Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuten nimimerkki 'dorkempi' sanoi tuolla ketjussa:

dorkempi sanoi:
Noh aloitetaanpa tämä tarina ihan alusta. Olin siis lähdössä Töölö Gymille kotoani siinä yhdeksän maissa ja tulin sitten bussilla hesperiankadun puiston kohdalle noin kymmentä yli. Kävelin sitten puiston läpi päästäkseni Töölö Gymille. Siinä rauhassa kävellessäni havahduin siihen kun vieressä olleesta saatanan somalipaviaanineekerinpoikabanaaninmussuttajasossupimittäjä joukosta eräs heppu harppasi hyvin vaarallisen näköisesti luokseni, tarttui olkapäästäni ja huusi jotain epämääräistä. Tässä tilanteessa jalkani sanoivat "RUN!", siinä sitten jalat ponnahtivat liikkeeseen varmaan samalla nopeudella kuin olympiasprinteissä, siinä samassa toinen näistä neekereistä lähti juoksemaan perääni, hyvin nopeasti se muuten juoksi. Siinä noin 15-20m juoksi perässä ja muistaakseni ne muut neekeripaskat huutelivat jotain somppukieltä perään. Se sitten ei jaksanut tai viittinyt juosta perässä, joten selvisin siitäkin.

Itseasiassa ne näyttivät tekevän jotain epämääräistä kun tulin paikalle, mutta siinä tilanteessa kun se äijä nappas olkapäästä, niin aloin jo pelätä pahinta. Helvetin pelottava tilanne ja ne äijät oli muutenkin aika vitun vaarallisen näköisiä.

Sitten soitinkin kytät paikalle ja menin Töölö Gymille treenaamaan. Ilmeisesti poliisi oli jotenkin hajauttanut tämän lauman.

Ja nyt se pointti. Itse olen pitänyt itseäni suhteellisen suvaitsevana henkilönä, kunnes tämä tapahtui. Ymmärrän täysin ihmisiä jotka haluaisivat lähettää tämäntyyppiset somalit banaanilaivalla takaisin. Itse ainakin aion liikkua hyvin paljon varovaisemmin tästä lähtien, mikä on aika perseestä, NE OVAT SENTÄÄN SAATANA MINUN MAASSANI!

Seuraavan kerran jos näen tämän porukan vaikkapa siinä puistossa taas, niin koitan hakea jonkinlaisen porukan Töölö Gymiltä. Mietin vaan, että onko tämä apinalauma ehtinyt aiheuttaa muuta pahennusta Töölössä?

En kuitenkaan edelleen tarkoita, että KAIKKI somalit ovat neekeripaviaaneja. En aio leimata koko porukkaa tuon perusteellä. Useimmiten juuri nämä nuoret ovat niitä jotka aieheuttavat tällaista vittuuntumista.

Muuta en voi sanoa kuin, että toivon näiden apinoiden saavan joskus opetuksen, mieluiten sellaisen, jonka seurauksena he joutuvat pyörätuoliin.

Ja PERKELE!

Ajatelkaapa millaisia fiiliksiä tulee jos tämä tilanne sattuu esim. naiselle tai todella nuorelle henkilölle?

Sossupummmi somalit takas sinne mistä on tullutkin, vituttaa katella heidän touhujaan itse veronmaksajana, eihän ne tee muuta ku ryöstele lapsia ja riehu, itse sentään opiskelen ja teen työtä samaan aikaan.:curs:

Muutaman kerran tullut käytyä Kaisaniemen puistossa lasten kanssa leikkimässä, se kun on sopivan lähellä Rautatieasemaa, jonne joskus odottanut tiettyä junaa, niin siinä aivan leikkipuiston vieressä diilaavat kamaa melko röyhkeästi. Ärsyttävää kun ei haluaisi pikkulasten tarvitsevan ihmetellä sellaista menoa, ja ainakin omaa puolisoa se niiden touhu pelottaa melko lailla, siinä kun ne noin 2 metrin päästä leikkipuiston aidasta aivan kaikkien nähden, mitään peittelemättä hommaansa tekevät. Istuskelevat kivillä mäyrikset vieressä ja kovaäänisesti mölöttävät puhelimiin ja muutaman minuutin välein joku ostaja käy paikalla. Alkuun pariin otteeseen poliisillekin tuli soitettua, mutta kun niillä tuntuu kestävän tulla, eikä jaksa aina jankata sen keskuksen neidin kanssa "ei, ei ole mitään väkivaltaa", "ei, ei kukaan ole hengenvaarassa" jne. kunnes lopulta on sellainen fiilis että eikö olisi saanut edes soittaa. :(

kyllä se on niin, että yhden rikoksen jälkeen tollaset laivaan ja ajetaan vaikka Nauru saarille.

kyllä se on niin, että yhden rikoksen jälkeen tollaset laivaan ja ajetaan vaikka Nauru saarille.

Seuraavissa presidentin vaaleissa äänestetään perussuomalaisten ehdokas voittoon niin päästään tästäkin ongelmasta:)

Ainakin tuolla Kaisaniemen puistossa niillä on usein mäyrikset mukana. Siinä kansallisteatterin takana on se suihkulähde/allashässäkkä. Sen lähellä on ne penkkirivit, ja joskus oikein naurattaa kun siellä on sellaiseen MTV-tyyliin pukeutuneita somppuja (pitkät trench-coatit ja "halavatun coolit" aurinkolasit satoi tai paistoi), ilmeet ja eleet kuin hidastetusta räppimusiikkivideosta, ja sitten se mäyrisrivi siinä vieressä. :D

Ainakin tuolla Kaisaniemen puistossa niillä on usein mäyrikset mukana. Siinä kansallisteatterin takana on se suihkulähde/allashässäkkä. Sen lähellä on ne penkkirivit, ja joskus oikein naurattaa kun siellä on sellaiseen MTV-tyyliin pukeutuneita somppuja (pitkät trench-coatit ja "halavatun coolit" aurinkolasit satoi tai paistoi), ilmeet ja eleet kuin hidastetusta räppimusiikkivideosta, ja sitten se mäyrisrivi siinä vieressä. :D

:offtopic: en oo ikinä nähny sompun juovan olutta.. ehkä ne diilaa olutta lapsille siin leikkikentän vieres.. ;)

Ehkä nämä ovatkin niitä paikallisiin oloihin sopeutuneita yksilöitä? ;)

No en mä sellasiakaan oo nähny koskaan :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tossakin pitäis olla jotain suhteellisuudentajua. Turha jotain tikkarin ryöstänyttä natiaista on kotimaahansa lähettää. Mutta mutta, taparikolliset, tappajat, raiskaajat ehdottomasti kotimaahansa.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että ongelmia voitaisiin varmasti ehkäistä satsaamalla enemmän sopeuttamiseen.
Seuraavissa presidentin vaaleissa äänestetään perussuomalaisten ehdokas voittoon niin päästään tästäkin ongelmasta:)
Epäilen syvästi tätä, vaikka taisitkin heittää hieman huumorilla.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että ongelmia voitaisiin varmasti ehkäistä satsaamalla enemmän sopeuttamiseen.

Islam uskontona nyt vaan on itsenään jo kaikenlaista sopeutumista vastaan, Allah on näin sanonut ja kirjaimellisesti näin on. Jos menet muuta sanomaan niin pitää tappaa.

Islam uskontona nyt vaan on itsenään jo kaikenlaista sopeutumista vastaan, Allah on näin sanonut ja kirjaimellisesti näin on. Jos menet muuta sanomaan niin pitää tappaa.

Mä en itseasiassa ole Islamiin niin paljoa perehtynyt, että olisin Koraania lukenut ja voisin vahvistaa tuon sun sanomisesi. Mutta jos olet itse lukenut, niin tolla on jonkinverran painoarvoa.

