M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuskin Rantojenjätkää paljoa kiinnostaa, mikä sun mielestä on olennaista. Teitkö sä kauppoja kaverin kanssa ja huuteletko muuten vaan nyt muiden kanssa?

Ja voi v*ttu, "et kai halua antaa itsestäsi tuollaista kuvaa" , taitaa harmittaa ihan hitosti, jos pakkotoiston respect pisteet tippuu, ei taida kaikille olla koko elämä tämä foorumi :D

Tämä foorumi näyttää olevan monelle oikean elämän korvike..Suurin osa noistakin tyypeistä ketkä uhonnu turpaanvetämisellä yms. paskoisi housuun kun tosipaikka olisi. Netissä on vaan niin paljon helpompi pullistella virtuaalilihaksia :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumman kuva siellä Alastonsuomi.comissa on? Mulla alkaa meneen ZZtopit ja rantojenjätkät jo sekaisin.

se on vanha kuva.oon poistanut tunnuksen sieltä pari vuotta sitten.en oo varma kenen patukka se oli,taiso lla jatkoilta otettu tapahtumakuva ryhmäseksissä.

kiinnostaako,kun kovasti kyselet sen perään?:) solidi naapuri on aina tervetullut
 
kova kauppamies kun oot, nii paljolla lähtis persettä?

tunnen 3 kovaa:pano: hinttiä,kysyn illalla.

laita numero niin soittavat illalla:niknik@wippies.com
 
Parasta ennen päiväys kiinnostaa täällä mahottomasti. Ostin joskus Mansen Vesa Vikkulasta Mars-patukan ja siellä oli sisällä pieniä valkoisia matoja, kerkesin puolet haukkaamaan.
No just sellaisissahan on triplasti protskua niiden matojen ansioosta justiinsa...mulle kanssa:hyper:
 
RantojenJätkä: Väitätkö vieläki ihan pokalla naamalla että tää meni niinku elokuvissa ja taiteiden sääntöjen mukaan? AIkasemmassa postissa vihjaisin omasta näkemyksestäni tähän liittyen.
Kysymyshän on oikeesti ihan tyhmä, koska ethän sä täällä mitään tunnustaisi, tosin johan sä oot kussu omille kintuilles noilla epäsuorilla uhkauksilla ja ase jutuilla.
 
RantojenJätkä: Väitätkö vieläki ihan pokalla naamalla että tää meni niinku elokuvissa ja taiteiden sääntöjen mukaan? AIkasemmassa postissa vihjaisin omasta näkemyksestäni tähän liittyen.
Kysymyshän on oikeesti ihan tyhmä, koska ethän sä täällä mitään tunnustaisi, tosin johan sä oot kussu omille kintuilles noilla epäsuorilla uhkauksilla ja ase jutuilla.


laita linkki,missä olen uhannut jotain tai sanonut että mulla on ase?

kyllähän tää meni niin kuin elokuvassa..onnellinen loppu ostajilla.

ja jos et sinäkään ole ostajana niin jatkossa en kommentoi sinun lätinöitä

kylllä on sullakin osuva sigu tuossa kuvan päällä:

taas vauhdissa...
 
Eiköhän asia ole nyt loppunkäsitelty.

Suklaat tuli kaikille ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Ostajan kannalta kauppa todellakin kannatti pienestä myöhästymisestä huolimatta.
 
Kyllä tämä vaikuttaa ihan ehdalta setiltä, tosin en ole jaksanut laskea onko pusseja riittävästi tai onko muuten kuranttia tavaraa. Kiitos kuitenkin rantojenmiehelle nekuista. 10e on jopa uhrattu postimaksuihin, joten pienellä katteella on myyjä liikkeellä...
 
laita linkki,missä olen uhannut jotain tai sanonut että mulla on ase?

kyllähän tää meni niin kuin elokuvassa..onnellinen loppu ostajilla.

ja jos et sinäkään ole ostajana niin jatkossa en kommentoi sinun lätinöitä

kylllä on sullakin osuva sigu tuossa kuvan päällä:

taas vauhdissa...
Joo, niin on osuva ja kirjaimellinen :)

En jaksa hakea niitä viittauksia coltteihin ja muihin ja en ole ostaja.
Jätetään tämä sitten tähän, ihmettelin vaan tota toimintaa.
Emmä pahalla :) Vai kuuluuks tää tähän toimintaan et eka koitetaan tehdä jotain veivausta ja sit ollaan ku pahin vasikka ja käännetään kippo sikojen suuntaan?? En tajua, kovasti alan juttuja haluut heittää mut touhut kertoo ihan jostain muusta :piis:
 
Täähän meni loppujen lopuksi vitun hyvin. Äksönii ja suklaata kansalle.

Sinällään aika erikoista, että suklaan myynti-ilmoitus johtaa:

- Homosteluun
- Siittimen kuviin
- Väkivaltaiseen kirjoittamiseen
- Land cruiseriin
- Aseisiin
Joo mä en suosittele hänelle myynti/asiakaspalvelualaa.:piis:
 
Melkein 60k kertaa avattu ketju, sai ainakin sokolaatit mainosta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom