Publikaani voi tutustua seuraavaan linkkiin: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1249797/Labour-threw-open-doors-mass-migration-secret-plot-make-multicultural-UK.html
Ensin hieman lähdekritiikkiä: Daily mail on brittiläinen ns. roskalehti, jota voisi verrata lähinnä Suomen Ilta-Sanomiin. Uskotko sinä kaiken mitä Ilta-Sanomissa kirjoitetaan? Daily Mail on mm. erehdyksessä esitellyt tietokonepeli Fallout 3:sta otettuja kuvia todistusaineistona terroristien aikeista räjäyttää ydinpommi Washington D.C.:ssä...
http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/role-playing/daily-mail-in-fallout-3-terrorism-gaffe-$1225572.htm
Mitä tulee itse artikkelin sisältöön niin ainoa mitä tuossa ilmenee, on se että entinen hallituksen neuvonantaja on väittänyt (vastoin useiden muiden henkilöiden väitteitä), että Iso-Britannian hallinnossa on tuotettu 2000-alussa maahanmuuttoa koskeva raportti, jossa viitataan kuudessa kohdassa maahanmuuton sosiaalisiin vaikutuksiin eikä vain taloudellisiin vaikutuksiin.
Eli kerrataanpa: Brittiläinen roskalehti julkaisee artikkelin, jossa entinen hallituksen neuvonantaja väittää, että Iso-Britannian hallinnossa tuotetussa maahanmuuttoa koskevassa raportissa on mainittu maahanmuuton sosiaaliset vaikutukset. Lue edellinen lause uudelleen ajatuksella. Onko tuo mielestäsi todiste mokuttajien salaliitosta?
Mikä estää samanlaiset tarkoitusperät Suomen päättäjiltä?
Kirjoitin muutama sivu sitten täysin kieli poskessa provoviestin (myönnän!), jossa ehdotin että mm. suomalaisten puolueiden ja Vatikaanin muodostama salaliitto haluaa "mokuttaa" Suomen kehitysmaan tasolle. Et kai sinä Henki nyt ihan tosissasi ole väittämässä, että Suomen päättäjillä on kuin onkin jotain salaisia tarkoitusperiä, joilla pyritään tekemään Suomesta väkisin monikulttuurinen yhteiskunta (sanan kielteisessä merkityksessä, niinkuin pakkotoistolla on tapana asia tulkita)? Mistä olet saanut tietää näistä salaisista tarkoitusperistä? Keitä tähän salaliittoon osallistuu? Onko sinulla muitakin todisteita kuin muutaman vihaisen ja paranoidin bloggaajan houreiset hengentuotokset internetin syövereissä?
Aika turhaa tulla tänne huutelemaan provoviestejä kun et selkeästi tiedä asioista yhtään mitään.
Nyt jäi vähän epäselväksi mitä tarkoitat. Tarkoitatko että en tiedä asioista mitään (ts. puutteellinen faktatietämys maahanmuuttoasioista) vai tarkoitatko, että en ole samaa mieltä asioista kuin sinä? Huomaa että näiden välillä on iso ero. Jos olen eri mieltä kuin sinä niin johtaako se automaattisesti siihen, että "en selkeästi tiedä asioista mitään". Onko mieleesi juolahtanut, että kaksi eri henkilöä voivat omata paljonkin faktatietoja jostain aiheesta, mutta he ovat silti aiheesta eri mieltä?
Provoviestit myönnän auliisti! Provoilu ei ehkä ole kaikkein kehittävin nettikeskustelun muoto, mutta vetoan siihen että kirjoitin nuo lyhyet viestit viihdyttämistarkoituksessa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia
Sitten ihmetellään kun täällä porukka vastaa mokuttajille agressiivisesti, kun teidän mielipiteet on aivan täysin ilman perusteita ja kuin 5-vuotiaan suusta.
Tässä lauseessa tuli monta väitettä, joten vastaan jokaiseen erikseen:
Väite 1. "Olen mokuttaja". Mistä tiedät, että olen "mokuttaja"? Olen kirjoittanut hyvin vähän tähän ketjuun tai tästä aiheesta, mutta silti tiedät että olen mokuttaja. Taidat olla jonkin sortin meedio.
Väite 2. "Mielipiteeni ovat täysin vailla perusteita". Selvä. Olen hyvin vähän esittänyt tässä ketjussa mielipiteitä ja nekin olen pyrkinyt perustelemaan (kts. esim. postaukseni sivulta 870, jossa puutun harhakäsityksiin kehitysyhteistyön huonosta valvonnasta). Pyydän syvästi anteeksi jos perusteluni eivät ole tyydyttäneet sinun vaativaa analyyttista luonnettasi.
Väite 3. "Mielipiteeni ovat kuin 5-vuotiaan suusta". Mitä tähän nyt sanoisi. Tuossa muutama sivu sitten mm. nimimerkki Jukkah kehotti minua tunkemaan pääni perseeseeni. Tämä on sitten ilmeisesti esimerkki rakentavasta varttuneen henkilön mielipiteestä?
Kiitos ja anteeksi,
Publikaani
mokuttaja
(R-kortti heiluu, jeah! :D)