On toki totta silti, että Islam on (käytäntö sen osoittaa) vanhoillinen ja sisältäpäin liki mahdotonta uudistaa. Tunnen muutaman iranilaisen, jotka ovat muuttaneet Suomeen pakolaisina. He muuttivat "vainoa" karkuun, eivät elintasopakolaisina. Saavuttuaan Suomeen, he hylkäsivät Islamin välittömästi.
Tämä hylkääminen ei tosiaan olisi ollut mahdollista kotimaassa.

Tähän sopeuttamiseen kuitenkaan ei nähdäkseni panosteta läheskään niin paljon, kuin voitaisiin. On turha sitten ihmetellä, minkä takia maahanmuuttajien rikollisuus on niin ja niin korkea, jos hommalle ei yritetä tehdä mitään paitsi jälkikäteen. Varmasti sille myös nytkin tehdään, mutta jonkin sortin lakitieto olisi varmasti syytä opettaa jokaiselle maahantulevalle ja painottaa että täällä NAISIA EI SAA RAISKATA jne.

mutta jonkin sortin lakitieto olisi varmasti syytä opettaa jokaiselle maahantulevalle ja painottaa että täällä NAISIA EI SAA RAISKATA jne.

Noni jotain rajaa jonazn. Ymmärrän hyvin jos sun muijas on somali tai jotain ja haluut niit puolustella, mutta eiköhän jokainen apina sen tajua, että "NAISIA EI SAA RAISKATA jne". Niitä ei vaa kiinnosta - eihän bronxin gangstereitakaa kiinnosta. Sen ne oppi jo varhaisessa iässä MTV:lta. Se on kato "Street Credit"

On toki totta silti, että Islam on (käytäntö sen osoittaa) vanhoillinen ja sisältäpäin liki mahdotonta uudistaa. Tunnen muutaman iranilaisen, jotka ovat muuttaneet Suomeen pakolaisina. He muuttivat "vainoa" karkuun, eivät elintasopakolaisina. Saavuttuaan Suomeen, he hylkäsivät Islamin välittömästi.
Tämä hylkääminen ei tosiaan olisi ollut mahdollista kotimaassa.

Tähän sopeuttamiseen kuitenkaan ei nähdäkseni panosteta läheskään niin paljon, kuin voitaisiin. On turha sitten ihmetellä, minkä takia maahanmuuttajien rikollisuus on niin ja niin korkea, jos hommalle ei yritetä tehdä mitään paitsi jälkikäteen. Varmasti sille myös nytkin tehdään, mutta jonkin sortin lakitieto olisi varmasti syytä opettaa jokaiselle maahantulevalle ja painottaa että täällä NAISIA EI SAA RAISKATA jne.

Se voi olla vaikeeta kun suurin osa niistä varmaan siihen islamiin uskoo kun niitä on siihen pakotettu lapsesta pitäen. Jotkut intellektuellit jättävät islamin, mutta lopuille länsimainen laki on toissijaista Koraaniin verrattuna.

Ja se ois varmasti aivopesua ja rasismia jos pyydettäis ihmisiä luopumaan uskostaan.

Mitä tohon panostamiseen, siihen panostetaan jo nyt liikaa, ja väärin. Opetetaan, että rasismi on hyvin rumaa ja siitä pitää aina itkeä, jos joku asia ei suju, ei yritetä vaan itkupotkuraivari ja rasismikortti esiin. Lisää panostaminen olisi vain entistä paskempi investointi. Jollet ole huomannut niin tämä sopeutumiskoulutus on vaikuttanut enemmän suomalaisiin itseensä kuin somaleihin.

Tähän sopeuttamiseen kuitenkaan ei nähdäkseni panosteta läheskään niin paljon, kuin voitaisiin.

Höpö, höpö...tiedätköhän sä nyt mistä puhut? Jos ihmisellä itsellä ei ole mitään halua sopeutua, ni ei sitä väkisin voi sopeuttaa! Suomessa oelvat pakolaiset saa aivan varmasti parhaan mahdollisen tuen sopeutumiseen. Ehkä jopa liikaakin. Puhun kokemuksesta.

