisen neekerin. Eiks tää ny puhu neekerien raiskaustilastoja vastaan selvästi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä kun näitä ennakkoluuloja viljellään ja tarkastellaan niin tän päivän perusteella on taas yksi ennakkoluulo vähemmän: kävin nimittäin uimassa; ja uimahallin saunassa oli naapuri, mutta omat vehkeeni olivat reilusti isommat kun kyseisen neekerin. Eiks tää ny puhu neekerien raiskaustilastoja vastaan selvästi?

Jep, raiskareilla on yleensä poikkeuksellisen isot munat.

Ei mulla nyt sinänsä mitään homoja vastaan ole, mutta sunkaltaset pilaa kyllä hieman kaikkien mainetta kun pitää yleisissä saunoissakin kyttäillä toisten vehkeitä. :rolleyes:

Ei mulla nyt sinänsä mitään homoja vastaan ole, mutta sunkaltaset pilaa kyllä hieman kaikkien mainetta kun pitää yleisissä saunoissakin kyttäillä toisten vehkeitä. :rolleyes:

En voinu olla huomaamatta kun se teki helikopteria. Naurahdin siinä sitten, että poeka näin se menee.

Mikäs homma tää on, kun muut Afrikkalaiset pitää Somalialaisia Afrikan mustalaisina?

Niinhän ne pitää. Kukaan ei tykkää somaleista.

Somaleista sellanen seikka jonka oon huomannu: Niillä on helvetin epämuodostuneet vartalot(perse niskassa yms.) ja korkee rasvaprosentti(ainaki suomessa).

Onhan se varmasti vaikeaa tulla Somaliasta Suomeen. Somalit tulevat tänne suoraan siihen alimpaan kastiin.
Ei varmasti ole helppo saada töitä vaikka kuinka yrittäisi. Ottaa vielä huomioon sen, että kantaväestön alin kasti halveksuu somaleita myös, ei tilanne ole missään mielessä helppo.

Vittuuko tulee tänne Suomeen sitte? antais vaa viidakkorummuilla messagee sinnepäin et ei kannata.

Somaleiden kohdalla sama ku mustalaisten: 90% pilaa loppujen 10% maineen. Mukavii ihmisiihän ne molemmat on ku niihin tutustuu.(Vaikka tekstit onki aika rasistisii ni en oo rasisti, on mulla paljon pakolaiskavereita ja pari hassuu manneeki tunnen.)Mutta kun niitä jotka sua tulee ryöstää harvemmin tuntee...

Vittuuko tulee tänne Suomeen sitte? antais vaa viidakkorummuilla messagee sinnepäin et ei kannata.
Niin just. Ihan vitun kypsä ratkaisumalli.
Jos susta ei tosiaan saa mitään rakentavaa irti, ni pidä vaikka se sanainen arkkus kiinni.

Somaleiden kohdalla sama ku mustalaisten: 90% pilaa loppujen 10% maineen. Mukavii ihmisiihän ne molemmat on ku niihin tutustuu.(Vaikka tekstit onki aika rasistisii ni en oo rasisti, on mulla paljon pakolaiskavereita ja pari hassuu manneeki tunnen.)Mutta kun niitä jotka sua tulee ryöstää harvemmin tuntee...
Sä ajattelet kuin rasisti, mutta et oo rasisti?
Se on kuule ihan sama millanen oot, ei sitä täällä tarvi puolustella.

Onhan se varmasti vaikeaa tulla Somaliasta Suomeen. Somalit tulevat tänne suoraan siihen alimpaan kastiin.

Itse ovat asiansa pilanneet. Esimerkiksi minä en suhtautunut somaleihin mitenkään ennakkoluuloisesti, kun ensimmäiset heistä tulivät tänne joskus 10-15 vuotta sitten. Tuumasin vain, että tervetuloa. Nykyään pidän sanaa somali kirosanana ja tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mitä olen näkenyt/kokenut/lukenut/yms.
Minä en ollut ennakkoluuloinen mutta nykyään olen. Tosin sana ennakkoluulo on kyllä väärä termi tälläisessä tilanteessa.

Itse ovat asiansa pilanneet. Esimerkiksi minä en suhtautunut somaleihin mitenkään ennakkoluuloisesti, kun ensimmäiset heistä tulivät tänne joskus 10-15 vuotta sitten. Tuumasin vain, että tervetuloa. Nykyään pidän sanaa somali kirosanana ja tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mitä olen näkenyt/kokenut/lukenut/yms.
Minä en ollut ennakkoluuloinen mutta nykyään olen. Tosin sana ennakkoluulo on kyllä väärä termi tälläisessä tilanteessa.
Sama juttu, eiköhän jokseenkin kaikilla kulttuurinrikastajiin kyllästyneillä. Mitään muuta osata kuin itkeä pahaa yhteiskuntaa ja olla tekemättä vahingossakaan mitään asioiden parantamiseksi. Ämmiä.

Onhan sitä vaikea olla huomaamatta, miten kansallisuus ja kansallinen kulttuuri vaikuttaa niin maahanmuuttajissa kuin pakolaisissakin. Vietnamin pakolaiset suurimmaksi osaksi ovat osoittautuneet työteliääksi porukaksi pakollisia mätiä omenoita lukuun ottamatta. Somalipakolaiset taas...:rolleyes:

Osittain asia on varmasti näin. Totta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom