jnjsdscsd
Banned
Meidän 7v. pojan yksi parhaista kavereista on Afganistanista, tosi mukava poika, tosi mukavat vanhemmat, isä tekee duunia ihan niin kuin muutkin ja äiti hoitaa pienempiä lapsia kotona.
Meidän yläkerrassa asuu pakistanista tullut pariskunta jolle syntyi juuri toinen lapsi, eivät juuri puhu suomea mutta hyvin ollaan tultu toimeen.
Yksi Paunun ehdottomasti parhaista kuskeista on jostain päin lähi-itää, tosi kohtelias, jopa odottaa pysäkillä kun näkee jonkun matti myöhäisen juoksevan kohti, eikä paina kaasua niin kuin monet suomalais kuskit. Mieheni harrasti jokunen vuosi sitten kungfua ja valmentaja oli vietnamista tänne tullut reilu ja rehti mies.
Meidän kohdalle on sattunut vain ja ainoastaan hyvää porukkaa ja on vilpittömän iloinen siitä, että esim. poikani kaveri on täällä eikä Afganistanissa pommien ja miinojen keskellä.
Jos pakolaisia aletaan karkoittamaan rikosten perusteella mihin raja sitten vedetään? Onko esim. katu-tappelu riittävä vai esim. raiskaus, tai riittääkö jo rattijuopumus tai pilvenpolttelu? Naisena olisin kyllä vilpittömän iloinen jokaisesta raiskarista joka passitettaisiin pois tästä yhteiskunnasta, oli se sitten maahanmuuttaja tai suomalainen.
Eikös siihen jo jonkunlainen säännöstä ole mistä rikoksista pitäisi karkoittaa?
Vaan kun ei hirveästi karkoiteta siltikään. Vaikkakin ilmeisesti se on nyt lisääntymässä(?).
Tunnen itsekin monia mukavia ulkomaalaisia ja minulla on myös hyviä maahanmuuttajaystäviä. Tunnen myös monia mukavia suomalaisia ja minulla on myös hyviä suomalaisystäviä.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että suomalainen kärsii rangaistuksen vakavasta rikoksesta Suomessa ja maahanmuuttaja taas tulee karkottaa takaisin kotimaahansa.
Kaikessa mielessä en allekirjoita lausetta "maassa maan tavalla". Jos turvapaikan saanut tekee vakavia rikoksia siinä maassa ja sen maan ihmisiä kohtaan, johon on päässyt esim. sotaa karkuun, tulee hänet lähettää menolipulla takaisin sinne mistä on tullutkin.
Toki tarkoitan kaikkia maahanmuutajia tässä, enkä pelkkiä turvapaikan saaneita.