Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etiopiaa ei kolonalisoitu ikinä, joten miten siirtomaa-aika on voinut hidastaa tämän maailman köyhimpiin maihin kuuluvan maan kehitystä?Vaikka wikipedia nyt on mitä on, niin kyllä nyt on tutkimukset osoittaneet että siirtomaahallinnoilla on merkityksensä. Tätä nyt on enää aivan turha jankata.
Etiopiaa ei kolonalisoitu ikinä, joten miten siirtomaa-aika on voinut hidastaa tämän maailman köyhimpiin maihin kuuluvan maan kehitystä?
Ensin hieman lähdekritiikkiä: .........
Publikaani
mokuttaja
Etiopiaa ei kolonalisoitu ikinä, joten miten siirtomaa-aika on voinut hidastaa tämän maailman köyhimpiin maihin kuuluvan maan kehitystä?
Jos tuo geneettinen ominaisuus on olemassa niin mistä johtuu että tällä hetkellä maailman vaikutusvaltaisin ihminen on naapuri. Oliskohan sittenkin yhteiskunnallakin jotain vaikutuksia....
Voisin olla eri mieltä tuosta Suomalaisten itsemurhista.
Onhan jo aikoja sitten puhuttu että Suomi ja Unkari ovat itsemurhatilastojen kärjessä.
Tilastointi synkistää Suomen itsemurhalukuja
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2008/01/597170
"Suomessa ei tehdä itsemurhia niin paljon muita maita enemmän kuin on luultu, sillä itsemurhat selvitetään ja tilastoidaan Suomessa muita maita täsmällisemmin. Kansanterveyslaitoksen osastonjohtaja, tutkimusprofessori Jouko Lönnqvist arvioi, että erot tilastoinnissa voivat olla huomattavia.
"
Joo o. Sori, en ole lukenut kovin tarkkaan tätä ketjua vähään aikaan, kun tää on mennyt rasittavaksi vääntämiseksi, joten olen missannut sun aiemmat postit. Olet varmasti sitten sanonut järkeviäkin asioita, mutta nyt kommentoin vain tuohon yhteen viestiisi. Ihan järkeviä juttelet ainakin vastauksessasi mulle, joten ei siinä mitään. Mun täytyy varmaan pysyä poissa tästä ketjusta, kun en jaksa ainakaan itse alkaa väitellä kenenkään kanssa.

Jos tuo geneettinen ominaisuus on olemassa niin mistä johtuu että tällä hetkellä maailman vaikutusvaltaisin ihminen on naapuri. Oliskohan sittenkin yhteiskunnallakin jotain vaikutuksia....
(R-kortti heiluu, jeah! :D)Ihan mielenkiinnosta kysyn, että uskotko sä Cthulhu siis, että neekereillä on joku geneettinen ominaisuus...