Jotkut intellektuellit jättävät islamin, mutta lopuille länsimainen laki on toissijaista Koraaniin verrattuna.

Tarkoittaako tuo nyt, että islaminuskoisia intellektuellejä ei ole olemassa, ja onko intellektuelli kenties lainkuuliaisen synonyymi ?

Ja se ois varmasti aivopesua ja rasismia jos pyydettäis ihmisiä luopumaan uskostaan

Se ois myöskin aika epäkäytännöllistä ja hankalaa.

Mitä tohon panostamiseen, siihen panostetaan jo nyt liikaa, ja väärin.

Panostamiseen panostetaan liikaa ja väärin?

Opetetaan, että rasismi on hyvin rumaa ja siitä pitää aina itkeä, jos joku asia ei suju, ei yritetä vaan itkupotkuraivari ja rasismikortti esiin.

Rasismi tosiaan on rumaa. Eri asia taas sitten on, kuinka kukin suhtautuu ja asennoituu käsiteltävinä oleviin kysymyksiin. Pillittäminen on henk.koht. valinta.

Lisää panostaminen olisi vain entistä paskempi investointi. Jollet ole huomannut niin tämä sopeutumiskoulutus on vaikuttanut enemmän suomalaisiin itseensä kuin somaleihin.

Esimerkkejä tai edes jotain konkreettista tuosta, kiitos.

"Sopeutumiskoulutuksesta" (?) vielä, että kutsutaanpa asiaa sitten investoinniksi, kuluksi tai rahareiäksi niin siihen tuhlatut resurssit kannattaa kyllä yrittää saada tuottamaan edes jotakin tai vastaavasti hankkiutua kuluerästä eroon. Vai onko mielestäsi parempi jättää lisää suita yhteiskunnan ruokittavaksi?

Ensinakin, taalla on ihan saman verran miehia/naisia/lapsia, mika ihmeen valtio ottaisi turvapaikasta vain miehia? Ja mika kansa jattaisi lapset ja naiset taakse? Ai anna anteeksi, vain sinisilmaisilla on luonnollinen vaisto pitaa huolta perheestaan riiight?

Katos Mussukka, se voi länsimaalaisen silmään näyttää siltä, että esim sompuilla ei ole niin hirveän suuri hätä suojella perhettään, kun naisia saa kummiskin vetää turpaan sen minkä ehtii, ja varsinkin jos eivät tottele miestä.

Tiedän, suomalaisissakin miehissä on naisenhakkaajia, mutta aika vissi ero on se, että valtakulttuuri ei sitä hyväksy, eikä ainakaan etsi uskonnosta tai perinteistä oikeutusta, suorastaan velvoitusta, tälle perheväkivallalle.

Ehkä se somppujen rikollisuuden herättämä suuttumus johtuu nimenomaan rikollisuuden luonteesta.

Suomalaiset ovat sen verran apaattista kansaa, että ei jaksa riemastua jos vietcongista iso osa on työttömänä, ja työssäkävijöistä osa tekee talousrikoksia tai muuta sellaista.
Ei kai kumpikaan hyvä asia ole, mutta ei myöskään häiritse tavallisen kaduntallaajan yhteiskuntarauhaa.

Estoton raiskaaminen, ryöstäminen ja pahoinpitelyt sen sijaan häiritsevät yhteiskuntarauhaa aika lailla.

Siihen päälle lisätään sitten tämä steissisankarien käytös, että aina kun jäädään kiinni alkaa kyynelten virta, jonka keskeltä erottaa juuri ja juuri seuraavaa:

*sniff*..minä uhri..*sniff*..minulla ei työtä..*sniff*..Suomi rasisti..*sniff*..minu katsottu pahasti..*sniff*..minä ei voi mennä Somalia, siellä väkivalta..*sniff*..minä käy siellä vain lomalla..*sniff*..minä syrjäytetty..*sniff*..minu ei sopeutettu..*sniff*..
jne jne jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom